paras tapa/paikka aloittaa suhde?

tositarkoituksella/hups!

Yleisimmät on kai netti ja baarit.. Mikä olis ihanin? Luotatko sattumaan vai uskotko aktiiviseen hakuun.. Sattumalta lenkkipolulla.kaupassa.bussissa? Koirasi rokottava eläinlääkäri onkin super söpösti silmiin katsova ihanuus? Taksikuski? Laulunopettajasi? Vakuutusmyyjä? Personal trainer?

29

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminkäinen

Suomi24 sinkut palsta.

• alkup.

:D no Niin tietysti!!! Lähdin kyllä kyselemään ihan turhia.

• Romanttinen hetki

Kun gynekologin ja potilaan katseet kohtaa ja ammatillisen kulissin takaa löytyykin sukulaissielu samalla kun gynen käsi on kaikkein pyhimmässä.

• älä pudota saippuaa

Se on hienoa,että fantasioita riittää. Jos vaikka aitoon kontaktiin on hankaluuksia päästä.

• Sattumalta napsahtaa

Sattuma on mahdollisuus. Jahtaamalla ja suunnittelemalla tulos tuntuu tehdyltä ja väkisin väännetyltä. Kun on kova tarve, niin sitä rakentaa vieläkin helpommin omat mielikuvat ja tekee mahdottomasta mahdotonta.

Sattumalta, kun ei odota mitään..keskittyy muuhun, kuin ihastumiseen....silloin se yleensä kopsahtaa kovimmin. Eikä tapahtumia voi välttää, vaikka jopa yrittää.

Joten taidan viedä koirani eläinlääkärille..tai tilata taksin.

Mutta alkuperäisen kysymyksen varsinainen vastaus on: Harrastuspiirissä tavattu tuttavuus alkaa jutella yhä tiiviimmin. Viihtyminen ja miellyttävyys alkaa olla yhä selvempää...siitä!

• M. 36..v

Ei toimi. Olen odottanut sitä sattumaa jo 36 vuotta. Päivääkään en ole seurustellut. Kerran olen "saanut" maksamatta. Poikuus meni Damissa ostamalla 33 vuotiaana.

• Nornien hornat
        M. 36..v kirjoitti:

Ei toimi. Olen odottanut sitä sattumaa jo 36 vuotta. Päivääkään en ole seurustellut. Kerran olen "saanut" maksamatta. Poikuus meni Damissa ostamalla 33 vuotiaana.

Vain naisilla on varaa odottaa sattumaa ja kohtaloa. Miesten täytyy aktiivisesti toimia näinä kohtalottarina ja sattumantuojina, jottei naisten odotukset pety.

• Aktiivisuus maksimoi

Elämän "tavoitekartta" ensin kuvin ja piirroksin valmiiksi. Sitten tavoitteita kohti suunnitelmallisesti. Vaikka sitä odottaisikin "sattumalta kohtaamista"; niin ehdottomasti TYÖSKENTELYÄ sen "sattuman eteen"..Eli stand up clubia, konserttia, lenkkipolkua, vapaa-ajan messuja(moottorijutut,urheilujutut, tekniikkajutut, missä komistuksia pyörii) , ravintoloita....Aktivismia "sattuman mahdollistamiseksi."

• lottamuru

"Mikä olisi ihanin?" Jos tuossa roskapussia viemässä tapaisi jonkun mielenkiintoisen.

• Kyllähän sitä roskia dyykatessa aina jotakin saattaa tarttua joukkoon. ;)

• lottamari<3

Siellä roska-astiassako sinä käyt mietiskelemässä zenmestari,,..olenkin ollut kuulevinani roskis kannen avattuani, että roskis juttelisi minulle, mutta en ole ollut ihan varma, olen ajatellut, että se on vaan minun sivupersoonani ääni.

• lottamari<3 kirjoitti:

Siellä roska-astiassako sinä käyt mietiskelemässä zenmestari,,..olenkin ollut kuulevinani roskis kannen avattuani, että roskis juttelisi minulle, mutta en ole ollut ihan varma, olen ajatellut, että se on vaan minun sivupersoonani ääni.

Hmm... Kuulostaa vahvasti siltä, että se puhe on vain mielesi tuottamaa ääntä. Tuohon vaivaan en valitettavasti voi itse suoranaisesti tehdä mitään, mutta sinä tietenkin voit tehdä, jos olet oivaltanut, miten noista päänsisäisistä äänistä pääsee eroon.

Tosiasiassa en sentään ole roskisdyykkari, vaikka sellaisiakin olen toki nähnyt. Varikset ja harakat ovat muuten pahimpia dyykkareita ja roskiksissa asustajia, ettäs tiedät.

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Hmm... Kuulostaa vahvasti siltä, että se puhe on vain mielesi tuottamaa ääntä. Tuohon vaivaan en valitettavasti voi itse suoranaisesti tehdä mitään, mutta sinä tietenkin voit tehdä, jos olet oivaltanut, miten noista päänsisäisistä äänistä pääsee eroon.

Tosiasiassa en sentään ole roskisdyykkari, vaikka sellaisiakin olen toki nähnyt. Varikset ja harakat ovat muuten pahimpia dyykkareita ja roskiksissa asustajia, ettäs tiedät.

Kyllä, olen oivaltanut miten se toimii. Kannen avattuani höpinä mieleen samaistumisesta alkaa ja laittaessani sen kiinni se höpinä loppuu. Variksia ja harakoita en ole nähnyt.

• lottamari<3 kirjoitti:

Kyllä, olen oivaltanut miten se toimii. Kannen avattuani höpinä mieleen samaistumisesta alkaa ja laittaessani sen kiinni se höpinä loppuu. Variksia ja harakoita en ole nähnyt.

Hmm... Kun sanot, että et ole nähnyt variksia ja harakoita, niin sinä ilmiselvästi taidat tietää jotakin minua enemmän. Mitäpä jos se kannen alla asustaja oletkin sinä. Kun avaat kannen ja yhteytesi ulkomaailmaan on auki, kuulet tuon mystisen kuuloisen puheen mieleen samaistumattomuudesta. Nukkuaksesi rauhassa, haluat tietenkin pitää kannen kiinni ja välttyä suurenmoiselta oivallukseltasi.

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Hmm... Kun sanot, että et ole nähnyt variksia ja harakoita, niin sinä ilmiselvästi taidat tietää jotakin minua enemmän. Mitäpä jos se kannen alla asustaja oletkin sinä. Kun avaat kannen ja yhteytesi ulkomaailmaan on auki, kuulet tuon mystisen kuuloisen puheen mieleen samaistumattomuudesta. Nukkuaksesi rauhassa, haluat tietenkin pitää kannen kiinni ja välttyä suurenmoiselta oivallukseltasi.

Tuota en ole tullut ajatelleeksikaan, että se voisin olla minä, kun mieleni ja minä emme asu yhdessä. Mieleni otti minusta eron, kun en antanut sen samaistua itseeni.

• lottamari<3 kirjoitti:

Tuota en ole tullut ajatelleeksikaan, että se voisin olla minä, kun mieleni ja minä emme asu yhdessä. Mieleni otti minusta eron, kun en antanut sen samaistua itseeni.

Ahaa, sinä siis eron jälkeisissä fiiliksissäsi sepität minulle näitä ihanuuksiasi, vai kuinka?

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Ahaa, sinä siis eron jälkeisissä fiiliksissäsi sepität minulle näitä ihanuuksiasi, vai kuinka?

Opetit minulle miten mieli pitää pitää erossa minusta ja tähän on tultu..olen mielipuoli tai vailla mieltä tai miten vaan,.onko sinulla nyt hyvä mieli?

• lottamari<3 kirjoitti:

Opetit minulle miten mieli pitää pitää erossa minusta ja tähän on tultu..olen mielipuoli tai vailla mieltä tai miten vaan,.onko sinulla nyt hyvä mieli?

Oikeastaan vaikutit mielipuolelta vielä selvästi enemmän aiemmin eli silloin, kun aloin selittämään näitä mielenrauhaan liittyviä juttuja sinulle ja kun et meinannutkaan aluksi ymmärtää. Joten vastauksena kysymykseesi, minulla on nyt hyvä mieli. Oikeastaan minulla on hyvä mieli muutenkin, koska mieleni on vapaa; se on siis hyvä ja terve. Olemme vapaita kuin taivaan linnut. Tai harakat.

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Oikeastaan vaikutit mielipuolelta vielä selvästi enemmän aiemmin eli silloin, kun aloin selittämään näitä mielenrauhaan liittyviä juttuja sinulle ja kun et meinannutkaan aluksi ymmärtää. Joten vastauksena kysymykseesi, minulla on nyt hyvä mieli. Oikeastaan minulla on hyvä mieli muutenkin, koska mieleni on vapaa; se on siis hyvä ja terve. Olemme vapaita kuin taivaan linnut. Tai harakat.

Kyllä minä ymmärrän, mutta sinä et ymmärrä minun ymmärtävän, että minä olin jo ymmärtänyt aikaa sitten. Mistä sinun mielesi on vapaa, jos saa kysyä? Miten määrittelet terveen mielen? Onko taivaan lintu sinusta vapaa ja mistä se on vapaa?

• lottamari<3 kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän, mutta sinä et ymmärrä minun ymmärtävän, että minä olin jo ymmärtänyt aikaa sitten. Mistä sinun mielesi on vapaa, jos saa kysyä? Miten määrittelet terveen mielen? Onko taivaan lintu sinusta vapaa ja mistä se on vapaa?

Vastaapa itse noihin kysymyksiin, niin katsotaan, oletko todella ymmärtänyt. Minulle ymmärtäminen ei ole ongelma, mutta ymmärrätkö sinä, sitä minä tässä tenttaan.

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Vastaapa itse noihin kysymyksiin, niin katsotaan, oletko todella ymmärtänyt. Minulle ymmärtäminen ei ole ongelma, mutta ymmärrätkö sinä, sitä minä tässä tenttaan.

En voi tietää mistä sinun mielesi on vapaa, sinun on itse vastattava minulle se. Samoin, jos sanot minulle, että mielesi on terve, niin silloin vain sinä voit kertoa minulle, mitä se tarkoittaa, minä en sitä tiedä. Tiedän vain oman mieleni terveyden tilan.
        Tuohon taivaan linnun vapauteen voi vastata noin nopeasti, että ei taivaan lintukaan vapaa ole, linnulla on samat huolet ja murheet kuin meillä luomakunnan muillakin olennoilla. Se mistä taivaanlintu on vapaa on varmasti nämä ihmisenä olemisen murheet. Sen paremmin näitä nyt määrittelemättä, ehkä sinulla on jokin valaisevampi ajatus näihin.

• lottamari<3 kirjoitti:

En voi tietää mistä sinun mielesi on vapaa, sinun on itse vastattava minulle se. Samoin, jos sanot minulle, että mielesi on terve, niin silloin vain sinä voit kertoa minulle, mitä se tarkoittaa, minä en sitä tiedä. Tiedän vain oman mieleni terveyden tilan.
        Tuohon taivaan linnun vapauteen voi vastata noin nopeasti, että ei taivaan lintukaan vapaa ole, linnulla on samat huolet ja murheet kuin meillä luomakunnan muillakin olennoilla. Se mistä taivaanlintu on vapaa on varmasti nämä ihmisenä olemisen murheet. Sen paremmin näitä nyt määrittelemättä, ehkä sinulla on jokin valaisevampi ajatus näihin.

Mutta kyllä sinä ainakin tietäisit, mistä sinun oma mielesi on vapaa, joten siltä osin olisit voinut vastata kysymykseen. Minä ainakin osaan suoralta kädeltä sanoa, että ei turhia ajatuksia, ei murheita. Se on mielen vapautta ja terveyttä.

Ja nimenomaan, taivaan linnuilla ei ole samaa mitä meillä ihmisillä eli mieleen samaistumista ja siitä johtuvaa kärsimystä. Ja se nyt muutenkin oli vain eräänlainen vertaus, ei niihin tarvitse liikaa takertua.

• 10+8

Mun mielestä työpaikka tai opiskelupaikka on paras, koska ainakin itse olen niin ujo etten muissa paikoissa saa naisten kanssa juteltua. Tällekin on olemassa käsite warm approach, paljon helpompi aloittaa juttelu luokkakaverille kuin tuntemattomalle naiselle.

• lottamari<3

Entä sitten, kun opiskelut on opiskeltu, eikä enää ole luokkatovereita ja työpaikassasikin atk-tukihenkilönä istut käytävän viimeisessä huoneessa yksin ja kaikki naiset työpaikallasi ovat naimisissa olevia vanhoja tanttoja ö?ö

• 10+8
        lottamari<3 kirjoitti:

Entä sitten, kun opiskelut on opiskeltu, eikä enää ole luokkatovereita ja työpaikassasikin atk-tukihenkilönä istut käytävän viimeisessä huoneessa yksin ja kaikki naiset työpaikallasi ovat naimisissa olevia vanhoja tanttoja ö?ö

En tiedä, kamppailen itsekin tällä hetkellä saman ongelman kanssa että en ikinä tapaa ketään missään kun en ole töissä enkä opiskele.
        Voi olla, että joku urheilukurssi olisi paras tsänssi, olen aikaisemminkin viettänyt vapaa-aikaa naisen kanssa jonka tapasin kurssilla mutta hän oli jo varattu.

• Anyone?
        lottamari<3 kirjoitti:

Kavereiden kaverit?

• No kelpaispa oikein hyvin mikä tahansa yllä mainituista.

Sattuma olisi minusta kaikista paras. Tai siis ehkä jokin sellainen, että esim. harrastuspiireitä joku puolituttu mies haluaisi tutustua lähemmin. Mutta ovat vain tuollaiset tapahtumat niin p**keleen harvinaisia, että vanhaksihan tässä tulee, jos moisia odottaa.

Eli netti lienee ainoa realistinen kanava, kun ei noissa baareissakaan jaksa juosta.

• http://www.youtube.com/watch?v=QZnaGJ15yTM

• Lumikki*

No sanoisin et ei varmaan sitä parasta paikkaa ole olemassakaan.. Mut baari ei välttämättä ole kuitenkaan sellainen paikka minne itse lähtisin varta vasten etsimään seuraa tositarkoituksella. Monet on siellä vain hauskaa pitämässä ja usein aika kännissä. Siinä jo yksi syy siihen.. Mut ehkä jossain harrastusten parissa ja työpaikalla tai opiskelupaikassa. Sellaisessa paikassa kuitenkin jossa on mahdollisuus nähdä toista useammin.. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2431
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1964
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      109
      1457
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1351
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1052
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      993
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      878
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      855
    10. Mitä todennäköisimmin teette kun

tapaat hänet seuraavan kerran?
      Ikävä
      43
      802
    Aihe