Mitä tykkäisitte, jos treffiprofiilin pakollisena taustatietona olisi:
1. Neitsyydenmenetys ikä
2. Milloin viimeksi seksiä
3. Kuinka usein runkkaat
4. Seksikumppaneiden lukumäärä
Siinäpä ne ja saa tännekin vastata.
Treffiprofiiliin lisää kohtia
9
92
Vastaukset
- naisia suojellaan
On melkoista teeskentelyä ettei tälläistä asioista voi puhua suoraan ja annetaan lutkien jatkaa teeskentelyään. Jokainen yli yhden miehen käyttämä likainen huoranpillu ottakoon vastuu valinnoistaan.
Onko siellä miehille laitettu vuositulotkin yhdeksi kohdaksi. - lottamari<3
Ja kaikkiin kohtiin voi valehdella kuten profiilissa yleensäkin.
1. Olen neitsyt
2. Antaudun vasta sille oikealle
3. En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa
4. Olen elänyt pumpulissa ja kartellut sanaa seksi- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂 rakkaus sulla on mun huumori!!! mutta ihan oikeasti menneisyys on menneisyyttä!! mutta se mitä nyt teet ja olet tehnyt tän aikana niin tietenkin minä haluan tietää ketä olet nussinut ja rangaistuksia tulee sehän on sanomattakin selvää!!
- Ylempää tasoa
No analysoikaa mut
1. 16 v.
2. n. kuukausi sitten
3. Päivittäin
4. Ei tarkkaa lukua, mutta useampi kymmenen. Veikkaan 40-50 hujakoilla.- lottamari<3
Profiilin takana luultavasti keski-ikäinen roikkuvanahkainen kalju yksinäinen mies, joka haaveilee teinitytöistä ja katselee niiden kuvia netissä samalla kun runkkaa.Tehnyt sitä jo 40-50 vuotta.
- ylempää tasoa
lottamari<3 kirjoitti:
Profiilin takana luultavasti keski-ikäinen roikkuvanahkainen kalju yksinäinen mies, joka haaveilee teinitytöistä ja katselee niiden kuvia netissä samalla kun runkkaa.Tehnyt sitä jo 40-50 vuotta.
Aika hyvä! :D
Kirjoittaja on 38-vuotias sinkkunainen.
Juu, on tuota deittipalvelujen nykyaikaistamista kaavailtu joskus ennenkin. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11773406#comment-0- Anonyymi
Tärkeää informaatiota
- Anonyymi
1. Neitsyydenmenetys ikä: 18 v
2. Milloin viimeksi seksiä: alle 4 kk sitten vakituisen seksikumppanini kanssa
3. Kuinka usein runkkaat: useamman kerran viikossa yleensä
4. Seksikumppaneiden lukumäärä: 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990