Sinkkunaisissa tyhmyys tiivistyy

totuuden torvi

Jos tuntuu siltä että sinkkunaiset ovat pinnallisia ja omituisia, niin kannattaa kuvitella heidät parisuhteeseen. Koska sinkkujen tapaamiset tapahtuvat usein baareissa, niin pinnallisuus on huipussaan. Kuvittele että olet kyseisen naisen kanssa seurustelusuhteessa, on marraskuun loppupuoli, räntää sataa ja arki painaa päälle. Ei siinä kukaan jaksa pitää yllä yhtä pinnallista maailmankuvaa kuin tavatessa pienessä kännissä.

Suosittelen siis tällaista "korjauskerrointa" naisia arvioidessa. Muuten voi tulla liian kriiittisiä arvioita sillä sinkkunaiset ovat kieltämättä usein aika sekaisin. Kyllä ne siitä järkiintyvät jos pääsevät elämään miehen järkevässä seurassa.

13

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksilökohtaista

      Kaikkihan ihmiset ovat joskus sinkkuina, ei kukaan synny tähän maailmaan niin että on valmiiksi parisuhteessa. Jostakin on aloitettava ja se aloituspiste on kaikilla sama. Se mihin päätyy, riippuu ihmisestä. Ei sinkut ole sen pinnallisempia kuin muutkaan. Kaikki on kieltämättä kyllä vähän, niin ne parisuhteessakin olevat jotka ovat kumppaninsa valikoineet myös niillä pinnallisilla perusteilla, En lähtisi yleistämään sinkuistakaan yhtään mitään. Se seurusteleeko vai ei, ei kerro ihmisestä mitään. Kaikki sinkut eivät myöskään pyöri baareissa vaan löytävät kumppaninsa mm. työpaikalta (yksi yleisimpiä tapoja) tai sitten vaikka saman harrastustoiminnan tai kaveripiirin kautta.

      • totuuden torvi

        Sinkkunaisilla on liikaa ylimääräistä aikaa hautoa haaveitaan ja lopulta kun hän niitä riittävän kauan mielessään pyörittelee niin hänellä on jokin ihannemiehen kuva mielessään. Sitten kun hän alkaa avautua näistä haaveista, niin kyllä se aika pinnalliselta kuulostaa. Parisuhteessa tuollaiset pinnalliset miesihanteet hieman karisevat kun niille ei ole enää tarvetta oman kumppanin myötä.

        Ainahan se on niin että varatut naiset tuntuvat kaiken fiksuimmilta ja houkuttelevimmilta. Tuskin se johtuu pelkästään luontaisista ominaisuuksista, vaan myös elämäntilanteesta.


      • totuuden torvi kirjoitti:

        Sinkkunaisilla on liikaa ylimääräistä aikaa hautoa haaveitaan ja lopulta kun hän niitä riittävän kauan mielessään pyörittelee niin hänellä on jokin ihannemiehen kuva mielessään. Sitten kun hän alkaa avautua näistä haaveista, niin kyllä se aika pinnalliselta kuulostaa. Parisuhteessa tuollaiset pinnalliset miesihanteet hieman karisevat kun niille ei ole enää tarvetta oman kumppanin myötä.

        Ainahan se on niin että varatut naiset tuntuvat kaiken fiksuimmilta ja houkuttelevimmilta. Tuskin se johtuu pelkästään luontaisista ominaisuuksista, vaan myös elämäntilanteesta.

        No mulla ei kyllä ole ylimääräistä aikaa haaveilla yhtään mistään. Tietty sitä nyt voi olla jonkinlainen kuva päässä siitä, että minkätyyppinen haluaisi kumppaninsa olevan, mutta sitten kun tosielämässä kvelee vastaan kiinnostava mies, niin ei noilla mielikuvilla ole yhtään mitään merkitystä, vaan kaveri voi olla täysi vastakohta niille.

        Ja vielä semmoinen huomio, että vaikka näin sinkkuna olenkin lähes aina menossa, niin se ei tarkoita, ettenkö hyvän miehen tavattuani löytäisi aikaa myös sille miehelle. Sitten vain laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen ja tingitään omista harrastuksista sen verran, että yhteistäkin aikaa jää.


      • totuuden torvi
        stellaria81 kirjoitti:

        No mulla ei kyllä ole ylimääräistä aikaa haaveilla yhtään mistään. Tietty sitä nyt voi olla jonkinlainen kuva päässä siitä, että minkätyyppinen haluaisi kumppaninsa olevan, mutta sitten kun tosielämässä kvelee vastaan kiinnostava mies, niin ei noilla mielikuvilla ole yhtään mitään merkitystä, vaan kaveri voi olla täysi vastakohta niille.

        Ja vielä semmoinen huomio, että vaikka näin sinkkuna olenkin lähes aina menossa, niin se ei tarkoita, ettenkö hyvän miehen tavattuani löytäisi aikaa myös sille miehelle. Sitten vain laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen ja tingitään omista harrastuksista sen verran, että yhteistäkin aikaa jää.

        Voihan olla että sinun tapauksessa tilanne on tuollainen kuin kerroit, mutta aika monet naiset ovat sinkkuaikanaan rakentaneet itselleen tornin ja kruunanneet itsensä prinsessoiksi.

        Toinen pinnallisuuden ilmentymämuoto on nykyajan sinkkunaisten huumori. On hyvin tavallista että yritetään olla mahdollisimman pinnallisia ja miestä esineellistäviä. Sen pitäisi kai olla hauskaa. Tätähän monet komediennetkin nykyään harrastavat. Flirttailukin on samantyylistä. Jatkuvasti kuulee jotain tämäntyylistä: "Käytiin juuri katsomassa uusin Bond-leffa. Harmi vaan kun Daniel Craig ei ollut enemmän ilman paitaa".

        Ei ihme jos järkevästi juttelevat varatut naiset vaikuttavat viehättävämmiltä.


      • ......
        totuuden torvi kirjoitti:

        Voihan olla että sinun tapauksessa tilanne on tuollainen kuin kerroit, mutta aika monet naiset ovat sinkkuaikanaan rakentaneet itselleen tornin ja kruunanneet itsensä prinsessoiksi.

        Toinen pinnallisuuden ilmentymämuoto on nykyajan sinkkunaisten huumori. On hyvin tavallista että yritetään olla mahdollisimman pinnallisia ja miestä esineellistäviä. Sen pitäisi kai olla hauskaa. Tätähän monet komediennetkin nykyään harrastavat. Flirttailukin on samantyylistä. Jatkuvasti kuulee jotain tämäntyylistä: "Käytiin juuri katsomassa uusin Bond-leffa. Harmi vaan kun Daniel Craig ei ollut enemmän ilman paitaa".

        Ei ihme jos järkevästi juttelevat varatut naiset vaikuttavat viehättävämmiltä.

        Nuoret naiset ovat usein pinnallisia ja tyhmiä. Kypsyttyään ja viisastuttuaan he ovat sitten muuten rupsahtaneita tai kokemustensa katkeroittamia.


      • totuuden torvi
        ...... kirjoitti:

        Nuoret naiset ovat usein pinnallisia ja tyhmiä. Kypsyttyään ja viisastuttuaan he ovat sitten muuten rupsahtaneita tai kokemustensa katkeroittamia.

        Totta, mutta ei se pelkästään iästä ole kiinni. Kyllä elämäntilannekin vaikuttaa. Parisuhteessa naiset järkevöityvät ja varsinkin jos heillä on lapsia, niin heidän jutut alkavat olla ajoittain jopa realistisia.


      • kokemusta on
        totuuden torvi kirjoitti:

        Totta, mutta ei se pelkästään iästä ole kiinni. Kyllä elämäntilannekin vaikuttaa. Parisuhteessa naiset järkevöityvät ja varsinkin jos heillä on lapsia, niin heidän jutut alkavat olla ajoittain jopa realistisia.

        " Parisuhteessa naiset järkevöityvät ja varsinkin jos heillä on lapsia"

        Jos nainen on täysijärkinen, mies pitää naisen omanaan ja kaikki on hyvin. Patahullut ämmät ajautuvat yh-naisiksi ja heistä kannattaa pysyä kaukana.


    • pouoiuhkbmhftyd

      Sinkkumiehet taas ovat kaikki neroja.

      • Tämä taisi

        olla ihan oman "kissanhännän" nostelua = D Tuntuuko nyt
        paremmalta?


      • Sinkkumiehet ovat niiin "neroja" omissa tekemisissään, että yleensä heidän koko aikansa kuluu sinkut -palstalla valittamassa sitä, etteivät he saa naista. ;)


      • Vonkhamees
        diananeito kirjoitti:

        Sinkkumiehet ovat niiin "neroja" omissa tekemisissään, että yleensä heidän koko aikansa kuluu sinkut -palstalla valittamassa sitä, etteivät he saa naista. ;)

        Anna pinppii.


    • äowirjnonc

      Kannattaako sit katsella niitä pinnallisia siellä baarissa? Onhan niitä muitankin, mutta niitähän te ette huomaa.

      • totuuden torvi

        Varmasti huomaan, heti jos tulet juttelemaan. Ulkonäön perusteella sitä on aika vaikea päätellä kuka on pinnallinen ja kuka ei, mutta sitähän sinä et tietenkään usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe