Olen koukussa tähän paskapalstaan

antakaa bannia

Saatana kun hävettää.

58

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ainoa

Sama tällä. Ja hävettää myös

• Hävettä

Minä kanns kuokussa tähän paska palstaan!Yritän sisussaan jättä tää koko paska.kun ei tää ole mulle paska mitän hyötyä. Ennemin vaikka menisin ulos katsomaan vaikka linntuja.niin paljon parempi. Hävettä minuakin.

• määään

Sama juttu. En ole edes sinkku, mutta täällä on kiva lueskella trolllauksia, DarkFearista ja muista kylähulluista.

• Kympin Nainen

Joo, kummallista, että palsta tuntuu houkuttavan myös aika paljon varattuja... Aika usein kuitenkin näitä "en edes ole sinkku" tai "mieheni/naiseni" sitä tai tota -kommentteja. Onko täällä enemmän varattuja trollaajia tai sivustakatsojia kuin todellisia sinkkuja?

• pahamaailma
        Kympin Nainen kirjoitti:

Joo, kummallista, että palsta tuntuu houkuttavan myös aika paljon varattuja... Aika usein kuitenkin näitä "en edes ole sinkku" tai "mieheni/naiseni" sitä tai tota -kommentteja. Onko täällä enemmän varattuja trollaajia tai sivustakatsojia kuin todellisia sinkkuja?

Miehet ovat heikkoja viettelijättärien edessä.

• Kympin Nainen
        pahamaailma kirjoitti:

Miehet ovat heikkoja viettelijättärien edessä.

Puhutko kenties omasta puolestasi?

• pahamaailma
        Kympin Nainen kirjoitti:

Puhutko kenties omasta puolestasi?

Jep.

• Kympin Nainen
        pahamaailma kirjoitti:

Jep.

Ah, mielenkiintoista. Kerro lisää syistä miksi varattu mies kahlaa palstan kaltaista sontaa?

• pahamaailma
        Kympin Nainen kirjoitti:

Ah, mielenkiintoista. Kerro lisää syistä miksi varattu mies kahlaa palstan kaltaista sontaa?

No sen viettelyksen takia. Entäs sinä?

• Kympin Nainen
        pahamaailma kirjoitti:

No sen viettelyksen takia. Entäs sinä?

Onko tällä palstalla muka jotain viettelystä?

• animal magnetism
        Kympin Nainen kirjoitti:

DarkFearin viettelys on luja.

• pahamaailma
        Kympin Nainen kirjoitti:

Sinä. Sinulle?

• Kympin Nainen
        pahamaailma kirjoitti:

Sinä. Sinulle?

Höpö höpö. Nyt hopi hopi vaimon viekkuun nukkumaan.

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Höpö höpö. Nyt hopi hopi vaimon viekkuun nukkumaan.

Et vastannut. Vaimo on liesussa.

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

En osaa vastata lyhyesti. Ja pitkästi en nyt jaksa.

• vastaus...
        pahamaa kirjoitti:

Kympin nainen on koukussa nettiflirttailuun ja tulee tänne hakemaan huomiota milloin keneltäkin.

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

En osaa vastata lyhyesti. Ja pitkästi en nyt jaksa.

Vastaa sitten huomenna.

• pahamaa
        vastaus... kirjoitti:

Kympin nainen on koukussa nettiflirttailuun ja tulee tänne hakemaan huomiota milloin keneltäkin.

En ihmettele, jos hän on jäänyt flirttailuun koukkuun. Siitä voi tulla lähes yhtä tärkeää kuin hapesta, kun siihen tottuu.

• Kympin Nainen
        vastaus... kirjoitti:

Tykkään kyllä flirttailusta, mutta saan sitä (ja huomiota) livenäkin enemmän kuin tarpeeksi. Tällä palstalla vaan pystyy toteuttamaan sellaista puolta mitä livenä ei, eli olemaan jonkun sortin sosiaalisessa yhteydessä toisiin ihmisiin (joskin se yhteys ei olekaan normaali), mutta ennen kaikkea aloittamaan/katkaisemaan tuon kontaktin täysin oman fiiliksen mukaan. Tämän saitin voi sulkea ruksista, mutta niitä normaaleja ihmissuhteita ei. Jos tuossa ei muille mitään järkeä, niin - no, ihan sama. Siinä on minulle jotain järkeä.

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Tykkään kyllä flirttailusta, mutta saan sitä (ja huomiota) livenäkin enemmän kuin tarpeeksi. Tällä palstalla vaan pystyy toteuttamaan sellaista puolta mitä livenä ei, eli olemaan jonkun sortin sosiaalisessa yhteydessä toisiin ihmisiin (joskin se yhteys ei olekaan normaali), mutta ennen kaikkea aloittamaan/katkaisemaan tuon kontaktin täysin oman fiiliksen mukaan. Tämän saitin voi sulkea ruksista, mutta niitä normaaleja ihmissuhteita ei. Jos tuossa ei muille mitään järkeä, niin - no, ihan sama. Siinä on minulle jotain järkeä.

Olemme siis kertakäyttöihmisiä sinulle. Nyyh :(

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

Olemme siis kertakäyttöihmisiä sinulle. Nyyh :(

Hehe. Hra moraali herää aamuyöllä?

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Hehe. Hra moraali herää aamuyöllä?

No öö.. jos se olikin vain itsekästä kipuilua?
        Äläkä minua siitä syytä, etten ollut samassa lukiossa (varmaankaan).

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

No öö.. jos se olikin vain itsekästä kipuilua?
        Äläkä minua siitä syytä, etten ollut samassa lukiossa (varmaankaan).

Olenko väsynyt (joo) vai miksen tajua miten lukio liittyy tähän?

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olenko väsynyt (joo) vai miksen tajua miten lukio liittyy tähän?

Hyvässä maassa olisimme high School sweetheartsei ja eläneet happily ever after. Mutta kun kerran emme, niin ei voi minkään.

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

Hyvässä maassa olisimme high School sweetheartsei ja eläneet happily ever after. Mutta kun kerran emme, niin ei voi minkään.

Oletko sinä edelleen high school sydänkäpysi kanssa?

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Oletko sinä edelleen high school sydänkäpysi kanssa?

En. Että Olisihan sitä ehtinyt myöhemminkin. Silloin se vaan olisi ollut kaikkein hollywoodeinta ja palstan ihanteidenkin mukaista.

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

En. Että Olisihan sitä ehtinyt myöhemminkin. Silloin se vaan olisi ollut kaikkein hollywoodeinta ja palstan ihanteidenkin mukaista.

Hollywood ja palstan ihanteet on peffasta. Näytä minulle ihminen joka on 30 ja samanlainen kuin teininä, niin näytän ihmisen joka on kuollut pystyyn. Jotkut harvat ehkä kykenee kasvamaan yhdessä, mutta suuri osa kasvaa erilleen.

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

Hollywood ja palstan ihanteet on peffasta. Näytä minulle ihminen joka on 30 ja samanlainen kuin teininä, niin näytän ihmisen joka on kuollut pystyyn. Jotkut harvat ehkä kykenee kasvamaan yhdessä, mutta suuri osa kasvaa erilleen.

Jaa.. ei kai tarvitse ihan samanlainen olla, mutta jos on edes samansuuntaiset arvot, moraalikäsitys jne.. mikä ei tosin sekään välttämättä ole itselläni pysynyt teiniajan ihanteiden tasolla.
        Kaksi hyvää ja puhdasta sydäntä pitäisi kuitenkin kantaa pitkälle. Vaikka en lupaa, että itse olisin tuota kohtaa täyttänyt, mutta nyt puhutaankin fantasiasta. Teininä jo suunnilleen tietää onko ihminen riittävän älykäs.

Mikä sinussa teininä oli niin vastenmielistä, ettei nyky-sinusta pitävä olisi voinut rakastua teini-sinuun? Tai nyky-sinussa vastenmielistä?

• Kympin Nainen
        pahamaa kirjoitti:

Jaa.. ei kai tarvitse ihan samanlainen olla, mutta jos on edes samansuuntaiset arvot, moraalikäsitys jne.. mikä ei tosin sekään välttämättä ole itselläni pysynyt teiniajan ihanteiden tasolla.
        Kaksi hyvää ja puhdasta sydäntä pitäisi kuitenkin kantaa pitkälle. Vaikka en lupaa, että itse olisin tuota kohtaa täyttänyt, mutta nyt puhutaankin fantasiasta. Teininä jo suunnilleen tietää onko ihminen riittävän älykäs.

Mikä sinussa teininä oli niin vastenmielistä, ettei nyky-sinusta pitävä olisi voinut rakastua teini-sinuun? Tai nyky-sinussa vastenmielistä?

No jaa, kun noin sen muotoilet, niin täytyi ihan uudelleen miettiä asiaa... Varmaan sisimmältään sitä on aika samanlainen, että onko sitten enemmän kyse siitä, miten reagoi erilaisiin asioihin ja minkälaista kuorta itselleen kasvattaa ja esim. minkälaisia tavoitteita elämässä omaksuu vuosien varrella? Minä olen kyllä ehkä joissain asioissa liikaakin samanlainen, mm. itsepäinen idealisti. Ehkä olen itsepäisyyttä vähän oppinut suitsimaan mutta idealismia en ja sen takia petyn itseeni ja toisiin ihmisiin, järjestelmään. Entä sinä?

• pahamaa
        Kympin Nainen kirjoitti:

No jaa, kun noin sen muotoilet, niin täytyi ihan uudelleen miettiä asiaa... Varmaan sisimmältään sitä on aika samanlainen, että onko sitten enemmän kyse siitä, miten reagoi erilaisiin asioihin ja minkälaista kuorta itselleen kasvattaa ja esim. minkälaisia tavoitteita elämässä omaksuu vuosien varrella? Minä olen kyllä ehkä joissain asioissa liikaakin samanlainen, mm. itsepäinen idealisti. Ehkä olen itsepäisyyttä vähän oppinut suitsimaan mutta idealismia en ja sen takia petyn itseeni ja toisiin ihmisiin, järjestelmään. Entä sinä?

Olen kai oppinut idealismiakin suitsimaan. Ja mustavalkoinen on muuttunut värillisemmäksi, narsismi vähentynyt, vaatimattomuus alkanut kaunistaa.. itsekuri ehkä löystynyt tai ainakin sen löysyyden on joutunut myöntämään. Armollisuus itseä ja muita kohtaan kasvanut.

Kuulostaa siltä, ettei sinun kanssasi ongelma olisi ollut sinun muuttumisesi, vaan se, että vuosien aikana olisit tajunnut, ettei miehesi olekaan täydellinen / juuri sitä mitä luulit / halusit.

• Määään
        Kympin Nainen kirjoitti:

Itse eksyin tänne alunperin ystäväni lähettämän linkin takia - jos oikein muistan niin ketju taisi käsitellä Darkkista. Sen jälkeen lueskelin muita ketjuja ja huomasin jollakin sairaalla tavalla tämä on hauskaa ja koukuttavaa. Palstalla ei ole mielestäni mitään tekemisistä sinkkuuden kanssa, koska ei täällä muuta tehdä kuin trollata. Nimen voisi hyvin vaihtaa joksikin muuksi.

• Reipas Mies
        animal magnetism kirjoitti:

DarkFearin viettelys on luja.

Heh heh, oikea "savage amusement", lol. Ps. noiden laulujen kimeä-ääninen laulaja on sen nahkalätsänsä alla pälvi kaljukin.

• Joo, olisi tässä tärkeempääkin tekemistä, mutta täällähän sitä taas näköjään roikutaan. Kumman koukuttava palsta tosiaan, enkä oikein edes käsitä mistä syystä.

• heh....

Nämä osittaiskahjotko naisihmistä kiinnostaa,.. toisaalta toivoo, että saisi edes jonkun ruotuun ja raiteilleen....

• 18+3

Kieltämättä yksin paskimmista palstoista missä olen käynyt ja niin todellisuudesta irtaantunutta sakkia (tai siis, 99% on varmasti läppää, mutta pelottavaa että 1% saattaa kirjoitella ihan tosissaan). Tästä huolimatta käyn täällä joka päivä lueskelemassa teidän juttujanne ja itsekin trollailen välillä.

• kxdkl

Pakko olla enemmän kuin 1% tosissaan, kuka jaksais teatterina hokea samoja loruja kuukaudesta ja vuodestakin toiseen. Johan siinä normaalinkin pää sekoais.

• ätmi-sinkku

"99% on varmasti läppää, mutta pelottavaa että 1% saattaa kirjoitella ihan tosissaan"

Ihan tosissaan on poikuus tallella ja en poistu palstalta ennen kun saan pillua.

• 1+9

Sun pitäis tehdä muutakin kuin päivystää palstaa, ei kukaan tule tarjoamaan sulle pildee poteroosi

• äääätttmiii
        1+9 kirjoitti:

Sun pitäis tehdä muutakin kuin päivystää palstaa, ei kukaan tule tarjoamaan sulle pildee poteroosi

poteropildeä tai gtfo!

• Tallink2014

Paras nuoruus eletään risteilyllä ja sinkut palstalla että tietäkää vaan se!

• eikömuutatekemistä

Täällä kanssa yks. Liian monta tuntia viettänyt tätä paskaa lukiessa, pitäis varmaan laittaa estot suomi24..

• OJ85

Olen kaiketi KTM-mies. Pinppiä tulee noin kerran kuukaudessa kun tulee käytyä radalla ja pari suhdettakin on takana... Enkä ole mikään tatuoitu jännämies.

Silti palstalle tulee tultua joka päivä. Nyt YTM-kaverinikin käy täällä päivittäin, tosin keskittyy vaan trollaamiseen. Joku tässä vetää puoleensa. Viime kesänä haukku mua kun kävin täällä mutta nyt itekki on täällä päivittäin.

• .....

Varmaan sama viehätys kuin oikein pahoissa onnettomuuksissa. Ihmisten on ihan pakko jäädä töllistelemään.

• OJ85
        ..... kirjoitti:

Varmaan sama viehätys kuin oikein pahoissa onnettomuuksissa. Ihmisten on ihan pakko jäädä töllistelemään.

Voi olla, oon ite pari kertaa todistanu läheltä auto-onnettomuuksia ja jotenki siitä ei osaa lähteä menemään vaikka pelastushenkilökunta on jo paikalla. Silti mitä helvettiä tllä palstalla tekee ihminen joka on vakaassa parisuhteessa? Niinkuin YTM-kaverini.

• ...

Tää palsta on kun huumetta, ja toimiikin samalla tavalla. Kaikki siihen jäävät koukkuun, oli ytmi, ätmi, ätni tai ytni, jos ei ymmärrä hyvän sään aikana kerta kaikkiaan pistää palstakuikuilulle stopin palaamatta koskaan takaisin.

Pitäis perustaa Anonyymit Sinkkupalastalaiset?

• Sama juttu, koukussa ollaan. Palstalle kun antaa pikkusormen, niin se vie koko käden :-D

• ätmi

Sinäkin pääsisit heti jonkun kainaloon, jos uskaltautuisit ulos poterostasi.

• ätmi kirjoitti:

Sinäkin pääsisit heti jonkun kainaloon, jos uskaltautuisit ulos poterostasi.

Poistun "poterostani" lähes päivittäin. Ei kukaan ole tullut kainaloitaan tarjoamaan, onneksi :-D En tuntemattomien kainaloihin lähde tuosta noin.

Vain kauniit naiset saavat huomiota, uskokaa nyt jo. Rumaa, vanhaa ja lihavaa naista ei huomioida, ainakaan hyvällä.

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Poistun "poterostani" lähes päivittäin. Ei kukaan ole tullut kainaloitaan tarjoamaan, onneksi :-D En tuntemattomien kainaloihin lähde tuosta noin.

Vain kauniit naiset saavat huomiota, uskokaa nyt jo. Rumaa, vanhaa ja lihavaa naista ei huomioida, ainakaan hyvällä.

Puhuin henkisestä poterosta. Kaupan karkkihyllylle laahustaminen ei ole poterosta poistumista.

• hmmmmmmm
        ätmi kirjoitti:

Puhuin henkisestä poterosta. Kaupan karkkihyllylle laahustaminen ei ole poterosta poistumista.

Yrittääkö ätmi pyytää femnerdiä treffeille?

• ätmi kirjoitti:

Henkinen potero? Millainen se muka on?

En kylläkään syö karkkeja kuin tosi harvoin! :- )

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Henkinen potero? Millainen se muka on?

En kylläkään syö karkkeja kuin tosi harvoin! :- )

Se on semmoinen haudan tapainen rakennelma, jonka 30v naiset kaivavat itselleen katkeruudesta ja tekosyistä.

• kolp0o

Käyn täällä säännöllisesti ja kirjoittelen tosissani.

Minua kiinnostavat sekä mielenterveysasiat, maailmankatsomus (enkä puhu uskonnosta) ja psykoottisena sekoilevat yksinäiset assburgerit.

Toiset kiinnostavat aiheet ovat parisuhde, markkina-arvo sekä naisten ja miesten erot.

• Ätmi, naimisissa

Minuakin hävettää! Olen naimisissa, ja silti ajaudun aina tänne koska naimisissa olosta huolimatta tunnen alemmuudentunnetta parisuhdeasioissa, kuten olen aina tuntenut.

• Se on edelleen se elämän pimeä puoli, mikä tänne vetää. Aikaisemmin käyttämäni vertaus matelijanäyttelystä pätee edelleen.

• mies 86

Itsekin taidan vähän olla... no, jospa se siitä.

• AT-Posse

Täl palstal, aikaansa saa, mitä haluaa. Palstalla ihan kiva olla on. Täällä on darkkis, kavereita mistä, miten täältä pillua on aivan miettimistä. Ja täl palstalla saa kaiken katkeruuden, joka vuodatuksena on aivan mukavaa. Ja täällä trollaus saa kaikki palstalla miettimään, miten bannit saa sitä voi miettii. Ätmiys on surkeaa, ei sitä unohtaa kukaan voi.

• addicted!

Hävettää todella. Ei vois fiksussa seurassa myöntää mihin se vapaa-aika oikein katoaa... :( Miten täältä onnistuu vieroittautumaan pois?!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5217
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe