Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No enpä tiedä kannattaako harrastusfoorumienkaan kautta alkaa sitä seuraa etsimään. Faktahan on se, että ylivoimaisesti suurin osa siellä hengaavista ihmisistä on onnellisesti parisuhteessa eivätkä varmasti malta olla vinoilematta jos joku siellä hiukankaan tutustumishalukkuuteen viittaa (olen tämmöistä havainnutkin eräällä seuraamallani harrastusfoorumilla). Vielä kun noilla foorumeilla ainakin itse esiinnyn jokseenkin helposti tunnistettavana, niin enpä kyllä kehtaisi tuolla tavoin seuraa hakea.
27.04.2014 23:27
Minä ainaskin kuuntelen vappumusaa. Ainakin tämä pitää saada kuulla, joko radiosta tai livenä.
https://www.youtube.com/watch?v=9fcIx3GQiEk
27.04.2014 23:17
Vai niin. Ja kukaan ei varmaankaan kykene arvaamaan, että mikähän mahtaa olla herran itsensä mielipide tästä aloitteenteon vastuunjaosta sukupuolten välillä. Pata kattilaa soimaa, kuten niin usein tällä palstalla.
24.04.2014 15:38
Jaa, no aika usein kyllä kuulee sanottavan, että totuus tulee lapsen suusta… :)
24.04.2014 15:33
No voi. Täytyy toivoa, että palstanaisten yhteisvastuullisen hellän virtuaalihuolenpidon avulla paranet pian. Minun täytyy valitettavasti delegoida huolenpitovastuuni muille, sillä olen lähdössä reissuun, enkä välttämättä ehdi käydä täällä tunnin välein tarkistamassa vointiasi, niin tärkeätä kuin se olisikin. :)
24.04.2014 15:29
Juu, eipä tuollaisista kiukkupurkauksista kannata itseensä ottaa, eikä tuo kitinä todellakaan edusta mitään palstan yleistä mielipidettä.
24.04.2014 15:24
Teit siis juuri niin kuin palstaätmien mielestä naisen kuuluukin, eli yritit itsesi uhraten pelastaa edes yhden miehen ätmiydeltä. Ja mikä onkaan palkka kaikesta tästä? Pelastetuksi tullut mieshenkilö haukkuu huonoksi panoksi ja vielä vuosien päästä palstaätmit kitisevät että teit kaiken ihan väärin…
24.04.2014 15:17
Mietin, että onkohan tämä viesti sarkasmia, vai onko tosiaan mahdollista että joku palstapoika on saanut hetkellisen älykkyyskohtauksen.
23.04.2014 12:16
Tuossa on kyllä hyvin kiteytetty tylsän miehen ominaisuudet, ja miinuksesta päätellen näköjään johonkuhun palstalaiseen osui kipeästi…
23.04.2014 12:04
"Riippuu tietysti meriiteistä. "
No on se hienoo, että edes jotkut teistä työnantajista ihan pikkuisen niitä meriittejäkin vilaisette, ettekä sentään ihan aina pelkästään ulkonäön perusteella niitä työntekijöitänne valitse. :D
16.04.2014 12:43
Ei kun äh, mulla menee tässä jo salapoliisitkin sekaisin, ajattelin tuossa tietty Hercule Poirot’ta, enkä Sherlock Holmesia.
16.04.2014 12:35
Tuohan on jo melkein kuin Agatha Christien romaanista, tosin jostain kumman syystä Christie harvemmin palkitsi Holmesia ryhmäseksillä tapauksen ratkettua. Mutta hei, nythän ollaankin 2010-luvulla ja on salapoliisiromaanienkin aika uudistua. :D
16.04.2014 12:33
No, myönnettäköön että olen yhden pehmolelukoiran yksinhuoltaja. Mikään miessuhde ei tietenkään tule kysymykseenkään ennen kuin Täplästä ratkeavat saumat ja sen täytevanut tulevat pihalle, ja sen jälkeenkin on vietettävä säädyllisen pituinen suruaika ennen kuin voi edes harkita miesten tapailua.
15.04.2014 22:47
Niin, ja molemmissa jutuissahan on linkki testiin, jolla voi tsekata kuinka täydellinen itse on. Minä olen tämän äärimmäisen luotettavan testin mukaan 75% täydellinen tyttöystävä, mutta eihän se vielä riitä mihinkään.
15.04.2014 18:28
Tästäkin on tietty tehty myös tyttöystäväversio: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288673580038.html
Teksti on kyllä lähes identtinen tuon poikaystäväjutun kanssa; vain pituus ja paino on pienemmät ja olut vaihdettu siideriksi. Ei oo ainakaan palstapojat tuohon kyselyyn vastanneet, kun hyvinä ominaisuuksin mainitaan sen siiderin juonnin lisäksi tatuoinnit ja koira.
15.04.2014 18:26
Ei kai Iineksellä liene todistettavasti mitään kovin rankkaa panohistoriaa ole takanaan? Tai jos on, niin on tehnyt juttunsa aina niin ovelasti, ettei sarjakuvan piirtäjä ole saanut niitä ikuistettua.
Valitettavasti myös Iineksellä on välillä näitä hoitovastuita sisarentyttäristään (kuten Akulla veljenpojistaan), jolloin mahdollisuudet läheisempään kanssakäymiseen ovat aika rajallisia. Ihailtavaa kyllä sinänsä, että ovat molemmat jaksaneet odottaa sopivaa tilaisuutta kohta 80 vuotta.
15.04.2014 14:11
Niinpä. Aku Ankka on kerrassaan moraalia rappeuttavaa luettavaa ja sen lukeminen pitäisikin kieltää kaikilta alle 30-vuotiailta.
Ja entäs Nalle Puh sitten? Siinäkinhän Kengu on yhäri, ja Ruu tietysti jonkun jännä-kengurun siittämä äpärä.
15.04.2014 13:58
Niin, määkin meinasin ekaksi vastata, että onhan miehilläkin tissit, mutta jos tuo maidontuotanto on tärkeätä, niin sitten ehkä joku lehmä tai vastaava olisi tälle miehelle sopiva lemmikki.
15.04.2014 13:18
Jaa, pojat ovat tämänkin asian jo ehtineet päättää minun puolestani. Mitähän te luomakunnan kruunut vielä keksitte minun syntilistalleni lisätä? :)
14.04.2014 23:21
No, kurppa tietysti, ja nähdäkseni vieläpä harvinaisen ruma ja läski sellainen. Minun puntarissani lienee jotain vikaa kun näyttää niin pahasti alakanttiin, ja varmaan kaikki peilitkin jotenkin vääristää, kun en ole itseäni ihan törkyrumana osannut pitää. Mutta kaipa se on vain uskottava olevansa ruma ja läski, kun kerta palsta-auktoriteetit niin väittävät.
14.04.2014 21:34
98 / 137