Mitä tykkäisitte, jos treffiprofiilin pakollisena taustatietona olisi:
1. Neitsyydenmenetys ikä
2. Milloin viimeksi seksiä
3. Kuinka usein runkkaat
4. Seksikumppaneiden lukumäärä
Siinäpä ne ja saa tännekin vastata.
Treffiprofiiliin lisää kohtia
9
102
Vastaukset
- naisia suojellaan
On melkoista teeskentelyä ettei tälläistä asioista voi puhua suoraan ja annetaan lutkien jatkaa teeskentelyään. Jokainen yli yhden miehen käyttämä likainen huoranpillu ottakoon vastuu valinnoistaan.
Onko siellä miehille laitettu vuositulotkin yhdeksi kohdaksi. - lottamari<3
Ja kaikkiin kohtiin voi valehdella kuten profiilissa yleensäkin.
1. Olen neitsyt
2. Antaudun vasta sille oikealle
3. En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa
4. Olen elänyt pumpulissa ja kartellut sanaa seksi- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂 rakkaus sulla on mun huumori!!! mutta ihan oikeasti menneisyys on menneisyyttä!! mutta se mitä nyt teet ja olet tehnyt tän aikana niin tietenkin minä haluan tietää ketä olet nussinut ja rangaistuksia tulee sehän on sanomattakin selvää!!
- Ylempää tasoa
No analysoikaa mut
1. 16 v.
2. n. kuukausi sitten
3. Päivittäin
4. Ei tarkkaa lukua, mutta useampi kymmenen. Veikkaan 40-50 hujakoilla.- lottamari<3
Profiilin takana luultavasti keski-ikäinen roikkuvanahkainen kalju yksinäinen mies, joka haaveilee teinitytöistä ja katselee niiden kuvia netissä samalla kun runkkaa.Tehnyt sitä jo 40-50 vuotta.
- ylempää tasoa
lottamari<3 kirjoitti:
Profiilin takana luultavasti keski-ikäinen roikkuvanahkainen kalju yksinäinen mies, joka haaveilee teinitytöistä ja katselee niiden kuvia netissä samalla kun runkkaa.Tehnyt sitä jo 40-50 vuotta.
Aika hyvä! :D
Kirjoittaja on 38-vuotias sinkkunainen.
Juu, on tuota deittipalvelujen nykyaikaistamista kaavailtu joskus ennenkin. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11773406#comment-0- Anonyymi
Tärkeää informaatiota
- Anonyymi
1. Neitsyydenmenetys ikä: 18 v
2. Milloin viimeksi seksiä: alle 4 kk sitten vakituisen seksikumppanini kanssa
3. Kuinka usein runkkaat: useamman kerran viikossa yleensä
4. Seksikumppaneiden lukumäärä: 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571858Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85891
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543