Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voihan se tosiaan olla että jos nainen on sinne tuollaisia kriteereitä laittanut, niin sitten myös on tosissaan niiden kanssa, ja ehkäpä muutenkin niin suosittu yksilö että on varaa pudotella miehiä jatkosta noin vain.
Mutta kuinkahan monella naisella siellä nyt sitten oikeasti mahtaa noita pituuskriteereitä olla, itselleni kun ei tullut kyllä mieleenkään sellaisia laittaa. Luultavasti ne vähemmän vaatimuksia esittävät saavat muutenkin niitä viestejä vähemmän, joten sellaiselta voisi olla hyvät saumat saada ylipäätään vastausta takaisinkin päin.
Itseäni kyllä hieman ihmetyttää se, että jos mies on ihan oikeasti lyhytkasvuinen (eli siellä 150 cm:n kieppeillä), niin onko aivan pakko yrittää saada sitä päätä pitempää naista, kun lyhyempiäkin olisi runsaasti tarjolla. Itse hieman keskivertoa pitempänä naisihmisenä (kuitenkin alle 170) kelpuuttaisin itseni pituisen tai hieman lyhyemmänkin miehen, mutta semmoinen parikymmentä senttiä pituuseroa minun hyväkseni alkaa olla jo vähän liikaa.
Tietysti jos niillä aivan kaikilla lyhyillä naisilla on vaatimuksena se >180 cm, niin pahoittelen purnaustani, mutta jotenkin epäilen ettei näin kuitenkaan ole.
02.02.2015 21:19
Osaisitko sitten itse sanoa että mikä olisi pomminvarma keino tunnistaa ne jännämiehet jo ihan alusta lähtien?
Omasta mielestäni olen ollut kiinnostunut täysin itseni tasoisista miehistä ja jopa suoranaisista ätmeistäkin, mutta aina on osoittautunut että olen vain yksi kymmenestä muustakin naisesta tai sitten vain pelkkä harjoittelukappale jonka avulla kerätään kokemusta naisista.
Onko tosiaan kunnollisen miehen ainoa luotettava tunnusmerkki se, ettei sellaista mitenkään pysty yrjöämättä katsomaan?
02.02.2015 20:58
Oletteko käyneet yksityisen estetiikan lisensiaatin vastaanotolla hakemassa virallisen todistuksen rumuudellenne, vai miten se niin kuin käytännössä oikein on todennettu?
Sen takia vaan mietin, kun kyllähän minäkin tiedän aivan satavarmasti etten ole kaikkien miesten mielestä kaunis, mutta joidenkin mielestä kylläkin.
02.02.2015 20:16
Minäkin kadehdin todella paljon kaikkia niitä joilla on työpaikka jossa oikeasti viihtyy.
Tietysti tavallaan tuntuu että pitäisi olla kateellinen myös niille joilla on onnellinen parisuhde, mutta jotenkin en osaa tuntea sitä kateutta samalla tavalla näitä kohtaan. Enemmänkin se on semmoista kunnioitusta sen johdosta kuinka jotkut ovat onnistuneet tällaisessa monelle niin vaikeassa asiassa, ja halua pyrkiä itsekin saavuttamaan joskus sama tilanne.
02.02.2015 18:59
”Mitä enemmän opit tuntemaan ihmisiä muita kuin hyvän päivän tuttuina niin huomaat heissä paljon negatiivisia piirteitä jotka voivat olla hyvinkin vahingollisia sinulle itsellesi elämän kannalta. Kaikenlainen turhamaisuus ja oman itsen korostaminen rehottaa.”
Näin naisnäkökulmasta tuo kyllä vaikuttaa aikamoisen vaativalta asenteelta. Aivan satavarmasti tiedän että minä olen joskus turhamainen ja itseäni korostava, enkä näinollen kelpaisi sinunlaisellesi miehelle alkuunkaan.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä että miksi koet nuo asiat jotenkin itseäsi vahingoittavina. Ei kai nyt mieleltään suurinpiirtein terveen ihmisen hyvinvointiin pitäisi kovin paljoa vaikuttaa sen, että toisella voi joskus olla huono päivä ja käytös typerää. Eikö olisi yksinkertaisempaa vain hyväksyä se tosiasia että täydellistä naista ei ole olemassakaan, ja suhtautua ymmärryksellä toisten vikoihin? Ja tietty jos rohkeutta riittää, niin voisi varovaisesti alkaa miettimään että mahtaisikohan niitä vikoja löytyä ihan siitä omasta itsestäkin…
02.02.2015 18:52
Ja niin, ymmärsitköhän tuon uskollisuuskohdan tuossa väärin. Toki vähän provoillen kirjoitettu, mutta tarkoitan sitä että jos ihminen on panosuhteidensa myötä aiemmin tottunut siihen että seksiä on saatavilla jokaisessa elämäntilanteessa ja milloin vain, niin voi olla että ne oikeassa parisuhteessa eteen tulevat muutaman päivän erossaolot ovat sitten jo liikaa ja on pakko päästä pettämään.
02.02.2015 18:34
Itse ainakin määrittelen fuckbuddy-suhteen niin, että vähintään toinen suhteen osapuolista ei kelpuuta toista parisuhteeseen, vaan haluaa etsiä siinä samalla parempaa.
En ymmärrä mitä iloa minulle olisi seksin harrastamisessa sellaisen ihmisen kanssa josta tiedän ettei hän ikinä kelpuuta minua oikeaan suhteeseen, vaan haluaa jotain parempaa jonka löytäessään jättää minut kuin nallin kalliolle. Ja toisaalta, minusta itsestänikin olisi aika härskiä pitää jotain miestä vain vibraattorin korvikkeena, kun hän voisi käyttää aikansa jonkun sellaisen naisen etsimiseen joka hänestä oikeasti välittäisi. Tietysti jos molemmat olisivat samoilla linjoilla että tuo toinen on kyllä tosipaska tyyppi, mutta kyllä sitä sentään panemaan juuri ja juuri pystyy, niin sitten ei varmaan mitään isompaa ongelmaa olisikaan, mutta kyllä tuo minusta vain aika erikoiselta tilanteelta vaikuttaa.
Eli sori, mutta mulle ei vain oikein mene jakeluun tämä panosuhteiden autuus, vaikka kuinka olen yrittänyt asiaa ymmärtää. Ehkäpä ihmiset vain on tässä asiassa hieman erilaisia.
02.02.2015 18:30
Vakipanoja harrastaneissa naisissa tai miehissä on semmoinen vika ettei sellaisen kanssa seurustellessaan voi oikein lähteä mihinkään yön yli reissuun, sillä koska tämä tyyppi ei ole joutunut harjoittelemaan omien tarpeidensa hoitamista käsipelillä, on hänen pakko pokata yön ajaksi toinen mies/nainen.
Eli kyllä tuollainen tapaus nyt on vain auttamatta pudonnut pois ainakin niiden ihmisten p/s-markkinoilta jotka haluavat joskus päästä tuulettumaan vaelluksella tai muuten vain tykkäävät matkustella.
02.02.2015 17:54
Oli kyllä ihan hauskaa että paljastit nuo sukupuoliroolit vasta lopuksi. Eipä tuosta olisikaan ilman lopun paljastusta kyennyt arvaamaan että kummankohan sukupuolen edustaja tällä kertaa on purkanut turhautumistaan toiseen sukupuoleen, sen verran samanlaisia sanankäänteitä molemmat käyttävät. :D
01.02.2015 23:22
Luulenpa että ihmisillä on ylipäätäänkin sellainen ongelma, että kiinnostutaan vain niistä kiinnostavista ihmisistä, eikä niistä vastenmielisistä, vaikka nämä ehkä olisivatkin uskollisempaa parisuhdemateriaalia.
Onhan noihin nettideittimiehiinkin tullut törmättyä jotka oikein siinä profiilissaan mainostavat olevansa rehellisiä ja luotettavia, mutta eipä se aina pidä paikkaansa mitä luvataan.
01.02.2015 22:42
Kummallista tietoa sinulla. Kyllä minä ainakin olen joka kerta menettänyt tunteeni kiinnostavaan mieheen huomattuani etten ole hänelle kovin tärkeä, vaan on muitakin hoitoja siinä samanaikaisesri meneillään.
01.02.2015 21:24
No jos on kassit täynnä kaikkia kivoja tavaroita ja ruokaa minulle, niin kyllä vain passaa. Tai vaikka olisi omatkin ruokakassit täynnä, tai muuten vain käynyt ostoksilla juuri ennen treffejä, niin eipä se minua nyt niin erityisemmin haittaisi.
01.02.2015 20:32
Kyllähän tuossa aloituksessa on tiettyä pointtia.
Täällä kun aina natistaan siitä että naiset ovat kadottaneet naisellisuutensa, niin kyllä tuntuu että osalla miehistä on se miehenä olemisen taito vähän hukassa. En toki väitä että kaikilla, mutta jos jatkuvasti saa naisilta pakkeja, niin voisi ehkä miettiä että onko siinä omassa olemuksessa jotain mitä voisi yrittää muuttaa parempaan suuntaan.
01.02.2015 19:37
No en mää kyllä ihan pelkissä leggingseissä viitsi ulkoilmassa kulkea, kun niissä on jotenkin semmoinen kalsarimainen olo ja muutenkin ne on vähän epäkäytännölliset, eli aina jotenkin joko liian kuumat taikka liian kylmät (tietty siihen kalsaritunteeseen voisi yrittää totutella jos todella haluaisi).
Semmoisia pillifarkun tyyppisiä kyllä joskus käytän, mutta silloinkin on kyllä yleensä pitempi paita päällä, koska mielestäni kokonaisuus näyttää järkevämmältä niin.
01.02.2015 19:27
No juu, olisihan siitä etua jos varatut naiset pukeutuisivat tarkoituksella rumemmin jo sen takia että miehet erottaisivat sinkut paremmin varatuista.
Tarkoitan vain että tuon naisen huomionhaku tuollaisella asialla jotenkin viittaa siihen että hän nimenomaan toivoisi muiden naisten noudattavan hänen esimerkkiään, vaikkei suoraan sitä sanokaan. Ja vaikeahan tähän olisi muuta taka-ajatusta keksiä kuin se, ettei omalle miehelleen tulisi kiusausta katsella muita.
Muutenkin kummallista että nainen keskittyy pelkästään noihin leggingseihin jotka ei minusta ainakaan nyt mitään varsinaisia seksivaatteita ole. Loogisuuden nimissähän hänen tulisi vastustaa myös kaikkea muuuta kaikkea naisellista pukeutumista ja meikkaamista, sekä leikkauttaa omat hiuksensa rumaksi kanatukakasi. Ei tuossa kuvassa minusta ole nainen joka on tehnyt kaikkensa näyttääkseen miesten silmissä epäviehättävältä.
01.02.2015 19:21
Hän kuulostaa mieheltä joka tasapuolisuuden nimissä myös meikkaa ja käyttää korkokenkiä.
01.02.2015 12:39
Hah. Ja siinä taas yksi katselemassa himoiten varattuja vieraita naisia. :D
Eipä auttanut tuota naista leggingseistä luopuminen yhtään, kun sinä olet siinä heti synnillisiä ajatuksia ajattelemassa joka tapauksessa.
01.02.2015 12:28
No onpa ylläri että tuossa on äänessä nainen joka on jo onnistunut saamaan itselleen miehen niiden leggingsien avulla. Sinkkunaisilla se nyt on vähän toinen juttu jos meinaa pystyä kilpailemaan niistä harvoista vapaana olevista hyvistä miehistä.
Vähän tuommoinen piilomoralisoivan uskishörhöilyn makuhan tuossa on, kun pitää sitä omaa erinomaisuuttaan tuolla lailla korostaa. On ilmeisesti alkanut v*tuttamaan se fakta että kyllä se oma mieskin saattaa katsella muita naisia, enkä kyllä usko että se katselu loppuisi vaikka kaikki maailman naiset kieltäytyisivät leggingseistä, niin kuin tuo nainen tuntuu salaa toivovan.
01.02.2015 12:26
Ainakin nettideittimiesten mielestä ne parhaimmat naiset löytyvät omaan asuinkaupunkiin keskittyneen 300 km säteisen ympyrän ulkopuolelta.
28.01.2015 00:00
Pahus, kun en ole yksinhuoltaja. Minusta olisi mukavaa jos joku mies tulisi rassaamaan kaikki minun herkkurasiani puhtaaksi, ja samalla voisi toki tiskata muutkin astiat, sekä suorittaa yleissiivouksen.
27.01.2015 22:49
29 / 137