Baarimiehet tyystin eri leveleiltä!

erilainen nainen

Hohhoijaa, kyllä saa todeta aina kerta toisensa perään, et eipä tuolla baari- saatikka nettimaailmassa erityisemmin tuu miekkosia vastaan ikähaarukalta 27-35, joille ois elämässä tärkeetä terveys- ja hyvinvointipuolen jutut, ekologisuus, "pintaa syvemmät" asiat ja jotka olis alkon suhteen kohtuukäyttäjiä ja vieläpä pääkoppa ja itsetunto olis kondiksessa. Ja unohtamatta tietenkään kivan miellyttävää ulkonäköä siistillä tyylikkyydellä! Myös sellainen hyvällä tavalla persoonallisempi habitus, aitous ja positiivisen iloinen elämänasenne on mikä kiinnittää välittömästi huomioni. Harmi vaan, että tällaisia miehiä ei ole vielä tullut baarimaailmassa vastaan, joten olenpa ajatellut itsekin jättää baareilut tyystin vähemmälle ja alkaa kattelee miehiä joistain tervehenkisemmistä paikoista. Itsekin olen kyllä itsestäni sekä sisäisesti että ulkoisesti huoltapitävä persoonallinen nainen, joka kääntää joka puolella miesten päät ja kiinnostavan miehen nähdessäni menen mielelläni tekemään reippaasti aloitetta, mutta harvaan jääny aloitteet, kun niitä kiinnostavia massasta erottuvia miehiä ei vaan näe kuin vilaukselta lähinnä katukuvassa ja kaupoissa.. Ei ole kyllä aina helppoa olla erilainen tällaisessa laumasieluisuuteen taipuvaisessa yhteiskunnassa :/ Sitä kun jää sen seurauksena herkemmin yksin ikisinkuksi, kun ei vaan tuu vastaan kolahtavaa samanhenkistä seuraa.

16

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

No mistäs päin olet? Helsingistä arvatenkin?

Kannattais ehkä katsella niitä miehiä kulttuuritapahtumista ja sen sellaisista paikoista.

• Verkkarimies.

Vai niin, no minä pidän kunnostani huolta ja harvemmin edes käyn baareissa.
      Kiinnostava mies sun mielestä on siis komea ja pitkä pelimies. Ei ole helppoo olla kunnollinen mies kun naiset haluaa niitä jännämiehiä lähinnä.

• sinkkumies.

Mikä sinussa on niin kiinnostavaa että me kunnolliset oltais susta kiinnostuneita?

• näinn

oli kyllä järkevää tekstiä. Samankaltasia aloituksia toki näkee miesten tekeminä lähes päivittäin. Joten uskon, että tämäkin on tullut miehen näppikseltä, joka yrittää luoda toivoa palstan kunnollisille miehille feikki aloituksellaan.
      Mutta toivottavasti tuollainen oikeasti tuollatavalla ajatteleva nainen ilmestyy minullekin jostain..
      Usein ihmettelen miksi niin usealla naisella on hidas sytytys? Miksi se terveellinen ja oikeasti naisia hyvin kohteleva mies kelpaa vasta, kun lähestyy kolmeakymmentä ikävuotta?

• ätminkäinen

Nimenomaan juuri nuorten miesten (20-30v) keskuudessa terveydelliset elämäntavat ovat hyvin yleisiä...

• erilainen nainen

No siis pelurit ei kiinnosta tippaakaan enkä toiseks ole mies! Kolmanneks ulkonäköä voi omata olematta kuitenkaan mikään peluri (typerä ja turhan mustavalkonen stereotypia muuten) ja kunnollista, mutta samanhenkistä miestä olenkin just aina haeskellut. Itse vaan kun olen vähän värikäs persoona niin mun matkassa ei pärjäis liika tavallinen mies :D Sellanen luova ja avarakatseinen taiteilijapersoonainen mies kun alkas vasta olee samoilla leveleillä..

• tavisluuseri

Ja miten sen avarakatseisuuden puutteen näet miehen ulkonäöstä? Ei baskeria? Vai ei Jamaikan värejä vaatteissa, eikä rastoja?

• No on sulla kieltämättä ainakin melko persoonallinen järjenkäyttötapa, mikäli etsit niitä tervehenkisiä miehiä nimenomaan sieltä baariympäristöstä.

• -M-

Sieltähän niitä on ennenkin löytynyt, ihan kuten muunlaisiakin miehiä. Sitten tuli tämä lifestyle-innostus jossa jokainen hetki elämästä pitää olla aseteltu, viimeistelty, värikäs, luonnonmukainen ja terveellinen. Sen vastakohta on kai sitten tietynlaiset baarit, joissa on kuitenkin kohtuullisen paljon seuraa vailla olevia ihmisiä.

• J78.

"Kiinnostava mies sun mielestä on siis komea ja pitkä pelimies. "

Jaa että sellanen mielikuvitusolento "pelimies", hehheh. Missähän semmosia on.

"No siis pelurit ei kiinnosta tippaakaan enkä toiseks ole mies! Kolmanneks ulkonäköä voi omata olematta kuitenkaan mikään peluri (typerä ja turhan mustavalkonen stereotypia muuten) ja kunnollista, mutta samanhenkistä miestä olenkin just aina haeskellut. Itse vaan kun olen vähän värikäs persoona niin mun matkassa ei pärjäis liika tavallinen mies :D Sellanen luova ja avarakatseinen taiteilijapersoonainen mies kun alkas vasta olee samoilla leveleillä.. "

No sinähän ihmetapaus sitten olet.
      Minkäköhänlainen robotti sulle sitten pitäisi olla.

Ihmejuttuja täällä.... en pysy mukana.

• lottamari<3

Tajusitko, että aloitus on miehen aloittama provo.

• Ehkä niin
        lottamari<3 kirjoitti:

Tajusitko, että aloitus on miehen aloittama provo.

Liian geneerinen nainen ollakseen totta. Aivan samalla tavalla kuin transut ovat yleensä liian naisellisia mennäkseen läpi.

• Ettäs tämköttis

Ihan uskottava naishahmo. Noinhan se on, et naisilla on mahis olla persoonallisempia, niin sit ovat ja miehet vaikuttaa tylsiltä rinnalla.

• toimelias hippi

No kuvailit aika pitkälti minut, mutta en tiedä haluanko itse kumppaniksi jotain ns. luovaa hipinretaletta. Teillä kun on tapana olla niin kovin laiskoja. Minä olen kylläkin työtön, mutta harjoittelen musiikin tekemistä noin 60 tuntia viikossa ja teen siitä parin vuoden sisään ammattini.

Esimerkiksi yrittäjä- tai tutkijanainen voisi kiinnostaa minua, tai toki vaikkapa joku ammattimuusikko, joka soittaa jotain soitinta esimerkiksi kaupunginorkesterissa. Ei tulisi kilpailutilannettakaan, kun en itse keskity soittamiseen vaan säveltämiseen.

• ohnoes

Miksi luulet olevasi sen kummallisempi kuin kukaan muukaan nainen tuolla katukuvassa? Miehet nyt katsovat kaikkia riittävän hyvännäköisiä naisia ja se ei kerro mistään muusta kuin siitä että tuota pitäisi nussimaan päästä.

• kunnollinen mies.

Onneksi en käy baariessa koska siellä tapaa tuollaisia luuseri naisia jotka ei arvosta kunnollisia miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe