Miehesi/naisesi tulee töistä ja on surullinen, masentunut, jotain ikävää on tapahtunut.
Miten tukisit häntä tilanteessa?
Miten tukisit miestäsi/naistasi?
18
157
Vastaukset
- BEM
Kysyisin mikä hätänä.
Kysymällä mikä hätänä, kuuntelemalla, olemalla rinnalla ja tarpeent ullessa ohjaamalla ammattiavun pariin samalla rinnalla kulkien
No tietty ekakste vähän kysyisin, että mikä on hätänä. Sitten halaisin, hieroisin niskaa ja kuuntelisin murheitaan, tai mitä nyt vain kumppanin toivoisi minun tekevän.
- syli parasta lääkettä
Ensin halin ja suukottelen, sitten jutellaan mistä kenkä puristaa.
- neiti ruiskukka
No ensiksi kysyisin mikä hätänä? Ei mikään vastauksen saatuani päästäisin miehen sinne mikähän lie "tyhjä boxi" olikaan selvittelemään asioita yksin. Odottaisin ilmiselvästi kireän jöröjukan vastausta ikuisuudelta tuntuvan ajan, vaikka mielessäni aattelen koko ajan, että aarrgh kerro jo. No nyt se aloitti kakistelemalla kurkkua.. Nyt se kertoo mikä on vaivannut monta päivää, mut se kysyykin missä joku helkatin työkalupakki on. Nikkaroituaan pitkään se vihdoin tulee ja kertoo.. Sitten tietty vaan kuuntelisin, olisin tukena, halaisin ym. Jotenki noin se varmaan menis :D
- karski mies
Väärin, koska ekstrovertin luonteeni ja pitkän psykoanalyysini seurauksena saisit kuunnella jatkuvaa puheripulimaista tykitystäni tunteistani. Menisimme myös pariterapiaan, jossa kertoisimme ja analysoisimme kaikki ajatuksemme, pelkomme, toiveemme ja rakkautemme.
Aamulla heräisit minun neuroottiseen pälpätykseeni ja illalla nukkumaan menoasi vaikeuttaisi yksityiskohtainen selostukseni päivän tapahtumista. Olen myös luulotautinen, joten vähintään kerran kuussa sinun pitäisi tulla mukaani lääkärin vastaanotolle ja koska käytän unilääkkeitä vähän liikaakin, niin sinun pitäisi käydä valehtelemassa lääkäriltä itsellesi resepti bentsoja minun kulutukseeni.
- ätmi
Nousisin sohvalla istuma-asentoon, että hänkin mahtuu siihen. Vaihtaisin kanavan johonkin kokkiohjelmaan.
- heppuli1
Halaisin.kertoisin kuinka tärkeä olet minulle.kysyisin haluatko puhua nyt vai illalla? Pyytäisin puolisoa menemään lepäämään hoitaisin kodin ja lapset iltapuulle.pistäisin telkkarin kiinni ja kännykän.menisin kuuntelemaan mitä puolisolla on asiaa ja olisin LÄSNÄ.
- sinkkumies..
Seksi parantaa mielen joten ottaisn munan esiin ja pyytäisin imemään.
- entä.,
sinkkumies.. kirjoitti:
Seksi parantaa mielen joten ottaisn munan esiin ja pyytäisin imemään.
Olisiko kakkaleikki
- Ikisinkku M
Vähän riippuu naisesta että millainen on ja miten odottaa minun toimivan. Jos en vielä kovin hyvin tunne en ainakaan alkaisi heti tenttaamaan ja jakelemaan neuvoja koska se saattaisi vain ahdistaa. Yrittäisin olla muuten piristävää seuraa, en rasittaisi häntä omilla huolillani mutta huomiosin muuten ja antaisin ajan kulua, hän sitten kertoisi jos/kun hänestä siltä tuntuu mikä mieltä painaa. Ehkä yrittäisin keksiä jotain mukavaa ajanvietettä joka veisi ajatukset pois ikävistä asioista.
- Marjastaja ☺☺☺☺☺☺☺☺
Kertoisin, millainen päivä minulla on ollut. Ja mitä se ja se naiskaverini sanoi. Ja kuka on kenenkin kanssa ja kuka on jättänyt sen ja sen.
Sitten huomaisin ja sanoisin "Minulla on nälkä. Toitko jotain kaupasta? Laita vaikka kahvi tippumaan. Juodaan se ensteks. Mä lepuutan hetken jalkojani."
Ja nostaisin koipeni sohvan selkänojalla, hengittäisin syvään ja kuuluvasti ja ottaisin oooooikeiiiin mukavan asennon siin. - Naisellinen nainen
Jos mies tarvitsee tukea, niin sen voi samantien vaihtaa uuteen. Miehen pitää olla Mies isolla M:llä eikä mikään marjanpoimija.
- qweyjhtyuiiiuuuuujgc
Ihme lässyttäjiä, halaillaan ja huokaillaan, voi kyynel.
Kysyisin mitä on tapahtunut / haluaako hän puhua siitä. Jos haluaisi, niin kiehauttaisin meille kupilliset teetä ja pyytäisin hänet istumaan lattialle eteeni, jotta voin samalla hieroa hänen hartioitaan kun hän kertoo. (Ihmisten on usein helpompi puhua raskaista asioista silloin, kun ei tarvitse istua vastakkain "kuulusteltavana" hierominen on epäeroottista mutta lohduttavaa kosketusta.)
- Jjjuliee
Jos vaikuttaa että on akuutisti hätää, niin menisin heti halaamaan ja silittelemään ja kysymään mikä hätänä.
Jos vaikuttaa vain yleisesti stressaantuneelta ja pahantuuliselta, niin antaisin hieman aikaa rentoutua itsekseen ja tekisin jotain hyvää ruokaa tms. Sitten veisin sänkyyn halailemaan ja yrittäisin piristää vähän hassuttelemalla ja olemalla muuten hyväntuulinen. Jos pahantuulisuus jatkuu, kysyisin sitten, mikä vaivaa.
Pääasiassa jos ei ole kyse jostain konkreettisesta ongelmasta vaan huonosta päivästä, niin yrittäisin saada miehen unohtamaan sen ja rentoutumaan. En myöskään häiritsisi jos haluaa olla itsekseen.
Jos on ongelma, niin yrittäisin valaa uskoa että ei tämä niin mahdoton tilanne ole, kyllä tästä selvitään ja jos tarvitsee apua niin sitä saa minulta ehdoitta. - .,.
Laulaisin
- Äädämi
Panisin suuhun, pilluun ja peräreikään. Kyllä kääntyy suupielet ylöspäin kun sperma valuu joka aukosta. Mutta tämä skenaario on tietysti täysin fiktiivinen, täällä tulen vain minä omaan käteeni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172274Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2221899Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541159Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1761132- 891041
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148947Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891