Palstan naiset:
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu?
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi?
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen?
e) oliko jotain seksielämää ennen neitsyyden menettämistä esim. oraaliseksiä?
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt?
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? Entä nyt?
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? Oliko hän neitsyt vai kokenut?
Neitsyyden menetys
35
803
Vastaukset
- vastauksia naiselta
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? 21v.
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu? Poikaystävä.
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi?Kaksi vuotta.
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen? Jatkui saman miehen kanssa vielä kolme vuotta.
e) oliko jotain seksielämää ennen neitsyyden menettämistä esim. oraaliseksiä? Oli käsin hyväilyä orgasmiin, molemmin puolin.
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? 30v. 3kpl eli sen verran kuin on poikaystäviä ollut.
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt? luultavasti aika kaunis, kommenttien mukaan. En ole kai paljon muuttunut.
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? Olen aika hoikka. Entä nyt? Edelleen olen hoikka bmi 19.
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? Oliko hän neitsyt vai kokenut? Hän oli myös neitsyt, minua vuoden nuorempi. a) 12 vuotiaana
b) 19 vuotiaan kaljun amiksen kanssa, jolla oli komeita tatuointeja- Timon tytär
Grrr ;)
- painu sinä vi*tuun
femnerd kirjoitti:
Hohhoijaa! Peris vauhdissa osa 358.
Hohhoijaa! femnerd vauhdissa kommentoimassa kommentoijia osa 948.
Milloin masennuksesi syvenee niin paljon että tapat vihdoin itsesi? Toivottavasti tapat samalla yhteiskunnan riippakivenä toimivan äitisi? - mies 86
painu sinä vi*tuun kirjoitti:
Milloin masennuksesi syvenee niin paljon että tapat vihdoin itsesi? Toivottavasti tapat samalla yhteiskunnan riippakivenä toimivan äitisi?Siivoa suusi.
painu sinä vi*tuun kirjoitti:
Milloin masennuksesi syvenee niin paljon että tapat vihdoin itsesi? Toivottavasti tapat samalla yhteiskunnan riippakivenä toimivan äitisi?Oho! Kylläpäs on jollakulla paljon patoutunutta vihaa. Tuliko parempi olo tuosta purkauksesta?
En tiennytkään, että kommentointi on kiellettyä. Kumma juttu, että itse teet ihan samaa. Sinäkö täällä määräät miten muut täällä vastaavat?
Suosittelen kyllä sinullekin mielenterveystoimistoon menoa. Tuollainen viha tuntematonta ihmistä kohtaan ei ole normaalia.
En osaa sanoa milloin masennukseni pahenee kun en ole ennustaja. Itsemurhan voi kyllä tehdä riippumatta masennuksen vakavuudesta.
Olenpa minä tehnyt johonkin lähtemättömän vaikutuksen! Kiitos tästä kunniasta! Jos joku noin kovasti toivoo minun tekevän itsemurhan, niin nyt en ainakaan varmana anna tuollaiselle kiusaajalle sitä ilonaihetta vaan elänkin100-vuotiaaksi! :-D
Olet kyllä ilkeä ja pahansuopa ihminen!
Minua voit haukkua niin paljon kuin huvittaa, mutta äitini jätät rauhaan! Äitini ei ole riippakivi, ei nyt eikä koskaan.
Äitini on ollut töissä ja maksanut veroja 13-vuotiaasta asti ja teki vuosikaupalla töitä kuutenä päivänä viikossa ja usein yli 12 tunnin työpäiviä. Äitini on tehnyt ihmisiän verran töitä, joten pidä arvostelut vaan omassa mahassasi!
Minähän en painu minnekään! Kuten olen jo aiemminkin sanonut, niin minua ei miehet määräile, ei täällä eikä IRL. Joten kun ei miellytä, niin älä lue!
Olet minulle jatkossa ilmaa!femnerd kirjoitti:
Oho! Kylläpäs on jollakulla paljon patoutunutta vihaa. Tuliko parempi olo tuosta purkauksesta?
En tiennytkään, että kommentointi on kiellettyä. Kumma juttu, että itse teet ihan samaa. Sinäkö täällä määräät miten muut täällä vastaavat?
Suosittelen kyllä sinullekin mielenterveystoimistoon menoa. Tuollainen viha tuntematonta ihmistä kohtaan ei ole normaalia.
En osaa sanoa milloin masennukseni pahenee kun en ole ennustaja. Itsemurhan voi kyllä tehdä riippumatta masennuksen vakavuudesta.
Olenpa minä tehnyt johonkin lähtemättömän vaikutuksen! Kiitos tästä kunniasta! Jos joku noin kovasti toivoo minun tekevän itsemurhan, niin nyt en ainakaan varmana anna tuollaiselle kiusaajalle sitä ilonaihetta vaan elänkin100-vuotiaaksi! :-D
Olet kyllä ilkeä ja pahansuopa ihminen!
Minua voit haukkua niin paljon kuin huvittaa, mutta äitini jätät rauhaan! Äitini ei ole riippakivi, ei nyt eikä koskaan.
Äitini on ollut töissä ja maksanut veroja 13-vuotiaasta asti ja teki vuosikaupalla töitä kuutenä päivänä viikossa ja usein yli 12 tunnin työpäiviä. Äitini on tehnyt ihmisiän verran töitä, joten pidä arvostelut vaan omassa mahassasi!
Minähän en painu minnekään! Kuten olen jo aiemminkin sanonut, niin minua ei miehet määräile, ei täällä eikä IRL. Joten kun ei miellytä, niin älä lue!
Olet minulle jatkossa ilmaa!Juu, eipä tuollaisista kiukkupurkauksista kannata itseensä ottaa, eikä tuo kitinä todellakaan edusta mitään palstan yleistä mielipidettä.
- lottamari<3
a) 14 vuotiaana
b) kulmakunnan kovimman jätkän, kaikkien tyttöjen ihaileman 18v jännä-Jannen kanssa
c) niin kauan kuin muistan
d) sanotaanko nyt näin että tavaraa on jaettu ahkerasti
e) olin vetänyt pari kertaa jäkisjätkiltä käteen
f) 27 ja enemmän kuin ikäni :)
g) aika tavallinen
h) en ja en
i) ei klassisen komea, mutta jännällä tavalla kuitenkin, hänessä oli sitä jotain. Oli todella kokenut- Phöh!
Säälittävää sanon minä!
- mattalori
on mies, vaikka feikki lie kirjoittanutkin tuon
- minäkin vastaan
a) 18v.
b) kyseessä oli raiskaus kotibileissä.
c) En tuntenut.
d)Ei ole jatkunut. En halua olla enää miesten kanssa. Naisen kanssa voisin ehkä olla seksuaalisessa kanssakäymisessä.
e) ei ollut.
f) 32v. ja se yksi paska.
g) aika nätti kai olin. En ole enää.
h) En ollut, nyt olen.
i) Joku hullu ja isokokoinen koulukiusattu läskimaha. En tiedä oliko neitsyt eikä kiinnosta. - ninnukkainen
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? 19v.
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu? Yhden illan juttu. Jäi ainoaksi yhden illan jutuksi.
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi? Noin viikon, olin häneen ihastunut. Tiesin, että hän on muuttamassa ulkomaille opiskelemaan seuraavalla viikolla. Eli tiesin, ettei juttumme jatku.
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen? Hän nuoli minua ensin. Mutta siis ei jatkunut enää hänen kanssa, vaan seuraavan kerran olin pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa seksisuhteessa.
Yksi naapurinpoika oli puristellut hiukan kotibileissä ja oltiin pussattu.
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? 27v. ja 2.
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt? Ihan ok. Ihan ok.
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? Entä nyt? Olin silloin, en enää. Olen nykyään vaatekokoa small.
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? Oliko hän neitsyt vai kokenut? Ei varmaan mitään noista. Suomalainen, joka muutti ulkomaille opiskelemaan yliopistoon. Oli seurustellut vähän aikaa yhden tutun kanssa hetken aikaa, muuta en tiedä. - muistelijaN:
a) 16v.
b) Lukiolainen poikaystävä.
c) pari kuukautta oltiin seurusteltu.
d) Seurusteltiin vielä pari kuukautta ja opin saamaan orkun yhdynnässä.
e) Olin ottanut suihin pari kertaa häneltä.
f) 30v. ja 10 kpl, 5 pitkää seurustelua, pari lyhyempää, pari yhden illan juttua.
g) Nykyään nätimpi.
h) pientä pyöreyttä oli nuorena.
i) komea lukiolaispoika, ei mikään jännä-, tms. Saattoi olla neitsyt, en kysynyt. - hutsahtava?
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? 15v.
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu? Yhden illan juttu.
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi? Muutaman tunnin.
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen? Innostuin seksistä ja oli siinä pari vuotta aika villiä menoa.
Yksi jätkä oli sormella saanut mut orkkuihin noin kymmenen kertaa, yksissä bileissä.
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? 40v. ja n. 30. Olen nyt ollut 7 v. saman miehen kanssa, enkä tietenkään pettänyt enkä petä. Hän on komea YTM ;)
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt? Ihan tavallinen. nykyään kauniiksi kehuttu.
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? Entä nyt? En, enkä edelleen
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? Oliko hän neitsyt vai kokenut? En ole koskaan ollut maahanmuuttajan kanssa. Neitsyyden viejä taisi olla ollut yhden kanssa. - ap.
kiitos vastauksistanne. Toivon vielä lisää.
Lisäkysymys tuli mieleen: tiesikö kumppaninne, että olitte neitsyt ja tuliko teistä verta?- hutsahtava?
Ei tiennyt. Minusta oli noloa, että olin vielä neitsyt. Ehkä hän aavisteli, koska olin kokemattoman oloinen, mutta oli hän kyllä itsekin. Ei tullut verta lainkaan, eikä sattunut.
- minäkin vastaan
Ei varmaakaan tiennyt. Sanoi, mitä vittua, kun veri lensi.
- vastauksia naiselta
Tiesi tottakai. Olimme yrittäneet yhdyntää jo aikaisemmin, muttei se onnistunut, koska olin liian tiukka. Verta ei kuitenkaan tullut juuri lainkaan, koska eka kerta tapahtui niin varovaisesti ja pikkuhiljaa "venyttämällä". Parilla seuraavalla kerralla verta tuli oikeastaan enemmän.
- ninnukkainen
Tiesi hän ja aikoi perääntyä sen takia :( Sain kuitenkin vakuutettua, että halusin sitä. Verta tuli jonkin verran.
Tiesi, koska kysyi heti yritykseen ruvetessaan että "tää on varmaan sunkin eka kerta". Ei tullut verta, koska ilmeisesti tuo veteli sitten lopulta jalkojen väliin mutta luuli vain päässeensä sisällekin oikeaan paikkaan (ja joo, typerää kyllä mutta mä vielä itse tapahtumahetkellä itsekseni ihmettelin että kumma kun ei edes ekalla kerralla tunnu sen kummemmin missään... tietty sitä sitten myöhemmin ottaessaan ekaa kertaa miehen elintä oikeasti sisäänsä tajusi, että ei sen ekan tapauksen kanssa tullutkaan oikeasti vaginaalista seksiä harrastettua) - harhaluulo johtui siis varmaan siitä että oli tasan yhtä kokematon. Veret tulivat sitten vasta myöhemmin sen kanssa, jonka kanssa olin sen 2,5 vuotta ja monella tapaa parempikin niin, vaikka edelleen kalvaa se että tuon pelkkään yhteen iltaan jääneen epäonnistuneen (sitähän se on, jos ei sisälle pääse) sähellyksen kanssa tuli kuitenkin koskettua huulilla siihen elimeen vaikkei nyt ehkä varsinaisesti kunnolla suuseksiä harrastettua. Ennemmin olisin varsinkin sen tehnyt myös vasta sen 2,5 vuotta kestäneen kumppanini kanssa.
- Virgin bride or bust
hutsahtava? kirjoitti:
Ei tiennyt. Minusta oli noloa, että olin vielä neitsyt. Ehkä hän aavisteli, koska olin kokemattoman oloinen, mutta oli hän kyllä itsekin. Ei tullut verta lainkaan, eikä sattunut.
Olisin hyvin pettynyt, jos verta ei tule. Alkaisin epäillä että minut on petkutettu kannattamaan aisaa.
- Tamppoonit
Virgin bride or bust kirjoitti:
Olisin hyvin pettynyt, jos verta ei tule. Alkaisin epäillä että minut on petkutettu kannattamaan aisaa.
Tiedoksi, että tamppoonien käyttäminen voi venyttää immenkalvoa niin että ensimmäisessä yhdynnässä verta ei tule. Minullekin näin aikoinaan kävi ja näin mulle kertoi gynekologi asiaa tiedusteltuani.
- veretönneitsyt
Hyvin usein verta ei tule. On vain naisen sana.
marianne89 kirjoitti:
Tiesi, koska kysyi heti yritykseen ruvetessaan että "tää on varmaan sunkin eka kerta". Ei tullut verta, koska ilmeisesti tuo veteli sitten lopulta jalkojen väliin mutta luuli vain päässeensä sisällekin oikeaan paikkaan (ja joo, typerää kyllä mutta mä vielä itse tapahtumahetkellä itsekseni ihmettelin että kumma kun ei edes ekalla kerralla tunnu sen kummemmin missään... tietty sitä sitten myöhemmin ottaessaan ekaa kertaa miehen elintä oikeasti sisäänsä tajusi, että ei sen ekan tapauksen kanssa tullutkaan oikeasti vaginaalista seksiä harrastettua) - harhaluulo johtui siis varmaan siitä että oli tasan yhtä kokematon. Veret tulivat sitten vasta myöhemmin sen kanssa, jonka kanssa olin sen 2,5 vuotta ja monella tapaa parempikin niin, vaikka edelleen kalvaa se että tuon pelkkään yhteen iltaan jääneen epäonnistuneen (sitähän se on, jos ei sisälle pääse) sähellyksen kanssa tuli kuitenkin koskettua huulilla siihen elimeen vaikkei nyt ehkä varsinaisesti kunnolla suuseksiä harrastettua. Ennemmin olisin varsinkin sen tehnyt myös vasta sen 2,5 vuotta kestäneen kumppanini kanssa.
Tämän perusteella minusta sinun ensimmäinen oikea poikaystävä "vei neitsyytesi" eikä tuo inhottavalta ihmiseltä kuullostava luokkakaverisi.
- edryughijo
Ei sitä verta aina tuu. Mulla ei tullut yhtään, enkä ollut edes tampoonia käyttänyt, enkä itsetyydyttänyt tai mitään. Myöskään mua ei sattunut ollenkaan.
En myöskään kertonut neitsyydestäni koskaan sille ekalle poikaystävälleni, häpesin koska olin jo 24v. Ilmeisesti hän ei osannut mitään epäilläkään.
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
- Olin juuri täyttämässä 21
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu?
- Yhden illan juttu erään yhtä kokemattoman ja yhtä epäsuositun nörtin kanssa, joka oli vielä lähes koko luokkansa lyhin (vastaisi aika lailla näitä palstan atm-kuvauksia, siis niitä palstan ilkeämpiä ja omasta statuksestaan huolimatta ainoastaan kaunottaria katselevia atm:iä)
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi?
- No olin "tietänyt" hänet kolme vuotta ja sen kolmen vuoden aikana ehkä kerran pari jutellut, mutta ei hän huomannut minua kuin vasta tuon kolmen vuoden päästä kaverini viimeisen päälle meikkaamana ja "fiinimmin" pukeutuneena
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen?
- Jäi aika pahat traumat tuosta koska vielä haukkui seksimme paskaksi (kai se nyt kahden tasan yhtä kokemattoman välillä ekalla yrittämällä pieleen meneekin...), mutta seuraava partneri jonka kanssa olinkin sitten 2,5 vuotta paransi ajan kanssa ne haavat ja sai jopa nauttimaan seksistä, hän lisäksi arvosti selvästi enemmän sitä että olin noinkin myöhäisellä iällä suht kokematon (vaikka olikin tuota nörttiä sosiaalisempi ja komeampi) ja osasi ottaa sen paremmin huomioon
- Niin tuo eka oraaliseksi tapahtui sen saman epäonnistuneen seksiyrityksen yhteydessä eli sekin vasta 21-vuotiaana, mutta ekan kerran "kunnolla" annoin oraaliseksiä vasta tuolle tokalle partnerille eli sille joka pysyi 2,5 vuotta
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
- 25, ja takana 5 partneria koska mitkään "ihan sama jatkuuko tää varsinaiseksi suhteeksi" -kokeilut eivät kiinnosta enää.
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt?
- Uskon olleeni vähän nykyistä epäviehättävämpi, koska olin siihen aikaan todella masentunut ja se näkyi asenteen lisäksi myös tyytymättömistä ja hymyttömistä kasvoista jatkuvasti ulospäin. Nykyisin sitten (kun osaan jo taas hymyilläkin spontaanisti) aika tavislinjalla mennään.
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? Entä nyt?
- Olin silloin ehkä hieman laihempi kuin nyt, koska olin juuri vähän ennen tuota tapahtumaa päässyt alipainosta takaisin normaalipainon puolelle. Nykyiselläni olen normaalipainoinen.
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? Oliko hän neitsyt vai kokenut?
- No se tuli jo tuolla todettua eli epäsuosittu nörtti ja ehkä vähän atm:nkin. Ja yhtä neitsyt oli siis hänkin ja samanikäinen. Jos taas puhutaan siitä tyypistä, jonka kanssa ekaa kertaa hommat onnistuivat oikeasti kunnolla (eli jonka kanssa olin 2,5 vuotta) niin hän oli aika komea ja huomattavasti kokeneempi.Miten voit kutsua neitsyytesi viejää atm:ksi? Hänhän on ytm ja omistaa sinut loppuelämäsi ajan.
- antiperis
periaatteen_mies kirjoitti:
Miten voit kutsua neitsyytesi viejää atm:ksi? Hänhän on ytm ja omistaa sinut loppuelämäsi ajan.
Tumma mies tulee ja vetää sua pyllyyn jolloin hän omistaa sinut loppuelämäsi ajan.
periaatteen_mies kirjoitti:
Miten voit kutsua neitsyytesi viejää atm:ksi? Hänhän on ytm ja omistaa sinut loppuelämäsi ajan.
Ei taida palstakäsitysten mukaan olla mikään ytm sellainen, jolla on vaikeuksia saada naisseuraa ja jonka ainoa tuota seksikokeilua edeltänyt tyttöystävä oli jättänyt kuin nallin kalliolle pelkästään, koska tyyppi oli tytön mielestä "liian lyhyt". Mutta olin naiivi ja ajattelin, että jos itse epäsuosittuna yritän ymmärtää tuota toista epäsuosittua ja annan vielä jopa neitsyyteni hänelle niin olisi kiitollinen kaiken muiden naisten osalta kokemansa jälkeen... No ei kyllä todellakaan mennyt niin. Kesti tuon jälkeen aika kauan, kunnes opin että niissä atm-miehissäkin on todella paljon eroja: että on myös niitä oikeasti ihan mukaviakin tapauksia, eikä vaan itse kyllä omasta statuksestaan huolimatta kuun taivaalta vaativia kuten tuo.
marianne89 kirjoitti:
Ei taida palstakäsitysten mukaan olla mikään ytm sellainen, jolla on vaikeuksia saada naisseuraa ja jonka ainoa tuota seksikokeilua edeltänyt tyttöystävä oli jättänyt kuin nallin kalliolle pelkästään, koska tyyppi oli tytön mielestä "liian lyhyt". Mutta olin naiivi ja ajattelin, että jos itse epäsuosittuna yritän ymmärtää tuota toista epäsuosittua ja annan vielä jopa neitsyyteni hänelle niin olisi kiitollinen kaiken muiden naisten osalta kokemansa jälkeen... No ei kyllä todellakaan mennyt niin. Kesti tuon jälkeen aika kauan, kunnes opin että niissä atm-miehissäkin on todella paljon eroja: että on myös niitä oikeasti ihan mukaviakin tapauksia, eikä vaan itse kyllä omasta statuksestaan huolimatta kuun taivaalta vaativia kuten tuo.
Teit siis juuri niin kuin palstaätmien mielestä naisen kuuluukin, eli yritit itsesi uhraten pelastaa edes yhden miehen ätmiydeltä. Ja mikä onkaan palkka kaikesta tästä? Pelastetuksi tullut mieshenkilö haukkuu huonoksi panoksi ja vielä vuosien päästä palstaätmit kitisevät että teit kaiken ihan väärin…
- ätmikäinen
marianne89 kirjoitti:
Hei, marianne89... yksi ätmi täällä kumartaa syvään suuntaasi jos kerran sinulla on ollut vain 5 eri partneria. Nykynaiselle tuntuu olevan kohtuullisen pieni määrä.
Tätä iänikuista kiistelyä seuratessa olisi voinut olettaa että useimmat täällä ätmien kanssa sanailevat naiset olisivat niitä enemmän "aktiivisia" miesten suhteen.
Nainen joka osaa olla jakamatta jokaiselle ytmille, mutta silti kritisoi ätmejä on parasta mahdollista vastusta ätmikäisille. Kun silloin ei voi edes vedota siihen jyystäjien panorinki korttiin. :D ätmikäinen kirjoitti:
Hei, marianne89... yksi ätmi täällä kumartaa syvään suuntaasi jos kerran sinulla on ollut vain 5 eri partneria. Nykynaiselle tuntuu olevan kohtuullisen pieni määrä.
Tätä iänikuista kiistelyä seuratessa olisi voinut olettaa että useimmat täällä ätmien kanssa sanailevat naiset olisivat niitä enemmän "aktiivisia" miesten suhteen.
Nainen joka osaa olla jakamatta jokaiselle ytmille, mutta silti kritisoi ätmejä on parasta mahdollista vastusta ätmikäisille. Kun silloin ei voi edes vedota siihen jyystäjien panorinki korttiin. :DYtm:t eivät kiinnosta jo siksi, että heillä on liian monta partneria takanaan ja mahdollisesti sukupuolitautejakin (toki asian voi testata, mutta voihan sellainen ytm vielä suhteen aikanakin pettää ja tälläisistäkin tapauksista olen useaan otteeseen lukenut missä ollaan saatu se sukupuolitauti parisuhteessa siinä tapahtuneen pettämisen kautta), toinen asia että pettävät usein herkemmin. Puhumattakaan niistä muista asioista, eli ylipäänsä se asenne että luulee että jos vähän hokee "olet niin kaunis" ja tekee jopa rakkaudentunnustuksia ekalla tapaamisella(!), niin naiset muka uskoisivat heti kaiken heidän lipevän lirkuttelunsa. Minua se asenne lähinnä ällöttää, koska se kertoo siitä kuinka kyseiset ytm:t aliarvioivat kykyäni huomata miehen tarkoitusperät ja etteivät he arvosta minua ihmisenä.
Sanoisin siis, että miesihanteeni on lähinnä sitä mitä palstalaiset kutsuvat termillä ktm: ktm:llä myös lienee kanssani sopivasti edes jollain tasolla samankaltainen aiempi historia takanaan kuin itselläni. Itselleni kuin olisi päinvastoin ehkä ihan positiivistakin, että se mieskin olisi menettänyt oman neitsyytensä aikaisintaan joskus 17-20-vuotiaana.
Yhden ytm:n kanssa olen kyllä ollut, mutta ei siitä yhdestä kokeilusta tosiaan mitään panorinkiä saati elämäntyyliä oikein aikaiseksi saa ja oli vielä rehellisesti sanoen yksi huonoimpia seksipartnereitani - eli ei se kokenut todellakaan ainakaan omasta näkökulmastani aina ole edes mitenkään taitava sängyssä, enemmän siihen vaikuttaa asenne kuin paljonko edellisiä partnereita on takana.
Ja omasta puolestani voin ainakin sanoa, että itse opin ainakin enemmän eri taitoja sängyssäkin niiden kahden parisuhteeni aikana kuin noiden muutaman lyhyen kokeiluni aikana, ja uskon saman pätevän miehiin eli suuremmalla todennäköisyydella sellainen mies jolla aiempi suhdekokemus on vaikka ollut kaksi pitkää parisuhdetta on "hyvä" sängyssä kuin sellainen, joka ei ole koskaan seurustellut mutta partnereita on kasaantunut yli 50. Ja ne sänkytaidot kun tosiaan mielestäni lähtevät ennen kaikkea asenteesta, niin ei siinä tarvitse ollakaan kaiken jo kokenut, kunhan on halua opetella lisää sen uuden kumppanin kanssa ja asenne siihen, että tähdätään yhdessä molemminpuoliseen tyydytykseen.
- taustailija
a) 16
b) kotibileissä ystäväni tuttu
c) ehkä noi 5 tuntia
d) seuraava kerta vasta 19 vuotiaana ja sitten vasta innostuin
e) ei ollut muutakuin pussailua
f) 36v, en ole pitänyt kirjaa, mutta ehkä jotain 30kpl, joista 3 pidempää suhdetta
g) varmaan aika tavallisen näköinen olin, nykyään joku joskus kauniiksikkin sanonut.
h) en ollut ylipainoinen, enkä ole nytkään.
i) aika tavallinen oli, ihan suomalainen, en ole ikinä ollut ulkomaalaisen kanssa, enkä aio ollakkaan. Ei ollut neitsyt.
lisäkysymys: En oikeastaan tiedä tiesikö hän neitsyydestäni, olettaisin että tiesi, ei tullut verta. - 14vlahna
a) minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? 13v
b) kenen kanssa menetit? Yhden illan juttu? Poikaystävä? Joku muu? Poikaystävä
c) Kuinka kauan olit tuntenut miehen, jonka kanssa olit menettänyt neitsyytesi? 2kk
d)miten seksielämä jatkui neitsyyden menettämisen jälkeen? Jatkui uuden pojan kanssa
e) oliko jotain seksielämää ennen neitsyyden menettämistä esim. oraaliseksiä? Oli käsin hyväilyä orgasmiin, molemmin puolin.
f) mikä on ikäsi nyt ja kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? 14v ja 2kpl
g) olitko neitsyyden menettämisen aikaan kaunis/ruma/tavallinen? Entä nyt? tavallinen
h) olitko ylipainoinen neitsyyden menett'misen aikaan? hoikka
i)Millainen oli neitsyyden viejäsi, komea, nörtti, jännä-ähkijä, maahanmuuttaja, atm? jännä -ähkijä lahna
Oliko hän neitsyt vai kokenut? Hän oli kokenut minua muutaman vuoden vanhempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744