Luin jutun miehestä, joka kyllästyi nettideittailuun... Itse täytyy kyllä sanoa että samanlaisia ajatuksia. Ensinnäkin hirveen vaikeeta saada joku nainen vastaamaan viestiin saatika sitten tapaamaan livenä. Tuntuu että tuolla on miljoona muuta mies jotka yrittää just samaa naista... Turhautumisen tunne on kyllä suuri!
http://www.viihdeposti.fi/2013/10/22/mies-kertoo-avoimesti-nettideittailu-on-kuin-idols-karsinta/
Nettideittailu kuin Idols-karsinta?
20
342
Vastaukset
- No voi sentään
Tämä "ongelma" on lapsellisen helppo ratkaista. Miksette miehet nyt vain lakkaa lähettämästä viestejä aina niille samoille naisille joille kaikki muutkin miehet niitä lähettää?
- toinen kyllästynyt!!
Jaa no kerroppas mistä semmoisen naisen tunnistaa? Itse olen lähetelly kaikenlaisille naisille viestiä mutta ei vastata. Naiset hakee täällä vain jotain skandinavian hunkseja itselleen!
- Normimiess
Ylempi ohje suomennettuna:
Lähetelkää siis viestejä ylipainoisille, yh-äideille ja itseänne vanhemmille naisille.
- kuluneetnaamat
Katsastakaa myös kuvattomia profiileja ja lukekaa se tekstikin.
- toinen kyllästynyt!!
No jos itsekin olen naaman nettiin laittanut niin haluaisin kyllä nähdä sen toisenkin osapuolen. Mutta olen lähestynyt kuvattomiakin ja mitä kuuluu? Pelkkää tuulen huminaa...
- kuluneet naamat
toinen kyllästynyt!! kirjoitti:
No jos itsekin olen naaman nettiin laittanut niin haluaisin kyllä nähdä sen toisenkin osapuolen. Mutta olen lähestynyt kuvattomiakin ja mitä kuuluu? Pelkkää tuulen huminaa...
Jassoo, no sitten ei voi mitään. Eihän sitä väkisin ketään saa.
kuluneet naamat kirjoitti:
Jassoo, no sitten ei voi mitään. Eihän sitä väkisin ketään saa.
Itseäni kyllä ihmetyttää nämä tavikset, jotka kuvittelevat olevansa niin superjulkkiksia, etteivät voi kuvaansa treffi-ilmoon laittaa. Ulkonäöllä on aivan satavarmasti merkitystä seurustelukumppanin valinnassa, eikä se, että yrittää piilotella naamaansa mahdollisimman pitkään, siitä naamasta yhtään sen kauniimpaa tee.
Minun kuvalliseen profiiliini tulee viestejä lähes yksinomaan kuvattomilta miehiltä. Pitkämielisesti vastaan kyllä kaikkiin paitsi ilmiselviin pelleilyviesteihin, mutta sitten jos tavatessa tuleekin pettymys, niin luulisi sen miehenkin sen vaistoavan ja syövän itsetuntoansa entistä enemmän. Ei parisuhteeseen yksinkertaisesti voi ihan pelkästä säälistäkään ryhtyä.- 44444
stellaria81 kirjoitti:
Itseäni kyllä ihmetyttää nämä tavikset, jotka kuvittelevat olevansa niin superjulkkiksia, etteivät voi kuvaansa treffi-ilmoon laittaa. Ulkonäöllä on aivan satavarmasti merkitystä seurustelukumppanin valinnassa, eikä se, että yrittää piilotella naamaansa mahdollisimman pitkään, siitä naamasta yhtään sen kauniimpaa tee.
Minun kuvalliseen profiiliini tulee viestejä lähes yksinomaan kuvattomilta miehiltä. Pitkämielisesti vastaan kyllä kaikkiin paitsi ilmiselviin pelleilyviesteihin, mutta sitten jos tavatessa tuleekin pettymys, niin luulisi sen miehenkin sen vaistoavan ja syövän itsetuntoansa entistä enemmän. Ei parisuhteeseen yksinkertaisesti voi ihan pelkästä säälistäkään ryhtyä.Kyllähän minä kuvittelen itseni superjulkkikseksi joo, kun en halua, että jotkut tuttujen tutut ja entiset työkaverit ym. saavat tietää yksityiskohtia siitä, millaista miestä tai parisuhdetta olen vailla! Mitä helv*ttiä se niille kuuluu?
Toisaalta ei ole pienintäkään halua tehdä jotain tyhjää tai puolityhjää tai muuten geneeristä profiilia, jossa en itsestäni ja toiveistani mitään paljasta. Sellaisen voisin kuvan kanssa tehdä. Ja niinhän täällä tosi moni tekee: Pärstä esille ja pari kolme riviä merkityksetöntä diipadaapaa. Joo, ei todellakaan kiinnosta.
Ja sen kuvan voi lähettää vaikka ekassa s-postissa. Kenenkään ei tarvitse "ostaa tätä emakkoa säkissä". 44444 kirjoitti:
Kyllähän minä kuvittelen itseni superjulkkikseksi joo, kun en halua, että jotkut tuttujen tutut ja entiset työkaverit ym. saavat tietää yksityiskohtia siitä, millaista miestä tai parisuhdetta olen vailla! Mitä helv*ttiä se niille kuuluu?
Toisaalta ei ole pienintäkään halua tehdä jotain tyhjää tai puolityhjää tai muuten geneeristä profiilia, jossa en itsestäni ja toiveistani mitään paljasta. Sellaisen voisin kuvan kanssa tehdä. Ja niinhän täällä tosi moni tekee: Pärstä esille ja pari kolme riviä merkityksetöntä diipadaapaa. Joo, ei todellakaan kiinnosta.
Ja sen kuvan voi lähettää vaikka ekassa s-postissa. Kenenkään ei tarvitse "ostaa tätä emakkoa säkissä".No jaa, jos kovin kinkystä puuhasta on kiinnostunut, niin sitten ehkä voin ymmärtää sen, ettei ehkä haluaisi naamaansa näkyviin samassa yhteydessä. :D
Minä kun olen kiinnostunut lähinnä ihan tavallisesta seurustelusuhteesta, enkä pidä tätä toivetta niin törkeänä ja arkaluonteisena, että se ehdottomasti täytyisi pitää salassa koko muulta maailmalta. Paraneehan vain mahikset, jos vaikka kävisi niin, että joku niistä tuttujen tutuista tai ent. työkavereista olisikin minusta kiinnostunut. Eivät kai hekään siellä nettideitissä roikkuisi, elleivät olisi seuraa vailla.- ,,,,,,,,
Suurimmassa osassa kuvattomissa profiileissa ei lue juuri mitään. Perustiedot ehkä saattaa olla, mutta ei mitään muuta.. Ne profiilit ei siis paljoa kerro.
- 44444
stellaria81 kirjoitti:
No jaa, jos kovin kinkystä puuhasta on kiinnostunut, niin sitten ehkä voin ymmärtää sen, ettei ehkä haluaisi naamaansa näkyviin samassa yhteydessä. :D
Minä kun olen kiinnostunut lähinnä ihan tavallisesta seurustelusuhteesta, enkä pidä tätä toivetta niin törkeänä ja arkaluonteisena, että se ehdottomasti täytyisi pitää salassa koko muulta maailmalta. Paraneehan vain mahikset, jos vaikka kävisi niin, että joku niistä tuttujen tutuista tai ent. työkavereista olisikin minusta kiinnostunut. Eivät kai hekään siellä nettideitissä roikkuisi, elleivät olisi seuraa vailla.En minäkään mistään erityisen kinkystä puuhasta ole kiinnostunut, ja ihan suht tavallista seurustelusuhdetta minäkin etsin.
Olen vain sitä mieltä, että parinhaku on yksityisasia, josta en sen tarkemmin välitä puolitutuille kertoa. Esim. entisistä työkavereistanikin vain muutama tietää vaikkapa sen, millaisista miehistä pidän. Vaikken minä sitä mitenkään häpeä eikä siinä ole mitään erityisen salattavaa, en myöskään koe tarvetta siitä sen laajemmin puhua.
Ja sitä paitsi olennainen pointti on se, että kuvan laittaminen profiiliin ei vain tunnu hyvältä. Silloin on ihan sama, mitkä järjelliset tai loogiset syyt siinä ovat taustalla. Jos joku juttu nyt ei vaan tunnu hyvältä ja oikealta, niin sitä ei silloin kannata tehdä.
Se on niin simppeliä. stellaria81 kirjoitti:
Minun kuvalliseen profiiliini tulee viestejä lähes yksinomaan kuvattomilta miehiltä. Pitkämielisesti vastaan kyllä kaikkiin paitsi ilmiselviin pelleilyviesteihin, mutta sitten jos tavatessa tuleekin pettymys, niin luulisi sen miehenkin sen vaistoavan ja syövän itsetuntoansa entistä enemmän. Ei parisuhteeseen yksinkertaisesti voi ihan pelkästä säälistäkään ryhtyä.Hei @stellaria81,
olen kyllä kuluneetnaamat-nimimerkin kanssa siinä samaan mieltä että kyllä kuvattomissa profiileissa laadukkaita deittikumppaneita löytyy roppakaupalla.
Esimerkiksi E-kontakti.fissä on mahdollista laittaa kuviaan lukittuun albumiin, jonka avaimen saa kätevästi jaettua vain tietyille ihmisille. Ja toki siis myös otettua sitten pois.
Profiilikuvattomuus ei kerro totuutta siitä minkälainen ihminen siellä on vastassa. ja meillä ainakin paljon kuvia vaihdetaan myös päittäin yksityisviesteissä.
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi- shehshyeasye4t345
44444 kirjoitti:
En minäkään mistään erityisen kinkystä puuhasta ole kiinnostunut, ja ihan suht tavallista seurustelusuhdetta minäkin etsin.
Olen vain sitä mieltä, että parinhaku on yksityisasia, josta en sen tarkemmin välitä puolitutuille kertoa. Esim. entisistä työkavereistanikin vain muutama tietää vaikkapa sen, millaisista miehistä pidän. Vaikken minä sitä mitenkään häpeä eikä siinä ole mitään erityisen salattavaa, en myöskään koe tarvetta siitä sen laajemmin puhua.
Ja sitä paitsi olennainen pointti on se, että kuvan laittaminen profiiliin ei vain tunnu hyvältä. Silloin on ihan sama, mitkä järjelliset tai loogiset syyt siinä ovat taustalla. Jos joku juttu nyt ei vaan tunnu hyvältä ja oikealta, niin sitä ei silloin kannata tehdä.
Se on niin simppeliä.Sittenhän sinun pitäisi myös suostua sokkotreffeille.
- nettyprofa
Niin no, itse olen huomannut sen, että kuvattomat profiilit naisilla ovat aina olleet parempia, kuin kuvalliset. Kuvalliset luulevat itsestään liikoja ja käyttäytyvät töykeästi. Teksti kertoo ihmisestä enemmän, kuin tuhat kuvaa!!
- 67e5e
stellaria81 kirjoitti:
No jaa, jos kovin kinkystä puuhasta on kiinnostunut, niin sitten ehkä voin ymmärtää sen, ettei ehkä haluaisi naamaansa näkyviin samassa yhteydessä. :D
Minä kun olen kiinnostunut lähinnä ihan tavallisesta seurustelusuhteesta, enkä pidä tätä toivetta niin törkeänä ja arkaluonteisena, että se ehdottomasti täytyisi pitää salassa koko muulta maailmalta. Paraneehan vain mahikset, jos vaikka kävisi niin, että joku niistä tuttujen tutuista tai ent. työkavereista olisikin minusta kiinnostunut. Eivät kai hekään siellä nettideitissä roikkuisi, elleivät olisi seuraa vailla.Katsos kultapieni kun ihmisillä on muitakin näkemyksiä kuin sinun näkemyksesi.
Moni ei halua että tutut tietää että on nettideitissä profiili.
Monella on syynä se että se koetaan noloksi, epätoivoiseksi yms.
Varsinkin pieni paikkakunta ja pienet piirit voi olla hyvinkin ärsyttäviä kun muutama saa tietää.
Ei ole kyse siitä että pidettäisiin itseään parempana kuin muita, päinvastoin. - nainen
toinen kyllästynyt!! kirjoitti:
Riippuu se vastauksen saaminen siitäkin, mitä sä niille naisille kirjoitat. Jos laitat vaan Mitä kuuluu? tms. yleistä, tuskin saat vastauksia. Osoita olevasi juuri hänestä kiinnostunut, mainitse yhteisistä kiinnostuksenkohteista jne. Sit saattaa tulla vastauksiakin. Minä ainakin vastaan, jos en muuta niin "ei kiitos tällä kertaa" sellaisille, jotka vähän vaivautuvat itsestään kertomaan viestissään.
- toinen kyllästynyt!!
nainen kirjoitti:
Riippuu se vastauksen saaminen siitäkin, mitä sä niille naisille kirjoitat. Jos laitat vaan Mitä kuuluu? tms. yleistä, tuskin saat vastauksia. Osoita olevasi juuri hänestä kiinnostunut, mainitse yhteisistä kiinnostuksenkohteista jne. Sit saattaa tulla vastauksiakin. Minä ainakin vastaan, jos en muuta niin "ei kiitos tällä kertaa" sellaisille, jotka vähän vaivautuvat itsestään kertomaan viestissään.
Miksi minun pitäisi kertoa samat asiat viestissä mitkä lukee jo profiilissa? Ja toisekseen osalla naisten profiileissa ei lue paljon mitään vaan että "kysy niin kerron". Okei no minähän kyselen sitä ja tätä eikä vastausta. Toisilla taas on lähes romaanin verran tekstiä profiilissa ja kun kysyy jostakin ei vastausta. Toiset taas odottaa suoraan pelkkää small-talkkia tyhjänpäiväisestä eivätkä vaivaudu juurikaan puhumaan esim. harrastuksista tai samoista kiinnostuksen kohteista jos niitä on.
Miksei muka riitä pelkkä "moi mitä kuluu" kun riittäähän se baarissakin.
Tai sitten minä vaan en yksinkertaisesti ole luotu tähän pariutumispelleilyyn, taidan mennä vaan suosiolla maksullisen luo, siellä ainakin otetaan vastaan, tavalliset ei ota vastaan millään.
- tuuleen huutelua
@suomi24 :kin pitäisi lisätä viesteihin kuvan lähettämisen mahdollisuus. Ei tarvitsisi aina vängätä siitä, että kun ei osata käyttää sähköpostia tms.
Toinen asia on sitten tuo viesteihin vastaamattomuus. Pääasiassa nettideitissä viestien lähettäminen naisille on tuuleen huutelua. Joskus harvoin joku käy katsomassa profiilissa, kuka on lähettänyt viestin ja yleensä ei sitäkään. Ja toisessa päässä on sentään käytetty aikaa ja vaivaa viestien kirjoittamiseen. Viesteihin voisi lisätä vaikka flirttien tapaan vakiovastaustoiminnon, että "kiitos viestistä, mutta tällä kertaa etsin jotain muuta", kun sitä ei nykynaiset osaa itse kirjoittaa. - Unelmien Pokamies
Siinä onkin taas todellinen journalismin kukkanen uutiseksi. Vai "Harri" (nimi muutettu) on kertonut "toimitukselle", ettei oikein nettideitit lykästäneet. Melkoinen otos, kieltämättä.
"Tässä yhteydessä kerrottakoon, että Harri on tavallinen suomalainen 34-vuotias mies, jolla ei ole yleensä vaikeuksia saada naisseuraa esimerkiksi baareista. Mies intoutui nettideittailun pariin, koska baarit alkoivat kyllästyttää eikä sieltä löytynyt kunnollista naisseuraa."
Kertoopi meille "Harri". Mukava huomata, että "Harrikin" on "tavallinen", kuten suurin osa muistakin nettideittailusta valittava. Lisäksi naisseuraa löytyy vaikeuksitta baareista muttei "kunnollista". Olettiko "Hartsa", että netin kautta löytyisi jotenkin automaattisesti parempaa kuin mihin rahkeet riittävät noin muuten? Kertokaa joku "Harpalle", että nettideittailu lähinnä mahdollistaa sinkkujen toistensa löytämisen, sen sijaan on ihan absurdia kuvitella, että sieltä jotenkin automaattisesti saisi itseään parempaa seuraa.
Tyhmä, tyhmä "Harri"... :( - Mikä oli uutinen?
Samalla tavallahan se oikeassakin elämässä toimii.
Ensivaikutelman teet vastakkaiseen sukupuoleen ulkoisella olemuksella ja netissä se tarkoittaa kuvaa.
Toinen vaikutus tulee siitä mitä ensimmäisenä suustasi päästät ja netissä se tarkoittaa profiilin tekstiä.
Sen jälkeen alkaa tutustelu keskustelun merkeissä ja netissä se tarkoittaa tuota chattäilyä.
Sitten sovitaan treffit jne..
Miksi teette treffailusta niin vaikeaa netissä? Kuljetteko livenäkin pussi päässä tai valesormus sormessa, ettei kukaan toinen sinkku kiinnostu ulkonäöstänne tai ettei kukaan sukulainen tai tuttu tiedä teidän olevan sinkku?
Eikö se ole säälittävämpää niiden osalta, joiden elämässä ei ole muuta sisältöä kuin toisen elämän murehtiminen kuin se, että tietää mitä elämässään tahtoo? Rehellinen nettiprofiili kertoo rehellisestä ihmisestä, jos pitää piilotella asioita, niin tiedä mitä luurankoja sieltä kaapista löytyy.
Itse kokeilin nettitreffejä puolisen vuotta ja löysin vain kolme kiinnostavaa profiilia, joista kaikille laitoin viestin, kaikki vastasivat ja kaikkien kanssa käytiin muutamilla treffeillä. Seuran hakeminen oikeassa elämässä on huomattavasti yksinkertaisempaa ja helpompaa, joten minun puolestani nämä kuurupiilot saavat jäädä.. eläkää elämäänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412431Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891964Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1091457Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141351Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01052Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat21993- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63855- 43802