Täydellinen kroppa miesten ja naisten mielestä

pohdintaa...

http://viralscape.com/man-woman-perfect-body/

Naiset arvostavat laihempia naisia ja miehiä. Miehet arvostavat muodokkaampia naisia ja miehiä.

Ovatko nykyihanteet vääristyneitä? Kaikkialla hehkutetaan vain timmejä ja laihoja fitness-naisia. Onko muodokkaampi normaali nainen parempi?

10

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurvit ok

onhan se sellainen on naisellinen ja seksikäs nainen itse pidän xl naisista eilenkin uutisissa jutta urpilainen käveli hame päällä oi mikä nainen on kyllä seksikäs

• Et vissiin lukenut artikkelia tarkemmin, vaan katsoit vain kuvat?

"but both sexes prefer a broad and chiselled male body."

"Both sexes like a fairly muscular frame when it comes to men, though women prefer a slightly more rugged look, choosing Harry Styles floppy hair Jamie Dornan’s rough-hewn features."

Eli miesihanteet eivät juurikaan poikenneet sukupuolten välillä, ja ainoaksi eroksi siinä mainittiin että naisten mielestä komealla miehellä on karummat piirteet kuin miesten mielestä komealla, ei suinkaan "laihuus vs. tanakkuus".

• mies..

Mulla on jo tuo vasemmanpuoleinen miehen kroppa, mutta ei tietenkään kasvoja, ilman niitä komeita kasvoja tuollainen kroppa ei edelleenkään ole mitään.

• 11+1

Kyllä hoikkuus on vain parempi molemmilla sukupuolilla, kunhan ei aivan luuranko ole vaan terveen lihaksikas. Liian suuret lihaksetkaan eivät näytä hyvältä.

• kurvit ok

en tiedä muuta miehistä kuin sen että peilistä katsoo maailman komein ja täydellisin mies itse pidän ja pidän esikuvinani omaa isääni ja iso isääni muita miehiä en sitten ole nähnytkään ja tuskimpa tulen koskaan näkemäänkään tietysti jos saan omia lapsia ja nekin poikia mutta nais kauneuden tiedän jutta tyttö on vaan seksikäs

• Ihmisten pitäisi haistattaa pitkät sille mitä toiset pitävät hyvännäköisenä yms ja enempi keskittyä itseensä ja siihen, että itse pitää siitä kehostaan.
      Itse kun sitä kuitenkin joutuu kantamaan.. ;)

• kompleksi.

Mutta veikkaan, että moni meistä peilaa sen kelpaavuuden tunteen kauneusihanteista, stereotypioista ja viime kädessä muilta ihmisiltä... joiden mielipiteen ainakin kuvittelee heijastavan niitä kauneusihanteita ym.

• Madame M.

Se on totta, että ihmisten kannattaisi vähemmän miettiä sitä, että mitä muut haluavat. Pitäisi uskaltaa enempi tehdä ratkaisuja, joiden takana itse voi vilpittömästi seistä.

Minä heteronaisena koen esim. Nigella Lawsonin sekä Kate Winsletin erittäin naiselliseksi ja seksikkääksi. Olisin mielelläni yhtä kurvikas. Sporttisempi, nuorempi ja missimäisempi versio olisi Kate Upton.

Itse en oikein lämpene langanlaihoille malleille enkä pidä heitä seksikkäinä.

Seksikkäinä miesten vartaloina pidän vähän tukevampia ja normaalimpia vartaloita esim. Gerald Butler (tunnetuin filmirooli elokuvassa P.S. Rakastan sinua). Myös esim. jääkiekkoilijoiden vartalot ovat hotteja. En lämpene hoikille urheilijoille esim. pitkänmatkan juoksijoille, vaikka arvostankin heidän saavutuksiaan.

Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta.

• Ville_1111

Mulle ei ole niin väliä. Itse pidän monenmallisista. Langanlaihoista keskitasoisiin. Sitten kun alkaa läskit pursuamaan, niin alkaa oksennus lentämään. Ehkä se on ihan luonnollista sinänsä, että jos nainen päästää itsensä plösähtämään pahasti, niin kertoohan se paljon siitä että paljonko se pitää itsestään huolta. Jos ei pidä itsestään huolta, niin en kyllä jaksaisi moista kauaa katsella. Lihaksikkaat ovat myös seksikkäitä, kunhan se pysyy hyvissä rajoissa. Bodaajan kehot on todella rumia, mutta sellainen suht. luonnollisen näköinen lihaksikas keho on kyllä seksikäs. Toki ei välttämättä sen seksikkäämpi keskimäärin kuin muut kehotyypit. Riippuu loppuviimein aivoista ja naamasta.

En nyt voi itse miehistä seksuaalisesti sanoa, mutta ehkä positiivisemman kuvan antaa normaalivartaloinen henkilö. Kaikista negatiivisimman kuvan antaa ylipumpattu henkilö. En ikinä palkkaisi moista töihin. Läskimiehessä on sama vika kuin naisessa. En usko, että moinen pitää itsestään huolta, joten en tiedä haluaisinko esim. palkata kovin lihavaa. Riippuu tietysti meriiteistä.

• "Riippuu tietysti meriiteistä. "

No on se hienoo, että edes jotkut teistä työnantajista ihan pikkuisen niitä meriittejäkin vilaisette, ettekä sentään ihan aina pelkästään ulkonäön perusteella niitä työntekijöitänne valitse. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1047
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      951
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe