Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anna osoite mistä saapi tula hakemaan.
12.05.2014 23:43
No en mää nyt näe asiaa ihan niinkään, että juuri nuo sanat sinänsä kertoisivat käyttäjänsä järjenjuoksusta paljoakaan, vaan se on se yleisempi kirjoitustyyli.
Mutta eipä tässä kyllä itselläkään enää paljoa järki juokse, olen niin väsynyt, että meinasin juuri äsken nukahtaa tähän koneen ääreen. Palstariippuvuus välillä häiritsee unirytmiä.
12.05.2014 23:39
Millä logiikalla ”pil.lu jutut ja ätmi jutut” on naisten haukkumista? Eipä todellakaan jaksa edes yrittää jutella fiksusti, jos keskustelukumppanit ovat ap:n tasoisia.
12.05.2014 23:16
Omasta mielestäni keinohedelmöitys olis ehkä kivampi vaihtoehto kuin jännä-ähkijä. Olisi sentään olemassa se mahdollisuus, että lapsen isä olisi kunnollinen mies, joka ei vain saanut itselleen perhettä vaikka olisi sellaisen halunnut.
Mutta niin, eipä se yksinhuoltajuuskaan niin kauheasti houkuttele.
12.05.2014 23:04
No ulkonäkööni olen suurinpiirtein tyytyväinen; eihän se kaikkia miellytä, mutta eipä tarttekaan miellyttää muita kuin itseäni. Lisäksi hyvä kunto sekä jonkinmoinen yleissivistyksen taso.
12.05.2014 22:57
No se oli sitten oikein tosijuntti, jolle ei tullut mieleen, että valehtelija on valehtelija eikä sellainen ansaitse mitään suhdetta.
12.05.2014 22:49
No jaa, ehkä sen voi niinkin ajatella, että testasin viehätysvoimaani ja totesin ettei se riittänyt ainakaan nettimiehille.
12.05.2014 22:42
No on sulla kieltämättä ainakin melko persoonallinen järjenkäyttötapa, mikäli etsit niitä tervehenkisiä miehiä nimenomaan sieltä baariympäristöstä.
11.05.2014 23:16
Eikö kenellekään ole mieleen juolahtanut semmoinen radikaali ajatus, että voisi käyttää ihan tavallista, monikyntistä tuoretta valkosipulia, josta voi ottaa kätevästi kynsi kerrallaan pienen määrän ja ehjät kynnet säilyy huoneenlämmössä ainakin viikkoja.
09.05.2014 11:54
Juu, on tuota deittipalvelujen nykyaikaistamista kaavailtu joskus ennenkin. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11773406#comment-0
08.05.2014 23:26
En minä nyt sitä mitenkään maailman lopuksi koe, vaikka joku tuttu minut sieltä treffiosiosta löytäisikin (ja on löytänytkin, ihan useampi). Jos löytää, niin on suurella todennäköisyydellä itsekin syystä tai toisesta niitä profiileja selaillut, eikä pitäisi olla kauheasti moralisoimassa minun rehellistä seuranhakuani. Pieni mahdollisuus on kyllä (ainakin s24:ssä) sekin, että naamasi päätyy treffiosion mainokseen, jolloin se näkyy myös niille, jotka eivät varsinaisesti selaa profiilleja, mutta yhtä kaikki, who cares.
Jos oikein hyvä tuuri käy, niin sieltähän voisi sinut löytää joku tuttavapiirisi mies, joka on salaa sinusta vähän kiinnostunut, mutta ei ole uskaltanut tehdä aloitetta kun ei ole tietoinen suhdestatuksestasi. Ja mikä tuossa nyt voi olla pahin mahdollinen skenaario? Se, että joku umpimielinen, kaikkea uutta vieroksuva vanha kääpä paheksuu käytöstäsi?
Oma kokemukseni on se, että alkuun tulee viestejä aika paljonkin, mutta sitten kun naamasi alkaa olla miehille tuttu, eli ns. kuulut kalustoon, se ei enää kiinnosta ottamaan yhteyttä. Silloin voi ehkä pitää profiilinsa piilossa jonkin aikaa ja palata myöhemmin takaisin, katsomaan josko se uutuudenviehätys olisi palannut.
08.05.2014 23:11
Joo, olisi tässä tärkeempääkin tekemistä, mutta täällähän sitä taas näköjään roikutaan. Kumman koukuttava palsta tosiaan, enkä oikein edes käsitä mistä syystä.
08.05.2014 22:44
Olisi vain se kuuluisa joku, joka niitä muistaisi/ehtisi/viitsisi hoitaa…
08.05.2014 22:37
En minäkään mausteista niin kauheasti huolestuisi, vaikka muutaman vuodenkin vanhoja ovat. Laittaa vähän enämpi, jos tuntuu, että maku on laimentunut. Samoin muut kuivatuotteet, kuten jauhot, riisit, pastat koen kyllä käyttökelpoisiksi vähän yli-ikäisinäkin (mutta ei ehkä kuitenkaan enää monen vuoden päästä).
Kahvin pakastusniksi oli minulle uusi, ja sille on kyllä käyttöä jatkossa, kiitoksia.
Oliiviöljyä säilytän jääkaapissa, missä se toki jähmettyy semmoiseksi, ettei tule pullosta ulos. Mutta olen ratkaissut ongelman laittamalla aina osan öljystä pieneen, laakeaan sillipurkkiin, mistä jähmettynyttäkin öljyä voi ottaa puhtaalla lusikalla helposti. Sitten kun öljy pikkupurkista loppuu, otan ison pullon huoneenlämpöön siksi aikaa että öljy sulaa, ja täytän pikkupurkin uudestaan.
08.05.2014 22:36
Minä täytän tuntomerkeistä yhden, eli ei sormuksia. Olenko siis vain 1/10 -kurppa?
08.05.2014 22:18
Minua kiusasivat ala-asteella useimmat luokan pojat ja pari tyttöäkin. Kukaan ei erityisesti puolustanut, mutta onneksi jotkut sentään jättivät osallistumasta kiusaamiseen. Kaikilla mittareilla mitattuna olin joka tapauksessa luokan ei-pidetyin henkilö. Yläasteella asetelma vähän muuttui, eli siellä luokka oli jakautunut suunnilleen kahtia; niihin suosittuihin tyyppeihin, jotka jo opettelivat seurustelua, ja meihin epäsuositumpiin, jotka pysyttelimme aika tiukasti samaa sukupuolta olevien kavereiden seurassa. Tätä jälkimmäistä asiaintilaa ei oikeastaan voi enää pitää kiusaamisena, vaan ainoastaan jonkinlaisena kuppikuntaistumisena, ja se olikin monella tavalla helpompi kuin aiempi tilanne, kun saattoi tuntea yhteenkuuluvuutta muiden ”luusereiden” kanssa.
Olen itsekin onnekas siinä mielessä ettei kiusaamista kestänyt kuin oikeastaan ala-asteen 4 viimeistä luokkaa, muuten voisi olla itsetunto vielä paljon pahemminkin romuna.
08.05.2014 22:08
No pojathan sitä kiusaamista pääasiassa harrastivat, joten noilla ajoilla on kyllä aivan varmasti ollut vaikutusta siihen, miten suhtauduin vastakkaiseen sukupuoleen vielä silloin kun olisi ollut parhaat mahdollisuudet pariutua.
06.05.2014 23:24
Juu, kovasti tutulta kuullostaa. Kyllä minulle vieläkin tuntuu tulevan jotenkin alitajuisesti semmoinen tunne, että minulle ne nauravat, mutta onneksi nykyään järki kykenee vakuuttamaan, ettei asia todennäköisesti niin ole.
06.05.2014 23:22
No tulkaapas tekemään minulle niitä aloitteita tuolla reaalielämän puolella, niin katsotaan kelpaako. :)
06.05.2014 23:05
Mikä ihmeen CTM? Etkös sinä kaiken järjen mukaan ole nykyään ETM?
06.05.2014 19:53
95 / 137