Naiset jos mies harrastaa pienoismalleja onko se teille turn'n Off ??
Naiset onko teille pienoismallit turn'n Off ?
11
254
Vastaukset
- Jii007
Pinnallisille suomilutkille se luultavasti on iso turn off, koska he eivät voi hyväksyä mitään "normaalista" poikkeavaa. Joku hiljainen ja ujohko nainen saattaa pitää sitä jopa mielenkiintoisena. Eihän sitä tosin tiedä ennen kuin kokeilee.
Älä kuitenkaan naisten mielipiteistä välitä vaan harrasta sitä mistä tykkäät. Jokaisella on oikeus harrastaa sitä mitä haluaa ja mistä oikeasti pitää. - multitool
Noh, nainen en ole mutta joskus iski mielenkiinto maalailla niitä pienoisfiguureja.
Sellaisia 80-90 millisiä, mutta siinä koossa on/oli huomattavasti vähemmän aihe- vaihtoehtoja. Lähinnä tuon 1. Ms:n osa-alueilta.- ...
Ei ole, jos mies on tosi hyvännäköinen ja ei tuo niitä malleja olohuoneeseen, vaan värkkäilee jossain omassa tilassaan. Minulle miehessä pahin turnoff on omaan napaan tuijottaminen.
- Älä käytä liimaa
Onko tuo pienoismalli ehkä housuissasi mallina oikea miehen muna?
Ketjun otsikko suorastaan vaati minua kommentoimaan jotain tämän kaltaista, mutta sinä olit näköjään jo ehtinyt asian hoitamaan.
Eipä sillä, että pienoismalliharrastus sinänsä millään lailla turn-off olisi, mutta joskus kannattaa olla hieman tarkempana sen kanssa, miten asiansa sanoiksi muotoilee. :)
- No ei
Veikkaan että pienoismallien harrastaminen on siellä jossain pieruvitsien ja my little ponyn fanittamisen välimaastossa.
- miss_model87
Onpa oudon asiattomia vastauksia. Pienoismallien harrastaminen "turn offina" riippuu kai naisesta, eikä vastausta voi yleistää.
Olin muutama vuosi sitten harrastelija messuilla ja siellä oli oma osasto pienoisjunaradoille. En meinannut päästä osastolta eteenpäin. Messujen ehdoton kohokohta, olisin katsellut koko päivän niitä maailmoja joissa junat kulkivat.
Myöhemmin muistin kuinka lapsena tehty reissu Tampereen Muumimaailmaan oli vallan sykähdyttävä. Kai se on siis naisesta kiinni mitä mieltä on pienoismalleista. Minä pidän, voisin jopa kuvitella itseni sellaista rakentamaan.
Pääasia kai on, että tekee sitä mistä nauttiin, eikä anna muiden arvostelujen latistaa. - 29vneitsyt
Tosimies harrastaa Warhammer miniatyyrejä ja Gundameita.
- atm.
Minulla on pari pienoismallia. Yks lentokone roikkuu katossa ja yks laiva on hyllyssä. Sitä laivaa väsäsin varmaan 50 tuntia ja se on arvokas.
- scalemodelman
Ei haittaa vaikka olisikin turn-off, en luottaisi pienoismallejani huolimattomien naisten käsiin särettäväksi. Harrastan pienoismalliautoja, enimmäkseen metallisia 1/43 ja 1/18 autoja mutta pari muovista koottavaakin on näköjään muodostunut "ikuisuusprojektiksi" joita kasailen silloin kun sattuu huvittamaan...
Muuten, keittiön ruokapöytä on yleensä kodin paras työtaso pienoismallien rakenteluun ja vaikka auton sylinterinkannen purkamiseen :D
Tekisi mieli rakennella dioraamojakin mutta tilojen puute aiheuttaisi säilytysongelmia vaikka mittakaavana olisi vain 1/43.
Dioraamaa olisi mielenkiintoista ensin suunnitella vaikka tietokoneen ruudulla mittakaavatarkasti, minne sijoittaa tiet, tiemerkinnät, liikennemerkit, rakennukset, viheralueet, puut, pensaat, jne. ja sitten toteuttaa se "luonnossa". - MissMonroe
Miksi se nyt muka haittaisi? Sehän vain kertoo että sinulla on oma kiinnostuksen/intohimon kohde, ja sehän sinänsä on vain hyvä asia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6322732Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232170Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4252144- 881894
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201769Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671570- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231240Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251114