nettitreffailun ongelma

jumankekka

itse en ymmärrä tätä naisten "ahdistusta" kun olen treffit puolella deittaillut useamman kuukauden muutamien kymmenien sopivien kanssa ja sitten koko homma lässähtää siihen kun naista yhtäkkiä ahistaa ja ei olekkaan yhtäkkiä valmis vaikka paria päivää aiemmin oltiin niin valmiita että...

ja toinen ihmeellinen seikka nettideittailussa on se että "miksi jumaklavita pitää sen ensimmäisen viestin olla maailman paras ja täydellisin" ?
monta sataa kertaa törmännyt siihen että nainen kuin nainen antaa pakit samantien kun ensimmäinen viesti tulee (ja viesti siis ei ole se tyypillinen moro mitä kuuluu tms) eikä siis koskaan edes katsota profiilia että voisiko se vastapuoli edes olla mielenkiintoinen :D
no sama se mulle mutta 99% varmuudella moni nainen menettää ne oikeat jos eivät koskaan edes vaivaudu viestin jälkeen keskustelemaan mistään ja katso edes profiilia josta voisi nähdä että musa/leffa/elämän -maku olisi täydellinen yhdistelmä :D

25

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumankekka

ja se on myös ihmeellistä että kahden viikon keskustelemisen jälkeen vielä mietitään että sopiiko ne kemiat yhteen vai ei ja ei koskaan haluta kuitenkaan treffeillekkään jossa ne kemiat näkisi noin minuutissa :D

ja vaikka treffit ovatkin jotenkin kamalia niin kuitenkin se olisi se helpoin ja nopein tapa nähdä toinen ja hänen luonne yms kun kirjoittelemalla niitänäitä viikosta toiseen ei kuitenkaan kerro juuri mitään vaikka moni nainen ilmeisesti uskoo näin :D

jos naiset ovat näin vaikeita että pitää pehmittää puolivuosisataa ensin siksi että pääsee treffeille todetakseen että kemiat olivatkin huonot niin olen vielä ensivuosituhannellakin sinkku :D

• kokenut deittaaja

Ei kahden viikon keskustelun jälkeen mitään kemioita mietitä vaan sitä että onko mies tarpeeksi hyvännäköinen että jaksan sen takia raahautua treffeille.

Ja mitä noihin leffa, musiikki ym makuihin tulee. En todellakaan pidä miehenä sellaista joka katsoisi esim.komedioita ja rakkaushömppää dvd:ltä.

• jumankekka
        kokenut deittaaja kirjoitti:

Ei kahden viikon keskustelun jälkeen mitään kemioita mietitä vaan sitä että onko mies tarpeeksi hyvännäköinen että jaksan sen takia raahautua treffeille.

Ja mitä noihin leffa, musiikki ym makuihin tulee. En todellakaan pidä miehenä sellaista joka katsoisi esim.komedioita ja rakkaushömppää dvd:ltä.

eli pinnallisuus kunniaan niinkö ? :D
        mielenkiintoista tämä ulkonäkö pointti kun 110% varmasti kaikki me vanhenemme ja kukaan ei ole vuoden tai vuosikymmenen jälkeen samannäköinen kuin aiemmin niin mitä väliä ulkonäöllä on ? :D
        samaten se "ihanne bodari" tms voi vuoden päästä olla "inhokki kaljamaha" ja toisinpäin joten tuleeko sitten se ero samantien ? :D

enkä nyt tarkoittanut sitä että miehen pitäisi hömppää katsoa vaan sitä että jos toinen ei pysty katsomaan mitään muuta kuin tietyn genren leffoja (esim mies vain toimintaa missä suolet lentävät ja nainen vain komedioita) ja kumpikaan ei voi sietää toistensa genrejä niin tilannehan on ihan mahdoton (tai sitten vaan ei koskaan katsota telkkaria yhdessä/ mennä leffaan tms)

• kokenut deittaaja
        jumankekka kirjoitti:

eli pinnallisuus kunniaan niinkö ? :D
        mielenkiintoista tämä ulkonäkö pointti kun 110% varmasti kaikki me vanhenemme ja kukaan ei ole vuoden tai vuosikymmenen jälkeen samannäköinen kuin aiemmin niin mitä väliä ulkonäöllä on ? :D
        samaten se "ihanne bodari" tms voi vuoden päästä olla "inhokki kaljamaha" ja toisinpäin joten tuleeko sitten se ero samantien ? :D

enkä nyt tarkoittanut sitä että miehen pitäisi hömppää katsoa vaan sitä että jos toinen ei pysty katsomaan mitään muuta kuin tietyn genren leffoja (esim mies vain toimintaa missä suolet lentävät ja nainen vain komedioita) ja kumpikaan ei voi sietää toistensa genrejä niin tilannehan on ihan mahdoton (tai sitten vaan ei koskaan katsota telkkaria yhdessä/ mennä leffaan tms)

Rumaa ei voi naida.
        Ja joo, eroja tulee. Itsekin aikoinaan naiskentelin 68 kiloisen mieheni kanssa. Nykyisin hän painaa 98 kg enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

• kokenut deittaaja

Miksi nainen menisi tutkimaan profiiliasi? Naiselle on seuraa ilman sinuakin tiedossa. Kyse on siitä että sinä joko markkinoit ja myyt itsesi naiselle tai sitten et onnistu tekemään niin.

• jumankekka

naisille on seuraa varmasti mutta eikö jokainen nainen kuitenkin halua sen oikean eikä niitä ensimmäistä sataa pelimiestä mistä ei ole iloa kuin hetkeksi ?

• pinkeliviini
        jumankekka kirjoitti:

naisille on seuraa varmasti mutta eikö jokainen nainen kuitenkin halua sen oikean eikä niitä ensimmäistä sataa pelimiestä mistä ei ole iloa kuin hetkeksi ?

jep. tätä minäkin ihmettelen...

• kokenut deittaaja
        jumankekka kirjoitti:

Sehän tässä oikeanlöytämisessä onkin niin vaikeaa kun tarjontaa rajattomasti ja kaiken maailman "väärät" pyrkii viemään huomion.

• pinkeliviini

kommentoidaanpa uudestaan..
      miksi "pitää" markkinoida ? eikö sitä oikeaa voi etsiä niistäkin ketkä eivät koskaan "markkinoi" ? :D
      kuulostaa aika kamalalta jos naisille kelpaa vain tyrkyt ja sitten ihmetellään kuukauden parin päästä että tälläisiäkö ne kaikki miehet ovat ? :D

• kokenut deittaaja

Et tajua sitä että naiselle on aina tarjolla sata miestä ja jos olet hiljainen ja ujo niin jäät jonon viimeiseksi EIKÄ nainen edes ikinä huomannut sinua kosk kaiken aikaa naisella on miesehdokkaita jotka vievät kaiken naisen huomion (tai ainakin pyrkivät siihen ettei kilpakosijalle jää aikaa)

• rölli maja

NOPEAT SYÖ HITAAT.

• 11+7

Paljon tarjontaa niin sitä kevyemmin sitä karsii siitä pois. Jos naiselle tulee vaikka pari sataa viestiä, niin varmasti puottaa osan siitä pois jo ensimmäisen lauseen takia, että tulisi "valinta" helpommaksi. Nettitreffit onkin täysin epäkelpo formaatti tutustua keneenkään, ainakin miehelle turhaa ajankulua edes yrittää.

• Jepujea

Tämä, nettitreffailu on ehkä suurinta ajanhukkaa koskaan. Vähän sama kuin voittaisi lotossa miehen näkykulmasta katsottuna.

• Naisen näkökulmasta katsottuna nettitreffeillä tosiaan tulee paljon viestejä mutta ihan vääriltä tyypeiltä. Tai tyhjilstä profiileista tyhjänpäiväisiä viestejä. Siihen väsyy.

Ketjun aloittaja vaikuttaa fiksulta deittaajalta joka lukee profiilit ja lähettää viestiä sellaisille naisille joiden hakuun voisi sopia. Ja vielä kirjoittaa kunnon viestin. Nostan hattua ja arvostan.

Mä olen jutellut muutaman nuoren miehen kanssa nettideittailusta ja nuoremmat naiset käyttäytyvät siellä erilailla kuin me kokeneemmat. Poseeraavat hottis kuvissa, käyvät treffeillä ja tilaavat kalleinta kun mies maksaa ja sitten homma jää siihen. Osa naisista on myös ihan hukassa. Ulkoiset speksit ovat ne tärkeimmät, luonteesta ei niin väliä ja sitten ihmetellään miksei löydy toimivaa suhdetta.

• jumankekka

koitan ainakin fiksusti vastata jokaiselle ja lähettää personaallisen viestin mutta jos naisen profiilissakin on vain kaksi riviä tekstiä ja ei mitään mainintaa että haluaako pitkän/lyhyen viestin niin sitten onkin helppo vidduilla jälkikäteen että "mitäs laitoit lyhyen viestin kun kelpuutan vain pitkän viestin" ja toisin päin :D

• jumankekka
        jumankekka kirjoitti:

koitan ainakin fiksusti vastata jokaiselle ja lähettää personaallisen viestin mutta jos naisen profiilissakin on vain kaksi riviä tekstiä ja ei mitään mainintaa että haluaako pitkän/lyhyen viestin niin sitten onkin helppo vidduilla jälkikäteen että "mitäs laitoit lyhyen viestin kun kelpuutan vain pitkän viestin" ja toisin päin :D

haussahan mulla siis on 27-37v naiset turunseudulta mutta ei haittaa jos se oikea löytyisi helsinki/tampereeltakin :)

mielenkiintoista on kuitenkin se että kaikkein pisimmät jutut ja kehut yms tulee niiltä 45 naisilta joita en ole hakemassa :D

pitäisikös tässä itsekkin vain odottaa että vanhenee sinkkuna (ei en ole ollut tähän saakka sinkkuna vaan 10v pitkä suhteeni loppui keväällä) sinne 50 saakka niin voisi jo löytyä järkeviä naisiakin :D

• jumankekka kirjoitti:

haussahan mulla siis on 27-37v naiset turunseudulta mutta ei haittaa jos se oikea löytyisi helsinki/tampereeltakin :)

mielenkiintoista on kuitenkin se että kaikkein pisimmät jutut ja kehut yms tulee niiltä 45 naisilta joita en ole hakemassa :D

pitäisikös tässä itsekkin vain odottaa että vanhenee sinkkuna (ei en ole ollut tähän saakka sinkkuna vaan 10v pitkä suhteeni loppui keväällä) sinne 50 saakka niin voisi jo löytyä järkeviä naisiakin :D

No ihan sama juttu se on kyllä naisillakin, eli kun haet 30-40 v miestä, niin kiinnostuneita ovat tasan tarkkaan ne 20 v pojat ja 50 v ukot, tai jos joku sopivan ikäinen joskus harvoin kiinnostuu, niin silloin voi olla varma siitä, että välimatkaa on vähintään se 300 km. Olisi tosiaan mukava tietää, että minkä takia miehet kokevat ne juuri ne oman maakuntansa sopivan ikäiset naiset niin vastenmielisiksi.

• hlclvkhfkbv

NO MÄ EN OO IKINÄ LUKENUT YHTÄÄN MIESTEN DEITTI-ILMOITUSTA/ deittiprofiilia ENKÄ VASTANNUT YHTEENKÄÄN..NETTITREFFEILLÄ OLEN KÄYNYT KUN MIEHET KIRJOTELLU MULLE.

• dfvgdfgd

Outoa, mun kokemus taas on se että kaikki muijat hinkuaa mahdollisimman pian treffeille mutta itse olen sitä "kirjailijatyyppiä" joka haluaisi vaan kituuttaa sitä kirjoittelua pidemmälle.

• ladyrooselyn

En ymmärrä miksi edes jaksatte kirjoitella kahta päivää pidempää. Joko heti tapaamaan tai jättäkö nainen sinne saitille. Se että kertoo elämästään kaiken ja sitten kahvien yhteydessä huomaa ettei ole minkäänlaista vetoa ihmiseen harmittaa että liian paljon itsestä jo kerrottu. Netissä on kaikki niin erilaista, ja vasta kasvotusten ymmärtää sen toisen ihmisen oikeaa olemusta. Eleet, katse, käyttäytyminen jne kertoo enemmän kuin teksti ruudulla.

Mitä kuviin tule, se on ihan arpapeliä. Sinne laitetaan ne parhaat joskus 5v vanhat kuvat, tai ei edes omia kuvia. Treffeille ilmestyy ihan eri ihminen. Kuviin ei oo luottamista, livenä sen vasta näkee. On käynyt toisinkin päin, kuva ei kovin mielyttänyt mutta livenä ihminen olikin paljon paremman näköinen.

• jumankekka

tavallaan tämä juurikin on se pointti että kuitenkin 99% treffin naisista haluaa jutella koko (oman ja mun) elämän tarinansa läpitte ja vasta sitten päättää ehkä että olisiko treffit ok ja jos on niin treffien jälkeen vaikka kemiat toimisi niin sitten "ahistaa" ja "ei pysty"/"pitääkin olla sinkkuna" vaikka juuri on jutellut viisiviikkoa tms siitä kuinka kivaa olisi uuden kumppanin kanssa ja tehdä sitten niitä yhteisiä juttuja jne :D :D

• kokenut deittaaja
        jumankekka kirjoitti:

tavallaan tämä juurikin on se pointti että kuitenkin 99% treffin naisista haluaa jutella koko (oman ja mun) elämän tarinansa läpitte ja vasta sitten päättää ehkä että olisiko treffit ok ja jos on niin treffien jälkeen vaikka kemiat toimisi niin sitten "ahistaa" ja "ei pysty"/"pitääkin olla sinkkuna" vaikka juuri on jutellut viisiviikkoa tms siitä kuinka kivaa olisi uuden kumppanin kanssa ja tehdä sitten niitä yhteisiä juttuja jne :D :D

Kyse on yksinkertaisesti siitä ettei nainen ole ihastunut/rakastunut sinuun tutustumisen aikana.
        Minäkin haluaisin rakastua mutta sitä ei voi päättää koska niin tapahtuu koska se on määrätty seitsemännessä taivaassa.

• turhauttaatollasetty

Mua ainakin risoo, kun tietyt tyypit pyörii millon millasenkin profiilin kanssa, siinähän menee usko muihinkin, tulee aina mieleen et se on taas tää tyyppi grrr et ottaa päähän. Vaikka niile sanois hyvällä ei ne lopeta jos sanoo pahalla ne yltyy. Tästä syystä te ehkä mukavat miehet saatte pakit tai nainen yrittää juttelemalla nitä näitä, saada selville, onks se mulkero taas siellä piipittämässä.

• jumankekka

eikö kuvista jo näe että on sama tyyppi ? tai viimeistään siitä kun kysyy työpaikkaa/ammattia tms ? :)

• tämä naisen mielipide

Eiköhän suurin osa naisista luo treffiprofiilin nettiin / Tinderiin ihan vain kohottaakseen itsetuntoaan. Nauttii huomiosta, antaa pakkeja ja haaveilee samalla siitä rikkaasta komistuksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      632
      2732
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2170
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      425
      2144
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      88
      1894
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1769
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1570
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1240
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      25
      1114
    Aihe