Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kahden palstamiehen kanssa olen muutaman sp-viestin vaihtanut, en muuta.
Palstamiehet on helposti jaoteltavissa kahteen kategoriaan, eli järkevän oloisiin ja keskustelutaitoisiin sekä omia kummallisia periaatteitaan jankkaaviin vajakkeihin. Ekasta kategoiriasta tapaisin kyllä kenet vaan ihan mielelläni, mikäli se ei aiheuttaisi kovin suuria kustannuksia matkustelujen yms. takia.
21.07.2014 22:09
Entäs jos parisuhteen löytyminen on vaikeaa sen takia, ettei tapaa sinkkumiehiä missään sellaisessa paikassa, jossa suhteiden syntymiselle voisi olla jonkinlaisia realistisia mahiksia? Jos naisen taso siis riippuu tuosta suhteeseen pääsemisen helppoudesta, niin joka viikonloppu baareissa ramppaavat naiset ovat varmasti tasokkaampia kuin ne jotka eivät sellaisissa paikoissa pahemmin viihdy.
Toisaalta naisen taso riippuu myös siitä kuinka aloitekykyisiä miesyksilöitä pystyy vetämään puoleensa. Kyllä minuun on elämäni aikana monikin omasta mielestäni ytm ollut ihastunut, mutta suhdetta ei ole syntynyt, koska kumpikaan ei ole saanut aikaiseksi tehtyä aloitetta. Ja monesti on myös käynyt niin, että kiinnostuneen oloinen mies on kriittisellä hetkellä jäätynyt totaalisesti, jolloin tutustuminen on sitten päättynyt siihen.
No, joka tapauksessa kaikki viittaa siihen, että olen hc-atn, joten voin lakata murehtimasta noita tasoasioita tämän enempää.
21.07.2014 21:26
Hö, eihän noista ees kastuneet pikkarit, ainakaan mulla. :-l
Kaikkien ulkonäkö toki varsin kelpoisa, mutta kun ei yhtään tiedä luonteesta tai ajatuksista, niin ei kyllä pysty minkäänlaista valintaa tekemään noin tasaväkisestä porukasta.
20.07.2014 20:47
No ihan sama juttu se on kyllä naisillakin, eli kun haet 30-40 v miestä, niin kiinnostuneita ovat tasan tarkkaan ne 20 v pojat ja 50 v ukot, tai jos joku sopivan ikäinen joskus harvoin kiinnostuu, niin silloin voi olla varma siitä, että välimatkaa on vähintään se 300 km. Olisi tosiaan mukava tietää, että minkä takia miehet kokevat ne juuri ne oman maakuntansa sopivan ikäiset naiset niin vastenmielisiksi.
20.07.2014 20:41
Ketjun otsikko suorastaan vaati minua kommentoimaan jotain tämän kaltaista, mutta sinä olit näköjään jo ehtinyt asian hoitamaan.
Eipä sillä, että pienoismalliharrastus sinänsä millään lailla turn-off olisi, mutta joskus kannattaa olla hieman tarkempana sen kanssa, miten asiansa sanoiksi muotoilee. :)
20.07.2014 20:23
Oho, onpas minullakin monta ihailijaa, kiitoksia vain kaikille. :)
Kaipa tähän kyselyyn saapi naisetkin vastata? Jos nyt ihan tämänhetkistä mielipidettäni ajattelen, niin oiskohan pimppaloora ehkä niukasti kärjessä. Mielipide kyllä välillä vaihtelee, ja muita kärkipaikan tuntumassa hengaavia ovat nämä jo monen muunkin mainitsemat kympin nainen, erkki-täti, kiskisu ja neiti ruiskukka.
20.07.2014 18:50
Olen tainnut lukea yhden kerran lukioaikoina, ja toisen kerran hieman selaillut yliopistoaikoina, ja sitten tosiaan netissä tulee joskus eksyttyä jonkin linkin perässä ko. lehden sivuille. Pitää kyllä sanoa, että ei oikein jaksa innostaa niiden jutunaiheet, eikä luottamukseni toimittajien asiantuntemukseenkaan ole järin vahva.
19.07.2014 22:53
Ei ne terveysvaikutukset nyt mitenkään päällimmäisenä itselläni edes mielessä pyöri, kun näitä pössyttelijöitä arvostelen, vaan pikemminkin se omituinen elämänasenne, että kivaa ei voi olla, ellei saa päätänsä jotenkin sekaisin. Minä vain satun olemaan sitä mieltä, että ihmisessä joka tarvitsee elämästä nauttimiseen ylipäätään jonkinlaisia päihteitä, on jotain sen verran pahasti vialla, etten semmoista parisuhteeseen kelpuuttaisi missään tilanteessa.
Muuten kyllä saisivat minun puolestani tehdä kurjalla elämällään mitä haluavat, mikäli eivät aiheuta häiriöitä muille ihmisille, mutta valitettavasti oman kokemukseni mukaan joillakin yksilöillä on taipumusta niitä häiriöitä aiheuttaa.
19.07.2014 22:46
On toki. Eikö sinusta muka? :o)
18.07.2014 12:05
Minusta kyllä parin viikon välien siivoaminen on aika hyvä saavutus, enkä siihen itsekään läheskään aina yllä, kun on muuta menoa sen verran. Ja miksi ihmeessä ei voisi nukkua kahta viikkoa (tai pitempäänkin) samoissa lakanoissa? En minä nyt sentään sänkyyni pasko. Vaikeeta olisi kyllä elämä, jos saisi kumppanikseen jonkun yltiösiivoajan, joka olisi koko ajan natisemassa, jos löytyy yksikin roska jostakin.
18.07.2014 12:04
No siksihän se kämppä on välillä vähän sekaisin, kun ei ole ketään ketä varten sitä kannattaisi siivota. Mieluummin kulutan aikani johonkin mukavampaan puuhaan kuin kodin puunaamiseen, kun en sitä mitenkään tärkeäksi asiaksi koe. Kyllä tänne vieraita saa tulla vaikka heti, ei tämä nyt niin sikolätti ole, mutta ei kyllä myöskään mikään sisustuslehdestä revitty unelmayksiö.
18.07.2014 11:59
Siis nainen sanoo sinulle olevansa sinuun ihastunut (umpiautisteille vielä selvennys: nainen tekee sinulle selkeääkin selkeämmän aloitteen), etkä sinä vielä senkään jälkeen tee mitään vastavuoroista suhteen syntymisen eteen? Rohkenisin väittää, että sinä olet kyllä yksinäsi täysin ansaitusti.
18.07.2014 11:51
Ei juma. Jos noin selkeä sarkasmikin menee ihmiseltä ohi, niin silloin ei todellakaan ole edes puolet muumeista siellä laaksossa....
18.07.2014 00:11
Pimppi-uutisista jälleen, hyvää iltaa. :)
No on kyllä tiettynä aikana kuusta jonkin verran. Ei kyl niin paljoa että viitsisin mitään pikkuhousunsuojia sen takia käyttää. Mutta joo, onhan se joskus vähän ikävän tuntuista kun on ylimääräistä kosteutta housuissa, varsinkin silloin kun on pakkasta ja pitää ajaa pyörällä…
17.07.2014 23:22
Eihän sitä tarttekaan lehmää ostaa, jos vain on mahdollisuus sekä varoja ostaa sitä maitoa jostakin. Mutta sinun on syytä huomioida myös se, että jotkut ihmiset saattavat haluta kokea sen lehmän kanssa jotain maitosuhdetta syvempääkin….
17.07.2014 23:00
Ei kun äh, luin huonosti. Ethän sinä sitä siis oikeasti hyväksikäytöksi sanonutkaan..
17.07.2014 22:56
Voipi olla, että naisilla vielä pikkuisen kajertaa alitajunnassa se raskaaksi tulemisen pelko, jolloin naiset ehkä keskimäärin vieroksuvat pelkkää panoa hakevia miehiä hieman enemmän kuin miehet vastaavia naisia. Mutta luultavasti tässäkin asiassa yksilöiden väliset erot ovat suurempia kuin sukupuolten väliset erot, eli joillekin naisille panosuhteiden harrastaminen sopii mainiosti.
En muutenkaan oikein ymmärrä, miksi käytät omasta tapauksestasi yllä tuota ”hyväksikäyttö” –termiä, sillä eihän siinä kukaan hyväksikäytä ketään, mikäli se sinusta itsestäsikin on mukavaa. (Tai no, sitten ymmärrän, jos tuon sanan käyttö on vain eräänlainen sarkastinen tehokeino tai jotain..)
Anyways, jos siis kumpikin varmasti tietää missä mennään, niin ei minun mielestäni panosuhteista ole mitään haittaa kenellekään. Tosin syytä sitten muistaa myös teidän panosuhteilijoiden tyytyä siihen omaan tasoonne silloinkin kun olette sitä oikeaa parisuhdetta hankkimassa. Kyllä ainakin minun kriteerieni mukaan sinun tasosi on nykyään aika roimasti alhaisempi kuin ennen noita viimeaikojen hulluilujasi.
17.07.2014 22:54
Juu, niin määkin epäilen, ettei jonkun pikkukersan tirskuminen nyt ehkä paikkakunnan ykköspuheenaiheena ihan hirmu kauaa pysyisi.
17.07.2014 22:45
Hehe, olipas aika hauska. Itse en kyllä olisi pystynyt olemaan nauramatta tuossa tilanteessa.XD
17.07.2014 21:01
Ei nyt millään pahalla, mutta tuo ei minun mielestäni ole kyllä mikään varsinainen uutinen.
17.07.2014 20:58
79 / 137