Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä kelpaisi semmoinen oma pukki joka jäisi vielä joulun jälkeenkin, mutta enpä ole lehdissä ilmoituksia tällaisesta huomannut.
22.12.2014 00:25
Oih, varsinaiset high-tech-kalsarit! Pukki on hyvä ja pistää pakettiin vain, kyllä mulle kelpaa. Pimeällä pyöräillessä voisin pingottaa ne kypärän päälle, niin että tulisi kypäräänkin se suositeltava punainen takavalo.
22.12.2014 00:12
No jos tuot lahjoja, niin tervetuloo vain. :)
21.12.2014 21:35
No tietty ekakste vähän kysyisin, että mikä on hätänä. Sitten halaisin, hieroisin niskaa ja kuuntelisin murheitaan, tai mitä nyt vain kumppanin toivoisi minun tekevän.
21.12.2014 11:01
Opiskelen, lähetän työhakemuksia ihan helvetisti, käyn ajamassa endurorataa pyörällä talvella, yritän osallistua erään järjestön toimintaa enemmän, kirjaudun nettideittiin säännöllisesti.
21.12.2014 10:58
No ei välttämättä mikään provo. Kyllä minullekin nuo hienot ravintolat on aika pelottavia paikkoja juuri siitä syystä ettei oikein tiedä että miten siellä pitäisi olla, milloin odottaa palvelua ja milloin toimia itse.
Ja nyt kun vielä mainitsit tuon että niitä hemmetin työkalusiakin pitäisi käyttää jotenkin tietyssä järjestyksessä. Ei hitto, en mene enää ikinä ravintolaan, kun ne nauraa mulle kuitenkin. :(
20.12.2014 22:20
Ja siinä taas yksi järjen jättiläinen, joka on käynyt tutustumassa baarien naisvalikoimaan, ja sitten tulee tänne julistamaan, ettei raittiita naisia ole kertakaikkisesti MISSÄÄN. :D
20.12.2014 21:29
No mitä nyt omasta tuttavapiiristäni on pariutumisdataa selvillä, niin ylivoimaisesti suurin osa on tavannut yhteisten harrastusten kautta. Periaatteessa minullakin siis pitäisi olla hyvä mahis löytää mies harrastuspiireistä, mutta jostakin syystä jään joka kerta kakkoseksi jollekin toiselle naiselle.
Nettideitissä mies pärjää melko pitkälle sillä että osaa lukea naisten ihannekumppanivaatimukset ja arvioida vähän sen perusteella että kannattaako laittaa viestiä vai ei. Ei sinne ole pakko kuvaansakaan laittaa, kyllä minä ainakin vastaan kuvasta riippumatta kaikkiin asiallisiin aloituksiin. Tosin jos toiveena on huomattavasti itseä nuorempi nainen, niin sitten voi siinä nettideittailussa toki olla omat ongelmansa.
En minä ketään kiellä baareista seuraa hakemasta, mutta sitten on vain syytä hyväksyä ne baarin käytännöt ja tarjonnan laatu. Ennen kaikkea pitää ymmärtää että baarinaiset edustavat vain pientä otosta kaikista naisista, joten ei pidä yleistää näiden suhdehistoriaa kaikkiin naisiin.
20.12.2014 21:11
Jaaha, taas tätä.
Jälleen kerran totean, että niitä kunnollisia ja herrasmiehistä pitäviä naisia kandee kuule varmasti ihan vitusti etsiä juuri sieltä baarista tai hoipertelemasta kännissä/huumeissa aamuöisessä kaupungissa.
Tilannehan on se, että suuri osa naisista ei käy baarissa koskaan (ainakaan minun ystäväpiirissäni ei taida käydä ainoakaan), ja sitten ainoa paikka mistä miehet sitä naista hakevat on se helvetin baari. Eli käytännössä kaikki baareissa edes silloin tällöin käyvät miehet vain kierrättävät keskenään tuota pientä osaa naisista jotka siellä baarissa viihtyvät. Ei ihme että tulee naisten seksielämästä hieman vääristynyt kuva, jos itsepintaisesti kieltäytyy mihinkään muihin kuin niihin baarinaisiin tutustumasta.
20.12.2014 19:07
Ja lisäksi maastopyörän 9-speed-ketjuja ja rataspakan.
19.12.2014 22:06
Oih, nyt kelpaa jo lapsettomatkin. :)
Tarvitsen uuden paitulin.
19.12.2014 22:04
no juurihan tuolla aiemmin totesin, että niitä ylläreitä miehen seurustelun suhteen on ollut toiseenkin suuntaan, eli mies jonka en olisi uskonut löytäneen naista ja josta en itse voisi kuvitellakaan kiinnostuvani on osoittautunut seurustelevaksi.
19.12.2014 22:00
Näinhän ne naiset toimivat silloin joskus vanhoina hyvinä aikoina, mutta näyttää siltä että ”tables are turning” sukupuolten suhteen tässäkin asiassa.
19.12.2014 21:59
no mää en kyllä näe miehen naamasta että onko se sinkku vai ei. monta kertaa ehtinyt hieman kiinnostua jostakin ystävällisen oloisesta miehestä, kunnes on selvinnyt että seurusteleehan se, tietysti.
19.12.2014 21:13
Whaat? Eikös poronkusema ole pituusyksikkö ja juosten kustu eräänlainen adjektiivi. Miten näiden välillä voisi olla mitään?
19.12.2014 21:10
En minä nyt pelkän ulkoisen olemuksen perusteella uskaltaisi mennä sanomaan miehen sinkuudesta yhtään mitään, sen verran ylläreitä on tullut nähtyä suuntaan jos toiseenkin.
Mutta voihan olla että tietty miestyyppi yrittää tehdä vaikutusta naisiin yksinomaan sillä oman ulkoisen olemuksensa puunaamisella, ja samalla jättävät huomiotta sen, että niitä naisia kohtaan pitäisi myös itse osoittaa sitä kiinnostusta, eikä vain olettaa, että kunhan on riittävän hienosti pukeutunut, niin alkaa niitä naisten aloitteita satelemaan.
Jossain pisteessä saattaa myös se hieno pukeutuminen alkaa toimia tarkoitustaan vastaan. Eli jos hienosti pukeutunut mies tekisikin aloitteen jollekin tavallisiin arkivaatteisiin pukeutuneelle ja rönttäkelin pyöräilyssä vielä itsensä kurastelleelle naisihmiselle, niin nainen voisi pitää sitä pilailuna ja antaa pakit siitä syystä.
19.12.2014 21:05
No mutta eikö tule mieleen semmoinen juttu etteivät kaikki välttämättä ole niin selvillä tästä sinkkupalstan vakiintuneesta koodikielestä, ja saattavat käyttää tuota termiä ”juoksut on juostu” ihan muussa merkityksessä. Voisi se tarkoittaa periaatteessa sitäkin, että on käyttänyt nuoruutensa opiskeluun, harrastamiseen tai työntekoon, eikä ole sen takia edes ehtinyt oikeastaan kaivata vastakkaista sukupuolta sen enempää seksi- kuin seurustelumielessäkään.
19.12.2014 20:43
En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta minulle tuli tuosta ekana mieleen se, että naisella saattaa olla joku toinen kirjoittelukamu, jonka kanssa asiat ovat jo pitemmällä ja jonka kanssa on ollut puhetta profiilien piilottamisesta. Eli naisen olisi nyt pakko piilotta profiilinsa tuon ykkösmiehen takia, jotta säilyttäisi uskottavuutensa tämän silmissä.
Minkä ihmeen takia joku muka haluaisi ehdottomasti lopettaa deittipalvelun käytön juuri silloin kun olisi saanut jonkun mielenkiintoisen miehen ”langan päähän”, ja vaihtanut tämän kanssa vasta muutaman viestin? Kyllä se minulla ainakin pitempää tutustumista ja tapaamista vaatii, ja muutenkin pohjustaisin tuota halukkuuttani eksklusiiviseen deittailuun vähän varovammin ja miehenkin mielipidettä kuunnellen. Myös tuo parin päivän tauko ja tekstarien toivominen soiton sijaan jotenkin vahvistaa epäluulojani, vaikka tietysti toivon olevani väärässä.
19.12.2014 15:09
Puolitetaan vain bensakulut, ja samoin voidaan puolittaa se bussilipun hintakin. :)
18.12.2014 23:57
No tuo tunnin ajomatka voi tarkoittaa vähän eri asioita sille jolla on oma auto, kuin sille joka on julkisten varassa ja saa huomata että Matkahuollon aikatauluhaku tarjoaa pelkkää eioota sinne peräkylälle…
Tosin jos olet itse tarjoutunut tulemaan vastaan tapaamisessa, tai jopa ajamaan itse naisen paikkakunnalle, niin kyllähän se liian kaukana olemisen valitus käytännössä tarkoittaa sitä ettei vain ollut kiinnostusta näillä naisilla.
Kirjoitustaidon merkitys kyllä valitettavasti on vähän korostunut nettideitissä, eli jos tavoittelee suositumpia naisia, niin kandee kyllä oikolukea ne tekstinsä ennen lähettämistä, sillä eivät nämä suosituimmat jaksa vastata kirjoitusvirheitä viliseviin viesteihin jos parempiakin on tarjolla. Jos suurin osa vaatimattomankin näköisistä ei vastaa, niin sitten voisi kyllä epäillä kirjallisessa ulosannissa olevan hiukan parantamisen varaa.
Se on hienoa jos itse sentään olet ensin kirjoitellut niille lähiseudun naisille. Mutta valitettavan monet tuntuvat vain vitsin vuoksi harrastavan tuota kirjeenvaihtokamujen hankkimista mahdollisimman kaukaa, ja sitten kun saavat toisen kiinnostumaan, toteavat että eihän tästä mitään tule välimatkan takia. Tällaisia tapauksia lienevät olleet juuri nuo sinulle kauempaa kirjoittaneet naiset.
18.12.2014 23:56
39 / 137