Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Niin, olen itsekin huomannut että 30-40 v miehet ovat niitä haastavia tapauksia saada suhteeseen. Nuorempaa ja vanhempaa kyllä olisi tarjolla, mutta en oikein usko ihan mahdottoman ikäeron olevan hyväksi.

Luulenpa että ketmit ovat jo pitkälti pariutuneet ja ytmit ja ätmit taas ovat poissa laskuista, sillä:
    - ytmit eivät halua pariutua siksi että ehtisivät saada mahdollisimman paljon seksikokemuksia eri naisten kanssa
    - ätmit eivät halua pariutua siksi koska kaikki naiset toimivat jännäjyystäreiden spermaviemäreinä

Että hiukan vaikeatahan se on tästä ikäluokasta ottaa, kun sitä tarjontaa ei yksinkertaisesti ole.
  2. No totta kai jos tosissani kiinnostun jostakin miehestä niin ainakin itse kuvittelen että sopisin hänen kanssaan yhteen myös henkisellä tasolla. Lopullista varmuuttahan noista kuvitelmistani ei ole koskaan saatu, kun mies on päättänyt että joku muu onkin kiinnostavampi. Kaipa se mies sitten suuressa viisaudessaan jotenkin jo ennen kunnollista tutustumista näkee ettemme sopisi yhteen ja siirtyy seuraavaan.

Ehkäpä valaisevinta olisi kuulla sellaisten miesten mielipiteitä jotka ovat itse tehneet jollekin naiselle tuon tempun, että eka tekevät itse aloitteen ja sitten muuttavat mieltään ja jättävät naisen ihmettelemään että mitä tapahtui. Ja itse siis hitaasti lämpiävänä ihmisenä osoitan kiinnostusta sillälailla hienovaraisesti esim. pyrkimällä tekemään vastapalveluksia jos mies jotain minun eteeni on tehnyt, mutta en siis ole oma-aloitteisesti repimässä mieheltä vaatteita päältä tai muutenkaan viemässä sitä tilannetta fyysiseen suuntaan kovin nopeasti.

Tietysti jos huomaan että miehellä on muitakin kiinnostuksen kohteita työn alla samanaikaisesti, niin otan ehkä vähän etäisyyttä jotta mies saisi rauhassa miettiä onko minusta oikeasti kiinnostunut vai ei. Sitä en tiedä että onko tuo sitten se pahin moka, eli pitäisikö naismenestyksellään kehuskelevaa miestä alkaa jotenkin jahtaamaan entistä tarmokkaammin jotta mies saisi tuntea olevansa haluttu tai jotain. Itselläni kun todellisuudessa tuommoisesta se mielenkiinto miestä kohtaan tuppaa vähäsen laimenemaan, mutta voisi kai sitä yrittää teeskennellä jos siitä apua olisi.
  3. Niin, tuo on vähän semmoinen kaksipiippuinen juttu minullekin. Tavallaan tietysti haluaisin että mies olisi ehdottoman rehellinen, mutta kyllähän tuo, että tietää olevansa vain yksi ehdokas jonossa latistaa tunnelman aivan totaalisesti.

Itselläni on tapana tutustua vähän hitaanpuoleisesti, eli nimenomaan tarvitsen sen useamman tapaamisen saman henkilön kanssa (ellei nyt sitten ekatreffeillä tullut ilmi jotain ehdotonta turn-offia). En myöskään oikein pidä siitä että on monta rautaa tulessa samanaikaisesti, eli tutustuisin mieluiten vain yhteen ihmiseen kerrallaan, mutta käytännössähän tämä ei onnistu, ellei nyt halua kaikille miehille suoria pakkeja antaa, sillä miehet ovat laumaelimiä eli kiinnostuneita aina samanaikaisesti. (tämä johtuu tietysti siitä nettitreffien idiootista ominaisuudesta että useimmin kirjautuneet joilla todennäköisesti siis juuri on jotain säätöä meneillään ovat palvelussa eniten näkyvillä.)

Monilla miehillä taas tuo parinhaku tuntuu olevan semmoista maanis-depressiivisen oloista toimintaa, eli deittailuvaiheessa tykitetään aloitteita hillittömällä tahdilla joka suuntaan eikä keskitytä siihen ovatko kohteet oikeasti edes kiinnostavia (mikä valitettavasti myös näkyy ulosannista aika selkeästi). Ja sitten kun kyllästytään siihen ettei tärppää, niin unohdetaan naiset tykkänään eikä edes olla saavutettavissa niin että kukaan nainen voisi sitä kiinnostustaan edes osoittaa.

Tämän romaanini pointti oli siis se, että minun nähdäkseni miehille voisi olla etua siitä miettisivät hetken aikaa minkälaisen naisen oikeasti haluaisivat, sitten valitsisivat kohteensa ja keskittyisivät hieman paremmin siihen kiinnostuksen kohteeseensa. Voisi ihan luonnostaan olla se esiintyminen sitten edullisempaa, kun olisi ihan oikeasti jotain tunteitakin siinä mukana. Sitten ei tarvitsisi myöskään kaunistella naiselle sitä treffiensä määrää pienemmäksi, kun todennäköisemmin pysyisivät järkevissä mitoissa ne treffailut.
  4. Enpä se kyllä todellakaan aina ole ollut minä jolle ei ole kelvannut, vaan olen toki saanut lukuisia pakkeja miehiltäkin. Joo, tiedetään että olen ehkä näissä tapauksissa arvioinut oman tasoni liian korkeaksi, mutta ihan samalla tavoin ne miehet jotka eivät ole minulle kelvanneet ovat arvioineet oman tasonsa yläkanttiin. Hypergamia koskee molempia sukupuolia, joten ainoa tapa päästä tyydyttävään suhteeseen olisi se, että molemmat arvioivat toistensa tason vähän pieleen yläkanttiin.

Onhan toki muutaman kerran elämässäni sattunut semmoistakin että kiinnostus on näyttänyt ilmiselvästi olevan molemminpuolista, mutta sitten kun siinä hetken aikaa olen ihmetellyt että meinaakohan se mies tehdä kunnollista aloitetta, enkä itsekään ole vielä itseäni saanut liikekannalle asian suhteen, niin miehellä onkin jo kiinnostus toisaalla. Tietysti varmaan hyvä ettei aloita mitään tällaisten pikaihastujien kanssa, mutta kyllähän siinä aina jonkin aikaa melko rikki on tällaisten tapausten jälkeen.