Munanpuutteessa kärvistelevän tuntomerkkejä:
-lyhyt hame
-kuviolliset sukkahousut
-korkokengät tai pitkävartiset horobuutsit korkeilla koroilla
-pitkät tai puolipitkät hiukset tyttömäisellä mallilla
-ei sormuksia
-istuu puolet nuoremman, viattoman ATM:n viereen vaikka paikkoja on vapaana muuallakin
-istuu liki eikä kunnioita pyhää perisuomalaista hajurakoa
-hengittää raskaasti
-kurkkii ATM:n älypuhelimen näyttöä
-jää pois Westendissä
Muita tuntomerkkejä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurpat
Kurpan tuntomerkit
9
166
Vastaukset
- lottamari<3
Kaunis kahlaajalintu.
- Kympin Nainen
Ehäpä juuri siksi jäi pois Westendissä - päästäkseen luonnonmukaiseen ympäristöönsä?
- Kiitos tästä
Tuommoinen tuli liki, mutta ylpeänä miespihtarina et tietenkään antanut.
- erkki-täti
Onko kurpan ja munan puutteen välillä korrelaatio?
En mitä ilmeisimmin olekaan kurppa, vaikka niin luulin. Minä täytän tuntomerkeistä yhden, eli ei sormuksia. Olenko siis vain 1/10 -kurppa?
- Äläs unta näe
Ätmi nähny taas unta.
Nainen oli varmaan ylipainoinen ja siksi puuskutti. - valkkaaja jää ilman
Ja ätmi sai taas kerran pidäteltyä himojaan eikä sortunut tai itseasiassa ei uskaltanut lähestyä. Nyt hän voi taas valittaa tällä palstalla, että ei koskaan tehdä aloitteita hänelle, eikä kukaan voi hänestä kiinnostua. Onneksi hän sai uutta materiaalia niihin lukuisiin tuleviin itsensä koskettelu hetkiin.
- ätmi
Ka jäi näköjään yksi keskeinen sana pois AP:sta. Nuo ovat siis munanpuutteessa kärvistelevän KURPAN tuntomerkkejä.
Muitakin kurppalajeja ovat, esim.
-töpökurppa
-jänkäkurppa
-lehtokurppa
-kurppelo
-rantakurvi - ...
Tää oli taas jotain fantasiaa? Ainakin nuo ätmiosuudet, eikös? Kyllähän nämä kuvatun laiset kurpatkin istuvat nimenomaan puolta nuoremman jännä-ähkijän viereen ja kiertävät ätmin mahdollisimman kaukaa, korkeintaan mulkkaavat halveksuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991