Kävelin eilen kylillä ja huomasin ihmisiä, jotka kulkivat koiran kanssa. Tästä sain ajatuksen, että voisin itsekin hommata lemmikin. Kotiin päästyäni seurasin netistä monenlaisia vaihtoehtoja potentiaalisesta lemmikistä ja näin tissiotuksen. Ihastuin siihen heti! Vähän ihmistä muistuttava yksilö. Ajattelin, että hommaan kyseisen otuksen myös kotiini.
Olen tehnyt taustatutkimuksia kyseisestä otuksesta ja saanut selville, että niillä on erittäin vaihteleva mieliala. Mikäli tissiotus käyttäytyy kiltisti, sitä voidaan palkita suklaalla ja jäätelöllä. Jos taas otus on tuhmalla päällä, on otukselle annettava oikein kunnolla piiskaa. Tissiotus voi käydä myös kalliiksi kukkarolle, mutta meinasin valita otuksen harkitusti, koska yksilöiden välillä löytyy kuulemma eroavaisuuksia. En ainakaan halua mitään päihderiippuvaista.
Ajattelin suomalaista rotua, koska niiden kanssa kommunikointi on kuulemma jonkun verran helpompaa. Sellainen 20-vuotias on kuulemma hyvä, koska vanha koira ei opi enää uusia temppuja. Olisi mukavaa, jos otus tykkäisi myös liikkua ja käydä lenkillä. Voisin samalla esitellä otustani paikallisille koiran taluttajille.
Olisiko kenelläkään ideoita mistä löytäisi näitä laadukkaita kauniita yksilöitä, jotka eivät pure esimerkiksi vanhempiani, mikäli vien sen heille näytille?
Haluan tissiotuksen!
11
168
Vastaukset
- mies.
Sinulla pitää olla hieno kulkupeli ja paljon rahaa jotta tissiotus suostuu lähtemään mukaasi koska tissiotuksen elättäminen on kallista puuhaa. Yeensä tissiotukset ovat karvaisten tatuoitujen miesten lemmikkeinä ja nukkuvat mielellään niiden kanssa samassa sängyssä.
- Marianne89...
Nauroin, vaikka olen "tissiotus" itsekin. En ymmärräkään miksi miehet loukkaantuivat niin syvästi aikanaan, kun netissä kiersi naisten vastaava vitsi joissa puhuivat aviomiehistään "koirina" ("edellinen omistaja" = miehen ex, "koiran kasvattaja" = miehen äiti jne). Oli olevinaan verinenkin loukkaus. Itse en ainakaan loukkaantunut tästä tissiotuspostauksestakaan pätkän vertaa vaan ihan oikeasti hörähdin.
Jotkut miehet sanovat naisia kissoiksi ja englanninkielessä miehiä sanotaan koiriksi. Koirailmaus miehistä ei ole vielä tullut puhekielessä käyttöön ja tuskin tuleekaan elleivät miehet ala kutsua toisiaan koiriksi ja niin ei tule tapahtumaan, koska Suomessa on hyvin kielteinen näkemys koiriin verrattuna juuri Britanniaan ja USA:n.
Tissiotus on nimikkeenä paljon parempi kuin reikäotus.- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Jotkut miehet sanovat naisia kissoiksi ja englanninkielessä miehiä sanotaan koiriksi. Koirailmaus miehistä ei ole vielä tullut puhekielessä käyttöön ja tuskin tuleekaan elleivät miehet ala kutsua toisiaan koiriksi ja niin ei tule tapahtumaan, koska Suomessa on hyvin kielteinen näkemys koiriin verrattuna juuri Britanniaan ja USA:n.
Tissiotus on nimikkeenä paljon parempi kuin reikäotus.Entä mihin kohtaan asteikkoa sijoittuu "minkki"?
Kympin Nainen kirjoitti:
Entä mihin kohtaan asteikkoa sijoittuu "minkki"?
Mitäh! Nyt putosin kyllä kärryiltä. Onko "minkki" joku naisnimike myös?
Mieluiten pelkkä nainen, mutta palsta nyt on mikä on. Oma maailmansa omine termistöineen. IRL tilanne on ihan toinen.- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Mitäh! Nyt putosin kyllä kärryiltä. Onko "minkki" joku naisnimike myös?
Mieluiten pelkkä nainen, mutta palsta nyt on mikä on. Oma maailmansa omine termistöineen. IRL tilanne on ihan toinen.Minkki on vähän tuorempaa slangia joo. Slangitietoiset kommentoikoon enemmän, minä taidan olla vähän liian vanha(naikainen) siihen :)
- lottamari<3
Pitääkö omistaa tissit, käykö vähätissinen tai tissitön ? öö
- Otusfani
Pienetkin tissit kelpaavat, kunhan niistä saa tarpeen tullen maitoa.
- lottamari<3
Otusfani kirjoitti:
Pienetkin tissit kelpaavat, kunhan niistä saa tarpeen tullen maitoa.
Aha,siis haluatkin oman maidontuotannon. Ota vuohi.
lottamari<3 kirjoitti:
Aha,siis haluatkin oman maidontuotannon. Ota vuohi.
Niin, määkin meinasin ekaksi vastata, että onhan miehilläkin tissit, mutta jos tuo maidontuotanto on tärkeätä, niin sitten ehkä joku lehmä tai vastaava olisi tälle miehelle sopiva lemmikki.
- Onneton sinkkumies
Nyt tulee taas äitin tissit mieleen. Yksinäni runkkailen ja äitin tissejä muistelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171056Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754