Tässä kaunis nainen

ätmi

22

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

Tytön kasvot, miehen vartalo, vain munat puuttuu (toivottavasti?).

• heeh..

Ei kelpaisi mies32:lle. Tuolla on painoa reilusti päälle 70 kg.

• mies32

Ei välttämättä ole yli 70kg, (en huomannut pituutta) mutta ei tosiaan kelpaisi.

• Minusta menee kyllä jo vähän överiksi tuo lihaksikkuus. En itse haluaisi itselleni aivan tuollaista habitusta, sillä naisellinen vaistoni sanoo, että isompi osa miehistä ei pidä noin lihaksikasta naista enää kovin viehättävänä. Puhumattakaan siitä, ettei suurimalla osalla miehistäkään ole ne lihakset lähestulkoonkaan tuossa kunnossa...

• sinkkumies.

Eihän tuo ole naisellinen enää joten vähän on liikaa treenannut. Tuo on kyllä ollut ihan nätti ennen noita lihaksiakin, ihan tavis nainen jolla huono itsetunto ollut. Tuolle olis voinut tehdä ihan perus muodon muutoksen, uudet vaatteet ja meikit ja vähän vain treeniä niin olis kelvannut monelle miehelle

• lottamari<3
      • Tjaa... Ehkei tuokaan tyttö vielä kovin vanhalta näytä. Tietenkin ulkokuori saattaa pettää.

• lottamari<3
        aparaatti kirjoitti:

Tjaa... Ehkei tuokaan tyttö vielä kovin vanhalta näytä. Tietenkin ulkokuori saattaa pettää.

No,..kunhan riisuu kaikki tekotukat, irtoripset, meikit sun muut pois päältään, niin näky voi ollakin jo toisenlainen. Vanhalla tuollainen look ei ainakaan nuorenna...päinvastoin.

• 16+17

Täytyy sanoa että aika mahtava yhdistelmä, kasvot on vielä täysin naiselliset vaikka käyttänytkin jotain kiellettyjä aineita. Kelpaisi todellakin tässä vaiheessa, mutta jos tavoitteena on tuosta vielä lihaksikkaampi niin sitten menee turnoffin puolelle. Jossain vaiheessa aineiden käyttö alkaa vaikuttaa kasvoihinkin.

• Pelottava

Tuollainenhan paiskois ätmiä turpaan mennen tullen. Varsinkin suuttuessaan, olisi täysin pitelemätön kapistus. Ei kiitos.

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

• tääh?

Miten niin miehenä ATM? Kaunis mallipoika ei ole ATM. Naisenahan tuo on myös kaunis. Hanki rillit.

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
        tääh? kirjoitti:

Miten niin miehenä ATM? Kaunis mallipoika ei ole ATM. Naisenahan tuo on myös kaunis. Hanki rillit.

Eka kuva on harhaanjohtava, ks. muita kuvia. Tyyppi on perus ätmitasoa, ei pääsisi baarista jatkoille.

• ytm.

Panisin tuota mielummin kuin suomi siideri valaita.

• lottamari<3

Uskon, että panisit mitä vaan, kunhan joku vaan antaisi :)

• rupsu kurppanen

Moni mies saisi ottaa mallia noista käsivarsista..Tosin vähempikin haba käy.

• 10+3

Kannustat siis steroidien käyttöön? Itse olen treenannut käsiä vuosikausia eikä ne ole noin näyttävät kuin tuolla naisella..

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
        10+3 kirjoitti:

Kannustat siis steroidien käyttöön? Itse olen treenannut käsiä vuosikausia eikä ne ole noin näyttävät kuin tuolla naisella..

Minä en edes pahemmin treenaa ja omaan isommat käsivarret - normaali miehen vartalo. Treenaat jollain väärällä tavalla.

• 10+3
        ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

Minä en edes pahemmin treenaa ja omaan isommat käsivarret - normaali miehen vartalo. Treenaat jollain väärällä tavalla.

Luultavasti geeneistä kiinni, omaan isot rintalihakset mutta pienet kädet, olen kuullut että muillakin on vähän samanlaista ongelmaa.
        Kädet tosiaan 37cm ollut vuosikaudet eikä siitä mihinkään kasva vaikka kuinka hyvällä tekniikalla tai vaihtelevalla ohjelmalla treenaisin tai miten paljon söisin. natural limit väittäisin.

• näinn
        10+3 kirjoitti:

Luultavasti geeneistä kiinni, omaan isot rintalihakset mutta pienet kädet, olen kuullut että muillakin on vähän samanlaista ongelmaa.
        Kädet tosiaan 37cm ollut vuosikaudet eikä siitä mihinkään kasva vaikka kuinka hyvällä tekniikalla tai vaihtelevalla ohjelmalla treenaisin tai miten paljon söisin. natural limit väittäisin.

lattiapenkki, lankkupenkki, osanosto eli pelkkä loppuojennus penassa. ja sitten haukkareille hauisvetoja hauiksen huippuja eristämään

• ätmi

Aika kaunis. Ehkä pikkasen liian haba.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2461
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1974
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      115
      1482
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1391
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      952
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      888
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      865
    Aihe