Ihmettelisittekö miehet, jos tutustuisitte 23-vuotiaaseen naiseen joka ei ole koskaan seurustellut? Ihmettelisittekö syitä tällaiseen?
Ei koskaan seurustellut
60
5422
Vastaukset
- pena vaan
Kiinnostaa noin teoreettisesti. Oletko antanut korkata itsesi yhden yön suhteessa?
- M22.
Syöttää meille pajunköyttä!
Mulle kelpaisi ainakin, jos muka olet tosissasi..- Nainen23v
olisi tosissani? Kyllä vain olen. Muutama tuttavuus on ollut, mutta niistä ei kehittynyt seurustelusuhdetta, vaikka niin silloin toivoinkin... Seksiä kokeilin silloin ihan muutaman kerran ja nolasin itseni kun en osannut, mieskään ei tykännyt kun en osannut. Miehet taitavat usein haluta kokeneen naisen. En varmaan edes osaa suudella oikein :(
Tämä on tämä iänikuinen ongelma, että en edes kehtaa kellekään sanoa etten ole seurustellut, koska sitä ihmetellään ja jopa epäillään, että onkohan tuo edes totta. Niin kuin sinäkin nyt. - Nainen23v
Nainen23v kirjoitti:
olisi tosissani? Kyllä vain olen. Muutama tuttavuus on ollut, mutta niistä ei kehittynyt seurustelusuhdetta, vaikka niin silloin toivoinkin... Seksiä kokeilin silloin ihan muutaman kerran ja nolasin itseni kun en osannut, mieskään ei tykännyt kun en osannut. Miehet taitavat usein haluta kokeneen naisen. En varmaan edes osaa suudella oikein :(
Tämä on tämä iänikuinen ongelma, että en edes kehtaa kellekään sanoa etten ole seurustellut, koska sitä ihmetellään ja jopa epäillään, että onkohan tuo edes totta. Niin kuin sinäkin nyt.jo usean vuoden ajan toivonut jonkun löytäväni, mutta ei. En osaa käyttäytyä oikein miehen seurassa. Jännitän liikaa. Miehet tykkäävät itsevarmoista ja kokeneista naisista, ikävä kyllä.
- mies21.
Nainen23v kirjoitti:
jo usean vuoden ajan toivonut jonkun löytäväni, mutta ei. En osaa käyttäytyä oikein miehen seurassa. Jännitän liikaa. Miehet tykkäävät itsevarmoista ja kokeneista naisista, ikävä kyllä.
sun kertomus kuulosti hyvin tutulta itse en ole ollut koskaan naisen kanssa kun ei vaan uskalla
- M22.
Nainen23v kirjoitti:
jo usean vuoden ajan toivonut jonkun löytäväni, mutta ei. En osaa käyttäytyä oikein miehen seurassa. Jännitän liikaa. Miehet tykkäävät itsevarmoista ja kokeneista naisista, ikävä kyllä.
sille, ettei toinen osaa (seksissä) niin on täysi pelle! Mielummin ottaisin kokemattomamman ja opettaisin kuin sellaisen joka on ollut monen kanssa.
Itsellä kokemusta niin neitsyestä kuin kokeneistakin. - Mies27v
Nainen23v kirjoitti:
Tämä on tämä iänikuinen ongelma, että en edes kehtaa kellekään sanoa etten ole seurustellut, koska sitä ihmetellään ja jopa epäillään, että onkohan tuo edes totta. Niin kuin sinäkin nyt.Suurin osa miehistä EI HALUA kokenutta naista. Pillua metsästävät kertapanon hakijat ehkä, mutta tavalliselle, seurustelusta kiinnostuneelle miehelle liian kokenut nainen on pahin turn off mitä voi olla. En ymmärrä, kuinka te naiset edes voitte luulla jotain tuollaista. En tiedä yhtäkään miestä, joka haluaisi jakorasian naisekseen. Ainahan asialle ei mitään voi, joku joutuu jakorasiankin ottamaan. Mutta kyllä se useimpia miehiä haittaa.
- Suuri Isä
Mies27v kirjoitti:
Suurin osa miehistä EI HALUA kokenutta naista. Pillua metsästävät kertapanon hakijat ehkä, mutta tavalliselle, seurustelusta kiinnostuneelle miehelle liian kokenut nainen on pahin turn off mitä voi olla. En ymmärrä, kuinka te naiset edes voitte luulla jotain tuollaista. En tiedä yhtäkään miestä, joka haluaisi jakorasian naisekseen. Ainahan asialle ei mitään voi, joku joutuu jakorasiankin ottamaan. Mutta kyllä se useimpia miehiä haittaa.
oikeassa kun vaan olla voi!
- \o/
Suuri Isä kirjoitti:
oikeassa kun vaan olla voi!
Äkkiä kamera tänne. Onko tässä ensimmäinen "iskän" kommentti joka ei sisältänyt H-sanaa eikä näkemystä naisten ihmisarvosta :-)
- Nainen23v
Mies27v kirjoitti:
Suurin osa miehistä EI HALUA kokenutta naista. Pillua metsästävät kertapanon hakijat ehkä, mutta tavalliselle, seurustelusta kiinnostuneelle miehelle liian kokenut nainen on pahin turn off mitä voi olla. En ymmärrä, kuinka te naiset edes voitte luulla jotain tuollaista. En tiedä yhtäkään miestä, joka haluaisi jakorasian naisekseen. Ainahan asialle ei mitään voi, joku joutuu jakorasiankin ottamaan. Mutta kyllä se useimpia miehiä haittaa.
"En ymmärrä, kuinka te naiset edes voitte luulla jotain tuollaista."
No miksi sitten miehet usein valitsevat sen kokeneemman kuin vähemmän kokeneen?! Mitä olen seurannut täällä keskustelupalstoillakin, etenkin tuolla miehen logiikassa, niin miehet tykkäävät jos naisella on kokemuksia! Silloin nainen kuulemma ainakin tietää mitä sängyssä pitää tehdä! Ja joku mies kommentoi että olisi mahtavaa, jos naisella olisi ollut useita miehiä ja sitten lopulta päätyisi suhteeseen yhden tietyn miehen kanssa, ja tämä tietty ´mies saisi olla ylpeä kokeneesta naisestaan joka pystyy vertaamaan häntä edellisiin miehiin ja toteamaan, että hän on kuitenkin kaikista miehistä paras sängyssä!
Minä en siis ole keksinyt sitä, että miehet pitävät enemmän kokeneista naisista, vaan olen tehnyt päätelmät sen perusteella mitä olen nähnyt ja kuullut. Minua tuskin kukaan huolii kun en ole hyvä sängyssä, kun on olemattoman vähän kokemuksia. Niin ja olen näillä palstoilla lukenut sellaistakin, että naisen, joka ei harrasta yhden yön suhteita, seksuaalisuus on jotenkin vääristynyt, eli naisen muka pitäisi pystyä seksiin helposti, muuten on liian estoinen! Sairaalta tuo minustakin kuulostaa, enkä halua sellaista. Mutta miksi tuollaista sitten sanotaan, ja vielä miehet sanovat? - <Mies29>
Nainen23v kirjoitti:
"En ymmärrä, kuinka te naiset edes voitte luulla jotain tuollaista."
No miksi sitten miehet usein valitsevat sen kokeneemman kuin vähemmän kokeneen?! Mitä olen seurannut täällä keskustelupalstoillakin, etenkin tuolla miehen logiikassa, niin miehet tykkäävät jos naisella on kokemuksia! Silloin nainen kuulemma ainakin tietää mitä sängyssä pitää tehdä! Ja joku mies kommentoi että olisi mahtavaa, jos naisella olisi ollut useita miehiä ja sitten lopulta päätyisi suhteeseen yhden tietyn miehen kanssa, ja tämä tietty ´mies saisi olla ylpeä kokeneesta naisestaan joka pystyy vertaamaan häntä edellisiin miehiin ja toteamaan, että hän on kuitenkin kaikista miehistä paras sängyssä!
Minä en siis ole keksinyt sitä, että miehet pitävät enemmän kokeneista naisista, vaan olen tehnyt päätelmät sen perusteella mitä olen nähnyt ja kuullut. Minua tuskin kukaan huolii kun en ole hyvä sängyssä, kun on olemattoman vähän kokemuksia. Niin ja olen näillä palstoilla lukenut sellaistakin, että naisen, joka ei harrasta yhden yön suhteita, seksuaalisuus on jotenkin vääristynyt, eli naisen muka pitäisi pystyä seksiin helposti, muuten on liian estoinen! Sairaalta tuo minustakin kuulostaa, enkä halua sellaista. Mutta miksi tuollaista sitten sanotaan, ja vielä miehet sanovat?"niin miehet tykkäävät jos naisella on kokemuksia! "
Totta. Sinäkin varmasti tykkäät, jos törmäisit johonkin kokeeneeseen mieheen, joka sitten itsevarmasti ja hellästi opastaisi ja opettaisi. Vertaa ajatusta sitten kokemattomaan räpeltäjään.
Mutta kun maailmassa kaikki ei mene niin kuin pitää. Kokenut on parempi, mutta ei se kaikkea merkkaa.
"Niin ja olen näillä palstoilla lukenut sellaistakin, että naisen, joka ei harrasta yhden yön suhteita, seksuaalisuus on jotenkin vääristynyt, eli naisen muka pitäisi pystyä seksiin helposti, muuten on liian estoinen! "
Roskaa. Seksikokemus hankitaan pääasiallisesti pitkissä suhteissa, ei kännisissä yhden illan panoissa. Parempi vain että nainen ei harrasta niitä, ne antavat epäluotettavan kuvan. - Älä enää valita-asia selvä
M22. kirjoitti:
sille, ettei toinen osaa (seksissä) niin on täysi pelle! Mielummin ottaisin kokemattomamman ja opettaisin kuin sellaisen joka on ollut monen kanssa.
Itsellä kokemusta niin neitsyestä kuin kokeneistakin.kukkakeppis vähän joka paikkaan sohaissut, joten ei ihme, ettei sitä ns. naimahaluista löydy, kun heti pitää vaan naida.
Korjaa se asenteesi ja ala yläpäästä, niin voi olla pienenpieni mahdollisuus pitkäaikaiseen suhteeseen.
Siis M22 täällä aina valittaa ja kuitenkin on kolannut melkein kaikki suomen neitsyet ja huorat läpi.
Veit muuten sen neitsyen tulevan aviomiehen vaimon neitsyyden, joten mieti sitä, mitä teit. - M22.
Älä enää valita-asia selvä kirjoitti:
kukkakeppis vähän joka paikkaan sohaissut, joten ei ihme, ettei sitä ns. naimahaluista löydy, kun heti pitää vaan naida.
Korjaa se asenteesi ja ala yläpäästä, niin voi olla pienenpieni mahdollisuus pitkäaikaiseen suhteeseen.
Siis M22 täällä aina valittaa ja kuitenkin on kolannut melkein kaikki suomen neitsyet ja huorat läpi.
Veit muuten sen neitsyen tulevan aviomiehen vaimon neitsyyden, joten mieti sitä, mitä teit.ihme tekstiä sinulta. Tuosta voisi jo nostaa kunnianloukkaussyytteen...
- Lonely_Soul
Nainen23v kirjoitti:
Minulle kyllä ainakin kelpaisi vallan mainiosti epävarmempi ja kokemattomampi nainen. Luulisin sen jopa olevan niin päin että miehet haluavat kokemattomia naisia ja sitten taas naiset kokeneita miehiä...
- naiset bilettää, ei imetä
M22. kirjoitti:
ihme tekstiä sinulta. Tuosta voisi jo nostaa kunnianloukkaussyytteen...
neitsyen tuleva aviomies haluaisi nostaa sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen ja vetäisi ns. turpaan.
Älähän isottele.
Mitä omistat?
Ei naiset halua miestä, jolla ei ole todella paljon omaisuutta. - seteleitä löyhyttelemään
Älä enää valita-asia selvä kirjoitti:
kukkakeppis vähän joka paikkaan sohaissut, joten ei ihme, ettei sitä ns. naimahaluista löydy, kun heti pitää vaan naida.
Veit muuten sen neitsyen tulevan aviomiehen vaimon neitsyyden, joten mieti sitä, mitä teit.nykynainen katiskaan on se, että vilauttelee sen nenän edessä muutamaa tuhatta euroa ja pleraa niitä ja kehuskelee, että on juuri ostamassa uutta bemaria ja purjevenettäkin katselen.
Ja koska olen rahanhaistava mies, niin ostelen aina kumppaneilleni kalliita timanttikoruja ja sitten jos seurustelu kestää pari viikkoa, niin sitten forrestereiden tapaan johonkin hienoooooon raflaan ja shampanjalasiin timanttisormus ja ah ja voih sitä ihastumisen astetta ja sitten sinä olet itsekin rengastettu, että näin se menee, raha menee köyhän luokse tosi liukkaasti eli nykynaisen päässä rahan maksimointi on tärkeintä ja kun samaa rataa jatkat ja yllätät joka toinen päivä naisesi, niin kyllä se silmät sirrillään on ihastuksesta ihan kanttu vee ja antaa takuulla. - timantteja timantteja
seteleitä löyhyttelemään kirjoitti:
nykynainen katiskaan on se, että vilauttelee sen nenän edessä muutamaa tuhatta euroa ja pleraa niitä ja kehuskelee, että on juuri ostamassa uutta bemaria ja purjevenettäkin katselen.
Ja koska olen rahanhaistava mies, niin ostelen aina kumppaneilleni kalliita timanttikoruja ja sitten jos seurustelu kestää pari viikkoa, niin sitten forrestereiden tapaan johonkin hienoooooon raflaan ja shampanjalasiin timanttisormus ja ah ja voih sitä ihastumisen astetta ja sitten sinä olet itsekin rengastettu, että näin se menee, raha menee köyhän luokse tosi liukkaasti eli nykynaisen päässä rahan maksimointi on tärkeintä ja kun samaa rataa jatkat ja yllätät joka toinen päivä naisesi, niin kyllä se silmät sirrillään on ihastuksesta ihan kanttu vee ja antaa takuulla.Koska muuten tunnut olevan täydellinen ainakin omasta mielestäsi, niin minusta tuntuu, että jostain piippaa ja nyt sekin selvisi.
Taidat olla rahan suhteen itara.
Se on tosi paha asia.
Et kai maksata naisillasi laskuja rafloissa.
Osteletko heille kaikenmaailman rihkamaa, se on huono, nainen haluaa timantteja.
Tästä löytyy syy, koska sitä et ole maininnut koskaan.
Korjaa tämä asenne, äläkä ruikuta sen jälkeen. - M22.
naiset bilettää, ei imetä kirjoitti:
neitsyen tuleva aviomies haluaisi nostaa sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen ja vetäisi ns. turpaan.
Älähän isottele.
Mitä omistat?
Ei naiset halua miestä, jolla ei ole todella paljon omaisuutta.auto, asunto...omistanhan minä..
- ---mies---
Itse en ole edes kuullut sellaisesta naisesta, joka ei olisi seurustellut. Useimmat naiset aloittaa seurustelun alle 20v, varsin usein jo n. 15-vuotiaina. Toisaalta sinähän olet kuitenkin jo kokenut, olet harrastanut seksiäkin jo useamman miehen kanssa.
Ei näin miehenä voi kuin naureskella tuollaisille naisten "ongelmille". Meissä miehissä on kuitenkin melko paljon niitä, jotka on 25 ja ovat täysin kokemattomia. Tuhannaet ja taas tuhannet miehet eivät ole koskaan edes puhuneet naisille epäformaaleissa tilanteissa. Sinun tilanteesi ei siis herätä kyllä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan huvittuneisuutta.- mies21.
ole hiljaa jos et parempaa sanomista neidille keksi
- Nainen23v
Harrastanut seksiä usean miehen kanssa? En ole, enkä edes sanonut niin! Muutamia kertoja, ja en paljon oppinut, eli en kyllä ole kokenut... Sehän tässä ongelma onkin, kun tuleva mieheni sitten joutuu opettamaan mitä sängyssä pitää tehdä.
- JokuM82
25 ja ei minkäänlaisia suhteita vielä. Toivottavasti joku päivä onnistaa ::)
- miesjoyli40
Tarkoitukseni ei ole olla epäkohtelias, mutta eihän sinun seurustelemattomuutesi minkäänlainen ongelma tai puute. Kun itse olin sinun iässäsi (ja vielä muutaman vuoden vanhempanakin), olisin voinut myös kirjoittaa, etten ole seurustellut lainkaan. Ja minun kohdallani se myös tarkoitti kirjaimellisesti sitä. Myöhemmistä kommenteistasihan on käynyt ilmi, että on sinulla silti ollut lyhytaikaisia kontakteja enemmänkin, mutta minulla ei ollut yhtään mitään. Kokemukseni naisista oli ihan täysi nolla - en todellakaan ollut seurustellut, en suudellut ketään saati mitään siitä pitemmälle menevää. Joten en kerta kaikkiaan käsitä, mitä valittamista voi olla ihmisellä, joka sentään on hetkeksikin päässyt jonkinlaiseen kontaktiin.
- Nainen23v
"Myöhemmistä kommenteistasihan on käynyt ilmi, että on sinulla silti ollut lyhytaikaisia kontakteja enemmänkin"
Enemmänkin? No jaa, miten tuon nyt ottaa. Kaksi juttua oli jokunen VUOSI sitten. Ei tuossa hirveästi ole, ja sitä paitsi se oli minulle aika vaikea paikka kun ei tullutkaan vakavaa suhdetta. Tunteillani vain leikittiin.
Pari vuotta tuon jälkeen kiinnostuin yhdestä pojasta mutta se jäi kahteen tapaamiseen, eikä välillämme tapahtunut mitään. Se oli vain pillun perässä, ja sai mennä menojaan.
Vaikea luoda suhdetta, kun en luota miehiin ja jännitän aina miehen seurassa. Ja sitten se kun nolaan itseni kun pitäisi harrastaa seksiä... Mies varmaan vaihtaa naista huomattuaan etten osaa paljon mitään :/ Aina kuulee sanottavan, että kyllä kokenut nainen on paras sängyssä, mikä tietysti on totta, mutta olisi kiva tavata mies joka tykkäisi enemmän tällaisesta jolla ei ole ollut montaa miestä ja joka ei harrasta yhden yön suhteita. - miesjoyli40
Nainen23v kirjoitti:
"Myöhemmistä kommenteistasihan on käynyt ilmi, että on sinulla silti ollut lyhytaikaisia kontakteja enemmänkin"
Enemmänkin? No jaa, miten tuon nyt ottaa. Kaksi juttua oli jokunen VUOSI sitten. Ei tuossa hirveästi ole, ja sitä paitsi se oli minulle aika vaikea paikka kun ei tullutkaan vakavaa suhdetta. Tunteillani vain leikittiin.
Pari vuotta tuon jälkeen kiinnostuin yhdestä pojasta mutta se jäi kahteen tapaamiseen, eikä välillämme tapahtunut mitään. Se oli vain pillun perässä, ja sai mennä menojaan.
Vaikea luoda suhdetta, kun en luota miehiin ja jännitän aina miehen seurassa. Ja sitten se kun nolaan itseni kun pitäisi harrastaa seksiä... Mies varmaan vaihtaa naista huomattuaan etten osaa paljon mitään :/ Aina kuulee sanottavan, että kyllä kokenut nainen on paras sängyssä, mikä tietysti on totta, mutta olisi kiva tavata mies joka tykkäisi enemmän tällaisesta jolla ei ole ollut montaa miestä ja joka ei harrasta yhden yön suhteita.Lopettanen kirjoitteluni tähän, mutta sen verran vielä totean, että matka nollasta yhteen on vaaaaaaltavan paljon pitempi kuin matka yhdestä useampaan. Joten kyllä olen yhä sitä mieltä, että sinun kaksi kokemustasi ovat aivan eri maailmasta kuin se tilanne mikä minulla oli. Kun ei ensimmäistäkään kertaa ole toista lähelle päässyt, lakkaa uskomasta että ylipäänsä on mikään ihmisarvoinen yksilö.
- Nainen23v
miesjoyli40 kirjoitti:
Lopettanen kirjoitteluni tähän, mutta sen verran vielä totean, että matka nollasta yhteen on vaaaaaaltavan paljon pitempi kuin matka yhdestä useampaan. Joten kyllä olen yhä sitä mieltä, että sinun kaksi kokemustasi ovat aivan eri maailmasta kuin se tilanne mikä minulla oli. Kun ei ensimmäistäkään kertaa ole toista lähelle päässyt, lakkaa uskomasta että ylipäänsä on mikään ihmisarvoinen yksilö.
mutta mieti että ne seksikertani ovat 4 kertaa. En minä paljoa oppinut, varsinkaan kun eka mies hermostui totaalisesti kun olin neitsyt enkä osannut, Toisen kanssa se ei edes edennyt loppuun asti, joten siitä ei taitoja karttunut. Eli taitojeni puolesta ainakin olen hyvin lähellä sitä nollaa, ja jos joskus tutustun johonkuhun mieheen niin tulen jännittämään melkein yhtä paljon kuin ekalla kerrallakin. Ei niitä seksitaitoja katsos voi näytellä, joten pakko varmaan myöntää tulevalle miehelleni että ei noita kokemuksia hirveästi ole.
- Olen ylpeä itsestäni
miesjoyli40 kirjoitti:
Lopettanen kirjoitteluni tähän, mutta sen verran vielä totean, että matka nollasta yhteen on vaaaaaaltavan paljon pitempi kuin matka yhdestä useampaan. Joten kyllä olen yhä sitä mieltä, että sinun kaksi kokemustasi ovat aivan eri maailmasta kuin se tilanne mikä minulla oli. Kun ei ensimmäistäkään kertaa ole toista lähelle päässyt, lakkaa uskomasta että ylipäänsä on mikään ihmisarvoinen yksilö.
mies, joka ei koko elämänsä aikana huoli yhtäkään suomalaista luutaa, on todella ihmisarvoinen henkilö ja todellinen älykkö ja onnellinen, koska ei ole saastuttanut nykypissisten eritteissä omaa sukukalleuttaan.
Jos se OMA TULEE KOHDALLE, NIIN SITTEN PAPIN AAMENEN JÄLKEEN.
NÄIN TEIMME MIEHENI KANSSA JA HYVIN ON MENNYT VAAN.
Yksi yritti raiskata ja toinen ja kolmas, eivät onnistuneet, mutta sitten tuli omani ja on erittäin kohtelias ja minua rakastava ja avioliiton alettua alkoi vasta avioelämä.
Se on onnen tae ja rakkaus. - mies vähän alle 40
Nainen23v kirjoitti:
mutta mieti että ne seksikertani ovat 4 kertaa. En minä paljoa oppinut, varsinkaan kun eka mies hermostui totaalisesti kun olin neitsyt enkä osannut, Toisen kanssa se ei edes edennyt loppuun asti, joten siitä ei taitoja karttunut. Eli taitojeni puolesta ainakin olen hyvin lähellä sitä nollaa, ja jos joskus tutustun johonkuhun mieheen niin tulen jännittämään melkein yhtä paljon kuin ekalla kerrallakin. Ei niitä seksitaitoja katsos voi näytellä, joten pakko varmaan myöntää tulevalle miehelleni että ei noita kokemuksia hirveästi ole.
No, on olemassa sanonta, että "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Eli osaat sitten tositilanteessa aivan tarpeeksi hyvin, kun on se oikea kumppani, tai edes siihen suuntaan oleva kumppani mukana. Jos mies jotain muuta vaatii, niin sille kannattaa vain näyttää ovea.
Minulla kesti kolmikymppiseksi, ennenkuin näitä taitojani pääsin harjoittamaan, ja ihme ja kumma, kyllä ne taidot vain olivat, vaikka niitä en ollut "harjoitellut", ja molemmat olimme tyytyväisiä.
Pieni suhteellisuudentaju voisi sinulla olla ihan oikeasti paikallaan. On ihmisiä, jotka eivät ole edes saaneet katsetta suoraan silmiin. Ja sinä valitat, että olet olevinasi hylkiö, kun et ole saanut seksiä, kuin muutaman kerran vain. Ja olet vielä oikeastaan hyvin nuori, kolmekymppiä on vielä aika kaukana. - Fem 20v
Nainen23v kirjoitti:
Noh, jos kerran haluat seksi kokemuksia mene hankkimaan niitä! Minun on todettava että ei tuon ikäisen naisen luulisi vaikeata saada seksikokemuksia.
Ja parempi se vaan onkin ku pysyy erossa "liiallisilta" kokemuksilta, ei se loppujen lopuksi aiheuta kuin sellaista turhautumista, säästä itseäsi sille ketä rakastat ja opettele hänen kanssaan.
Mutta jos Seksiä haluat, senkus menet yökerhoon ja kysyt, kyllä luulisi irtoavan ainakin joltakin. Tunteettomuus kuitenkin pilaa lähe aina seksin, ellei halua vain hurjastella.
Itselläni on yhteensä 12 kokemusta ja ne eivät kaikki rajoitu edes miehiin, eli on tultu kokeiltua jonkin verran seksuaallisuutta ja itsensä etsimistä.
EI sinun kannata oikeesti olla huolissasi kokemattomuudesta. Tosin tämänkin seikka riippuu luonteenpiirteistä, ehkä sinä olet tunteellinen ja herkkä, kun taas minä en ihastu edes helposti ja olen kylmä kuin kivi pakkasella.
Kuten aiemminkin on todettu, on sinua vanhempia miehiä ja naisia, joilla ei ole kohdalla edes sitä yhtää seksuaalista katsetta, joten turha sinun on valittaa.
Jos haluat, senkus menet ja kokeilet, ei ne kokemukset itsestään tule. - naisenvälttämättä............
Nainen23v kirjoitti:
..........tarvii mitään osata. Kyllä ne osaamis paineen pitäis olla kaikki siinä miehellä.
Ja sitäpaitsi ei kai seksi ole sitä että mennään suoraan aktiin.
Siinä pitää olla aluksi pientä kisailua ja sen jälkeen asiat johtaa automaattisesti tilanteesta toiseen ilman että kumpikaan ajattelee tekevänsä niin. - Mies23v
Nainen23v kirjoitti:
Vaikea luoda suhdetta, kun en luota miehiin ja jännitän aina miehen seurassa. Ja sitten se kun nolaan itseni kun pitäisi harrastaa seksiä... Mies varmaan vaihtaa naista huomattuaan etten osaa paljon mitään :/ Aina kuulee sanottavan, että kyllä kokenut nainen on paras sängyssä, mikä tietysti on totta, mutta olisi kiva tavata mies joka tykkäisi enemmän tällaisesta jolla ei ole ollut montaa miestä ja joka ei harrasta yhden yön suhteita.Ensinnäkin: Itsekään en ole ikinä seurustellut vaikka sitä paljon haluaisinkin. Seksiä olen harrastanut viiden naisen kanssa ka näiiden lisäksi olen vielä kahvitellut muutamaa.
"Vaikea luoda suhdetta, kun en luota miehiin ja jännitän aina miehen seurassa."
No ei tuossa auta muu kuin tutustua mieheen. Luottamus kasvaa, kun opitte tuntemaan ja siinä samalla turha jännittäminenkin katoaa.
"Ja sitten se kun nolaan itseni kun pitäisi harrastaa seksiä..."
Et nolaa usko pois! Jos kaltaisesi nainen haluaisi seksiä kanssani, niin olisin otettu. Kun nainen olisi valmis antautumaan minulle niin käyttäytyisin tilanteen mukaan ja huomioisin naisen tunteet ja jännittämisen. Edellyttäen tietysti, että nainen olisi puhunut asiasta!!
"Mies varmaan vaihtaa naista huomattuaan etten osaa paljon mitään"
Riippuu liikkuuko miehen päässä mitään. Edelleen, minä ainakin olisin otettu, kun nainen uskoutuisi juuri minulle. Sitä paitsi kahdestaan rauhassa opettelu ja toisen tuntemaan oppiminen on hienoa ja herkkää.
"Aina kuulee sanottavan, että kyllä kokenut nainen on paras sängyssä, mikä tietysti on totta, mutta olisi kiva tavata mies joka tykkäisi enemmän tällaisesta jolla ei ole ollut montaa miestä ja joka ei harrasta yhden yön suhteita."
Kokeneisuudella ei ole väliä, jos on halukas opettelemaan. Nainen joa ei harrasta yhden yön suhteita on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin nainen joka harrastaa.
Mun mielestä sun kannattaa rauhassa tutustua mieheen ja kieltäytyä seksistä aluksi. Jos annat heti pesää niin mies saattaa lähteä kävelemään kun on saanut mitä halusi. Tai jännität taas, kun et tunne miestä ja kokemus on epämielyttävä. Jos et heti anna ja mies on kiinnostunut muustakin kuin pesäsätä niin jaksaa odottaa tapailu tahdista riippuen noin 1-3 kk. Siinä ajassa kerkeät huomaamaan onko kaveri mukava ja fiksu mies, joka kaipaa muutakin kuin pesää. Pyydä mies iltaa viettämään kanssasi, mutta tee selväksi ett et halua vielä seksiä. Suutelua, miehen sylissä köllöttelyä jne. Näin opit tuntemaan miestä ja hän sinua. Jos haluat voit ehdottaa miehelle, että jää yöksi, mutta ilman seksiä. Minä ainakin saan naiseen paremman yhteyden, kun on yhdessä ensin köllötelty ja halittu pusujen kera. :) Kyllä se siitä lähtee, kunhan vain löydät arvoistasi seuraa! - Nainen23v
mies vähän alle 40 kirjoitti:
No, on olemassa sanonta, että "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Eli osaat sitten tositilanteessa aivan tarpeeksi hyvin, kun on se oikea kumppani, tai edes siihen suuntaan oleva kumppani mukana. Jos mies jotain muuta vaatii, niin sille kannattaa vain näyttää ovea.
Minulla kesti kolmikymppiseksi, ennenkuin näitä taitojani pääsin harjoittamaan, ja ihme ja kumma, kyllä ne taidot vain olivat, vaikka niitä en ollut "harjoitellut", ja molemmat olimme tyytyväisiä.
Pieni suhteellisuudentaju voisi sinulla olla ihan oikeasti paikallaan. On ihmisiä, jotka eivät ole edes saaneet katsetta suoraan silmiin. Ja sinä valitat, että olet olevinasi hylkiö, kun et ole saanut seksiä, kuin muutaman kerran vain. Ja olet vielä oikeastaan hyvin nuori, kolmekymppiä on vielä aika kaukana."Ja sinä valitat, että olet olevinasi hylkiö, kun et ole saanut seksiä, kuin muutaman kerran vain"
Jos et sattumoisin lukenut, niin olen harmitellut sitä kun ei ole ihmissuhdetta. Ja en minä edes ajattelisi mitään seksin "saamista", se on nimittäin vain osa kahden ihmisen tunteita, ei siis mikään irrallinen juttu. Ja kyllä kai minä seksiä saisin, mutten ikinä lähtisi baarista kenekään mukaan. - On maailman kirjat sekaisin
Mies23v kirjoitti:
Ensinnäkin: Itsekään en ole ikinä seurustellut vaikka sitä paljon haluaisinkin. Seksiä olen harrastanut viiden naisen kanssa ka näiiden lisäksi olen vielä kahvitellut muutamaa.
No ei tuossa auta muu kuin tutustua mieheen. Luottamus kasvaa, kun opitte tuntemaan ja siinä samalla turha jännittäminenkin katoaa.
Et nolaa usko pois! Jos kaltaisesi nainen haluaisi seksiä kanssani, niin olisin otettu. Kun nainen olisi valmis antautumaan minulle niin käyttäytyisin tilanteen mukaan ja huomioisin naisen tunteet ja jännittämisen. Edellyttäen tietysti, että nainen olisi puhunut asiasta!!
Riippuu liikkuuko miehen päässä mitään. Edelleen, minä ainakin olisin otettu, kun nainen uskoutuisi juuri minulle. Sitä paitsi kahdestaan rauhassa opettelu ja toisen tuntemaan oppiminen on hienoa ja herkkää.
"Aina kuulee sanottavan, että kyllä kokenut nainen on paras sängyssä, mikä tietysti on totta, mutta olisi kiva tavata mies joka tykkäisi enemmän tällaisesta jolla ei ole ollut montaa miestä ja joka ei harrasta yhden yön suhteita."
Kokeneisuudella ei ole väliä, jos on halukas opettelemaan. Nainen joa ei harrasta yhden yön suhteita on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin nainen joka harrastaa.
Mun mielestä sun kannattaa rauhassa tutustua mieheen ja kieltäytyä seksistä aluksi. Jos annat heti pesää niin mies saattaa lähteä kävelemään kun on saanut mitä halusi. Tai jännität taas, kun et tunne miestä ja kokemus on epämielyttävä. Jos et heti anna ja mies on kiinnostunut muustakin kuin pesäsätä niin jaksaa odottaa tapailu tahdista riippuen noin 1-3 kk. Siinä ajassa kerkeät huomaamaan onko kaveri mukava ja fiksu mies, joka kaipaa muutakin kuin pesää. Pyydä mies iltaa viettämään kanssasi, mutta tee selväksi ett et halua vielä seksiä. Suutelua, miehen sylissä köllöttelyä jne. Näin opit tuntemaan miestä ja hän sinua. Jos haluat voit ehdottaa miehelle, että jää yöksi, mutta ilman seksiä. Minä ainakin saan naiseen paremman yhteyden, kun on yhdessä ensin köllötelty ja halittu pusujen kera. :) Kyllä se siitä lähtee, kunhan vain löydät arvoistasi seuraa!naisella ja seksisuhde kaikkien kanssa, phyi...
Olet siis se kuuluisa panopatja, kukahan haluaisi vaimokseen sellaisen.
Jos ottaa, niin ero tulee satavarmasti. Minä olin neitsyt naimisiin mennessäni ja olen siitä totisesti ylpeä. - vaimoksi
On maailman kirjat sekaisin kirjoitti:
naisella ja seksisuhde kaikkien kanssa, phyi...
Jos ottaa, niin ero tulee satavarmasti. Minä olin neitsyt naimisiin mennessäni ja olen siitä totisesti ylpeä.kenellekkään, kun hetero mies olen. Jos kiinnostaa niin menetin poikuuteni 18 vuotiaana.
"Olet siis se kuuluisa panopatja"
En
"Minä olin neitsyt naimisiin mennessäni ja olen siitä totisesti ylpeä."
Hauska kuulla - Nainen23v
On maailman kirjat sekaisin kirjoitti:
naisella ja seksisuhde kaikkien kanssa, phyi...
Jos ottaa, niin ero tulee satavarmasti. Minä olin neitsyt naimisiin mennessäni ja olen siitä totisesti ylpeä.oli mies... Tosin sama juttuhan se on miehen kohdalla. Minäkään en haluaisi miestä jolla on ollut useita kumppaneita.
- Miivain24
Täällä kirjoittaa 24-vuotias nuori nainen, jolla ei ole tähän päivään mennessä kertynyt yhtään kokemusta seurustelusta tai edes seksistä yhden yön suhteissa.Taidan olla todellinen harvinaisuus tässä nykyajan seksi/pornokeskeisessä maailmassa.Yökerhopussuttelua ja hitaiden tanssimista olen kokenut, en muuta.
- nainen21v
en minäkään ole seurustellu, pientä kokemusta miehistä on tapailua ja yhen illan juttuja, mutta ei mitään vakavaa. Välillä sitä kaipaa jotain enemmänkin mutta onhan tämä vapaus tulla ja mennä vapaasti ihan mukavaa. Kyllä se tulee se oikea vastaan kun on sen aika...
- näkyy päällepäin
Kyseessä on joko tuhoton läskimooses tai mielenterveysongelmista kärsivä. Yleensä kuitenkin tuhoton läski.
- Nainen23v
En ole ollenkaan lihava vaan ihan normaali, hoikka. Ja ihan normaalia elämää vietän, opiskelen. Tuntuu vain, etten koskaan kiinnostu sellaisesta joka kiinnostuu minusta ja päin vastoin. Toisaalta enhän minä moneen ole tutustunutkaan.
Itsetunnossani taitaisi olla korjattavaa.
- et tiedä mitään
Jaa ettet ole seurustellut? Kuitenkin "muutama tuttavuus" ollut ja "seksiä tullut kokeiltua" Eli olet tasan samanlainen kuin jokainen muukin baaritirppa. Se ettet ole päässyt vielä ihanaan omakotitalo-labradori-volvo-aviomies-kaksi-kakaraa-vaiheeseen ei tarkoita ettetkö olisi seurustellut. Voi vittu mitä paskaa! Miehille asia on vähän eri, jos joutuu hylkiökastiin, saa kiittää jumalaansa jos saa ikinä edes halata muita kuin sukulaismummoaan. Niin että älä valita saatana.
- tekee mieli kompata.
Asiaa haastelet :)
- Nainen23v
Muutama tuttavuus, eli olen ihastunut johonkuhun ja tutustunut tähän, mutta ei siitä tullut seurustelusuhdetta.
"Eli olet tasan samanlainen kuin jokainen muukin baaritirppa."
En ole. Baaritirppa? En tiedä mitä tarkoitat, mutta baarijuttuja en harrasta enkä ole niitä kokeillutkaan!
"Se ettet ole päässyt vielä ihanaan omakotitalo-labradori-volvo-aviomies-kaksi-kakaraa-vaiheeseen ei tarkoita ettetkö olisi seurustellut."
En olekaan seurustellut, vaikka olisin halunnut koska tunteeni olivat voimakkaat.
- nainen23 myös
Itse en ole koskaan seurustellut, ei edes tuttavuuksia ollut, en ole koskaan harrastanut seksiä, en edes koskaan suudellut miestä. Eli paskempi tilanne kuin sinulla.
Ps. En ole lihava, en mikään malli, mutta en mielestäni mikään rumiluskaan. En vain ole sosiaalinen, yritän muuttua sellaiseksi, mutta hidasta ja tuskasta on, mutta en todellakaan aio luovuttaa. Kyllä tuolla jossain on minullekin se oikea mies, elämänkumppani. Pitää vain jaksaa odottaa ja jos jota kuta häiritsee se, että olen täysin kokematon niin voe voe. En jaksa enää edes välittää, voi olla etten edes kerro asiasta jos siltä tuntuu.- asenne!
Älä vaan mene noiden muiden naisten lutkailu buumiin mukaan koska muutoin kunnon miesten silmissä sun arvostus tippuu kuin häränhäntä! Pidä oma pääsi äläkä tee kokemattomuudestasi ongelmaan niin hyvin menee.
- myöskin nainen 23v
Olen jo 23v. nainen, enkä ole käynyt koskaan edes ensimmäisillä treffeillä. (Ja muuta kokemusta on vielä vähemmän...) Kuinkahan outona tätä mahdetaankaan pitää?
Syynä on yksinkertaisesti, etten koskaan "suostu" tutustumaan kehenkään. Olen hyvin ujo. Vastaukseni treffikutsuun tms. on aina ei. En uskalla vastata muuta. Varsinkaan jos olen tuntenut kysyjän noin viiden minuutin ajan (kuten tilanne usein on).
Mielestäni niin nopeasti ei voi tietää kiinnostaako toinen ja onko tämä edes sen verran luotettava että uskaltaa tavata myöhemminkin.
Haen ennemminkin "tulevaa kumppania" kuin lyhytaikaisia suhteita. En todellakaan voi tietää parin minuutin perusteella onko toisessa ollenkaan niitä ominaisuuksia joita toivon. (Ja pidemmät tuttavuudet ovat todella harvinaisia. Eli toivoton tilanne.)
Treffeille en uskalla lähteä, koska oletan suostumisen tarkoittavan jonkinlaista rohkaisua toiselle. En tiedä miten voi tarpeeksi ystävällisesti treffien jälkeen kieltäytyä (mahdollisesti ehdotetuista) jatkotapaamisista ym. Tuntuu että olisin vain johtanut "tahallani" toista harhaan.
Suurimmat pelkoni ovat etten kelpaa tai ettei toinen päästä irti, vaikka tahtoisin. Todennäköisesti elän elämäni aika yksin... - myöskin nainen 23v
myöskin nainen 23v kirjoitti:
Olen jo 23v. nainen, enkä ole käynyt koskaan edes ensimmäisillä treffeillä. (Ja muuta kokemusta on vielä vähemmän...) Kuinkahan outona tätä mahdetaankaan pitää?
Syynä on yksinkertaisesti, etten koskaan "suostu" tutustumaan kehenkään. Olen hyvin ujo. Vastaukseni treffikutsuun tms. on aina ei. En uskalla vastata muuta. Varsinkaan jos olen tuntenut kysyjän noin viiden minuutin ajan (kuten tilanne usein on).
Mielestäni niin nopeasti ei voi tietää kiinnostaako toinen ja onko tämä edes sen verran luotettava että uskaltaa tavata myöhemminkin.
Haen ennemminkin "tulevaa kumppania" kuin lyhytaikaisia suhteita. En todellakaan voi tietää parin minuutin perusteella onko toisessa ollenkaan niitä ominaisuuksia joita toivon. (Ja pidemmät tuttavuudet ovat todella harvinaisia. Eli toivoton tilanne.)
Treffeille en uskalla lähteä, koska oletan suostumisen tarkoittavan jonkinlaista rohkaisua toiselle. En tiedä miten voi tarpeeksi ystävällisesti treffien jälkeen kieltäytyä (mahdollisesti ehdotetuista) jatkotapaamisista ym. Tuntuu että olisin vain johtanut "tahallani" toista harhaan.
Suurimmat pelkoni ovat etten kelpaa tai ettei toinen päästä irti, vaikka tahtoisin. Todennäköisesti elän elämäni aika yksin...Kertokaapa mielipiteitänne:
Olen pohtinut, että jos joskus löytäisin sen seurustelukumppanin, kuinka kauan toisen voi enää "tässä iässä" pistää odottamaan suhteessa tuota seksipuolta? Ja miten edes voi järkevästi kertoa toiselle ettei ole ollenkaan kokemusta ja että mm. sen vuoksi ei heti halua hypätä sänkyyn? Ja uskooko ketään edes tällaista 23v. suusta, vai luuleeko vain että ei kelpaakaan? - Nainen23v
Kertokaapa mielipiteitänne:
Olen pohtinut, että jos joskus löytäisin sen seurustelukumppanin, kuinka kauan toisen voi enää "tässä iässä" pistää odottamaan suhteessa tuota seksipuolta? Ja miten edes voi järkevästi kertoa toiselle ettei ole ollenkaan kokemusta ja että mm. sen vuoksi ei heti halua hypätä sänkyyn? Ja uskooko ketään edes tällaista 23v. suusta, vai luuleeko vain että ei kelpaakaan?Minäkin mietin, että miten kauan mies jaksaa odottaa kunnes minäkin olen valmis seksiin. Nimittäin minun pitä oppia luottamaan mieheen, muuten ei tule mitään. Kolmas ja viimeinen mies johon tutustuin, lähti kävelemään kun en suostunut seksiin... :/
- Mies23v
Nainen23v kirjoitti:
Minäkin mietin, että miten kauan mies jaksaa odottaa kunnes minäkin olen valmis seksiin. Nimittäin minun pitä oppia luottamaan mieheen, muuten ei tule mitään. Kolmas ja viimeinen mies johon tutustuin, lähti kävelemään kun en suostunut seksiin... :/
Postaan tän nyt toisen kerran.
Ensinnäkin: Itsekään en ole ikinä seurustellut vaikka sitä paljon haluaisinkin. Seksiä olen harrastanut viiden naisen kanssa ka näiiden lisäksi olen vielä kahvitellut muutamaa.
Mun mielestä sun kannattaa rauhassa tutustua mieheen ja kieltäytyä seksistä aluksi. Jos annat heti pesää niin mies saattaa lähteä kävelemään kun on saanut mitä halusi. Tai jännität taas, kun et tunne miestä ja kokemus on epämielyttävä. Jos et heti anna ja mies on kiinnostunut muustakin kuin pesäsätä niin jaksaa odottaa tapailu tahdista riippuen noin 1-3 kk. Siinä ajassa kerkeät huomaamaan onko kaveri mukava ja fiksu mies, joka kaipaa muutakin kuin pesää. Pyydä mies iltaa viettämään kanssasi, mutta tee selväksi ett et halua vielä seksiä. Suutelua, miehen sylissä köllöttelyä jne. Näin opit tuntemaan miestä ja hän sinua. Jos haluat voit ehdottaa miehelle, että jää yöksi, mutta ilman seksiä. Minä ainakin saan naiseen paremman yhteyden, kun on yhdessä ensin köllötelty ja halittu pusujen kera. :) Kyllä se siitä lähtee, kunhan vain löydät arvoistasi seuraa! - tilanne..
Suurimmat pelkoni ovat etten kelpaa tai ettei toinen päästä irti, vaikka tahtoisin. Todennäköisesti elän elämäni aika yksin...Paitsi että olen 27v. Treffeillä olen kyllä käynyt mutta vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat tuntuneet harmittomilta; joista en ole ollut kiinnostunut, koska siten ei ole ollut syytä heitä pelätä.
- _m79_
Nainen23v kirjoitti:
Minäkin mietin, että miten kauan mies jaksaa odottaa kunnes minäkin olen valmis seksiin. Nimittäin minun pitä oppia luottamaan mieheen, muuten ei tule mitään. Kolmas ja viimeinen mies johon tutustuin, lähti kävelemään kun en suostunut seksiin... :/
Tuo varmaan riippuu aika pitkälti miehestä. Veikkaisin, että jos on tottunut samaan säännöllisesti seksiä, niin parin viikon tai vaikka kuukauden päästä saattaa alkaa nyppimään. Sitten taas jos ei ole koskaan harrastanut seksiä tai vaikka vain pari kertaa elämässään, niin tuskin tuo odottaminen kovin tuskallista olisi.
Minä olen viimeiset 3 vuotta selvinnyt ilman, joten ainakin sen ajan tiedän selviäväni. Se ei tosin tarkoita ettenkö vonkaisi. ;) - Nainen23v
_m79_ kirjoitti:
Tuo varmaan riippuu aika pitkälti miehestä. Veikkaisin, että jos on tottunut samaan säännöllisesti seksiä, niin parin viikon tai vaikka kuukauden päästä saattaa alkaa nyppimään. Sitten taas jos ei ole koskaan harrastanut seksiä tai vaikka vain pari kertaa elämässään, niin tuskin tuo odottaminen kovin tuskallista olisi.
Minä olen viimeiset 3 vuotta selvinnyt ilman, joten ainakin sen ajan tiedän selviäväni. Se ei tosin tarkoita ettenkö vonkaisi. ;)on väärin, etenkin jos naisella ei ole paljoa kokemuksia ja on vielä kertonut että haluaa ensin tutustua muuten.
- _m79_
Nainen23v kirjoitti:
on väärin, etenkin jos naisella ei ole paljoa kokemuksia ja on vielä kertonut että haluaa ensin tutustua muuten.
Heh! En tarkoittanutkaan sitä mitenkään pahalla tavalla vaan silleen "leikkisästi" - mikäli nyt yleensä on mahdollista "vongata leikkisästi". :)
Minusta se ainakin vaikuttaa kivemmalta ajatukselta, että on edes jotain pientä kipinää ilmassa kuin että on täysin passiivinen asian suhteen. En siis puhunut painostamisesta vaan vihjailemisesta.
- Nainen 20v.
Minäkään en ole koskaan seurustellut, enkä totta puhuen jaksa edes kantaa paineita siitä. Joskus kyllä mietin pitäisikö minun. Lähinnä ajattelen, että "Se tulee kun on tullakseen."
Toki minäkin välillä mietin mitä miehet ajattelevat naisesta, joka on 20v. ja erittäin kokematon. Mietin myös sitä, mitä jos olen vielä esim. 25-vuotiaana yhtä kokematon kuin nyt, mikä tietysti puistattaa.
Toisaalta taas ajattelen, että mitä sitten?
Jos tapaan miehen, jolle kokemattomuuteni on ongelma, silloin hän ei ole sopiva kumppani minulle. Menköön sitten sellaisen naisen luo, joka vastaa hänen vaatimuksiaan. En itsekään vaadi, että miehen täytyy olla kokenut kun en sitä itsekkään ole.
Mitä syihin tulee. Henkilökohtaisesti olen erittäin arka ja epävarma miesten seurassa. Minun on huomattavasti vaikeampi luottaa miehiin kuin naisiin. Varsinaista syytä siihen en osaa sanoa.
Viihdyn myös erittäin hyvin itsekseni, ajatus siitä että olisin erittäin sitoutunut toiseen ihmiseen ei, ainakaan vielä, lämmitä mieltä.- M22.
Kohta olen 23 ja paljon treffejä ja muutamia suhteita ollut. Poikuus meni samassa iässä kuin olet (20v).
- laalaalaalaa
Tuosta ei ole mitään haittaa. Sen sijaan jos olisit yli 18-vuotias mies, joka ei ole vielä seurustellut, olisit naisten silmissä saamaton ja säälittävä luuseri. Revi siitä.
- Poikkeuksellista
käytöstä naiselta
- Moisen kummajaisen..
..kiertäisin kaukaa.
Joo, ihan tosiomituista. Eihän meillä vaan täällä sinkkupalstalla sentään noin kummallisia ihmisiä roiku?
- Moisen kummajaisen..
Tai sitten jollakin on sarkasmitutka pahasti klesana.
- ---------
En ymmärrä mitä naiset aina selittää jostain luottamuksesta. Jos nämä 25- ja 23- vuotiaat naiset haluavat seksiä, he tietävät itsekin että he saavat siihen mahdollisuuden todella helposti. Jos luottamus tarkoittaa sitä, että pitäisi tietää haluaako mies mitään muuta, sitten varmaan kannattaa unohtaa baarit.
Itse ajattelen, etten edes haluaisi seurustella naisen kanssa jolla on ollut lukemattomia seksikumppaneita. Mitä järkeä ajatella tulevaisuutta naisen kanssa jolle olet mies numero 151? Olisi aika sinisilmäistä ajatella ettei koskaan tule numeroa 152. Uskon että baarit ovat täynnä juuri niitä naisia ja miehiä joilla on pitkä liuta kumppaneita.
Yleensä myös monella tuon ikäisellä on jo lapsia, ja sitten niitä mahdollisia seurustelukumppaeita onkin jo paljon vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412431Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891964Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1091457Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141351Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01052Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat21993- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63855- 43802