Kun mies tekee profiilin vaikka suomi24 treffit sivulle.
Nii mitä te naiset haluisitte miehen itsestään kertovan?
Vähä vinkkiä;)
Naiset kertokaas :)
5
132
Vastaukset
- Ole mies eikä hiiri
Kuva ois kiva!
Mitä oikeasti ajattelee.
Ei mielistelyä, jota kuvittelee naisten haluavan kuulla.
Joo, ja tämä. Että harrastaa samaa fiksua (suoli247:läisille harvinaista) harrastusta kuin minäkin :) - iiics
Riippuu, millaisen naisen haluat. Minulle kuva ei ole välttämätön, kaikenlaisia komistuksia on mutta jos eivät osaa kirjoittaa, ei kiinnosta.
Itse en pidä liian pitkistä kuvailuista profiilissa. Enkä osaa sanoa mitään tiettyä pakollista asiaa, mikä miehen pitäisi itsestään tai etsimästään naisesta kertoa. Tärkeämpää on miten sen sanoo, käyttääkö vakioilmaisuita ja kliseitä, vai osaako tiivistää asiansa omaperäisesti paitsi sisältöön, myös muotoon.
Jos mies etsii sekä elämänkumppania että seksiseuraa, en kiinnostu. Koska tulkintani mukaan elämänkumppani sisältää sen seksiseurankin. - Muutama asia...
-millainen kumppani hakkusessa?
-miten käyttää vapaa aikansa? baarissa roikkuvat ikiteini miehet ei kiinnosta
-miten arvostaa naista kumppanina? (Onko nainen vain pelkkä reikä vai oikeasti tärkeä...)
-kuva kertoo enemmän kuin monta sanaa...
-millainen naisen luonne tulisi olla(pitääkö olla yltiösosiaalinen vai riittääkö vähemmän sosiaalinen...)
jne. - nainen nelikymppinen
Kunhan ei ole standardi "olen uskomattoman nuorekas, hyväkuntoinen säheltäjä, kiinnostunut valtavan monista asioista ja tietysti sinusta, kunhan olet hoikka, urheilullinen, povekas, hymyilet herttaisesti, olet aina iloinen ja pirteä." Ja sitten pitkä lista urheilu- ja kuntoilumuodoista, hyvin yksityiskohtaisesti selostettuna treeniaikoineen jne.
Selkeän kasvokuvan laittaminen kertoo rehdistä luonteesta, se on iso plussa.
Ja tosiaan, merkitkää nyt ihmeessä se, että minkätyyppistä seuraa olette hakemassa. Jos ei ole mitään merkittynä, niin oletan, että seksiä, mutta ei vaan ole kehdattu sitä suoraan sanoa. Ja lisäksi jää pois esim. elämänkumppania etsivän naisen haussa, ellei ole tuota kohtaa ruksattuna.
Muuten sitten varman harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan voisi jotain kertoa. Omaperäisyys ja huumori on plussaa, kunhan se on aitoa, eikä semmoista kopioidun/päälleliimatun oloista.
Ylipäätään tuohon tyyliin ehkä yksinkertaisin neuvo on, että tee profiili, joka on omasta mielestäsi hyvä.Se kertoo sinusta varmasti kaikkein eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310