Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seuraavalla kerralla kun oon uimarannalla, niin soitan ihan piruuttani 112:een, ja sanon niille, että mua järkyttää aivan kauheasti nää kaikki yläosattomissa kulkevat miehet. Että lähettäkääpäs nyt heti tänne joku poliisipartio pistämään nämä itsensäpaljastajat kuriin. :D
13.06.2013 22:19
Muakin on aina ärsyttänyt suunnattomasti tämä nykyajan alastomuuskammo.
Jos esim. hellepäivänä pyöräretkellä satut kivalle rannalle, mutta ei ole uimapukua mukana, niin et voi uida. Tai jos nyt uimapuku olisikin mukana, mutta rannalla ei ole pukukoppia, niin etpä ui, prkl!
Alaston nainen julkisella paikalla on niiiiin vaarallinen juttu, että pitää oikein virkavalta hälyttää paikalle. Mutta annas olla, kun ripustetaan kolme postimerkin kokoista kangaspalaa naisen tiettyihin vartalonkohtiin, niin asia muuttuu täysin. Ihan kuin kukaan ei mitenkään osaisi arvata, että mitähän niiden kangaspalojen alta mahtaakaan löytyä.
13.06.2013 22:07
Hah! Ja mää kun luulin, että meitä korkeasti koulutettuja naisia pidetään liian tunnekylminä ja laskelmoivina tapauksina. Pitää kyllä sanoa, että itse en tuollaiseen analyysiin kyllä kykenisi silloin kun olen korviani myöten ihastunut.
Mutta ok. Sinulle siis kumppaninvalinnassa henkilökemialla ja seksuaalisella vetovoimalla ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Alhainen koulutus- ja tulotaso ovat niitä asioita, joihin sinä ihmisessä rakastut.
13.06.2013 22:00
No kuka tässä nyt on väittänytkään erityisesti duunarimiestä etsivänsä? Eikös pointti ollut se, että kun kerrankin löytää miehen, jonka kanssa juttu voisi onnistua, niin heti sen jälkeen kun nainen paljastuu koulutetummaksi kuin mies, miehen kiinnostus yhtäkkiä lopahtaa.
En itse ole inssi, vaan maisteri, mutta kokemusta tällaisesta tutkintorasismista kyllä on. En millään jaksa uskoa, etteikö tuolla koulutusasialla olisi näissä minun tapauksissani ollut vaikutusta miehen kiinnostukseen. Ja ovathan jotkut miehet tässä ketjussakin tunnustaneet, etteivät huoli liian koulutettua naista.
Jos ei koulutettu nainen duunarimiehelle kelpaa, niin sitten ei kelpaa, eikä sille mitään voi. Mutta jos duunarimies miettii, että kelpaako itse koulutetulle naiselle, niin muistuttaisin, että eiköhän se nainen ihan itse tiedä parhaiten, että kuka kelpaa ja kuka ei.
11.06.2013 22:42
Pitää musta kyllä paikkansa, että ei ujous miehen miehekkyyttä mitenkään vähennä.
Jos mies vaikuttaa hieman epävarmalta seurassani, niin koen että merkitsen miehelle jotain, ja että hän on aidosti kiinnostunut. Ja mikäli mies on vähänkään minun tyyppiäni, niin tämä tietty lisää myös omaa kiinnostustani miestä kohtaan.
Mutta juuri tästä syystä alkoholi on kovin huono ajatus. Känninen mies ei ole "tarpeeksi" jännittynyt, jolloin nuo hienovaraiset, sanattomat kiinnostuksen merkit jäävät välittymättä. Tällöin nainen ei voi tietää, onko mies tosissaan vai ei, ja vaikka mies sanoisi asian suoraan, niin nainen ei välttämättä usko.
10.06.2013 21:33
Mulla on kyllä kavereita ihan paljonkin, lähinnä harrastusten kautta. Saattaapi olla aikalailla saman verran mies- ja naispuolisia. Mutta eipä se kumppanin löytyminen siltikään ihan sormia napsauttamalla onnistu. :(
10.06.2013 20:51
Selkeän kasvokuvan laittaminen kertoo rehdistä luonteesta, se on iso plussa.
Ja tosiaan, merkitkää nyt ihmeessä se, että minkätyyppistä seuraa olette hakemassa. Jos ei ole mitään merkittynä, niin oletan, että seksiä, mutta ei vaan ole kehdattu sitä suoraan sanoa. Ja lisäksi jää pois esim. elämänkumppania etsivän naisen haussa, ellei ole tuota kohtaa ruksattuna.
Muuten sitten varman harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan voisi jotain kertoa. Omaperäisyys ja huumori on plussaa, kunhan se on aitoa, eikä semmoista kopioidun/päälleliimatun oloista.
Ylipäätään tuohon tyyliin ehkä yksinkertaisin neuvo on, että tee profiili, joka on omasta mielestäsi hyvä.Se kertoo sinusta varmasti kaikkein eniten.
10.06.2013 20:28
No voi elämän kevät, mikä kysymys. Eihän kukaan voi tosissaan tämmöisiä pohtia, eihän?
08.06.2013 11:31
"αtm=is^0
missä
α=alfa-kerroin (liukuluku väliltä 0-1)
t=kulunut aika vuosissa
m=massa (kg)
i=ikä vuosissa
s=seurustelusuhteiden määrä"
Aika hyvä! :D :D
08.06.2013 11:29
No mulla ei kyllä ole ylimääräistä aikaa haaveilla yhtään mistään. Tietty sitä nyt voi olla jonkinlainen kuva päässä siitä, että minkätyyppinen haluaisi kumppaninsa olevan, mutta sitten kun tosielämässä kvelee vastaan kiinnostava mies, niin ei noilla mielikuvilla ole yhtään mitään merkitystä, vaan kaveri voi olla täysi vastakohta niille.
Ja vielä semmoinen huomio, että vaikka näin sinkkuna olenkin lähes aina menossa, niin se ei tarkoita, ettenkö hyvän miehen tavattuani löytäisi aikaa myös sille miehelle. Sitten vain laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen ja tingitään omista harrastuksista sen verran, että yhteistäkin aikaa jää.
08.06.2013 11:24
No minä ainakin tulkitsen katseen välttelyn yksinkertaisesti niiin, että mies on varattu, tai muuten vaan ei ole kiinnostunut. Miksi sen pitäisi miltään tuntua? Olen kyllä tietoinen siitä, etteivät kaikki maailman miehet minun perääni kuolaa.
Jos ap harrastaa tuota katseen välttelyä kiinnostavien naisten kohdalla, niin ei tapahdu muuta kuin että hyvä tilaisuus menee ohi ja potentiaalinen parisuhde jää syntymättä. Ei nainen sitä harmittele, koska ei edes tiedä kiinnostuksestasi. Epäkiinnostavien naisten kohdalla tuo taas on vain rehellistä elekieltä: ei pidäkään esittää kiinnostunutta, ellei sitä oikeasti ole.
08.06.2013 11:11
Joo, tamppoonin!
Ihka ite laitoin. :)
03.06.2013 21:58
Kyllä minulle ainakin kelpaisi kouluttamaton mies, kunhan olisi muuten mukava. Ja tällaisia miehiä kyllä löytyy, mutta en vain taida koulutukseni takia niille kelvata.
Ihan oikeasti olen useammin kuin kerran ollut tutustumassa oikein mielenkiintoiseen mieheen ja juttu on tuntunut toimivan molemminpuolisesti, mutta sitten kun on tullut ilmi, että olen paljon koulutetumpi, niin miehen kiinnostus on lopahtanut siihen. On se kumma, etteivät sitten heti huomanneet minua ylimieliseksi paskapääksi, vaan vasta sen jälkeen, kun tuli noista koulutusasioista puhe. Hiukkasen harmittaa, kun omasta mielestäni oikein lupaavalta näyttänyt alku menee karille tuollaisen asian takia. :(
Eli joillekin miehille näyttää todella olevan tärkeää, että nainen EI ole koulutettu.
Mutta ei kai tässä nyt mielipiteistä auta kinata. Kyllähän itsellänikin on jonkinmoisia ennakkoluuloja esim. reilusti ylipainoisia, pahalta haisevia vanhoja äijiä kohtaan. Ties miten hurmaava ihminen sieltäkin paljastuisi, jos vain antaisin mahdollisuuden.
03.06.2013 21:56
Mää kävin vappuna jäiden seassa uimassa. Ja nyt helteillä lähes joka päivä, joskus kaksikin kertaa. :)
03.06.2013 21:27
Kyllä tuossa voi jotain perää olla.
Itse olen epäonnekseni aina saanut naapureikseni näitä känninarkkariääliöitä, ja on kyllä tullut huomattua, että näillä kavereilla on AINA joku nainen kainalossa.
Teoriani on se, että päänsä sekaisin pistäminen myös sotkee miehen käsityksen omasta tasostaan, jolloin riittää itsetuntoa lähteä iskemään naisia sellaisella intensiteetillä, että varmasti onnistaa. Eihän nainen voi etukäteen aina tietää, minkälainen mies on kyseessä, mutta totuuden selvittyä nainen kyllä onneksi yleensä tajuaa jättää kaverin sikseen.
02.06.2013 22:09
Ehdotan, että ap kysyisi tuota työssäkäyntiasiaa jo ennen ekoja treffejä, niin ei kuluisi meidän naistenkaan aikaa turhuuteen. Itse kyllä mainitsenkin asiasta oma-aloitteisesti ekoissa viesteissä juuri ap:n kaltaisten miesten varalta.
Tietty omat ehdottomat turn-offinsa saa kukin määritellä itse, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi tuollaisen väliaikaisen asiaintilan kuin työttömyyden takia pitäisi hylätä muuten kaikin puolin fiksu ja mukava ihminen. Ei kai sen naisen tarkoitus kuitenkaan ole sinun tuloillasi alkaa elämään. Mitä pahaa siinä on, että rankan työputken jälkeen haluaa hetken hengähtää, kun ansiosidonnaisella pärjää oikein hyvin?
Ja kuka sitä nyt työttömänä ylipäätään viitsii kotona lorvia? Minä ainakin reissaan ja urheilen enemmän kuin koskaan nyt, kun on kerrankin siihen aikaa.
Joillekin miehille tuntuu kyllä se akateemisten naisten suurin ongelma olevan ihan vaan se akateemisuus.
02.06.2013 21:55
No enhän minä sitä parisuhdetta nyt niin kovasti kaipaa, että kenet tahansa miehen kelpuuttaisin. Mutta tottakai olisin onnellisempi, jos saisin haluamani miehen. Olisivat ainakin yöt mukavampia, kun olisi semmoinen vieressä. :)
Ja nimenomaan pitempiaikaisen suhteen haluaisin. Miksi hyvää miestä pitäisi vaihtaa vain vaihtelun takia?
Oiskohan vaan niin, ettei ole ap:lla saumaa niihin oikeasti kiinnostaviin miehiin...
01.06.2013 22:37
Rohkenen olla eri mieltä. Mulla ainakin sekasotku johtuu lähinnä siitä, että on aikas paljon kaikkia urheilu- yms. harrastusvälineitä ahdettuna pieneen kämppään ja sen verran muutakin tekemistä, ettei aika vaan riitä kämpän siistinä pitoon.
31.05.2013 22:11
Täh?! Mikäs tuossa nyt muka miesvihaan viittasi? Onko miesvihaa, jos on pakko korjata pyöränsä itse, kun ei ole ketään miestä jota kehtaisi apuun kysyä? Kummaa järjenjuoksua eräillä. :D
31.05.2013 21:48
Minua kokemattomana naisihmisenä pelottaa parisuhteen aloittamisessa se epäonnistumisen riski. Onhan tilastojen valossa aika todennäköistä, että suhde ei toimisikaan.
Nythän siis lähtökohtaisesti en voi tietää olisinko hyvä kumppani, mutta pelkään, että erokokemuksen jälkeen voisi tulla semmoinen olo, että on itse kelpaamaton parisuhteeseen, eikä haluaisikaan enää yrittää uudelleen. Tämän takia sitten olenkin aika nirso, eli en haluaisi yrittääkään mitään, ennenkuin se mahdollisimmian sopiva osuu kohdalle.
Mutta joo, kaipa sitä erotilanteessa pitää vaan yrittää ajatella, että epäonnistumisen syynä olikin sen toisen osapuolen kelvottomuus.
31.05.2013 21:41
134 / 137