Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ihan yhtä öklöä se minusta olisi jos mies paljastuisikin höyläfanaatikoksi jolta ei löydy karvoja mistään. :-/
30.03.2015 23:15
Kainalokarvat ajelen viikoittain ja säärikarvoja tarvittaessa, so. silloin kun pitää esiintyä shortseissa ihmisten ilmoilla. Kulmakarvoistakin tulee myös joskus muutamia hajakarvoja nyppäistyä, mutta siinäpä se minun karvasotani sitten onkin.
30.03.2015 22:16
Eihän tuossa nyt mikään Pythagoraan lause riitä, vaan sinun on laskettava vakiofunktion 1 viivaintegraali annettua avaruuskäyrää pitkin.
29.03.2015 22:02
Ehkäpä nainen itse on sellainen kultalusikka pyllyssä syntynyt jolle työpaikat vain tulevat kuin itsestään ja lisäksi vielä sen verran bimbo ettei ymmärrä että työttömäksi voi joutua kuka tahansa huonolla tuurilla.
Täytyypä vain toivoa että neiti jää itse pian työttömäksi ja saa maistaa omaa lääkettään.
29.03.2015 21:57
Oletko ikinä asunut kimppakämpässä? Juuri sellaiseltahan tuo sinun haaveesi nimittäin kuulostaa, paitsi että kämppis on kylläkin yleensä samaa sukupuolta.
Huvinsa kullakin, mutta kyllä minusta ainakin asuminen sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä nimenomaan romanttisessa mielessä olisi pitemmän päälle vähintäänkin epämiellyttävää, ja jos tyypillä olisi vielä jotain hiukankin ärsyttäviä tapoja, niin se olisi suorastaan v*ttumaista.
29.03.2015 21:47
Eiköhän niitä raittiita sinkkunaisia ole ihan siellä missä muitakin ihmisiä näkyy olevan, tosin baareissa ehkä vähän harvemmassa. Haasteenasi onkin sitten vain ottaa selvää siitä että ketkä naisista ovat raittiita ja sinkkuja. Treffipalstoillahan nuo jutut olisi ikään kuin jo lähtökohtaisesti selvillä, mutta jos ei semmoinen käy, niin sitten ei auta muu kuin alkaa reippaasti kyselemään.
27.03.2015 12:56
Kyllä minäkin tunnen empatiaa kiusattuja kohtaan, mutta siinä kyllä tulee ymmärryksen raja vastaan kun jotain lopulta hyvin harmitonta lasten välistä juttua aletaan sitten vanhempana kostamaan aivan ylilyönnillä ja täysin ulkopuolisille henkilöille. Se on mielestäni täysin järjetöntä pahuutta jota en mitenkään voi käsittää.
27.03.2015 12:42
Tärkein sääntö on seuraava: Älä ole p*llunpuutteen takia nin epätoivoinen että mielenterveytesi alkaa rakoilla.
Yleensähän siihen p*llunsaantiin on kaksi peruskeinoa, eli joko raha tai sitten naisista kiinnostuminen ihan ihmisinä. Jos ei kumpaakaan löydy, niin sitten voi olla vaikeeta.
27.03.2015 12:26
Erityisen fiksua tässä tietysti oli pyytää naista ulos nimenomaan kännissä. No, eipä se mitään jos mies kokee tuon jälkeen että on tehnyt kaikkensa naisen saannin eteen, minkä jälkeen voikin heittää hanskat tiskiin loppuelämäkseen.
27.03.2015 12:20
No tuossa on kyllä laumasieluisuutta parhaimmillaan. Katsot ensin miten muut miehet suhtautuvat tuohon naiseen ja sen perusteella teet päätelmiä naisen viallisuudesta. Ja sitten kun suuri osa miehistä ajattele samalla tavoin, niin loppujen lopuksi kukaan ei koko illan aikana tee sitä ensimmäistä lähestymistä, jolloin nainen onkin jo luokiteltu pahemman luokan kylähulluksi ja miestä on enää turha kuvitella saavansa siltä paikkakunnalta.
26.03.2015 14:22
Kyllä minusta ainakin painoindeksi johtaa välillä todella pahasti harhaan, sillä ihmisten rotevuudessa on eroja sen verran paljon ettei mitenkään voi pelkän painon ja pituuden suhteen avulla määritellä kuka on ns. terveessä kunnossa ja kuka ei. Naisille jotka eivät erityisesti harrasta kuntoilua tuo normaalipaino tarkoittaa yleensä lihavuutta (esim. itse sirorakenteisena olisin jo himpun verran yli 20:n painoindeksillä joko aikamoinen possu tai sitten kunnon bodari). Raskastekoisilla miehillä taas se normaalipainoisena pysyminen ei yleensä sallisi lihasmassaa edes sen vertaa mitä normaalista liikunnasta tulee.
26.03.2015 13:55
No katsohan siinä se pointti juuri onkin että en itse käy baareissa. Siksi en näe mitään syytä olettaa että muutkaan minun kaltaiseni ihmiset siellä kävisivät.
Ei siinä nyt varsinaisesti mistään paremmuudesta ole kysymys, vaan siitä että baarikärpäsillä luultavasti on noin yleensä ottaen aika lailla erilaiset elämäntavat ja harrastusmieltymykset kuin itselläni ja siitä syystä en usko löytäväni miestä baareista.
Toki siellä voi olla näitä joitakin kahjoja miehiä jotka eivät oikeasti baareissa viihdy, mutta kuluttavat siellä kuitenkin turhaan aikaansa nimenomaan tarkoituksena löytää pysyvä parisuhde, vaikka toisaalta tietävätkin etteivät edes haluaisi suhteeseen jatkuvasti baareissa hyppäävän naisen kanssa.
25.03.2015 22:19
Yksinkertaistetusti: huonoja miehiä ovat itseäni alempitasoiset (kuten esim. läskit, luuviulut, pahanhajuiset ja kehitysvammaiset) ja huijatuksi voin tulla siten, että joku itseäni ylempitasoinen mies valehtelee haluavansa kanssani suhteeseen, vaikka onkin vain panoa vailla.
25.03.2015 22:13
En kyllä minäkään oikein ymmärrä tuota kysymystä ”käyttekö baareissa pitämässä hauskaa?”, koska minun kokemukseni mukaan mitään hauskaa siellä baarissa ei todellakaan ole. Jos joskus menisin baariin, niin eipä siihen mitään muuta syytä olisi kuin toive hyvän miehen löytämisestä, ja seurauksena todennäköisesti pettymys siihen ettei löydä muita kuin huonoja miehiä tai huijareita.
25.03.2015 20:25
No jopas oli katkeran kuuloista ja vihaa täynnä olevaa tilitystä. Ei minuakaan ole koskaan kukaan mies onnelliseksi tehnyt, mutta ei nyt onneksi sentään niin suurta pettymystäkään ole ikinä tullut että pystyisin tuolla tavoin ajattelemaan toisesta sukupuolesta.
Sanomattakin on selvää että tuollaisella perusasenteella sen vastakkaista sukupuolta edustavan kumppanin löytyminen on kyllä täysi mahdottomuus, ja sama koskee tietysti myös joitakin palstan miehiä joilla tuntuu olevan vastaavanlainen asenne naisia kohtaan. Mutta toivottavasti te katkerat valittajat sitten löydätte elämäänne jotain muuta sisältöä ettei se mene murjottaessa vallan hukkaan.
25.03.2015 20:03
No kyllä mää täällä edelleenkin käyn lähes joka päivä keskusteluja vilkaisemassa, mutta onhan tuo palstailuun käyttämäni aika kuitenkin vähentynyt viime viikkoina ihan huomattavasti. Syinä ovat lähinnä seuraavat asiat:
- V*ttumainen palstauudistus, jonka takia ei aina pääse kirjautumaan sisään, viestit eivät lähde, tai sitten koko sivua ei saa edes auki.
- Keskustelu laiskistunut, varmaankin siitä syystä että useimmat muutkin ex-vakkarit ovat huomanneet uudistetun palstan toimimattomuuden eivätkä jaksa tämän kanssa taistella.
- Seurauksena edellisestä alaa on vallannut pieni mutta sitkeä joukko joiden päähän ei juuri muuta mahdu kuin darkfear ja bickyroyal.
- Jonkinmoista mielenkiinnon osoitusta miessukupuolen taholta on jostain syystä viimeaikoina esiintynyt normaalia enemmän. Miesparat tuntuvat jotenkin olevan niin sekaisin etteivät muista edes noudattaa pyhää markkina-arvoteoriaa, jonka mukaan minun suosioni pitäisi olla vain murto-osa kymmenen vuoden takaisesta tilanteesta.
24.03.2015 20:01
Siinähän sanottiin että suurin osa miehistä pitää tavisnaisia nätteinä. Ei yksittäisen miehen nirsoilu tuon kanssa mitenkään ristiriidassa ole.
23.03.2015 19:53
Minun pyöräilyyni tuo nyt ei kyllä vaikuttaisi koska käytän kypärää muutenkin. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä että kypäräpakko olisi erittäin huono homma pyöräilyn suosiolle.
Kaupunkipyöräily ei ole niin vaarallista että siinä kypärää välttämättä tarvitsisi, ellei sitten omalla ajotyylillään tee siitä itselleen vaarallista. Minulla tuo kypärän suosiminen liittyykin enempi siihen että intoudun monesti asiointimatkoillakin sukeltamaan metsään kivikkopoluille ja semmoisessa ympäristössä siitä kypärästä onkin ihan eri lailla hyötyä.
22.03.2015 12:17
Itse olen aina vähän ihmetellyt niitä ihmisiä joiden mielestä vessanpöntöllä paskalla istuessa kädet tulevat tavattoman likaisiksi ja ne täytyy pestä sen jälkeen erittäin huolellisesti. En ole kuitenkaan kehdannut ikinä kysyä että mitä he siellä suljetun oven takana tarkkaan ottaen tekevät että ne kädet niin pahasti pääsevät likaantumaan.
Kysymykseen vastatakseni, minä en räplää pytyllä kännyä, vaan teen sen sijaan yleensä sanaristikoita.
21.03.2015 21:48
No luepa vaikka tämä aloitus ja muista logiikan alkeet, eli jos A:sta seuraa B, niin B:n komplementista seuraa A:n komplementti.
18.03.2015 11:04
16 / 137