Nettideittailu on huijausta!

nainen,

10 miestä yhtä naista kohti ja nekin naiset, jotka siellä ovat eivät tee mitään aloitteita. Miehet olkaa nyt miehiä ja lopettakaa itsenne nolaaminen. Sellainen mies, joka käyttää nettideittejä ei vetoa ainakaan minuun yhtään.

50

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

...elikä olet nainen ja ET tee aloitteita nettideittailussa, koska nettideittaava mies ei vetoa sinuun.

Jep jep.

• Hei aloittaja,

olen kyllä kanssasi nyt hieman eri mieltä. Esimerkiksi suomalaisella E-kontakti.fillä tuo suhdeluku on 45 % naisia ja 55 % miehiä, tuollaisia 10 miestä 1 naista vastaan tyyppisiä lukuja on vain näissä niin kutsutuissa pettämispalveluissa.

Nettideittailu ei ole noloa, vaan vuosi vuodelta hyväksyttävämpää ja oiva tapa löytää kumppani. Yhdysvalloissa jo joka kolmas sinkku on deittaillut netissä, ja niiden määrä, jotka pitävät tätä tutustumistapaa jotenkin nolona, on romahtanut.

Joku tuossa alempana kommentoi, että naisten taso nettideiteissä on surkea. Olen kyllä tästäkin hyvin hyvin eri mieltä. Käsittelen työssäni jatkuvasti suomalaisten sinkkujen profiileja ja profiilikuvia ja joukossa on todella kauniita suomalaisia naisia.

Hyvää jatkoa sinulle aloittaja ja toki kaikille muillekin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

• Yijing
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei aloittaja,

olen kyllä kanssasi nyt hieman eri mieltä. Esimerkiksi suomalaisella E-kontakti.fillä tuo suhdeluku on 45 % naisia ja 55 % miehiä, tuollaisia 10 miestä 1 naista vastaan tyyppisiä lukuja on vain näissä niin kutsutuissa pettämispalveluissa.

Nettideittailu ei ole noloa, vaan vuosi vuodelta hyväksyttävämpää ja oiva tapa löytää kumppani. Yhdysvalloissa jo joka kolmas sinkku on deittaillut netissä, ja niiden määrä, jotka pitävät tätä tutustumistapaa jotenkin nolona, on romahtanut.

Joku tuossa alempana kommentoi, että naisten taso nettideiteissä on surkea. Olen kyllä tästäkin hyvin hyvin eri mieltä. Käsittelen työssäni jatkuvasti suomalaisten sinkkujen profiileja ja profiilikuvia ja joukossa on todella kauniita suomalaisia naisia.

Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

@ e-kontakti.fi,

"Esimerkiksi suomalaisella E-kontakti.fillä tuo suhdeluku on 45 % naisia ja 55 % miehiä, tuollaisia 10 miestä 1 naista vastaan tyyppisiä lukuja on vain näissä niin kutsutuissa pettämispalveluissa. "

Suomi24 Treffeillä suhdeluku on saman suuntainen, tarkistin asian itse haulla tässä kerran. Miksi nämä, jotka väittävät tällaisia poskettomia suhdelukuja eivät koskaan viitsi tarkistaa asiaa? Niin tietysti, valittamiselta saattaisi pudota pohja :D

-I-Ching

• Yijing kirjoitti:

@ e-kontakti.fi,

"Esimerkiksi suomalaisella E-kontakti.fillä tuo suhdeluku on 45 % naisia ja 55 % miehiä, tuollaisia 10 miestä 1 naista vastaan tyyppisiä lukuja on vain näissä niin kutsutuissa pettämispalveluissa. "

Suomi24 Treffeillä suhdeluku on saman suuntainen, tarkistin asian itse haulla tässä kerran. Miksi nämä, jotka väittävät tällaisia poskettomia suhdelukuja eivät koskaan viitsi tarkistaa asiaa? Niin tietysti, valittamiselta saattaisi pudota pohja :D

-I-Ching

Hei I-Ching,

siksihän me olemme täällä kertomassa näiden asioiden oikeita laitoja, jotta saamme näitä pahimpia mielikuvia nettideittialun ympäriltä häivytettyä :)

Meiltä muuten saa kysyä mitä vaan haluatte tietää nettideittailusta. Liikesalaisuuksia en voi paljastaa, mutta esimerkiksi tällaisia tilastoja aika paljonkin.

t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

• F-kontakti
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei I-Ching,

siksihän me olemme täällä kertomassa näiden asioiden oikeita laitoja, jotta saamme näitä pahimpia mielikuvia nettideittialun ympäriltä häivytettyä :)

Meiltä muuten saa kysyä mitä vaan haluatte tietää nettideittailusta. Liikesalaisuuksia en voi paljastaa, mutta esimerkiksi tällaisia tilastoja aika paljonkin.

www.e-kontakti.fi

E-kontakti vois painua helvettiin täältä. Tämä on tarkoitettu keskustelulle ei mainostamiselle.

• Suomi24 Oy
        Yijing kirjoitti:

@ e-kontakti.fi,

-I-Ching

Katsoppas uudestaan. Naisia on noin 9 kertaa vähemmän, kuin miehiä ja kaiken lisäksi niistä naisista suurin osa on boteja.

• että miten se meni
        F-kontakti kirjoitti:

E-kontakti vois painua helvettiin täältä. Tämä on tarkoitettu keskustelulle ei mainostamiselle.

Nyt sulta on unohtunut yksi tärkeä asia, ETTÄ itse mainostit F-kontaktia
        täällä, vaikka "tämä on tarkoitettu keskustelulle".

• Yijing
        F-kontakti kirjoitti:

Saahan tänne luoda yritysprofiileja, mene muualle keskustelemaan, jos asia häiritsee sinua. Heli sentään keskustelee, ainakin minun kanssani, eikä pelkästään huutele ja provoile täällä.

-I-Ching

• 9+20
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei I-Ching,

www.e-kontakti.fi

Aloittajan kuvaama suhdeluku pitää paikkansa vain syrjäseuduilla.

Tässä S24 tilastoja Pohjois-Savosta (viimeisen 2 viikon aikana kirjautuneet)

Kaikki
        Naisia 1113
        Miehiä 2018

20-40-vuotiaat
        Naisia 590
        Miehiä 1187

Ja 20-40-vuotiaat Keski-Suomesta
        Naisia 1711
        Miehiä 3135

Johtopäätöksenä nettideittailu kannattaa miehelle korkeintaan pääkaupunkiseudulla.

• Yijing
        Suomi24 Oy kirjoitti:

Katsoppas uudestaan. Naisia on noin 9 kertaa vähemmän, kuin miehiä ja kaiken lisäksi niistä naisista suurin osa on boteja.

Ainakin Pirkanmaalla pätevät aikalailla nuo e-kontaktin mainitsemat suhdeluvut, kun puhutaan naisista ikäryhmässä 18-25.

-I-Ching

• 9+20
        9+20 kirjoitti:

Aloittajan kuvaama suhdeluku pitää paikkansa vain syrjäseuduilla.

Tässä S24 tilastoja Pohjois-Savosta (viimeisen 2 viikon aikana kirjautuneet)

Kaikki
        Naisia 1113
        Miehiä 2018

20-40-vuotiaat
        Naisia 590
        Miehiä 1187

Ja 20-40-vuotiaat Keski-Suomesta
        Naisia 1711
        Miehiä 3135

Johtopäätöksenä nettideittailu kannattaa miehelle korkeintaan pääkaupunkiseudulla.

Miksi tätä on miinustettu? Sehän on ihan selvää, että iso osa miehistä jää ilman ja siitä syystä miehet joutuvat kilpailemaan kovempaa. Tilanne voi tietysti olla erilainen 40 naisilla.

Vaikka kaikki 20-40-vuotiaat naiset pariutuisivat nettimiesten kanssa, niin silti puolet miehistä jäisi ilman. Isolla osalla naisista on kuitenkin epärealistiset odotukset ja he eivät löydä etsimäänsä.

Tässä esimerkki. Oletetaan, että joka kolmas nainen löytää tuolta seuraa. Savon sukupuolijakaumalla se tarkoittaa, että noin 15% miehistä pariutuu. Siis miehen pitää kuulua halutuimpaan 15% ja silti ei todennäköisesti ole varaa asettaa kriteerejä. Järkevä mies ei lähde tällaisille markkinoille.

Nettiin tuntuu myös eksyvän sellaiset ihmiset, joilla olisi varmasti vaikeuksia pariutua yhtään missään. Tämä voi tietysti koskea myös miehiä.

• .....
        Yijing kirjoitti:

Saahan tänne luoda yritysprofiileja, mene muualle keskustelemaan, jos asia häiritsee sinua. Heli sentään keskustelee, ainakin minun kanssani, eikä pelkästään huutele ja provoile täällä.

-I-Ching

No siinä tapauksessa voisit mennä Helin kanssa vaikka chattiin keskustelemaan.

• Yijing
        ..... kirjoitti:

No siinä tapauksessa voisit mennä Helin kanssa vaikka chattiin keskustelemaan.

Saavuttaakseni mitä? Eikös Helillä ollut jo mies?

-I-Ching

• Yijing kirjoitti:

Saavuttaakseni mitä? Eikös Helillä ollut jo mies?

-I-Ching

Oli ja on :D

t: Heli

• kdtthgd
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei aloittaja,

Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

@e-kontakti

Melko tyly ilmaus tuo ''Joku tuossa alempana kommentoi, että naisten taso nettideiteissä on surkea. Olen kyllä tästäkin hyvin hyvin eri mieltä. Käsittelen työssäni jatkuvasti suomalaisten sinkkujen profiileja ja profiilikuvia ja joukossa on todella kauniita suomalaisia naisia.''

Ihan kuin naisten tason mittana toimisi vain ja ainoastaan ulkonäkö. Jaksan toivoa, että suomalaisissakin miehissä on niitä, jotka arvostavat naisen luonnetta enemmän kuin ulkonäköä.

• vit.un ruma mies.

En mä tee alotteita koska tiedän sen olevan turhaa.

• sikaniska1

Teen aloitteen ja aina on kannattanut, monet naiset siellä hakee vain seksiseuraa ja sehän passaa mainiosti.
        MUTTA mistä johtuu, että monet on lääkeriippuvaisin varsinkin naiset jotka kehuu elämänsä olevan kunnossa. Totuus onkin, että heitä saarepiä suosta ja yrittää saada itsetuntoa kohotettua, hakeutukaa hoitoon ei deittisivuille ja teitä on todella paljon..

• utelias.
        sikaniska1 kirjoitti:

Teen aloitteen ja aina on kannattanut, monet naiset siellä hakee vain seksiseuraa ja sehän passaa mainiosti.
        MUTTA mistä johtuu, että monet on lääkeriippuvaisin varsinkin naiset jotka kehuu elämänsä olevan kunnossa. Totuus onkin, että heitä saarepiä suosta ja yrittää saada itsetuntoa kohotettua, hakeutukaa hoitoon ei deittisivuille ja teitä on todella paljon..

Mistä luulet naisten niitä lääkkeitä saavan? No hoidostapa tietenkin.

Mitä sitten jos joku hoito vetää tabuja solkenaan? Sanot että sinulle passaa seksiseura, joten miksi alat niitä naisia kiskomaan suosta? Eihän panopuuhun aikaa uhrata panoa enempää.

• ♡♥♥♥♥

Oon kokeillu

• Lkklol

Jo kaksi vuotta yhdessä, ja nainen teki aloitteen joten en valita yhtään. Muuten ei oltaisi koskaan tavattu, eri asuma alueet ja harrastukset.

• Origel

Joo täytyy olla todella epätoivoinen äijä että jaksaa vongata naisia netissä. Tarjonta on minimaalista ja naisten taso todella surkeaa. Oikeassa elämässä voi sentään käyttää suodatinta (yh:t, fyysisesti/psyykkisesti epäkurantit, kouluttamattomat jne...)

Jos nettitreffit on ainoa vaihtoehto kun sosiaalinen kanssakäyminen on vaikeaa, niin suosittelen käyttämään ulkomaisia foorumeja. Ja matkustelemaan tarvittaessa.

• luuseri

Miksi ihmeessä kaltaisesi "huippu" on edes täällä keskustelemassa? Veikkaan ilman mitään "paffia", että olet samoilla asiolla kuin muutkin ja ne ulukomaat on varmaankin nähtynä, mutta pettymys kalavaa...

• vaimo5

Sinkuille ok, mutta kun oma aviomies etsi netistä seuraa, niin ei paljon naurattanut.

• Kyllälähteetaas

Kannataisi lopettaa se pihtaaminen.

• vaimo5
        Kyllälähteetaas kirjoitti:

Kannataisi lopettaa se pihtaaminen.

En muuten pihtaa

• kuka keksi

Jos jokin on huijausta, niin tämän aloituksen plussat.

• 19 ja 11nainen

Itselläni on kokemusta kolmesta nettitreffi palstasta, kussanin olen ollut maxismissaan vai kuukauden.

Ensin kun tulin nettitreffipalstalle laitoin rehellisesti kaikki tiedot, yhteydenottoja tuli miehiltä iältään 60-80v ihan aloi itkettää.. mitä ihmettä? eikö kukaan lue mikä on minun ajatukseni kumppanin iästä? En etsi isää!
      Ainahan voi katsella, mutta kyllä täytyy olla kanttia näillä miehillä laittaa vielä viestiä. Maksulliset naiset kyllä huomaa tekstistä..

Sitten alkoi tulla US:sta ja Englannista yhteydenottoja.. leski, hyvin koulutettu, yksi lapsi.. yrittäjä.. tai armeijassa töissä, tämä ongelma on erityisesti maksullisilla treffisivuilla. Tein ilmoitukset valvojalle, joka kertoi aina, että sinua on kohdannut huijari, olemme pahoillamme.

Eli tässä saalis.. muutamaa lähialueen miestä kävin tapaamassa kahvilla mutta kun näin kaverit niin eihän heidän puheet pitäneet alkuunkaan paikkaansa.
      Pari miestä oli kuitenkin sitä mitä kertoivat, mutta jos prosentteja tässä annetaan, niin tapasin kaikkiaan tämän 1,5 vuoden aikana kahvin merkeissä 17 miestä, joista vain neljä oli sitä mitä kirjoittelivat, eli 23% miehistä on sitä mitä kirjottelevat. HUOMAA luku tavatuista miehistä, eli uskoin että he puhuvat totta, kirjoittelin ja selvittelin päälisin puolin, että profiili vastaa sitä mitä kertovat, mutta tavatessa kaveri ei ole sitä mitä kertoi.

Jos taas pitäisi lähteä tilastoimaan kaikkiin kenen kanssa kirjoittelin ja ketkä heti huomasin huijareiksi ja ketkä huomasin tavattuani huijariksi niin luku olisi todella surkea, luokkaa 1,2 %.
      Olen akatemisesti koulutettu nainen iältään 40 mutta alle 50, hyvin toimeentuleva, sekä keskiverto kaunis ja tällaisia kerään nettitreffeillä.

Mitä tulee miehen tekemään aloitteeseen nettitreffillä niin niitä tuli pääasiassa noilta 60v ja huijareilta. No tuli kyllä ikähaarukkaan sopiviltakin viideltä mieheltä, mutta heistä tapasin vain yhden.

Joten voinet olla varma, että en ole enää nettipalstoilla ;)
      Jokainen voi näin ihan itse päätellä miten monta prosenttia tuolta löytää kumppanin.

Tosin eihän sitä tarvitse tavata kuin se yksi joka kolahtaa, mutta eipä ole vielä kolahtanut. Sitä odotellessa ravintolassa tapaillaan ;)

• Hei,

ikävää jos sinulle on käynyt noin nettideittikokemuksissasi.

Ymmärrän että tuo itseäsi huomattavasti vanhempien miehien lähetenly on ollut ärsyttävää jos et sellaista ollut etsimässä. Tämä onkin kieltämättä aika hassu juttu, et ole lainkaan ensimmäinen nainen joka samasta asiasta valittaa.

Osaisivatko miehet vastata: ymmärrän, että lähetetään viesti jos vaikka naisen profiilissa lukee 38-45 ja ollaan itse 47, mutta jos nainen selkeästi ilmoittaa etsivänsä vaikkapa 25-30-vuotiasta seuraa, miksi sitä huomattavasti, kymmeniä vuosia vanhempi mies lähettää viestiä?

Terveisin Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

• Minulle ei nyt ihan riesaksi asti ole noita täysin kriteerien ulkopuolella olevien miesten aloitteita tullut. No toki jonkin verran on viestejä tullut semmoisilta 10 asettamaani yläikärajaa vanhemmilta, sekä niitä joilla on lapsia, vaikka toiveeni on ettei olisi.

Mutta isompi ongelma on nämä salaperäiset sankarit, eli miehet joiden profiilista ei saa juuri mitän irti. Ei ole ilmoitettu esim. pituutta, painoa, ruumiinrakennetta tai ylipäätään harrastuksista tai kiinnostuksen kohteista halaistua sanaa. Kun yrittää sitten kysellä että mitähän yhteistä meillä mahdollisesti voisi olla, niin tulee vastauksia tyyliin "tykkään luonnosta", aargh! Silti nämä kaverit ovat aivan satavarmoja siitä että olisivat minulle juuri täydellisiä kumppaneita.

• peukkujaa
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei,

ikävää jos sinulle on käynyt noin nettideittikokemuksissasi.

Ymmärrän että tuo itseäsi huomattavasti vanhempien miehien lähetenly on ollut ärsyttävää jos et sellaista ollut etsimässä. Tämä onkin kieltämättä aika hassu juttu, et ole lainkaan ensimmäinen nainen joka samasta asiasta valittaa.

Osaisivatko miehet vastata: ymmärrän, että lähetetään viesti jos vaikka naisen profiilissa lukee 38-45 ja ollaan itse 47, mutta jos nainen selkeästi ilmoittaa etsivänsä vaikkapa 25-30-vuotiasta seuraa, miksi sitä huomattavasti, kymmeniä vuosia vanhempi mies lähettää viestiä?

Terveisin Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

Voi Heli, olet NIIIN oikeassa! Olen 25-vuotias, haen miestä, joka olisi 21-32. Miksi siis 40-50 -vuotiaat miehet kirjoittelevat minulle? En tosiaankaan vastaa ja hei; ne seksikutsut ovat jotain niin oksettavaa!

• peukkujaa
        peukkujaa kirjoitti:

Voi Heli, olet NIIIN oikeassa! Olen 25-vuotias, haen miestä, joka olisi 21-32. Miksi siis 40-50 -vuotiaat miehet kirjoittelevat minulle? En tosiaankaan vastaa ja hei; ne seksikutsut ovat jotain niin oksettavaa!

Ja jos pyydän kuvaa, niin en halua minkään elimen kuvaa. Mikä joitaki ukkoja vaivaa?

• äöäöäjaö

tää aloitus haiskahtaa miehen kyhäelmältä.

• äöäöäjaö

Osuin oikeaan, nuo miikat kertoo sen, että meni hermot. Laita nyt itelles
        muutama plussa siitä hyvästä.

• 19 ja 11 nainen

Siis kyllä olen ihan ehta suomalainen nainen;) uudeltamaalta..

Pistä paremmaksi ;)

• reetu91

Naurattaa kyllä, minkälaisia vaatimuksia monilla esim. suomi24 naisilla on, ikähaarukka about 20-24v.

Ja profiilityyli: "olen määrätietoinen, kunnianhimoinen nainen, tiedän mitä haluan elämältäni, harrastan liikuntaa 24/7, juhlin kun tanssijalkaa vipattaa."

Totuus: Muija joka läpäissyt lukion sysipaskoilla arvosanoilla, on muka väliaikaisesti siivoushommissa. Kutsuu liikunnaksi sitä kun löntystää siwasta hakeen siideriä, ja urheilulliseen kroppaan kuuluu siiderillä hankittu roikkuva vyötärö.

Ja silti halutaan helvetin lihaksikas, tatuoitu ja älykäs mies.

Ja enkä tässä koita pönkittää omaatuntoani, mulla ei ole lihaksia, eikä tatuointeja, olen ainoastaan älykäs, älykäs myös henkisellä tasolla :)

Ehkä mun täytyy 22v. miehenä siirtyä vähän itsestäni vanhempiin naisiin.

• dsfsdf

Totta, reetu91!

itseäni naurattaa eniten se, että laitetaan ruumiinrakenteeki "normaali" vaikka näkee kuvasta aivan selkeästi että ylipainon puolella ollaan. Olisi siis paljon parempi laittaa rehellisesti se "pyöreähkö". Ihankun ei olisi sinut vartalonsa kanssa kun laittaa sen normaalin.

• HUHHUH

http://adf.ly/Ul58c

tuolta löytyy nettideittailun hyviä ja huonoja puolia, sekä tositarinoita siitä kannattaa katsoa niin ehkä itsekin muutut avarakatseisemmaksi!

• SONTAA4

ALOITTAJA, EI OLE OTTANUT KANTAA YHTÄÄN KERTAA....JOTEN
        MITÄ JAUHAA TYHJÄÄ ?!

• tabularasa

Minusta taas on outoa, jos sanoo olevansa normaali ja onkin hintelä/laiha luikero.

• Unelmien Pokamies

Oikeasti nettideittailu toimii. Ne joille se ei toimi eivät vaan voi sitä myöntää koska se tarkoittaisi, että he myöntäisivät vian olevan itsessään.

Ei nettideitti eroa muualla deittailusta mitenkään merkittävästi. Jos et saa seuraa baarista, tuskin saat sitä netistäkään. Nettideitti on parhaimmillaan kohtaamisongelman ratkaisijana eli se tuo sinkkuja (pääasiassa) toisten sinkkujen kanssa yhteen. Yhtään enempään se ei pysty eli luuseri on luuseri netissäkin.

• 12+6

Kaikista löytyy vikoja, mutta jotkut ovat tietysti toisia halutumpia.

Huonosti tuo toimii, jos niin harvat sieltä mitään löytävät.

Ei pariutumisen pitäisi olla vain tavoitelluimman prosentin huvia.

• NALLESETÄ
        12+6 kirjoitti:

Kaikista löytyy vikoja, mutta jotkut ovat tietysti toisia halutumpia.

Huonosti tuo toimii, jos niin harvat sieltä mitään löytävät.

Ei pariutumisen pitäisi olla vain tavoitelluimman prosentin huvia.

Juuri näin sen siis pitäisi olla. Vain kauniille ja rikkaille pariutuminen ja lapsenteko.
        Rumat, tyhmät ja varsinkin köyhät pysykää pois näiltä markkinoilta.
        Te teette vain lisää köyhiä ja sosiaalitapauksia tähän maailmaan.

• .........
        NALLESETÄ kirjoitti:

Juuri näin sen siis pitäisi olla. Vain kauniille ja rikkaille pariutuminen ja lapsenteko.

Nythän se menee niin, että elämässä menestyvät harvemmin hankkivat lapsia ja alemmat sosiaaliluokat lisääntyvät.

Onko nallesetä itse älykäs ja myös komea?

• timskooppi
        NALLESETÄ kirjoitti:

Vain rikkaiden keskenään pariutuminen aiheuttaa myös ongelman-otitkohan "älylläsi" edes tätä huomioon? Sisäsiittoisuus ja rikkaiden tuottamia (vesipää-mukuloita)ns.sosiaalitapauksiahan riittää ja he vasta kalliiksi tulevatkin. Suurnero unohti myös sen, että käsityöläiset ja monimuotoinen elämä on taannut ylellisen elämän myös rikkaille, joten rikas on oikeastaan naurettava työväestön marionetti. Yhteiskunta on AINA syntynyt muualta, kuin itseään ylempänä pitävistä. Filosofia on sinulle liian vaikea laji..

• NALLESETÄ
        ......... kirjoitti:

Nythän se menee niin, että elämässä menestyvät harvemmin hankkivat lapsia ja alemmat sosiaaliluokat lisääntyvät.

Onko nallesetä itse älykäs ja myös komea?

Olen em. ominaisuuksien lisäksi myös huomattavan varakas.

• NALLESETÄ
        timskooppi kirjoitti:

Vain rikkaiden keskenään pariutuminen aiheuttaa myös ongelman-otitkohan "älylläsi" edes tätä huomioon? Sisäsiittoisuus ja rikkaiden tuottamia (vesipää-mukuloita)ns.sosiaalitapauksiahan riittää ja he vasta kalliiksi tulevatkin. Suurnero unohti myös sen, että käsityöläiset ja monimuotoinen elämä on taannut ylellisen elämän myös rikkaille, joten rikas on oikeastaan naurettava työväestön marionetti. Yhteiskunta on AINA syntynyt muualta, kuin itseään ylempänä pitävistä. Filosofia on sinulle liian vaikea laji..

Meitä on maailmassa tarpeeksi riittävän monipuoliseen geenipooliin.
        Yhteiskunta alkaa romuttua kun monarkiasta valtiomuotona luovutaan.
        Rahvasta ei helposti harhaan johdettavana pitäisi päästää valtaan.
        Kun jo historia on sinulle vaikeaa huonosti menneittein peruskoulun suppeitten kurssien vuoksi, niin älä viitsi toistella wikipediasta lukemaasi ´filosofia´- sanaa.

• timoskooppi
        NALLESETÄ kirjoitti:

Meitä on maailmassa tarpeeksi riittävän monipuoliseen geenipooliin.
        Yhteiskunta alkaa romuttua kun monarkiasta valtiomuotona luovutaan.
        Rahvasta ei helposti harhaan johdettavana pitäisi päästää valtaan.
        Kun jo historia on sinulle vaikeaa huonosti menneittein peruskoulun suppeitten kurssien vuoksi, niin älä viitsi toistella wikipediasta lukemaasi ´filosofia´- sanaa.

Niin... Monarkiahan onkin ollut suuri menestystarina. sisäsiittoineen;)?. Suuri "ajattelija" touhuaa täällä? No, ei varmastikaan, vaan väittää olevansa muiden yläpuolella ja "yllättäen" onkin perehtynyt Wikipediaan ja on aivan "juuri nyt" väikkäriä värkkäämässä tai tuntee olevansa kertakaikkiaan väärinymmärretty! En ryhdy huvittavan "monarkistin" kanssa haaveilemaan tämän enempää. Noloahan tuo on.

• 12+20
        NALLESETÄ kirjoitti:

Olen em. ominaisuuksien lisäksi myös huomattavan varakas.

Mutta olet jo setä, eli et kovin hyvää laatua lasten teon kannalta. Miehenkin olisi hyvä hankkia lapset alle nelikymppisenä. Mitä vanhempi olet, sitä enemmän DNA-vaurioita sinun siittiöissä on.

• No, eipä tuo haitanne, sillä ehkäpä sentään useimmat niistä naisista jotka itsekin ovat nettideitissä eivät jaa aloittajan ajatusmaailmaa.

• n.39

joo-o....kaikille niille naisille/tytöille,jotka täällä itkee,että miks mies ettii seuraa netistä,annan vinkin,antakaa sitä pesää sille ukollenne 3krt/viikko vähintään,poikkeus menkat,niin ei tarte ettii seuraa muualta,ja jos tarvii,ni potkikaa prsauksille niin että tuntuu ja pistäkää pihalle.Yleensä vaan kun tullut puheeksi ko asia,ni vastaukset on tyyliin "no annoin mä sille viime kuussaki,eli 7 viikkoo sitte"...sehän tunnetusti riittää miehille.Meillä kerroista kun puhutaa,mua huvittaa n.60%kerroista,ja loput annan siks,kun tiiän et on hyvä mies,ja näin sen ei tartte ettii muita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2441
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1974
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      114
      1469
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1371
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      878
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      865
    10. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      11
      847
    Aihe