Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palstamiehistä on kyllä kokemusta sen verran etteivät he oikeasti halua tutustua keneenkään, vaan ottavat yhteyttä ihan vain vittuillakseen ja kadotakseen vähin äänin.
16.02.2015 21:58
Oksennusrefleksin laukaisevaa miestä en itselleni halua. Sellaiset minulle muuten kelpaavat tavikset taas osoittautuvat yleensä epärehellisiksi. Erityisesti jos mies treffiprofiilissaan jotenkin korostaa sitä rehellisyyttään, niin sitten voi olla varma että kyseessä on patologinen valehtelija.
16.02.2015 21:54
No kyllähän sitä ihan mielellään jonkun miehen kainaloon menisi, mutta alkaa tässä vähän usko loppumaan, kun pelkkää paskaa on vain tarjolla.
16.02.2015 21:07
Tässähän on taas oikein malliesimerkki miesten järjenjuoksusta .
Eli naispuolinen opas loi pitkiä katseita vähintäänkin pariin yleisössä olleeseen mieheen, luultavasti siksi koska oli ohjeistettu tekemään näin, tarkoituksena rohkaista myös yleisöä silmäpeliin toistensa kanssa. Ja sama tietysti toistui jokaisella opastuskierroksella.
Lopputuloksena on se, että jokainen noista silmäpelin uhriksi joutuneesta miehestä kuvittelee oppaan olleen heistä kiinnostunut, ja luokittelee kaikki muut tuohon tapahtumaan osallistuneet aidot sinkkunaiset passiivisiksi nirppanokiksi, kun eivät kerta aloittaneet sitä silmäpeliä (huomioimatta lainkaan sitä että vaikeatahan se on aloittaa kun äijä tapittaa opasta silmät lautasina ja kuola valuen).
15.02.2015 21:53
Hyvä 50-luvun mies olisi varmaankin sillälailla sopivasti miehekäs, ja fyysinen kunto olisi kohdallaan joko työn tai sitten vapaa-ajan urheiluharrastusten kautta. Olisi kykenevä ns. perinteisiin miesten hommiin, kuten esim. halkojen hakkaamiseen ja pyörän korjaamiseen (eipä sillä etteikö ne itseltänikin sujuisi, mutta on se kyllä ärsyttävää jos mies ei ollenkaan osaa/viitsi tuommoisissa koskaan edes auttaa). Lisäksi mies haluaisi perustaa kanssani perheen ja olisi uskollinen ja elämäänsä tyytyväinen perheenisä, jonka ei jatkuvasti tarvitsisi harmitella kun joutuu tyytymään itsensä ikäiseen ”kurppaan”.
Huono 50-luvun mies sen sijaan olisi juoppo ja kotityranni, joka pettäisi vaimoaan muiden naisten kanssa.
15.02.2015 12:25
Ai sinustako esimerkillinen tyttöystävä on sellainen joka vaihtaa miestä aina sen mukaan kuka sattuu voittamaan snägäritappelun?
15.02.2015 11:49
Vaikuttaa kyllä omituiselta jos noin välttelevästi käyttäytyy, mutta sitten kuitenkin kiinnostusta suoraan kysyttäessä antaa vielä jotenkin ymmärtää että sitä olisi. Tai ehkäpä tarkoitti sitten nimenomaan mennyttä aikamuotoa, eli sitä kiinnostusta oli joskus ollut, mutta se oli sittemmin lopahtanut.
Kyllähän joillakin naisilla saattaa jotain täysin kummallisia arkuuskohtauksia olla, mutta itse kyllä pitäisin tuota, ettei suostu tapaamiseen vaikka sinä matkustaisit, eikä edes puhelinkeskusteluun, kiinnostuksen puutteena, ja lisäksi epäkohteliaisuuden osoituksena kun tahallaan pitää toista epätietoisuudessa.
15.02.2015 11:27
Olipa kyllä aika idiootti tapa muodostaa pareja, jos ei yhtään katsottu edes että olisivat samaa ikäluokkaa. Mutta hyvä jos muuten oli onnistunut ilta.
15.02.2015 11:14
siellä baarissa saattaa kyllä joskus olla joku kännissä, jolloin ei välttämättä jaksa ajatella että mitä oikeasti haluaa, vaan mennään viettien määräämällä automaattiohjauksella. Eivät ne naiset nyt välttämättä suunnattoman ylpeitä ole toilailuistaan seuraavana aamuna.
14.02.2015 22:01
"Vieressä seissyt noin ikäiseni mies huomasi tämän ja tarkkaili tilannetta tiiviisti. Hän näytti siltä kuin aikoisi myös kirjoittaa tapahtumasta raportin tänne. "
Hyvä hyvä. Toivottavasti hänen raporttinsa sisältää myös kuvamateriaalia. :)
14.02.2015 21:54
On kyllä varsinainen järjen riemuvoitto alkaa kostamaan joidenkin naisten törkeää käytöstä kaikille naisille. Ymmärrät varmaan sanomattakin, että tuo naapurinainen on jo kertonut kaikille tuttava- ja sukulaisnaisilleen naapurissaan asuvasta raivohullusta kahjosta, ja nämä kaikki tietysti levittävät sanaa edelleen.
14.02.2015 20:37
En minä ainakaan idioottien kanssa vaivaudu montaa viestiä vaihtamaan, saati suostuisi tapaamaan. En myöskään päättele idioottiutta ulkonäöstä, vaan kirjallisesta ulosannista.
14.02.2015 20:21
No kyllä muistaakseni meidän luokallamme tytöt alkoivat niitä pukujen hankkimisia suunnittelemaan jo ennen kuin pareista oli varmuutta.
Tosin jotenkin ymmärsin, että jos joku uhkaisi jäädä ilman paria, niin sitten opet olisivat kyselleet muista lähiseudun lukioista lisäystä sukupuolikiintiöön. Jostain taisin lukea semmoisiakin kauhujuttuja että parittomiksi jääneille tytöille nakitettiin inttipoikia pareiksi. Ei hemmetti miten noloa olisi ollut tanssia sellaisen miehen kanssa joka on pakotettu siihen hommaan. :-/
14.02.2015 17:31
No kyllähän minä tiedän että kyse oli juuri tuosta ujoudesta, eikä siinä sinänsä mitään pahaa olekaan. Mutta siinä on, että leimataan tytöt ylpeiksi kusipäiksi jos eivät tuolla tavoin käyttäytyvää poikaa jaksa loputtomiin yrittää haastatella eivätkä viihdy tämän seurassa. Nuorilla tytöillä on itselläänkin usein itsetunto-ongelmia, eikä heillä riitä välttämättä ymmärrystä siihen mistä todellisuudessa on kyse (ujoudesta), vaan luonnollisesti tulkitsevat sen niin että pojat pitävät heitä vastenmielisinä.
Voipa oikeastaan sanoa että viime kädessä juuri noiden nöyryyttävien tanssiharkkojen takia hylkäsin itsekin lopullisesti sen vanhojen tansseihin osallistumisen.
14.02.2015 17:27
No kaikkia lienee joka tapauksessa mahdotonta miellyttää, sillä se riippuu niin paljon ihmisestä että mitä siltä viestittelyltä odottaa. Eikös se nyt yleisesti ottaen ole kuitenkin aika luonteva tapa tutustua toiseen, että kysyy jotain asiaa harrastuksista/työstä tms. ja siinä samalla kertoo itsestään ne samat jutut.
Itse olen aika hidas tutustumaan uusiin ihmisiin, ja siksi minun viestittelyni saattaa jonkun mielestä olla semmoista melko pintapuolista jutustelua joka ei niin suoraviivaisesti sitä varsinaista tutustumista edistä. Ja meneehän se viestittely varmaan useimmilla vähän väkinäiseksi, jos tapaaminen vain venyy ja venyy kuukausitolkulla ja loppuu vähän niin kuin asia kesken.
Minusta voisi olla ihan hyvä ehdottaa sitä tapaamista siinä vaiheessa kun on ne perusasiat käyty läpi eikä oikein enää muuten sitä juteltavaa riitä.
14.02.2015 10:56
Mää taas olin yksissä tanssiharkoissa kerran mukana ja parini oli semmoinen aika ätmin oloinen pullea poika. Se kyllä käyttäytyi minua kohtaan jotenkin erityisen halveksivan oloisesti, eli heti kun musa loppui vetäytyi mahdollisimman kauas ja näytti ylipäätään kärsivän koko tilanteesta suunnattomasti. Yritin muutamaan otteeseen kyllä jotain sille jutella, mutta eihän siitä mitään tullut, kun se ei koskaan puhunut oma-aloitteisesti mitään.
14.02.2015 10:21
En käynyt. Eipä ollut vanhemmilla varaa kustantaa tuommoisia turhuuksia, ja tuntui kyllä muutenkin niin rasittavalta ajatukselta se, että olisi pitänyt kaiken muun kouluhomman lisäksi murehtia sitä parin saamista. Ja kaikkein pahintahan olisi tietysti ollut se, että olisi hankkinut kalliin puvun, mutta silti jäänyt ilman paria.
14.02.2015 10:11
Minustakin tuo että vaatii naiselta jotain mitä ei itse halua toteuttaa on kyllä kovin omituinen ajattelutapa, ja laskee miehen pisteitä roimasti.
Olen jotenkin kuvitellut että parhaiten yhteensopivia olisivat juuri ne samankaltaisen suhdehistorian omaavat, ja että nämä myös olisivat toisistaan lähtökohtaisesti eniten kiinnostuneita (eli että kokeneelle miehelle ei välttämättä edes kelpaisi kokematon nainen), mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.
13.02.2015 20:11
Niin, ja juhlaillallisen kokoaisin näistä ruokalajeista:
http://dailynewsdig.com/food-recipes/
13.02.2015 19:38
Jos minulla olisi mies, niin tekisi sille varmasti tämmöisiä ystävänpäiväksi:
http://www.channel4.com/programmes/hestons-mission-impossible/articles/all/edible-poo-recipe
13.02.2015 19:35
24 / 137