Olen taas vähän enempi tutustunut uusiin miehiin, ihan kaveripohja lähtökohtana tosin koska mulla ei nykyiselläni ole "pakollista tarvetta" suhteelle vaan ennemmin oon asenteella "jos tutustumisen ohella natsaa niin sitten voi tietysti harkita suhdettakin". On ollut uusissa tuttavuuksissa niin hyvin ujoa ja alkuun hiljaista kuin hitusen sosiaalisempaakin kaveria, ei kuitenkaan kukaan ole mikään kymmenien kaatojen naistenmies ollut. Suurinosa kuitenkin ollut tosi mukavia ja heidän seurassaan ollut mukavaa viettää aikaa.
Jotenkin epäilen että valtaosa tämän palstan pahimmista ruikuttelijoista ja naisen syyttelijöistä onkin sellaisia, jotka eivät ainakaan enää nykyisin kauheasti vaivaudu edes ottamaan naisiin kontaktia, edes netin kautta (mikä on monin verroin helpompaa kuin kontaktin otto baareissa ja vastaavissa paikoissa). Sen sijaan että vaikka netistä etsittäisiin alkuun vaikka ihan keskusteluseuraa (siitä kun ei koskaan etukäteen tiedä mihin suuntaan se kehittyy, ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ihan kaverimielelläkin sosialisointi kuitenkin auttaa tutustumaan siihen toisen sukupuolen maailmaan ihan eri lailla kuin jos vastakkaisen sukupuolen kavereita ei ole ollenkaan), käytetään se aika valittamiseen siitä kuinka "kaikki" naiset haluaisivat muka hakattaviksi ja petettäviksi...
Sen sijaan jos lähtisitte vaikka ihan kaveriseuraa etsimään naissukupuolesta, niin teillä olisi myös lähtökohtaisesti vähemmän paineita siinä tilanteessa: sillä jos suhtautuisitte ainakin alkuun asiaan sillä mielellä että "lähdetään ennen kaikkea tutustumaan siihen toiseen, ilman sen kummempaa ennalta määrättyä tavoitetta vielä", niin se kaikki etukäteen tapahtunut stressaus tyyliin "onnistunko iskemään sen", "teenkö vaikutuksen", "mokaanko tämän jollain nololla jutulla" häipyy ennen tapaamista sopivasti mielestä.
Itse voin ainakin sanoa, että se vastakkaisen sukupuolen seura ihan kaverimielessäkin on aina piristävää ja lisää itsevarmuutta miesten seurassa ylipäänsä. Varmasti monelle "paatuneelle" lutkittelijallekin tekisi hyvää vaihteeksi ja nähdä vähän livenä miten paljon erilaisia ihmisiä siihen naissukupuoleenkin mahtuu. Sitten kun palstalutkittelijat alkavat nähdä vähitellen naisetkin yksilöinä eikä yhtenä harmaana massana tai reikänä, ollaan jo edetty sentään vähän lupaavampaan suuntaan.
Tosielämä vs. palsta
68
426
Vastaukset
- tyhmä ätmi
Miten netistä löytyy kaveriseuraa ja keskusteluseuraa?
Kirjoitat jollekin seuranhakupalstalle viestin, jossa mainitset että haet ihan pelkkää kaveriseuraakin. Ja toiminee vielä paremmin esimerkiksi sellaisilla nettifoorumeilla, jotka eivät varsinaisesti deitti- ja seksiseuranhakuun ole tarkoitettu. Eri harrastuspiireillähän on usein myös omia foorumeitaan ja niissä on se hyvä puoli vielä että on jo alkuun yhteinen harrastuskin minkä merkeissä voi myös tutustua, vähän harrastuksesta tosin riippuu onko siellä juurikaan vastakkaista sukupuolta. Itse en harrastusfoorumeiden kautta ole kaveriseuraa hakenut vaan olen laittanut seuranhakupalstalle, että haetaan kavereita, mutta uskoakseni foorumit ovat kuitenkin helpompia kanavia pelkän kaveriseuran hakuun.
En ole tokikaan unohtanut sitä faktaa, että naiset saavat netin kautta enemmän viestejä. Mutta kaveripohjainen tutustuminen ja varsinkin että ilmoittaa selvästi viestissään hakevansa ensisijaisesti uusia tuttavuuksia, kavereita yms. ja mahdollisesti sitten siinä sivussa muutakin jos molemmista siltä tuntuu, kerää varmasti enemmän vastauksia kuin suora deittailuseuran haku - siinä lähtöasetelma on jo se, että menet tapaamiseen arvioitavaksi ennen kaikkea naisena/miehenä ja potentiaalisena deittikumppanina, ja usein tulee siksi tuosta lähtökohdasta alkaneessa tapaamisessa tunne sen mennessä "pieleen" että ei ole mitään syytä pysyä väleissäkään sen jälkeen koska kumpikin oli yksinomaan deittiä hakemassa (olen toki kerran pysynyt ystävinä myös tälläisen tyypin kanssa jonka kanssa menin aikanaan treffeille nimenomaan deittailupontentiaali lähtökohtana mutta jonka kanssa oltiin molemmat sitä mieltä että me ei varmaan sovittaisi yhteen, mutta harvinaisempaa se on ja yleensä välit katkeavat siihen jos ei deittailumielessä toista säväytä). Ja toki siinä on myös se, että tuollaiseen ilmoitukseen vastaavat herkemmin nekin jotka eivät välttämättä suorassa deittimielessä tapaamiseen lähtisi.marianne89 kirjoitti:
Kirjoitat jollekin seuranhakupalstalle viestin, jossa mainitset että haet ihan pelkkää kaveriseuraakin. Ja toiminee vielä paremmin esimerkiksi sellaisilla nettifoorumeilla, jotka eivät varsinaisesti deitti- ja seksiseuranhakuun ole tarkoitettu. Eri harrastuspiireillähän on usein myös omia foorumeitaan ja niissä on se hyvä puoli vielä että on jo alkuun yhteinen harrastuskin minkä merkeissä voi myös tutustua, vähän harrastuksesta tosin riippuu onko siellä juurikaan vastakkaista sukupuolta. Itse en harrastusfoorumeiden kautta ole kaveriseuraa hakenut vaan olen laittanut seuranhakupalstalle, että haetaan kavereita, mutta uskoakseni foorumit ovat kuitenkin helpompia kanavia pelkän kaveriseuran hakuun.
En ole tokikaan unohtanut sitä faktaa, että naiset saavat netin kautta enemmän viestejä. Mutta kaveripohjainen tutustuminen ja varsinkin että ilmoittaa selvästi viestissään hakevansa ensisijaisesti uusia tuttavuuksia, kavereita yms. ja mahdollisesti sitten siinä sivussa muutakin jos molemmista siltä tuntuu, kerää varmasti enemmän vastauksia kuin suora deittailuseuran haku - siinä lähtöasetelma on jo se, että menet tapaamiseen arvioitavaksi ennen kaikkea naisena/miehenä ja potentiaalisena deittikumppanina, ja usein tulee siksi tuosta lähtökohdasta alkaneessa tapaamisessa tunne sen mennessä "pieleen" että ei ole mitään syytä pysyä väleissäkään sen jälkeen koska kumpikin oli yksinomaan deittiä hakemassa (olen toki kerran pysynyt ystävinä myös tälläisen tyypin kanssa jonka kanssa menin aikanaan treffeille nimenomaan deittailupontentiaali lähtökohtana mutta jonka kanssa oltiin molemmat sitä mieltä että me ei varmaan sovittaisi yhteen, mutta harvinaisempaa se on ja yleensä välit katkeavat siihen jos ei deittailumielessä toista säväytä). Ja toki siinä on myös se, että tuollaiseen ilmoitukseen vastaavat herkemmin nekin jotka eivät välttämättä suorassa deittimielessä tapaamiseen lähtisi.No enpä tiedä kannattaako harrastusfoorumienkaan kautta alkaa sitä seuraa etsimään. Faktahan on se, että ylivoimaisesti suurin osa siellä hengaavista ihmisistä on onnellisesti parisuhteessa eivätkä varmasti malta olla vinoilematta jos joku siellä hiukankaan tutustumishalukkuuteen viittaa (olen tämmöistä havainnutkin eräällä seuraamallani harrastusfoorumilla). Vielä kun noilla foorumeilla ainakin itse esiinnyn jokseenkin helposti tunnistettavana, niin enpä kyllä kehtaisi tuolla tavoin seuraa hakea.
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
No enpä tiedä kannattaako harrastusfoorumienkaan kautta alkaa sitä seuraa etsimään. Faktahan on se, että ylivoimaisesti suurin osa siellä hengaavista ihmisistä on onnellisesti parisuhteessa eivätkä varmasti malta olla vinoilematta jos joku siellä hiukankaan tutustumishalukkuuteen viittaa (olen tämmöistä havainnutkin eräällä seuraamallani harrastusfoorumilla). Vielä kun noilla foorumeilla ainakin itse esiinnyn jokseenkin helposti tunnistettavana, niin enpä kyllä kehtaisi tuolla tavoin seuraa hakea.
Kyllähän siitä ajatellaan kaikkea negatiivista, jos yksinäinen stellaria81 menee harrastusfoorumille.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Kyllähän siitä ajatellaan kaikkea negatiivista, jos yksinäinen stellaria81 menee harrastusfoorumille.
Eihän naisista ikinä mitään negatiivista ajatella vaikka ne olisivat yksinkin.
stellaria81 kirjoitti:
No enpä tiedä kannattaako harrastusfoorumienkaan kautta alkaa sitä seuraa etsimään. Faktahan on se, että ylivoimaisesti suurin osa siellä hengaavista ihmisistä on onnellisesti parisuhteessa eivätkä varmasti malta olla vinoilematta jos joku siellä hiukankaan tutustumishalukkuuteen viittaa (olen tämmöistä havainnutkin eräällä seuraamallani harrastusfoorumilla). Vielä kun noilla foorumeilla ainakin itse esiinnyn jokseenkin helposti tunnistettavana, niin enpä kyllä kehtaisi tuolla tavoin seuraa hakea.
Itse taas en esiinny omilla harrastusfoorumeilla tunnistettavana, vaikka eivät anonyymeja palstoja olekaan. Olen vain ottanut suht randomin nimimerkin enkä ole laittanut esiin liikaa tietoja (esim. paikkakuntaa, siis kun tälläisestä hyvin pienestä paikasta puhutaan, pk-seutulaisten olisi helppoa pysyä tunnistamattomissa vielä silläkin). Toki välillä tulee keskusteltua off topic -osiossa yksityiselämästä ja muista itselle mieleisistä asioistakin jonkin verran, mutta kuitenkin sen verran yleisellä tasolla että siitä nyt tuskin kukaan mahdollisesti palstalle eksyvä ulkopuolinen tosielämän tuttukaan heti tietää kuka olen.
- koiriako
marianne89 kirjoitti:
Itse taas en esiinny omilla harrastusfoorumeilla tunnistettavana, vaikka eivät anonyymeja palstoja olekaan. Olen vain ottanut suht randomin nimimerkin enkä ole laittanut esiin liikaa tietoja (esim. paikkakuntaa, siis kun tälläisestä hyvin pienestä paikasta puhutaan, pk-seutulaisten olisi helppoa pysyä tunnistamattomissa vielä silläkin). Toki välillä tulee keskusteltua off topic -osiossa yksityiselämästä ja muista itselle mieleisistä asioistakin jonkin verran, mutta kuitenkin sen verran yleisellä tasolla että siitä nyt tuskin kukaan mahdollisesti palstalle eksyvä ulkopuolinen tosielämän tuttukaan heti tietää kuka olen.
harrastat?
koiriako kirjoitti:
harrastat?
Mm. koiria, mutta en koirafoorumeilla ole nyt enää vuosiin pyörinyt kun en koiraa omista ja suurosa keskusteluista niissä kuitenkin on tyyliin "mitä ruokaa koirasi syö" tai "minkä rotuinen koira sinulla on". Mutta foorumeista muutamalla valokuvausaiheisella olen ollut sekä murhainfossa (vaikka tuskinpa rikosjuttujen seuraamista miksikään harrastukseksi sentään luetaan, ennemmin kiinnostukseksi).
- murhainfon
marianne89 kirjoitti:
Mm. koiria, mutta en koirafoorumeilla ole nyt enää vuosiin pyörinyt kun en koiraa omista ja suurosa keskusteluista niissä kuitenkin on tyyliin "mitä ruokaa koirasi syö" tai "minkä rotuinen koira sinulla on". Mutta foorumeista muutamalla valokuvausaiheisella olen ollut sekä murhainfossa (vaikka tuskinpa rikosjuttujen seuraamista miksikään harrastukseksi sentään luetaan, ennemmin kiinnostukseksi).
seksuaalirikososasto on aina viihdyttävää luettavaa.
- esim tämä juttu
murhainfon kirjoitti:
http://www.patriootti.com/irakilainen-lakiesitys-sallii-raiskauksen-avioliitossa/
murhainfon kirjoitti:
Seksuaalirikososiossa on usein paljon juttuja, joita ei suomalaisissa lehdissä julkaista (tosin ikäviähän ne aina ovat ja vaikka olen itsekin osaltani huolistunut tiettyjen vähemmistöjen isosta osuudesta niihin, niin en kyllä viihdyttävinä niitä koe), ja samoin on parissa muussakin osiossa. Osa aloitusten kirjoittajista tuolla on hyvinkin taitavia, erityisesti arvostan heitä joilta saa suoran käännöskoosteen englanninkielisistä artikkeleista (niissä kun on tietty noista rapakon takana sattuneista tapauksista huomattavasti tarkemmin kuin suomenkielisissä lehdissä), ovat usein nähneet paljon vaivaa sen eteen.
Mutta ehkä parasta on nuo persoonat mitä sieltä löytyy, kun juttuja lukee niin hyvin monesta muodostuu heti tietynlainen kuva ja useammilla on huumorintajukin kohdillaan. Ja vierailihan siellä Lilokin jokin aika sitten, mikä oli jo oma "mielenkiintoinen" lisänsä keskusteluihin muutenkin sinänsä hyvin viihtyisälle foorumille. Ei sillä että häntä millään tasolla ymmärtäisin, mutta siellä käyty sananvaihto oli seuraamisen arvoista.ätmi kirjoitti:
No juu. Aattelin vain sitä, että jos yksinäinen stellaria81 laittaa treffi-ilmon harrastusfoorumille, niin joku ehkä mahdollisesti voisi olla sitä mieltä että minun seuranhakuilmoitukseni ei ehkä kuulu täysin kyseisen foorumin aihepiiriin.
Mutta voisihan sitä toisaalta perustella myös lajin edistämisenä sitä kautta, että varsinaisena tavoitteena olisikin saattaa uusia lajin harrastajia maailmaan…- Marianne89...
stellaria81 kirjoitti:
No juu. Aattelin vain sitä, että jos yksinäinen stellaria81 laittaa treffi-ilmon harrastusfoorumille, niin joku ehkä mahdollisesti voisi olla sitä mieltä että minun seuranhakuilmoitukseni ei ehkä kuulu täysin kyseisen foorumin aihepiiriin.
Mutta voisihan sitä toisaalta perustella myös lajin edistämisenä sitä kautta, että varsinaisena tavoitteena olisikin saattaa uusia lajin harrastajia maailmaan…Joo varsinainen treffi-ilmoitus voi vaikuttaa aika hassulta harrastusfoorumilla, mutta kaveriseuranhakuilmot eivät mielestäni niinkään. Ja siihen sopii vielä juurikin se, että voi perustella asiaa sillä että hakee samanhenkisiä tuttavuuksia joiden kanssa voi kyseistä lajia harrastaa yhdessä.
- Tosielämä
Panomiehellä ei ole naiskavereita, on vain panoja. Ätmeillä saattaa olla kamunaisia.
Jaa, on minulla noissa pidemmältä ajalta tuntemissani miespuolisissa kavereissa ainakin yksi komea hyvin paljon sinkkuaikanaan ympäriinsä pelaillut panomieskin (joka ei koskaan omiin liiveihini ole yrittänyt uida, mutta on pelkkänä kaverina kyllä ollut todella hyvä tyyppi), joka tosin nyt asettunut aloilleen itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa ja lisäksi monia muita ainakin satunnaisesti seikkailleita. Tuo paljon naiskokemusta hankkinut tosin on erittäin sosiaalinen ja tulee helposti toimeen kaikkien kanssa, joten ei toisaalta mikään riidanhaastajaöykkäritapauskaan ole. Lisäksi noissa kavereissani on yksi sotilas, eiköhän hän palstalaisten mielestä siis olisi ytmi, tosin en tiedä paneksiiko hän paljon ympäriinsä eli onko varsinainen "panomies" mutta ei ainakaan tosiaankaan atm ja on ainakin seurustellut.
- lottamari<3
Huomenna lähden etismään miehiä ja sanon jokaiselle hyvännäköiselle vastaantulevalle tyypille, että "hei, lähetkö ihan kaveripohjalta tälläisen paatuneen "ei tästä kuitenkaan mitään tule"-asenteisen kanssa kahville" "En odota sinulta mitään, kun et kuitenkaan tee minuun mitään vaikutusta ja minä mokaan kuitenkin tämän jollain nololla jutulla, mutta mitä sitä etukäteen stressaamaan. Juodaan kahvit ja naida napsautetaan ja katsotaan tuntuiko missään ja kolahtiko ja löytyikö kemiaa".
- ätmi
Nainen on luotu nussittavaksi.
- lottamari<3
Ja mies nussijaksi, oomma siis nussijasukuisia ihmisolijoita.
- vai niin
Minulla ei ole ollut miespuolisiakaan kavereita yli 20 vuoteen. Menetin viimeiset kaverini joskus 9-luokalla, ja olen nyt 37. Mitä se tekee? 22-23 vuotta ilman kavereita. Olen elänyt yksin jo kauemmin kuin omannut minkäänlaisia kavereita.
Voihan tuossa jotain perää olla. Enkä minä naisilta, mitään odotakaan, kun tiedän etten kelpaa. Mutta toisaalta, mihinkä sitä kavereita edes tarvitsee? Miksi kukaan olisi kiinnostunut minun elämästäni, tai minun seurastani ylipäänsä? Eiköhän se kaveruus olisi vain jonkinlaista väkinäistä pakkopullaa, kun nainen ei kehtaisi toivottaa minua suoraan he*vettiin, jonkin yleisen kohteliaisuuden takia. Uskon että ihmiset ovat onnellisempia, kun en ole heidän kanssaan tekemisissä.
Mutta mielenkiintoinen teoria, jossa voi olla jotain perääkin, kuten naisen miniseksuaalisuudessa.- tyhmä ätmi
Kyllä minä ainakin haluaisin kavereita. Haluaisin viettää aikaa kavereiden kanssa ja vaikka jutella ja vaihtaa ajatuksia.
Niin no kaikki eivät ihmisten seurassa viihdy. En minäkään aikanaan silloin kun ahdisti kauheasti tykännyt olla uusien ihmisten seurassa, se kyllä oli vähän eri asia koska olen perusluonteeltani sosiaalinen mutta sosiaalisten tilanteiden pelko teki aikanaan kuitenkin jännityksestä ja epävarmuudesta liian suurta, että se voitti kuitenkin siitä huolimatta että sinällään olisin kyllä halunnut tutustua uusiin ihmisiin. Mutta loppujen lopuksi aika harva on yksin siksi, ettei haluaisi kavereita tai etteivätkö saisi kaveruudesta jotain irtikin. Hieno asia sinänsä heille, jotka oikeasti näin haluavatkin: heillehän se yksinäisyys ei ole niin suuri menetys, varsinaisille erakkoluonteille vieläpä ihan positiivinenkin asia.
Mutta heidän jotka oikeasti haluaisivat tutustua uusiin ihmisiin ja kaipaavat ihan kaveripohjaistakin seuraa kannattaa yrittää jollain konstilla aktivoitua, koska he juuri kärsivät ja menettävät tilanteessa eniten. Usein sitä passivoituu jo senkin takia, että alkaa olla jo tottunut yksinoloon ja jos tosiaan on hyvinkin yksin jo kauan ollut, on entistä vaikeampi yhtäkkiä tehdä jotain mikä edellyttää sosiaalista aktiivisuutta.
Yhdestä miespuolisesta tuttavastani huomasi aluksi melko pian, että hän oli ihan alkuun niin ujo ettei edes sanonut eikä kysynyt itse juuri mitään, ellen itse ottanut häntä vähän enemmän mukaan kysymällä aina välillä jotain hänestä, joten hän varmaankin oli yksi esimerkki ihmisistä joka ei ollut tottunut tutustumaan uusiin ihmisiin (kavereita hänellä kylläkin oli jo ennestään ainakin jonkin verran). Ensin oletin että johtui siitä, että ei ehkä seurani kiinnostanut tai ettei halunnut nähdä jatkossa. Siksi annoinkin tapaamisen jälkeen itse vähän väliä, mutta tajusin ettei asia ollut niin kun hän otti parin päivän päästä itse yhteyttä. Hänen vain oli huomattavasti helpompi olla aktiivinen netin kautta, ja kun tuon sitten olin ymmärtänyt ja otin seuraavilla kerroilla huomioon, tuli tutustumisestakin helpompaa ja hänkin alkoi itse olla loppujen lopuksi aika pian aktiivisempi keskustelussa.
- Ikisinkku M
Tuossa on vaan se vika että jos netin kautta tutustut naiseen siinä on aina mukana myös se muukin kiinnostus ja jos sinä haluat vain olla kaveri se toinen voi haluta olla enemmänkin ja siitä seuraa sitten vain turhaa murhetta kun sille selviää että halusitkin vain kaveruutta ja pelkkää ajatustenvaihtoa, siksi tällainen anonyymi keskustelupalsta on parempi. Täällähän saa tosiaan lutkitellakin toisin kuin jos olisi henkilökohtaisempi kaveruussuhde, silloin ei oikein viitsisi kun se toinen saattaisi pahoittaa mielensä.
Jos ilmoitat viestissä että etsit ensisijaisesti kavereita joihin tutustua, et ole luvannut liikaa senkään osalta vaikka jatkaisitte näkemistä. Sen ekan tapaamisen lopussa kannattaakin noiden säännöllisempää näkemistä mahdollisesti seuraavan ihastumisen varalta kysyä suoraan, että mitä toisella on mielessä, haluaako nähdä uudelleen ja ennen kaikkea haluaako nähdä deittimielessä vai jatkaa ihan vaan tuttavatasolla.
Ja se vasta olisikin, kun mies alkaisi lutkitella suorin sanankääntein vastakkaisen sukupuolen kaverilleen. Tosin ulkomailla tälläiseen olen törmännytkin eli vaihtovuoteni aikana jonkin aikaa tuntemani intialainen mamu kyllä minulle aika suorin sanoin haukkui paikalliset naiset "miestä yhden yön jälkeen vaihtaviksi horoiksi". Ilmeisesti siksi ettei tiennyt mullakin olleen pari yhden illan kokeilua ja piti vissiinkin "kilttinä tyttönä". Jonkin verran enemmän on ollut sitä, että osa miespuolisista kavereistani on voinut joskus lutkitella jotain erittäin usein sängystä sänkyyn hyppäävää naista, mutta eipä tule mieleen ketään joka olisi heittänyt lutkakommenttia sillä perusteella että nainen on "yli yhden miehen nussima" tai tällä on ollut yksi-kaksi yhden illan juttua - eiköhän sen suurinosa heistä ymmärrä hyvin loukkaavan ketä tahansa keskivertonaista.- Ikisinkku M
marianne89 kirjoitti:
Jos ilmoitat viestissä että etsit ensisijaisesti kavereita joihin tutustua, et ole luvannut liikaa senkään osalta vaikka jatkaisitte näkemistä. Sen ekan tapaamisen lopussa kannattaakin noiden säännöllisempää näkemistä mahdollisesti seuraavan ihastumisen varalta kysyä suoraan, että mitä toisella on mielessä, haluaako nähdä uudelleen ja ennen kaikkea haluaako nähdä deittimielessä vai jatkaa ihan vaan tuttavatasolla.
Ja se vasta olisikin, kun mies alkaisi lutkitella suorin sanankääntein vastakkaisen sukupuolen kaverilleen. Tosin ulkomailla tälläiseen olen törmännytkin eli vaihtovuoteni aikana jonkin aikaa tuntemani intialainen mamu kyllä minulle aika suorin sanoin haukkui paikalliset naiset "miestä yhden yön jälkeen vaihtaviksi horoiksi". Ilmeisesti siksi ettei tiennyt mullakin olleen pari yhden illan kokeilua ja piti vissiinkin "kilttinä tyttönä". Jonkin verran enemmän on ollut sitä, että osa miespuolisista kavereistani on voinut joskus lutkitella jotain erittäin usein sängystä sänkyyn hyppäävää naista, mutta eipä tule mieleen ketään joka olisi heittänyt lutkakommenttia sillä perusteella että nainen on "yli yhden miehen nussima" tai tällä on ollut yksi-kaksi yhden illan juttua - eiköhän sen suurinosa heistä ymmärrä hyvin loukkaavan ketä tahansa keskivertonaista.Heh, intian mamuraukka on varmaan järkyttynyt jouduttuaan kertahaeitolla tututstumaan länsimaiseen lkutkailukulttuuriin mutta oikeassahan tuo kaveri on ollut. Niin tuosta ilmoittamisesta, joskus pulivahingossa tutustuin tämmöisten keskustelujen kautta joihinkin naisiin, näytti olevan niin että kaikki he oikeastaan olisi halunneet ehkä enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Yksi taisi aikalailla suutahti kun sitten kirjoitellessa selvisi että olin siinä kirjoittelun aikana alkanut seukkailemaan yhden toisen naisen kanssa, yksi halusi lopettaa kirjoittelukaveruuden kun selvisi etten ollut kuin kaveruudesta kiinnostunut ja kolmas vaikka tahollaan seurusteli tuntui myös olevan mahdollisesti valmis muuhunkin.
Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, intian mamuraukka on varmaan järkyttynyt jouduttuaan kertahaeitolla tututstumaan länsimaiseen lkutkailukulttuuriin mutta oikeassahan tuo kaveri on ollut. Niin tuosta ilmoittamisesta, joskus pulivahingossa tutustuin tämmöisten keskustelujen kautta joihinkin naisiin, näytti olevan niin että kaikki he oikeastaan olisi halunneet ehkä enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Yksi taisi aikalailla suutahti kun sitten kirjoitellessa selvisi että olin siinä kirjoittelun aikana alkanut seukkailemaan yhden toisen naisen kanssa, yksi halusi lopettaa kirjoittelukaveruuden kun selvisi etten ollut kuin kaveruudesta kiinnostunut ja kolmas vaikka tahollaan seurusteli tuntui myös olevan mahdollisesti valmis muuhunkin.
Miten ihmeessä sitten puhut itsestäsi atm:nä tai ikisinkkuna jos vientiä noin reilusti riittää? Kun et noiden perusteella tosiaankaan mikään ikisinkku tule olemaan.
- Ikisinkku M
marianne89 kirjoitti:
Miten ihmeessä sitten puhut itsestäsi atm:nä tai ikisinkkuna jos vientiä noin reilusti riittää? Kun et noiden perusteella tosiaankaan mikään ikisinkku tule olemaan.
En minä ole täällä koskaan itseäni atmina pitänyt, ennemminkin näen itseni ketminä ja joissain sopivissa tilanteissa joku voisi luulla ytmiksikin hetken ehkä mutta tuo sinkkuus nyt vain kohdallani tuntuu olevan se johon aina palaan niin siksi siihen sopii tuo iki-etuliite oikein hyvin ja muutenkin kun olen jo nähnyt etten taida sitä "oikeaa" löytää koskaan niin kyllä se ikisinkku aika hyvin kuvaa minua. Se on totta että sinkkuudesta olisi ihan mahdollista päästä ainakin vähäksi aikaa mutta mitäpä se loppujen lopuksi kannattaa jos aina löydät vääränlaisia ihmisiä, yrität mukautua heille sopiviksi mutta kohta huomaat ettei se nyt ihan natsaakaan tai hän huomaa ettet halua ihan kaikkia samoja asioita kuin hän ja homma sitten pikkuhiljaa hiipuu kun olikin erilaiset kuvitelmat tai luonteet. Sitä säästää paljon itseään ja muita kun ei edes sitten yritä mahdotonta mutta eihän se sitä estä etteikö hetkittäin kaipaisi sitä naista jota ei ole olemassa.
- Kaveriton nussimaton
Tätä minä olen aina epäillytkin. Ne nussivat niitä kavereitaan! Tekaistuilla Facebook-kavereillani ei ole fyysistä pillureikää, joten en voi niitä nussia, kyllä nyt taas vituttaa!
- Jii007
On otettu kontaktia naisiin niin kasvotusten, puhelimella kuin netissäkin. Kun ei vaan tärppää niin ei tärppää.
Olenkin joskus itseasiassa tehnyt eräänlaista tutkimustakin.
Olen joskus muinoin ottanut kontaktia erinäköisiin naisiin niin omalla kuvallani kuin erään kaverini kuvalla, hänen luvallaan toki. Eli hän oli apulaiseni tässä tutkimuksessa. Olen siis huijannut naisia hieman. En ole siis mitään suhdetta tai panoa hakenut vaan halusin varsin kokeilla onko vika jutuissani vai ulkonäössäni. Ihan kuin en olisi sitä tiennyt jo etukäteen.
Kokeilussani olen kirjoitellut samat asiat näille naisille tokikin hieman erilaisin sanoin, mutta omalle kuvalleni ei kukaan vastannut mitään ja taas tälle kaverilleni tuli vastaus lähes aina vaikka kirjoittaisikin samat asiat. Tähän "tutkimukseen" perustuukin väitteeni siitä, että naiset hakevat vain komeaa miestä eivätkä sitä ihanaa miestä joka on keskitasoa rumempi. Tämä kokeiluni ratkaisikin viimeistään sen, että omana itsenäni en kelpaa naisille ja ulkonäköni täytyisi muuttua kokonaan. Kaikille ei vaan valitettavasti luoda pariutumiseen tarvittavia ominaisuuksia.
Kaverini muuten sai hetkellisesti naisenkin tämän tutkimuksemme ansioista.- aiemmin läski
Nykyään normaali.. Jep, naiset katsovat vain ja ainoastaan ulkonäköä ja rahoja. Kaikki muu on naiselle paskaa. Kokemusta on iman ulkonäön suhteen läskiydestä ja normaalista ulkonäöstä ja samoin on kokemusta naisten suhtatumisesta;)
aiemmin läski kirjoitti:
Nykyään normaali.. Jep, naiset katsovat vain ja ainoastaan ulkonäköä ja rahoja. Kaikki muu on naiselle paskaa. Kokemusta on iman ulkonäön suhteen läskiydestä ja normaalista ulkonäöstä ja samoin on kokemusta naisten suhtatumisesta;)
Rehellisesti sanoen uskon kyllä, että molemmille sukupuolille tuo lihavuus vs. normaalipaino -kysymys vaikuttaa aika paljon kysyntään. Olet varmaan huomannut, että samaan tapaan myös naisilta odotetaan suht normaalipainoa, ja se usein on se asia mikä toistuu myös tämän palstan ihannenaiskuvauksissa. Ei sillä että se suinkaan järjetön kriteeri olisi, varsinkaan jos on itse normaalipainoinen tai liikunnallinen (ja jos on kyse suurestakin ylipainosta, niin siinä tulee jo mukaan myös terveysriskit), mutta mielestäni se ei suinkaan ole pelkästään miehiltä odotettu kriteeri.
- lihava nainen
marianne89 kirjoitti:
Rehellisesti sanoen uskon kyllä, että molemmille sukupuolille tuo lihavuus vs. normaalipaino -kysymys vaikuttaa aika paljon kysyntään. Olet varmaan huomannut, että samaan tapaan myös naisilta odotetaan suht normaalipainoa, ja se usein on se asia mikä toistuu myös tämän palstan ihannenaiskuvauksissa. Ei sillä että se suinkaan järjetön kriteeri olisi, varsinkaan jos on itse normaalipainoinen tai liikunnallinen (ja jos on kyse suurestakin ylipainosta, niin siinä tulee jo mukaan myös terveysriskit), mutta mielestäni se ei suinkaan ole pelkästään miehiltä odotettu kriteeri.
ei kiinnosta;)
lihava nainen kirjoitti:
ei kiinnosta;)
Niin, no eikös se sitten olekin niin kuin sanoin: että samaa vaaditaan naisiltakin? Siksi vähän ihmettelin nimimerkin "aiemmin läski" kommenttia siitä että erityisesti juuri naiset katsoisivat sitä painoa...
- naisen tärkein
marianne89 kirjoitti:
Niin, no eikös se sitten olekin niin kuin sanoin: että samaa vaaditaan naisiltakin? Siksi vähän ihmettelin nimimerkin "aiemmin läski" kommenttia siitä että erityisesti juuri naiset katsoisivat sitä painoa...
ominaisuus ja assetti on ulkonäkö. Jos ulkonäkö on naisella päin persettä.. se on moro;)
naisen tärkein kirjoitti:
ominaisuus ja assetti on ulkonäkö. Jos ulkonäkö on naisella päin persettä.. se on moro;)
Niin eli päästään edelleen tähän, että sitten vielä ihmetellään, jos tasa-arvon myötä ajatellaan samoin miehistä? Siihen on turha sitten yhdistää sitä, että mieheltä vaadittaisiin lisäksi varallisuutta ja statusta, koska se ei nykyaikana länsimaissa pidä paikkaansa. Enemmänkin niissä maissa joissa nainen ei vielä juurikaan ansaitse omaa elantoaan, on varakas ja korkeastatuksinen mies lähes joka naisen haave.
Minusta on vielä ihan luonnollista vaatia normaalipainoa, mutta miksi se oli aiemman kirjoittajan mielestä ihan kamalaa jos se vaatimus tulikin naisilta? Miksi jonkun hoikan ja liikunnallisen naisen pitäisi ottaa omaan elämäntyyliin sopimaton mies sen enempää kuin liikunnallisen miehen pitäisi ottaa omaan elämäntyyliin sopimaton nainen?- suurin osa
marianne89 kirjoitti:
Niin eli päästään edelleen tähän, että sitten vielä ihmetellään, jos tasa-arvon myötä ajatellaan samoin miehistä? Siihen on turha sitten yhdistää sitä, että mieheltä vaadittaisiin lisäksi varallisuutta ja statusta, koska se ei nykyaikana länsimaissa pidä paikkaansa. Enemmänkin niissä maissa joissa nainen ei vielä juurikaan ansaitse omaa elantoaan, on varakas ja korkeastatuksinen mies lähes joka naisen haave.
Minusta on vielä ihan luonnollista vaatia normaalipainoa, mutta miksi se oli aiemman kirjoittajan mielestä ihan kamalaa jos se vaatimus tulikin naisilta? Miksi jonkun hoikan ja liikunnallisen naisen pitäisi ottaa omaan elämäntyyliin sopimaton mies sen enempää kuin liikunnallisen miehen pitäisi ottaa omaan elämäntyyliin sopimaton nainen?sinkkunaisista rumia ja lihavia ja tatuoituja ja mamujen ex patjoja..
suurin osa kirjoitti:
sinkkunaisista rumia ja lihavia ja tatuoituja ja mamujen ex patjoja..
Omasta kaveripiiristäni tatuoituja ei ole kuin kaksi. Euroopan ulkopuolisten mamujen kanssa joskus ollut n. 3, ulkomaisten länsimaisten miesten kanssa kyllä jo huomattavasti useampi. Paino vaihtelee ainakin tuttavapiirissäni aika laidasta laitaan, samoin on sekä erittäin suosittuja että vähemmän suosittuja.
- lnc_
No kerro mistä sinä miehenä lähtisit netistä etsimään keskustelu-/kaveriseuraa naissukupuolesta?
- Kaveriton nussimaton
Ja panoseuraa! Se keskustelukaveri on pelkkä tekosyy ettei ämmä heti arvaa että pillun kimppuun yritän päästä kyrvälläni rylläyttämään.
Kaveriton nussimaton kirjoitti:
Ja panoseuraa! Se keskustelukaveri on pelkkä tekosyy ettei ämmä heti arvaa että pillun kimppuun yritän päästä kyrvälläni rylläyttämään.
Se on sitten kumma ettei noista kavereista ole kukaan ole tähän mennessä yrittänyt pillun kimppuun kyrvällään, vaikka osan olen tuntenut jo vuosia... Useimmiten sen kuitenkin näkee päällepäin, kellä on taka-ajatukset mielessään ja lähes aina nämä tälläiset tapaukset yrittävät siihen jo vain viikon-parin tuntemisen jälkeen. Vähintäänkin kähmimään ollaan pyrkimässä siihen mennessä, mutta koska kaveruuteen ei omalla kohdallani kuulu intiimi fyysisyys, niin ovat samantien ne yrittäjät saaneetkin jäädä entisiksi "tuttavuuksiksi" (vaikka eivät sille asteelle kylläkään edes ehtineet).
- suosittelen
marianne89 kirjoitti:
Se on sitten kumma ettei noista kavereista ole kukaan ole tähän mennessä yrittänyt pillun kimppuun kyrvällään, vaikka osan olen tuntenut jo vuosia... Useimmiten sen kuitenkin näkee päällepäin, kellä on taka-ajatukset mielessään ja lähes aina nämä tälläiset tapaukset yrittävät siihen jo vain viikon-parin tuntemisen jälkeen. Vähintäänkin kähmimään ollaan pyrkimässä siihen mennessä, mutta koska kaveruuteen ei omalla kohdallani kuulu intiimi fyysisyys, niin ovat samantien ne yrittäjät saaneetkin jäädä entisiksi "tuttavuuksiksi" (vaikka eivät sille asteelle kylläkään edes ehtineet).
sinulle koiraa..
suosittelen kirjoitti:
sinulle koiraa..
Kelpaa mainiosti sitten joskus viiden vuoden päästä.
- Nyt se tunnusti!
marianne89 kirjoitti:
Eli nyt suoraan tunnustat, että on olemassa "kaverimiehiä", joiden kyrpää seisotetaan tyhjän panttina ja sitten on nussijamiehiä, jotka päästetään haarojen väliin ähkimään. Tätähän palstalla on aina toitotettu ja sieltä se lopulta tuli!
- panomies..
Nyt se tunnusti! kirjoitti:
Eli nyt suoraan tunnustat, että on olemassa "kaverimiehiä", joiden kyrpää seisotetaan tyhjän panttina ja sitten on nussijamiehiä, jotka päästetään haarojen väliin ähkimään. Tätähän palstalla on aina toitotettu ja sieltä se lopulta tuli!
ei pidä kaverinaisia..
- ristiriitaista
marianne89 kirjoitti:
Mutta ensimmäisessä tekstissä kehoitat kaveruuden kautta etsimään mahdollista suhdetta. Se ei kuitenkaan lopulta ole mahdollista, koska kyse on vain kaverista.
Nyt se tunnusti! kirjoitti:
Miten kuvaan sopii sitten se, että kaverimiehissäni on niin niitä sosiaalisia ja suosittujakin kuin hiljaisempia, ja lisäksi siltä väliltä? Kukaan heistä ei silti ole sen "enempää" kuin kaveri, ei myöskään seksikaveri. Ja millä lailla seisottaa miestä odottamassa, jos ollaan yhtä mieltä siitä että ollaan KAVEREITA? Jos joku mies olettaa että pelkkä kaveruus velvoittaisi naisen automaattisesti seksiin, on vika miehen maailmankuvassa.
ristiriitaista kirjoitti:
Mutta ensimmäisessä tekstissä kehoitat kaveruuden kautta etsimään mahdollista suhdetta. Se ei kuitenkaan lopulta ole mahdollista, koska kyse on vain kaverista.
Ei välttämättä juuri suhdetta, vaan vastakkaisen sukupuolen kaveri voi olla hyvä monessakin mielessä (parempi itsevarmuus ja vähemmän stressiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, vastakkaisen sukupuolen maailmaan ja ajatuksiin tutustuminen), ja sitten sinä yhtenä osa-alueena on erikseen se että myös nämä kaveripohjalta rennolla fiiliksellä ja ilman liikoja odotuksia alkaneet jutut VOIVAT (ei tietenkään monesti johda) johtaa myös suhteeseen. Ja vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kautta jokatapauksessa tapaa helpommin niitä uusia muitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden suhteen ovet voivat olla laajemmin auki muullekin silloinkin kun sen kaverin kanssa on jo tullut selväksi että myös pelkkänä kaverina tuttavuus jatkuukin.
- Kaveri haluaa nussia
marianne89 kirjoitti:
Miten kuvaan sopii sitten se, että kaverimiehissäni on niin niitä sosiaalisia ja suosittujakin kuin hiljaisempia, ja lisäksi siltä väliltä? Kukaan heistä ei silti ole sen "enempää" kuin kaveri, ei myöskään seksikaveri. Ja millä lailla seisottaa miestä odottamassa, jos ollaan yhtä mieltä siitä että ollaan KAVEREITA? Jos joku mies olettaa että pelkkä kaveruus velvoittaisi naisen automaattisesti seksiin, on vika miehen maailmankuvassa.
Ei mies halua koskaan olla naiselle pelkkä kaveri. Joka ikinen niistä kaverimiehistäsi sutaisisi, jos levittäisit sille limaläpesi lätisytettäväksi, kokeile vaikka. Paitsi tietysti jos olet joku vastenmielisen ruma läskisäkki, mutta ei silloin olisi muutenkaan mitään järkeä pyöriä muna pystyssä kaveripiirissäsi.
- ytmi
Kaveri haluaa nussia kirjoitti:
Ei mies halua koskaan olla naiselle pelkkä kaveri. Joka ikinen niistä kaverimiehistäsi sutaisisi, jos levittäisit sille limaläpesi lätisytettäväksi, kokeile vaikka. Paitsi tietysti jos olet joku vastenmielisen ruma läskisäkki, mutta ei silloin olisi muutenkaan mitään järkeä pyöriä muna pystyssä kaveripiirissäsi.
panomies ei todellakaan pidä kamunaisia vaan nussii naisia..
Kaveri haluaa nussia kirjoitti:
Jos ne ns. "ytm":t kerran ovat riittävän rohkeita tekemään aloitteita jopa suoraan baarissa, niin on se kumma että nämä oman tuttavapiirini suositut miehet muka hakisivat kaveruudesta vain ja ainoastaan sitä että pääsisivät "lätisyttämään", mutta yhtäkkiä eivät kuitenkaan uskaltaisikaan mitään oma-aloitteista yritystä tehdä sen eteen.
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut: ihan riittävästi kertoo miehestä sekin, jos kuvittelee vielä nykyaikanakin ettei yksikään mies voi olla naiselle vilpittömästi pelkkä kaveri tai tuttava. Jos ei itse voi, on se vain oma menetys eikä onneksi koske kaikkia miehiä.- Reipas Mies
marianne89 kirjoitti:
Jos ne ns. "ytm":t kerran ovat riittävän rohkeita tekemään aloitteita jopa suoraan baarissa, niin on se kumma että nämä oman tuttavapiirini suositut miehet muka hakisivat kaveruudesta vain ja ainoastaan sitä että pääsisivät "lätisyttämään", mutta yhtäkkiä eivät kuitenkaan uskaltaisikaan mitään oma-aloitteista yritystä tehdä sen eteen.
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut: ihan riittävästi kertoo miehestä sekin, jos kuvittelee vielä nykyaikanakin ettei yksikään mies voi olla naiselle vilpittömästi pelkkä kaveri tai tuttava. Jos ei itse voi, on se vain oma menetys eikä onneksi koske kaikkia miehiä.Jopa olet harppu jos suurin osa kamumiehistä ei viitsi seksiä ehdotella kun vapaanakin taidat olla? Ytm on viekas. Juuri vain kamuja-aloitus on klassinen jolla sun vaatimuslista kemia-r.i.co.-säädöksineen miestä kohtaan saadaan nollattua, sitten Se vaan tapahtuu ja ytm on panon rikkaampi. KTM-koettaa tutustumisessa ehdotalla seurustelun mahkua, ehkä elämän visioitaan ja muuta tulevaisuutta. ATM ei rohkene kuin puhumaan rakkaista harrastuksistaan ja äitinsä kissasta-ei onnaa että muuta kuin ilmaisen taksikuskin bileporukalleen nainen tuollaistesta miehenhahmotelmasta saisi (en viittaa vahvuudesta poistuneeseen nimimerkkiin täällä).
Etkö käsitä että sinkku mies ei voi pitää sinkku naista "vain" kaverina. Pian sillä kamunaisella on joku suulaampi mies ja kohta sukupuolielimet lätisee. Nainen alistaa miehen kun ei anna kilpailla lätisyttäjän paikasta!
Sen sijaan sinkkumiehellä voi olla naimisissa oleva kaveri nainen joka voi olla vaikkapa kaverin vaimo. Se on ainut asia mikä käy järkeen.
Älä halvenna miehiä tuolla uskalluksen puutteella. Pikkupoikana oli tapana kisailla toisten kanssa et uskalla sitä ja tätä, ja kohta oli jollain haava päässä tai pahempaa. Tämän takia prostituutio elää aina kun täysijärkiset miehet ulkoistavat seksin saannin sieltä yökerhosta vapaille kapitalistisille markkinoille jossa mies valitsee seksin kohteensa eikä päinvastoin. Yökerhosta ei todellakaan jokainen sinne menevä mies saa seksiä. Se varmaan on naisille uusi tieto. Eli maksuseksin kanssa on sama kuin naisen seksin saannin kanssa se on varmaa kunhan on lompakossa pari seteliä sillä hetkellä.
Naisilla on toki sinänsä varaa pitää eritason tuttavuuksia itsellään, ehkä siten panorinki-toimintaa selitellään itselleen mutta yleensä miehet ovat joko romanttisessa mielessä tutustumassa kiinnostavaan naiseen tai ei ollenkaan. Reipas Mies kirjoitti:
Jopa olet harppu jos suurin osa kamumiehistä ei viitsi seksiä ehdotella kun vapaanakin taidat olla? Ytm on viekas. Juuri vain kamuja-aloitus on klassinen jolla sun vaatimuslista kemia-r.i.co.-säädöksineen miestä kohtaan saadaan nollattua, sitten Se vaan tapahtuu ja ytm on panon rikkaampi. KTM-koettaa tutustumisessa ehdotalla seurustelun mahkua, ehkä elämän visioitaan ja muuta tulevaisuutta. ATM ei rohkene kuin puhumaan rakkaista harrastuksistaan ja äitinsä kissasta-ei onnaa että muuta kuin ilmaisen taksikuskin bileporukalleen nainen tuollaistesta miehenhahmotelmasta saisi (en viittaa vahvuudesta poistuneeseen nimimerkkiin täällä).
Etkö käsitä että sinkku mies ei voi pitää sinkku naista "vain" kaverina. Pian sillä kamunaisella on joku suulaampi mies ja kohta sukupuolielimet lätisee. Nainen alistaa miehen kun ei anna kilpailla lätisyttäjän paikasta!
Sen sijaan sinkkumiehellä voi olla naimisissa oleva kaveri nainen joka voi olla vaikkapa kaverin vaimo. Se on ainut asia mikä käy järkeen.
Älä halvenna miehiä tuolla uskalluksen puutteella. Pikkupoikana oli tapana kisailla toisten kanssa et uskalla sitä ja tätä, ja kohta oli jollain haava päässä tai pahempaa. Tämän takia prostituutio elää aina kun täysijärkiset miehet ulkoistavat seksin saannin sieltä yökerhosta vapaille kapitalistisille markkinoille jossa mies valitsee seksin kohteensa eikä päinvastoin. Yökerhosta ei todellakaan jokainen sinne menevä mies saa seksiä. Se varmaan on naisille uusi tieto. Eli maksuseksin kanssa on sama kuin naisen seksin saannin kanssa se on varmaa kunhan on lompakossa pari seteliä sillä hetkellä.
Naisilla on toki sinänsä varaa pitää eritason tuttavuuksia itsellään, ehkä siten panorinki-toimintaa selitellään itselleen mutta yleensä miehet ovat joko romanttisessa mielessä tutustumassa kiinnostavaan naiseen tai ei ollenkaan."Etkö käsitä että sinkku mies ei voi pitää sinkku naista "vain" kaverina."
En, koska näin ei todellakaan ole niissä piireissä joissa itse liikun ja koska näin ei oman tuttavapiirini miesten kohdalla ole. Onneksi. Aika surullista olisi, jos kaikki maailman miehet näkisivät naisen vain hyötyvälineenä. Ja sitten vielä ihmetellään, ettei ne kamunaiset anna, no ei ihmekään jos asenne on se, ettei naista nähdä ihmisenä jollaisen kanssa voi olla hyvä kaveri tai tuttavakin, vaan pelkkänä panona ja sinä hyödykkeenä mitä tämä voi tuoda!
"Jopa olet harppu jos suurin osa kamumiehistä ei viitsi seksiä ehdotella kun vapaanakin taidat olla?"
Kyllä sitä seksiäkin saisi, mutta tuollaiset "mukakaverit" eli kaveria pano mielessään esittävät eivät paljoa kiinnosta ja kuten sanoin, sellaiset yleensä yrittävät kyseistä asiaa aika alkumetreillä. Mutta osa niistä pelimiehistäkin voi olla ihan kavereitakin ilman että tulisi mieleenkään muutakaan. Osa ei, mutta ainakaan tämän palstan kirjoitusten perusteella eipä näemmä voi osa atm:stäkään olla kellekään naiselle pelkkiä kavereita.
Yleisemmin ottaen koko ketjua koskien eikä varsinaisesti tähän viestiin: on se kumma että jos jotain uutta katsantokantaa sekin saa vain negatiivisen vastaanoton tyyliin "palstan tylsin avaus", "siinähän kurppa yrittää käydä neuvomaan ja on tietävinään taas niin asiastan vaikkei tiedä mistään mitään" tai "mitenhän etova kurppa mahdat olla". Herranjestas, enhän ole väittänytkään aloituksessanikaan mainitsemiani asioita absoluuttisiksi totuuksiksi tai asioiksi jotka toimivat 100 % varmuudella vaan se on vain yksi ajatus jonka olen muodostanut kokemusten pohjalta ja ehdotus siihen miten asioita voi myös katsoa! Vai pitäisikö jokaikiseen viestiin liittää perään "tämä on vain oma näkemykseni joka perustuu omiin kokemuksiini, eikä se tue perinteistä kultaista atm-ajattelua" että menee varmasti perille?
Eipä täällä tosin pitäisi enää hämmästyä mistään, mutta en oikein ymmärrä mistä palstan kriittisimmät miehet saavat sen kantavan kipinän ja ilon elämäänsä, jos eivät voi ajatella mistään positiivisesti tai kokeilla mitään uutta ilman "ei se kuitenkaan paskaakaan hyödytä" -ennakkoasennetta. En nimittäin usko että siinä kauheasti menettääkään, jos kokeilee mahdollisuutta tutustua naisiin myös pelkkinä kavereina eikä pelkästään "kaikki tai ei mitään" -asenteella.- En ole kaveri
marianne89 kirjoitti:
"Etkö käsitä että sinkku mies ei voi pitää sinkku naista "vain" kaverina."
En, koska näin ei todellakaan ole niissä piireissä joissa itse liikun ja koska näin ei oman tuttavapiirini miesten kohdalla ole. Onneksi. Aika surullista olisi, jos kaikki maailman miehet näkisivät naisen vain hyötyvälineenä. Ja sitten vielä ihmetellään, ettei ne kamunaiset anna, no ei ihmekään jos asenne on se, ettei naista nähdä ihmisenä jollaisen kanssa voi olla hyvä kaveri tai tuttavakin, vaan pelkkänä panona ja sinä hyödykkeenä mitä tämä voi tuoda!
"Jopa olet harppu jos suurin osa kamumiehistä ei viitsi seksiä ehdotella kun vapaanakin taidat olla?"
Kyllä sitä seksiäkin saisi, mutta tuollaiset "mukakaverit" eli kaveria pano mielessään esittävät eivät paljoa kiinnosta ja kuten sanoin, sellaiset yleensä yrittävät kyseistä asiaa aika alkumetreillä. Mutta osa niistä pelimiehistäkin voi olla ihan kavereitakin ilman että tulisi mieleenkään muutakaan. Osa ei, mutta ainakaan tämän palstan kirjoitusten perusteella eipä näemmä voi osa atm:stäkään olla kellekään naiselle pelkkiä kavereita.
Yleisemmin ottaen koko ketjua koskien eikä varsinaisesti tähän viestiin: on se kumma että jos jotain uutta katsantokantaa sekin saa vain negatiivisen vastaanoton tyyliin "palstan tylsin avaus", "siinähän kurppa yrittää käydä neuvomaan ja on tietävinään taas niin asiastan vaikkei tiedä mistään mitään" tai "mitenhän etova kurppa mahdat olla". Herranjestas, enhän ole väittänytkään aloituksessanikaan mainitsemiani asioita absoluuttisiksi totuuksiksi tai asioiksi jotka toimivat 100 % varmuudella vaan se on vain yksi ajatus jonka olen muodostanut kokemusten pohjalta ja ehdotus siihen miten asioita voi myös katsoa! Vai pitäisikö jokaikiseen viestiin liittää perään "tämä on vain oma näkemykseni joka perustuu omiin kokemuksiini, eikä se tue perinteistä kultaista atm-ajattelua" että menee varmasti perille?
Eipä täällä tosin pitäisi enää hämmästyä mistään, mutta en oikein ymmärrä mistä palstan kriittisimmät miehet saavat sen kantavan kipinän ja ilon elämäänsä, jos eivät voi ajatella mistään positiivisesti tai kokeilla mitään uutta ilman "ei se kuitenkaan paskaakaan hyödytä" -ennakkoasennetta. En nimittäin usko että siinä kauheasti menettääkään, jos kokeilee mahdollisuutta tutustua naisiin myös pelkkinä kavereina eikä pelkästään "kaikki tai ei mitään" -asenteella.Mieluummin "pillua tai ei mitään" -asenne. En jaksa alkaa mitään kaveria esittää jos ne haarat ei aukene.
- Mies31v.
Olipa unettavaa paskaa. Mainitsit jossain vaiheessa ettet ole kovin hot. Mainitsit myös miten olit kaveriesi kanssa baarissa ja miehet yrittivät teitä ja se oli hellyyttävää blaablaa. Silloin toit julki miten olit parempi hyvännäköisten kavereiden kanssa. Liian tasokasta niille pelleille.. Nyt olet vain ja olet vaatimaton. Et pidä naamastasi. :(
Ja sitten kirjoitat kasan paskaa. Vähän kuin Maija Mehiläisen tytär Sirpa. Ei koskaan oppinut lentämään. Vieläkin heinäsirkkojen kanssa kolmi-ponnistusta treenaavat ja se on siinä.
Kukaan itseään arvostava ei tarvitse tuollaista paskaa ristikseen. Kirjoitat täällä koska uskallat ja nää on sulle kuin lemmikit. Ne kaikki on vain kavereita. Joku hottis mies olis sulle vaan taas joku pelaaja, joku jota et edes uskalla yrittää. Mutta yrittäisi sua, niin torppaisit ja miettisit omia vikojasi.
Ota yksikin näistä silloin kun olet kavereidesi kanssa kermoissa, nouse ylös ja sano mitä haluat. Kutsu hänet pöytään ja tarjoa bisse. Siinä on sulle mies saatana! Anna sille ja sano mitä haluat. Äläkä lässytä. Anna hänelle huomiosi ja bisse, muuta ei tarvitse antaa. Anna hänelle pettymys olemalla oma itsesi.
Älä koskaan neuvo jos et tiedä mistään mitään, tsiisus! Aina osoita itse esimerkkiä. Ja sen jälkeen puhu. Iske itse äläkä puhu miten miehiä lentelee kavereiksi. Niin wiikkiiEi suora iskeminen välttämättä monellekaan olekaan helppoa. Mutta ihmisiin osaan kyllä tutustua ihan oma-aloitteisestikin ekan siirron tekemällä, mikä on eri asia kuin iskeminen tai treffeille pyytäminen. Ainoastaan silloin tämä ei vielä nykyisinkään onnistu, jos olen kiinnostunut tyypistä jo muussakin mielessä tai varsinkin ihastunut. Mutta monen palstalaisen (siis niiden jotka eivät vielä ole aktiivisia ihmissuhteissaan ylipäänsä) olisi hyvä samalla lailla aktivoitua ainakin uusiin ihmisiin tutustumisen suhteen yleisemmällä tasolla. Ei heidänkään tarvitse ihastustaan mennä suoraan iskemään, jos on liian paniikissa siinä tilanteessa niin helposti se paniikkikin voi sotkea tilanteen kun yhtäkkiä ei tule sanaa suusta, mutta mielestäni kannattaa heidänkin oppia nykyistä helpommin tekemään siirtoja vaikka alkuun ihan vaan small talk -rupattelun ja sitä kautta tuttavuuksien tekemisenkin suhteen.
- en sano kuka!
Tylsin ketju pitkään aikaan. Mariannemies on puuduttavan tylsä jauhaessaan jotain "oo mun kaa kaveri"-juttujaan ja antaa ohjeita kuin äiti mukuloilleen.."näin kun teette, niin kyllä irotaa pillua"-hämätkää kaverit hämätkää ensin ja sitten iskette kyntenne..
No saat sinä vapaasti pitää aloitustani tylsänä, mutta tosielämässä sitä vaan täytyy olla itsekin aloitteellinen että saa luotua uusia tuttavaverkostoja ja sen myötä ihmissuhteita. Ja se on ihan varma että tiettyjen palstatyyppien viljelemällä asenteella "kaikki naiset ovat hakkaajan haluavia lutkia" edes haluamatta tutustua ennakkoluulottomasti uusiin naisiin ei ainakaan edisty vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa. Miksi ylipäänsä sitten luet aloittamiani ketjuja, jos et kuitenkaan saa niistä sen enempää irti?
- tyhmä ätmi
marianne89 kirjoitti:
No saat sinä vapaasti pitää aloitustani tylsänä, mutta tosielämässä sitä vaan täytyy olla itsekin aloitteellinen että saa luotua uusia tuttavaverkostoja ja sen myötä ihmissuhteita. Ja se on ihan varma että tiettyjen palstatyyppien viljelemällä asenteella "kaikki naiset ovat hakkaajan haluavia lutkia" edes haluamatta tutustua ennakkoluulottomasti uusiin naisiin ei ainakaan edisty vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa. Miksi ylipäänsä sitten luet aloittamiani ketjuja, jos et kuitenkaan saa niistä sen enempää irti?
Hyvä aloitus ja kommentteja mariannelta.
- IhmetteleväN
tyhmä ätmi kirjoitti:
Hyvä aloitus ja kommentteja mariannelta.
Hyvin jaksaa Marianne vastailla assertiivisesti monien vittuileviin vastauksiin.
Mutta mikä tarve meillä naisilla on auttaa miehiä? Oon itekin käynyt tuon vaiheen läpi. Miksi me halutaan nostaa suossa rypeviä miehiä ylös sieltä, kun ei ne itse halua/uskalla nousta. Miks me ei voida antaa niiden pitää rajansa, jotka ne tekee elämänsä ympärille? - ätmi
IhmetteleväN kirjoitti:
Hyvin jaksaa Marianne vastailla assertiivisesti monien vittuileviin vastauksiin.
Mutta mikä tarve meillä naisilla on auttaa miehiä? Oon itekin käynyt tuon vaiheen läpi. Miksi me halutaan nostaa suossa rypeviä miehiä ylös sieltä, kun ei ne itse halua/uskalla nousta. Miks me ei voida antaa niiden pitää rajansa, jotka ne tekee elämänsä ympärille?Siis mitä miehiä te muka "nostatte"?
YT-miehiä päällenne ähkimään, korkeintaan.
- sinkkumies.
Oot kyllä oikeassa että en minä ainakaan kauheesti ota naisiin yhteyttä enkä vastaile niiden ilmoituksiin. Olen paljon vastaillut mutta harvoin saan mitään vastausta takas niin ei sitten oikein viitsi enää. Kyllä katselen naisten profiileja ja jos löytyy joku sopiva johon omat kriteerit sopii niin voin vastata mutta sitä nyt tapahtuu kerran kuussa korkeintaan.
- sinkkumies.
Olne kirjeenvaihto palstalta joskus löytänyt ihan kaveri naisia mutta ne asuu aina niin kaukana että ei ole mahista tapailuun mutta jonkin aikaa sitten ollaan kirjoitettu.
- sinkkumies.
sinkkumies. kirjoitti:
Olne kirjeenvaihto palstalta joskus löytänyt ihan kaveri naisia mutta ne asuu aina niin kaukana että ei ole mahista tapailuun mutta jonkin aikaa sitten ollaan kirjoitettu.
Itse yritän iskeä aina naiskavereita ja siksi ne ei halua tapailla muuten vaan, vaan jutellaan lähinnä facebookissa. yks jopa sanoi että osaan iskea naisia ja flirttailla ja et saisin kenet vaan mutta en ole sen unelma mies. Oon sille liian lyhyt kun se tykkää sellasist 180 cm miehistä. Jos osaisin iskee naisia niin en mä varmaan sinkku olis..
- lottamari<3
sinkkumies. kirjoitti:
Niin, ja niillä naisilla niin kuin miehilläkin on sata muuta kirjoituskaveria. Mitä iloa siitä on, että olet yksi kirjoituskaveri muiden jonon joukossa olevien kanssa. Sekään ei toimi, kun viesti silloin toinen tällöin tulee, jossa lukee hei mitä kuuluu ja sitten kun kirjoitat pitkän litanian, niin viikkon päästä saat vastauksen taas, että hei mitä kuuluu.Järkevää.
- Ylermi Alarik
Miehenä ihmettelen myös, miksi muka miehellä ei voisi olla naispuolisia kavereita. Minä ainakin tunnen lukuisia mukavia naisia, jotka eivät sytytä minua millään tavalla romanttisesti tai seksuaalisesti. Miksi en voisi silti olla heidän kanssaan tekemisissä, kun ovat muuten mukavia ihmisiä. Onhan minulla muitakin tarpeita kuin seksuaaliset ja romanttiset tarpeet. Elämä on mukavampaa kun on monenlaisia ihmisiä ympärillä, joiden kanssa jakaa elämän suruja ja iloja.
- lottamari<3
Ei kai kukaan ole kieltänytkään sinulta tai keneltäkään muilta miehiltä naispuolisia kavereita. Miehet nyt eivät viihdy naisen kanssa pelkkinä kavereina tai harvoin. Miehet ovat kaveria toisten miesten kanssa, mutta naisen kanssa ollaan joko vakipanokaveria tai sitten mieskaverin tyttöystän tai vaimon kautta kamua. Harvemmin mies ja nainen ovat pelkkiä kavereita vaan.
- jos naiselta ei
lottamari<3 kirjoitti:
Ei kai kukaan ole kieltänytkään sinulta tai keneltäkään muilta miehiltä naispuolisia kavereita. Miehet nyt eivät viihdy naisen kanssa pelkkinä kavereina tai harvoin. Miehet ovat kaveria toisten miesten kanssa, mutta naisen kanssa ollaan joko vakipanokaveria tai sitten mieskaverin tyttöystän tai vaimon kautta kamua. Harvemmin mies ja nainen ovat pelkkiä kavereita vaan.
heru, ei nainen myöskään voi olla kaveri.
- kaverimiäs
lottamari<3 kirjoitti:
Harva nainen on minunkaan kaveri. Oikeastaan ei kukaan ole ihan lähimpiä kavereita. On muutamia sellaisia vähän "kaukaisempia" naiskavereita, joiden kanssa tekee asioita isommalla porukalla.
Yhtäkään sellaista naiskaveria ei minulla ole, jonka kanssa voisin viettää aikaa ihan vaan kahdestaan.
Naisten kanssa ei vaan ole samoja harrastuksia ja jutunaiheita. Ei siis ole mitään luontevaa tapaa olla vain kaveri naisten kanssa. Miehistä näitä kavereita kuitenkin löytyy.
Jos joskus löytyisi sellainen nainen, joka jakaisi omat mielenkiinnon alueet, niin varmasti voisin myös kaverina olla kyseisen naisen kanssa jos suhde ei olisi mahdollinen. Tietysti kuitenkin ensisijaisesti pyrkisin suhteeseen, jos nainen herättäisi mielenkiintoni fyysisesti ja ajatusmaailmaltaan.
Kyse naisten kanssa kaveruudesta ei ole siitä etteikö voitaisi olla vain kamuja. Kyse on vaan siitä että nainen harvoin herättää miehessä sellaista "kaveruuden" fiilistä (homomiehet on yleensä niitä ainoita jotka jakaa ne naisten mielenkiinnon kohteet, kuten shoppailun, muodin, draamasta keskustelun, ihmissuhteista juoruamiset, yms.).
Löytyy niitä muunlaisiakin naisia joita kiinnostaa vaikka autot, rakentelu, aseet, joukkue-urheilu, maailmanpolitiikka, yms., mutta paljon vähemmän.
Usein kun mies valitsee naista parisuhteeseen, niin valinta tapahtuu naisen ulkonäön ja (helpon) luonteen perusteella. Koska muuta yhteistä esim. harrastuspuolella harvoin on. Sellaiset naiset ovat niitä harvinaisia helmiä missä nainen ja mies kohtaa myös tuolla osa-alueella. Ja jos sellaisen löytää, niin helposti haluaa muutakin kuin kaveruutta.
- nyt jopa 15%
Tuolla kaverimielellä olen monesti lähtenytkin liikkeelle...tai no ajatuksena kun kysynyt naista johonkin mutta ei. Siinähän se olisi hiena jos juttu syvenisi ja alkaisi hyvässä tapauksessa tuntemaan niitä suuria tunteita toista kohtaan ja siinä on hyvä pohja. Onko sitten että naiset luulevat helposti että kohta jo kihloja ehdotellaan yms liian nopeaa toimintaa.
Monesti lukenut kun naiset toivovat niiden mukavien ja ihan perusnormaalien miesten lähestymisiä eikä mitään alfa ym pintamiehiä mutta missähän sellaiset naisetkin sitten on kun aina tulee pakkeja ihan noilla rauhallisen etenemisen menetelmilläkin.
Sekin kyllä vaikuttaa suuresti kun harvakseltaan tulee lähestyttyä edes naista. Vaikka katseita kyllä oltaisiin vaihdettu monesti mutta sitten kun menee tekemään tuttavuutta niin pakit tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754