Ovatko naiset tylsiä?

15-2

Naiset usein valittaa että miehet on tylsiä ja sellaiset miehet ei kiinnosta. Mitä miehen sitten pitää tehdä että olis vähemmän tylsä. Pitääks miehen harrastaa juopotella paljon va harrastaa vuorikiipeilyy tai kuumapallolentoja vai mitä?

25

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskat naiset?

Itse olen ajatellut että nimenomaan NAISET on tylsiä, ja kaipaavat usein aktiivista miestä saadakseen elämäänsä hauskuutta... mutta jos samat sanat toisellakin puolella, niin täytynee vaan todeta, että kummassakin sukupuolessa on todella tylsiä tyyppejä ja muutama klovni joka erottautuu joukossa.

Mutta itse väittäisin, että naiset vaan on KESKIMÄÄRIN vähemmän usein hauskoja, koska heidän roolinsa on tulla hauskuutetuksi (= valitsija) ja miesten kilpailla keskenään kuka hauskuuttaa parhaiten.

Ottajia?

• Dr.Pili

Dr.Phil kerran sanoi, että tylsät ihmiset pitävät muita tylsinä. Ehkä siinä on perää, eli tylsät ihmiset kaipaavat viihdyttäjää. Naiset kaipaavat miehestä ensisijassa viihdyttäjää.

• tylsää on

Naiset kyllä ovat tylsiä. Naiset lähinnä shoppailee meikkejä ja uusia rintaliivejä ja pitävät sitä hauskana tekemisenä. Sitten kun pyydän naista festareille tai konserttiin tai street hockey tapahtumaan niin naistani ei kiinnosta lainkaan.

• 2628

Konserttiin menisin mielelläni, tuskin kuitenkaan ätminkäisen kanssa, niillä tuntuu olevan aika outo musiikkimaku. Festareilla on tungosta, ei missään tapauksessa, street hockey, mitä se on?

• Aika kova yleistys. Itse en esimerkiksi tykkää shoppailusta, joskus saatan kavereiden mukaan seuraksi mennä mutta en saa siitä lukuisien eri kauppojen kiertelystä mitään irti ja usein haluaisin lähteä paljon aikaisemmin kuin kaveri, yleensä vain yhden tai pari vaatetta kerralla ostaneena. Uusia meikkejä ostan vielä harvemmin kuin vaatteita, koska meikkejä mulla kuluu yleensä vain silloin kun olen menossa johonkin juhlatilaisuuteen (häät, koulun valmistujaiset tms.) tai ulos viihteelle.

• Mutta tuollaisia

vain ulkonäköasioista kiinnostuneita naisia te miehet juuri haluatte. Ei teitä jotkut nörttinaiset kiinnosta

• Mutta tuollaisia kirjoitti:

vain ulkonäköasioista kiinnostuneita naisia te miehet juuri haluatte. Ei teitä jotkut nörttinaiset kiinnosta

Niinpä! On ihan turha valittaa. Sitä saa mitä tilaa.

• 11+1
        Mutta tuollaisia kirjoitti:

Eipä, just nörttinaisen haluaisin. Pelais mun kanssa tietsikkapelejä ja rillit kolisis yhteen pusutellessa

• siira

Juopottelu on ainakin tylsää, jos ei muuta harrasta.

• booriing

Naiset haluaa olla kotona katsomassa telkkarista kauniita ja rohkeita

• Taas osui niin kauas omasta maustani kuin olla ja voi... En kestäisi katsoa jaksoakaan Kaunareita (ei millään pahalla, Kaunareiden ystävät mutta makujahan on monia) tai Salkkareita yms. vastaavia sarjoja. Dekkarit, kauhu ja komedia sekä viikonloppuisin jopa visailuviihdekin ja muut erilaiset kisailut sen sijaan uppoavat paremmin.

• oma mielipiteeni

Tylsä mies:
      - ei jaksa ikinä oikein mitään
      - ei jaksa edes tehdä oikein aloitteita seksiinkään
      - lähinnä makaa sohvalla katsoen telkkaria tai pelaa pelejä tai surffailee netissä
      - ei jaksa harrastaa mitään kodin ulkopuolella
      - ei jaksa lähteä tyttöystävänsä mukaan esim. lenkille
      - haluaa lähteä aina autolla, vaikka kauppaan olisi vain muutama sata metriä
      - ei omaa oikein mielipiteitä, ei osaa keskustella asioista, ei yleensä edes äänestä
      - jos on jotain mielipiteitä, ne ovat hyvin mustavalkoisia eivätkä perustu järkeen tai opittuun tietoon, vaan ovat mutu-tuntumaan pohjautuvia
      - ei jaksa sivistää itseään millään tavalla. Korkeintaan lukee otsikot Iltalehdestä

• Tuossa on kyllä hyvin kiteytetty tylsän miehen ominaisuudet, ja miinuksesta päätellen näköjään johonkuhun palstalaiseen osui kipeästi…

• piiloalfa

Ihan kuin minä, mutta minulla ei ole autoa. En katsos jaksanut hankkia ajokorttia. Iltalehteä lukisin, jos jaksaisin.

• tylsät naiset
        stellaria81 kirjoitti:

Tuossa on kyllä hyvin kiteytetty tylsän miehen ominaisuudet, ja miinuksesta päätellen näköjään johonkuhun palstalaiseen osui kipeästi…

Miten se voi olla tylsä jos miehellä itsellään ei ole tylsää. Eli tylsät ihmiset pitävät muita tylsinä, koska kaipaavat viihdyttäjää. Miehellähän on hauskaa sohvalla pelaten eikä lainkaan tylsää.

• ()(()+()()
        tylsät naiset kirjoitti:

Miten se voi olla tylsä jos miehellä itsellään ei ole tylsää. Eli tylsät ihmiset pitävät muita tylsinä, koska kaipaavat viihdyttäjää. Miehellähän on hauskaa sohvalla pelaten eikä lainkaan tylsää.

En ainakaan itse kaipaa viihdyttäjää tai viihdyttämistä, vaan yhdessä viihtymistä.
        Toisaalta minua ei haittaa, jos mies välillä syventyy täysin omiin juttuihinsa, koska itskin uppoudun omiini. Itse asiassa tilanne on ihanteellinen, jos saan itselleni tarpeeksi aikaa ja tilaa.

Mutta lähtökohta lienee kuitenkin, että jos toisen seurassa on, niin ei silloin voi keskittyä vain ja pääsääntöisesti itseensä ja omiin tekemisiinsä.

• Kesäbaana2014
        stellaria81 kirjoitti:

Tuossa on kyllä hyvin kiteytetty tylsän miehen ominaisuudet, ja miinuksesta päätellen näköjään johonkuhun palstalaiseen osui kipeästi…

Raskasta tulee olemaan femari-maisteri naisen poikaystävä.

• ()(()+()()

Minusta mies on tylsä, jos hänen kanssaan keskustelunaiheet loppuvat lyhyeen, mielenkiinnon kohteet liikkuvat hyvin kapealla alueella ja jos ylipäätään miehen keskustelu- ja vuorovaikutustaidot ovat kovin kehnot - tai halukkuus keskustella on vähäinen.

Mies on myös tylsä, jos hänessä ei ole intohimoa, jos hän ei innostu tai inspiroidu mistään. Samoin jos ei ole halua kehittää itseään ja kasvaa ihmisenä. Tiedän 3-kymppisiä miehiä, jotka ovat täysin pystyynkuolleita, ja toisaalta 6-kymppisiä, joilla on valtava halu mennä eteenpäin, oppia ja kasvaa.

Tavanomaisuus on myös tylsää, se että ei uskalla tai halua erottua massasta millään tavalla. Pitää olla niin kuin muut, tehdä niin kuin muut, tai niin kuin kuuluu tehdä tai on tapana jne... Liian taviksena tai "normaalina" oleminen on tylsää.

Mitään extremeharrastuksia ei tarvita eikä tarvitse olla myöskään mitenkään erityisen menevä tai korostuneen ulospäinsuuntautunut. Itsetuhoisuudesta sitten puhumattakaan.

• ajattelija

Mielestäni miehellä pitää olla oma elämä. Omia mielipiteitä, oma elämänkatomuksensa, itselleen mieluisia harrastuksia. Mielestäni ihminen on tylsä silloin kun hän on liian tavallinen. Elää tavallista elämää tavalliseen tapaan ihan vain koska muutkin eikä osaa ajatella omilla aivoillaan.

Esimerkkinä tästä vaikka että kun minulta kysytään miksi olen vegaani minulla on esittää omat syyni tähän poikkeavaan valintaan. Kun kysyn takaisin miksi kysyjä itse on sekasyöjä vastaus on 9/10 tapauksesta takelteva ja epävarma luokkaa "Öö.. No tota en mä tiiä, en oo tullu ajatelleks.." Voiko tylsempää olla?

• Reipas Mies

Sanotaan että tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

Arkinen ja todellinen vedenjakaja? Ok. Lihassa on yleensä sopivasti määrään nähden proteiniinia ja hivenaineita. Liha tulee eläimessä joka on tietoinen olemassa olostaan jollain tasolla. Lihan saaminen edellyttää eläimen kuolemaa. Ravintoketjun huipulla oleva määrää muiden elämästä kun tulee nälkä. Kasvit eivät kuole (noh kuihtuvat toki syksyisin), ne vaan kloonaa itseään loputtomiin.

Miksi Kuussa ei ole siirtokuntaa Maa2 tyyliin? Miksi Suomessa ei tueta uusiutuvaa energiaa jolla voitaisiin luoda uusi teollisuuden ala-haara näivettyneen Nokian tilalle? Merja Kyllönen sai fudut (Luojan kiitos) mutta kokkari-täti tilalle. Kallista-polttoaine pumpullahan se näkyikin heti. Vastuuta kannetaan tuottamalla runsaasti uusia työttömiä, juuri niistä perheen omaavista suomalaisista hyvistä rehellisistä tyypeistä.

Eläminen neuroottisesti pikkuasioihin takertuvan ihmisen kanssa on pitkällä tähtäimellä hyvin raskasta. Ennemmin vähän kaheli taivaanrannan maalari kuin pilkun n*ssija.

Minusta miehenä on baarissa todella tylsää kiskoa jotain prosentti pitoista juomaa discon pauhatessa. Auto-ja moottoripyörä messut ovat taas naisille tylsiä kun eivät diggaa niistä. Puhumattakaan että jonnekkin voisi lomamatkalla ajella. En tosin kyllä minäkään rintaliivikauppoihin mene naisen mukana.

• ()(()+()()
        Reipas Mies kirjoitti:

Sanotaan että tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

Arkinen ja todellinen vedenjakaja? Ok. Lihassa on yleensä sopivasti määrään nähden proteiniinia ja hivenaineita. Liha tulee eläimessä joka on tietoinen olemassa olostaan jollain tasolla. Lihan saaminen edellyttää eläimen kuolemaa. Ravintoketjun huipulla oleva määrää muiden elämästä kun tulee nälkä. Kasvit eivät kuole (noh kuihtuvat toki syksyisin), ne vaan kloonaa itseään loputtomiin.

Miksi Kuussa ei ole siirtokuntaa Maa2 tyyliin? Miksi Suomessa ei tueta uusiutuvaa energiaa jolla voitaisiin luoda uusi teollisuuden ala-haara näivettyneen Nokian tilalle? Merja Kyllönen sai fudut (Luojan kiitos) mutta kokkari-täti tilalle. Kallista-polttoaine pumpullahan se näkyikin heti. Vastuuta kannetaan tuottamalla runsaasti uusia työttömiä, juuri niistä perheen omaavista suomalaisista hyvistä rehellisistä tyypeistä.

Eläminen neuroottisesti pikkuasioihin takertuvan ihmisen kanssa on pitkällä tähtäimellä hyvin raskasta. Ennemmin vähän kaheli taivaanrannan maalari kuin pilkun n*ssija.

Minusta miehenä on baarissa todella tylsää kiskoa jotain prosentti pitoista juomaa discon pauhatessa. Auto-ja moottoripyörä messut ovat taas naisille tylsiä kun eivät diggaa niistä. Puhumattakaan että jonnekkin voisi lomamatkalla ajella. En tosin kyllä minäkään rintaliivikauppoihin mene naisen mukana.

"Sanotaan että tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen."

Oikeastaan kysymys ei ole yhtään sen tyhmempi kuin sekään, jos vegaanilta kysytään, miksi hän on vegaani.

Kysehän on vain siitä, että enemmistön valinnasta poikkeavan valinnan tehneen pitää yleensä selitellä tai puolustella valintaansa. Näinhän sen ei periaatteessa pitäisi olla, vaan ihmisten tulisi olla samalla viivalla. Jokainen on yksilö ja jokainen tekee omat valintansa eri asioiden suhteen.

• handyyn vetäjä

Seurustelin kaks vuotta naisen kanssa joka ei jaksanut lähteä lenkille, ei jaksanut lähteä rannalle, ei jaksanut kokata, ei lähtenyt minnekkään tapahtumaan edes. Mutta baariin se jaksoi lähteä joka viikko ja minä en itse halunnut just sinne baariin.

• Miksi sitten pysyit siinä suhteessa jopa sen kaksi vuotta, jos kerran noinkin paljon teidän peruselämäntyylitkin jo poikkesivat toisistaan? Itse erosin uskontoon (kristitty oli, mutta näköjään voi olla heidänkin kanssa joskus samanlaista aivopesua kuin vaikka muslimeilla) painostamaan pyrkivästä eksästäni puolen vuoden jälkeen ja usein ihmettelen siitäkin tapauksesta, että miksen vaan eronnut aikasemmin jo siinä 3-4 kuukauden kohdalla ja miksi piti sen sijaan vaan yrittää vielä katsoa josko saatas asiat setvittyä...

• parasol*

Laskuvarjohyppyjä....

• ajattelin vaan

pysyy naisetkin vuosia miehen kanssa vaikka mies pettää ja jopa on väkivaltainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1056
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe