Raitis nainen. Mistä sellaisen löytää?

Pohjois-Pohjanmaa

Ei mistään, kokemukseni perusteella.

Itse en polta enkä käytä alkoholia. Mutta sellainen nainen tuntuu olevan kiven alla! Missä helekkarissa voi tavata raittiita naisia? Baareista niitä on turha etsiä.

Vihjeitä otetaan kiitollisena vastaan! :)

13

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HC-ATM

Alkoholiton mies on naisille turn-off.

• neiti ruiskukka

Eihän oo, ainakaan mulle.. Mutkin voi varmaan käytännössä lukea raittiiksi ku alkoholin käyttö on niin olematonta.

• Pohjois-Pohjanmaa
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Eihän oo, ainakaan mulle.. Mutkin voi varmaan käytännössä lukea raittiiksi ku alkoholin käyttö on niin olematonta.

Neiti Ruiskukka! Olette vastaus rukouksiini! :)

Kiinnostaisiko olla yhteydessä?

• neiti ruiskukka
        Pohjois-Pohjanmaa kirjoitti:

Neiti Ruiskukka! Olette vastaus rukouksiini! :)

Kiinnostaisiko olla yhteydessä?

No ikä nyt noin suunnilleen ainaki ois kiva tietää ensin..

• Ja siinä taas yksi järjen jättiläinen, joka on käynyt tutustumassa baarien naisvalikoimaan, ja sitten tulee tänne julistamaan, ettei raittiita naisia ole kertakaikkisesti MISSÄÄN. :D

• Pohjois-Pohjanmaa

Totta kai oon käyny muuallakin. Mutta menenkö paikallisessa K-kaupassa kysymään jokaiselta naiselta: "Anteeksi, mutta mahdattekohan käyttää alkoholia...?" Kaupassa, kirjastossa yms kun naiset pääsääntöisesti kaikki ovat selvin päin. Baarissa taas jos sattuisi törmäämään selvään naiseen saattaisi hän ollakin raitis. Vai?

• eiku kaivamaan!

Hautuumaalta. Niissä on sekin hyvä puoli, että ovat hiljaisia.

• Voi herra mun tieni ties näitä ihmisiä...
      Ei ne nyt mitään alkoholisteja ne naiset ole siellä baareissakaan. Mikä helvetin paha se on jos nainen tai kuka hyvänsä ottaa pari totia sillon tällön. Täh?
      Sitä paitsi sehän kuuluu vaan siihen seuranhakuun. Esim. itse en joisi varmaan koskaan jos en kävisi viihteellä naista etsimässä... Kuka helvetti juo kotonaan, en minä ainakaan. Mitään järkeä.

• ätmi

Miksi olet noin aggressiivinen asian suhteen? Ettei vain sitä alkoa kuluisi vähän enemmänkin kuin vain se "pari totia".

• ätmi kirjoitti:

Miksi olet noin aggressiivinen asian suhteen? Ettei vain sitä alkoa kuluisi vähän enemmänkin kuin vain se "pari totia".

En ole agressiivinen minkään asian suhteen tällä palstalla. Minulla tuo kiroilu kuuluu normaaliin sanavarastoon puhuessa, joten se saattaa antaa väärän kuvan mielentiloistani netissä. Minä edustan urheilullista elämäntapaa ja alkoholi sotkee aineen vaihduntaa, joten ei sitä kovin isoja määriä tule ryypättyä ettei tuu rapulaa. Sanotaan 3-4 tuoppia jos otan enemmän ja jos oon vaan pyörähtämässä autolla, niin jää yhteen pieneen.

• Pohjois-Pohjanmaa
        tuco- kirjoitti:

En ole agressiivinen minkään asian suhteen tällä palstalla. Minulla tuo kiroilu kuuluu normaaliin sanavarastoon puhuessa, joten se saattaa antaa väärän kuvan mielentiloistani netissä. Minä edustan urheilullista elämäntapaa ja alkoholi sotkee aineen vaihduntaa, joten ei sitä kovin isoja määriä tule ryypättyä ettei tuu rapulaa. Sanotaan 3-4 tuoppia jos otan enemmän ja jos oon vaan pyörähtämässä autolla, niin jää yhteen pieneen.

Eipä oo vielä sattunu kohalle yhtään naista jolla jäisi pariin totiin. Just sen vuoksi etsin nyt täysin raitista.

• Pohjois-Pohjanmaa kirjoitti:

Eipä oo vielä sattunu kohalle yhtään naista jolla jäisi pariin totiin. Just sen vuoksi etsin nyt täysin raitista.

Ite toivoisin baareissa käydessä, että olisivat vieläkin enemmän humalassa, et helpottus omakin elämä siinä. Hyvin kohtuudella ottavat pääosin. Koetko humalaisen naisen jotenkin pelottavana? Kyllähän siinä äkkipojalla tietenkin jalat pehmenee ku ovat pian kännipäissään seksiä vailla :)

• 56+23

Urheilijanaiset on usein raittiita joten sellaisista piireistä etsisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2274
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      222
      1899
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1159
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1041
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe