Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa,+no+en+tiedä+fiksuudesta,+täällähän+minä+sekaan+muiden+joukossa,+enkä+itse+aina+tunne+itseäni+fiksuksi.+Ei+mulla+mitään+tasoa+ole.+Kuhan+kommentoin+mitä+mieleen+juolahtaa+mistäkin+asiasta,+välillä+vakavissani+ja+välillä+virran+mukana+samaa+soopaa.+
Mustavalkoisuuttakaan+en+sillain+allekirjoita,+kun+yleensä+otan+huomioon,+ettei+täällä+palstalla+välttämättä+asiat+ole+ihan+sitä+miltä+ne+näyttävät.+Et+tulee+ajateltua+moneltakin+kantilta.+
Mutta+enimmäkseenhän+täällä+on+nykyään+vain+noita+äiti+ja+lapsiuhri+tarinoita+ja+äiti+ny+käsittääkseni+on+vieläkin+nainen,+vaikka+nykyään+tuntuu+sukupuoletkin+sekoittuvan,+niin+täällä+kuin+oikeassakin+elämässäkin.+Jossain+kohtaa+huvittikin+joku+kommentoi+sen+tapaista+ettei+isät+ole+narsisteja.+
Etten+ny+ymmärrä+tätä+aloitusta.,+otaksun+et+on+provo
Mutta+joo+kantaa+otin+hivenen+toisaallakin,+kun+ei+sitä++välttämättä+tiedä+kirjoittajan+sukupuolta,+kun+toiset+esiintyy+milloin+minkäkinlaisina.Puhutaan+trolleista+ja+siitä+että++tarinat+saattaa+olla+keksittyjä,+että+ota+noista+nyt+selvää
03.10.2018 22:47
Niin+ettäkö+sinun+mielestäsi+tuo+ko.++Ämmittelijä+on+joko+nainen+tai+naisena+esiintyvä+mies,+joka+tekee+aloituksia+joissa+haukkuu+miehiä+tai+miestä,+ko+aloitus+käsitti+vain+yhden+miehen.
No+ehdin+jo+kommentoida+toisaalla++etten+ny+kauheasti+ole+huomannu+palstalla+miesvihaa+esiintyvän.+Enimmäkseenhän+täällä+on+puhuttu+pitkän+aikaa+äideistä+ja+lapsiuhreista.+
Mutta+no+tuli+ny+selitys+tuohonkin,+ämmittelijä+on+joko+nainen+tai+mies+joka+esiintyy+naisena+ja+tekee+miehiä+mollaavia+juttuja,+että+saa+syytellä+niistä+naisia
Menikös+ny+oikein.
No+joo,+on+tää+täällä+ny+niin+kummllista,+et+ota+noista+ny+selvää
03.10.2018 22:14
Jaa+no+itse+ny+en+ole+sen+kummemmin+havainnut+palstalla+miesvihaa+esiintyvän,+naisiin+kohdistuvaa+kyllä,+mikä+ei+yllätä+kun+kerran+narsismi+palstalla+ollaan++ja+tiedossa+on+nimenomaan+narsistit+vihaavat+naisia+,+myös+naispuoliset.
03.10.2018 21:15
"Ihan+siksi+kun+aina,+ihan+melkein+aina,+aikuisten+oikeasti,+niin+keskustelu+menee+muuhun+kuin+aloituksen+ilmoittaan+varsinaiseen+ongelmaan."
Niin+aloittajan+ongelma+lienee+ollut+sen+miesystävän+käyttätyminen+ja+ilm.+jotkut+haluaa+sitten+keskustella+"siittä+miehestä/siittä+mahdollisesta+narsistista"
Kun+taas+itseäni+useinkin+kiinnostaa+enemmänkin+se+henkilö+joka+kirjoittaa,+että+mikä+on+esim.+hänen+motiivinsa+olla+kyseisen+miehen+kanssa.
Okei+taidettiin+sinä+aloituksess+jossain+sivulauseessa+mainita+rakastuminen,+mutta+kun+kirjoittajan+mukaan+ongelmia+oli+heti+suhteen+alussa,+niin+kehen/millaisen+ihmiseen+hän+sitten+on+rakastunut
Tuohonko,+
"minulla+on+suhde+mieheen+josta+paljastunut+seuraavaa:+pahoitti+mielensä+suhteen+alussa+mikäli+en+voinut+vastata+puhelimeen+tai+viesteihin+heti,+päivien+mykkäkoulu+jos+olen+tehnyt+hänen+mielestään+jotain+vääryyttä+tai+en+ole+pystynyt+täyttämään+hänen+toiveitaan,+syyttelee+valehtelijaksi+ja+epäilee+tarkoitusperiäni+ilman+ymmärrettävää+painavaa+syytä,+ei+tule+toimeen+lapseni+kanssa+ja+väittää+kasvatuksessa+olevan+vikaa+ja+lapseni+käytös+on+kuulemma+huonoa,+puhuu+että+en+ole+ansainnut+hänen+vierailuaan+milloin+mistäkin+syystä+(erimielisyyksiä)+ja+ei+silloin+vastaa+yhteydenottoihin,+puhuu+vääristyneesti+minun+sanomisistani+ja+kuvittelee+tietävänsä+millainen+ihminen+olen+(negatiivisesti)+enkä+tunnista+itseäni+yhtään+näistä+puheista"
Tää+on+aikas+hengästyttävä+litania,+yhteen+putkeen+laitettuna+kuvaus+suhteen+alusta,+että+kyllä+kummastuttaa+jos+het+alkuun+on+tuommosta+niin+kehen/mihin+hän+on+rakastunut
Toki+hän+jatkaa+vielä,+että+on+muutakin,+minkä+voi+lukea+siittä+aloituksesta.+
Että++kummallinen+stoori+on+ja+pyynnöstäsi+ny+siirryin+tänne,+etten+häiritse+jos+joku+ny+on+kiinnostunut+keskustelemaan+nimenomaan+aloittajan+miesystävästä/siittä+mahdollisesta+narsistista
03.10.2018 21:12
Ei+siihen+mitään+periaatetta+tarvita,+et+on+ihan+täysin+mahdollista
Narsisti+sana+on+kärsinyt+inflaation,+sitä+heitelellään+milloin+kenellekkin+vaikka+ei+välttämättä+edes+tunne+kunnolla+ihmistä
03.10.2018 14:46
No+kuhan+ny+kummastellaan+vaan.+
Täällä+on+niin+paljon+sellaista+mihin+todellisessa+elämässä+ei+törmää,+et+selittää+tuon+kummastelun.
03.10.2018 14:43
"Eikö+tuo+sinun+tapauksesi+ennemminkin+ole+kummallinen,+kun+noin+pitkään+turhaa+pusuttamista?+IIman+tunteita.."
Jaa+eikös+tuo+ole+taas+tyypillistä+narstille,+toki+hänkin+teeskenteli+pitävänsä+minusta,+kehui+minun+olevan+hauskaa+seuraa,+oli+iloinen,+nauravainen+aina+tavatessa.+Kehui+joskus+jopa+kauniiksi.
Tuo+kaikki+kääntyi+sitten+päälaelleen+sitten+sen+jälkeen+kun+ilmoitin,+etten+enää+halua+tapailla+häntä.+
Mitä+tulee+tuohon
"Ihmettelet+yhteenlaskutoimituksen+suhdetta,+olen+käsittänyt,+että+se+oli+sovittuseksisuhde,+jossa+toinen+ei+enää+tajunnut+sopimusta,+vaan+alkoi+kuvittelemaan+jotakin+muuta,+että+olisiko+siksi+siitä+tullut+tuollainen+epäselvä+keitos."
Niin+en+usko+sen+toisen+osapuolen+kuvittelleen+mitään+muuta+kuin+ehkä+niin+et+olen+käytettävissä+niin+kauan+kuin+hän+haluaa
Mutta+joo,+ehkä+oli+keksitty+aloitus.++Mitään+poikkeavaa+en+siinä+kylläkään+nähnyt,+samantapaisia+aloituksia+on+ollut+ennenkin.+
Sekin+kyllä+kummastuttaa+kun+siitäkin+ollaan+niin+herkillä,+et+kuka+saa+mitenkäkin+kommentoida+yms.+et+täytyy+vallan+keskustella+eri+ketjussakin,+eri+otsikon+alla,
Mut+ehkä+jonkun+mielestä+aloitus+sit+oli+niin+erityinen,+et+piti+yrittää+varjella,+ettei+kukaan+erimielinen+vaan+tule+kommentoimaan.
03.10.2018 14:10
"Alun+erittelystä+tosiaan+voi+ajatella,+että+ihan+sekaisin+rakkaudesta+ei+ehkä+ole/ole+ollutkaan"
Yleensä+kun+ihminen+on+rakastunut,+hän+näkee+kumppaninsa+enimmäkseen+positiivisessa+valossa.+Pelkkä+kumppanin+ajatteleminenkin+tuo+hymyn+huulille.+
Että+aloittajan+tapauksessa+ny+tuskin+on+kyse+mistään+rakkauden+huumasta,+kun+noin+paljon+huonoja+puolia+näkee+kumppanistaan.+Liekö+se+huuma+ollut+sit+sen+nettiseurustelun+aikana+ennen+tapaamista
Ettei+sen+todellisen+kumppanin+tapaaminen++tuokkaan+hymyä+huulille+vaan+luo+enemmänkin+tarpeen+listata+mitä+kaikkea+huonoa+siinä+kumppanissa+on.
Että+aloittajan+tapauksessa+päälimmäisenä+tunteena+lienee+pettymys+molempien+osalta+,+toinen+ei+ollutkaan+sitä+mitä+odotti+ja+kuvitteli+puolin+ja+toisin.+
Tai+jostain+syystä+on+vaan+ajauduttu+tuommoseen+suhteeseen,+kun+ei+parempaakaan+ole+näköpiirissä
02.10.2018 12:59
"Et+siis+muista+että+narsistille+tyypillistä+on+nopea+sitouttaminen.+Avioon+pyrkiminen+parin+kuukauden+kuluttua+ei+ole+mitenkään+harvinaista+kun+on+narsistista+kyse."
No+tässä+ko.+aloittajan+tapauksessa+ny+tuskin+sellaisesta+on+kyse.+
En+usko+narsistinkaan+luulevan+et+toinen+osapuoli+ny+intopinkeenä+odottaa+hääkelloja+kun+käytös+on+tuollaista++"käytös+minua+kohtaan+on+muuttunut+hirveäksi,+ikäänkuin+minussa+olisi+kaikki+viat+ja+minua+pitäisi+suorastaan+kouluttaa+kun+en+osaa+käyttäytyä."+
Lainaus+aloittajan+teksistä+toisaalta,+kun+keskustelu+ny+jostain+syystä+siirtyikin+tähän+ketjuun.+iLmeisesti+sinne+haluttiin+vaan+tietynlaisia+kommentteja/joku+halus+varata+aloituksen+itselleen
Toisaalta+myöskään+aloittaja+ei+ole+tyytyväinen+suhteeseensa/kumppaniinsa,+et+tosiaan+aika+erikoista+noin+alkuun,+kun+suhde+on+vasta+seurustelu/tapailuasteella.+
Ja+toki+lapsen+kannalta+on+parempi+et+pysyisikin+niin,+ettei+samaan+huusholliin+muuta+ihminen+joka+ei+tule+toimeen+lapsen+kanssa,+lisättynä+sillä+et+aikuiset+riitelisivät+ja+arvostelisivat+jatkuvasti+toisiaan
No+kerroit+ny+tuos+omastasi,+pitäsköhän+sun+ny+vinkata+tosta+höytyventtiilinä+toimisesta+tolle+aloittajalle.+Voi+olla+niinkin,+ettei+se+edes+osaa+ajatella,+et+kuvioissa+saattaa+olla+muitakin+naisia.
Tätä+pitkää+ketjua+otsikolla+narsismipalstan+ongelmia+ny+tuskin+monikaan+lähtee+lukemaan
02.10.2018 09:26
No+siltä+osin+eroaa,+ettei+kumpikaan+ollut+sillain+rakastunut,+et+siittä+suhteesta+olis+odotettu+syntyvän+mitään+sen+kummempaa.
Suhde+ny+oli+sellainen+kuin+oli+sovitusti+ja+tosiaan+päättyi+sitte+minun+aloitteestani,+kun+lopussa+alkoi+sitä+ajoittain+p'skaa+tulla+ja+käsitin+sen+tyypin+kuviot,+et+oikeesti++uutta+naista+pukkas+kuvioon+meidän+entisten+lisäksi.
Tänne+palstalle+sitte+tulin+joitain+kuukausia+jälkeenpäin,+kun+järkytyksestä+selvittyäni+itekseni+ensin+pähkäilin+et+mistä+mahdollisesti+vois+olla+kyse,+kun+se+loppu+ja+tyypiltä+kuultu+lause,+jäi+kaivelemaan
Et+hain+selitystä+lauseelle+"ku+mä+oon+mikä+mä+oon,+niin+ei+mulla+ole+aikaa+eikä+kiinnostusta+ihmisiin,+joista+ei+ole+mitään+hyötyä"++Jolloin+törmäsi+tähän+narsimi+aiheeseen+asioiden+samankaltaisuuden+vuoksi.+
Samoin+asiaa+vielä+tarkennettiin+sillä+golf+menninkäinen+vitsillä,+että+haluttiin+sieltä+puolelta+kyllä+tehdä+hyvin+selväksi,+et+tulin+totaalisesti+huijatuksi.+Kun+joskus+oli+ollut+puhetta+et+jos+suhde/tapaamiset+syystä+tai+toisesta+päätyy+niin+ollaan+ystäviä+kuitenkin.+
Mut+tosiaan+kyllä+ne+pari+ekaa+vuotta+oli+sitä+pusipusi+oot+ihana+aikaa.+Vasta+viimeisenä+vuotena+alkoi+tulla+sit+kaikkea+outoa+ja+kummallista.+
Osin+varmaan+saattoi+johtua+siittäkin+kun+se+uus+nainenkin+oli+tullu+kuvioon.
Et+sillä+varmaan+alkoi+olla+sovittelemista+kun+ei+kenestäkään+kuitenkaan+ollut+valmis+luopumaan.+Kertomansa+mukaan+kun+joutui+viä+eksänsä+seksin+tarpeistakin+huolehtimaan.
Et+kyllä+mä+ny+kummastelen+tätä+tapausta+jos+ihan+alkumetreillä+arvostellaan+toista+puolin+ja+toisin.
01.10.2018 23:55
"Juttelet+muina+naisina+normaaleista+parisuhteista+kun+palstan+aihe+on+siis+narsismi+ja+aloittaja+kertoi+sellaisen+tulleen+elämäänsä...+"
No+mistäs+sä+tiedät+et+aloittajan+kumppani+on+nimenomaan+narsisti,+kun+aloittajakaan+ei+tänne+tullessaan+käsittääkseni+tiennyt
Ajatteletko,+että+sinä+tunnet+ko.+ihmisen+paremmin+ja+siitä+syystä+koet+et+sun+tehtäväs+on+nimetä+aloittajan+kumppani+narsistiksi.+
Voihan+aloittaja+itsekin+olla,+sen+verran+pitkän+vikaluettelon+hän+esitti+kumppanistaan+ja+selvästi+kävi+ilmi+ettei+hän+ole+tyytyväinen+kumppaniinsa.+Samoin+toki+ei+toinenkaan+osapuoli+ole+tyytyväinen+aloittajaan.+
Ei+näistä+tiedä,+kun+ei+ole+kuin+vain+sen+toisen+osapuolen+kertomus
No+oli+kuin+oli,+niin+outoa+se+mun+mielestä+on+kun+rakastunut+ihminen+on+tyytymätön+rakkautensa+kohteeseen,+jo+heti+suhteen+alkumetreillä+,+kun+suhde+ei+ilm.+vielä+on+ihan+seurustelu/tapailu+asteella
Kummallinen+tarina+mun+mielestä,+kun+molemmat+arvostelee+toistansa+jo+heti+suhteen+alkumetreillä.+Ainakaan+rakastumisesta/rakkaudesta+ei+ole+kyse.
01.10.2018 23:05
No+sanat+primaarinen+ja+sekundaarinen+sanoina+on+tuttuja,+muista+yhteyksistä,+mut+piti+tarkistaa+kuin+päin+ne+sit+on+näis+narsismi+jutuis,+ettei+ala+puhuun+läpiä+päähänsä
Toki+fiksumpi+ku+mä+olis+voinu+hiffata++ilman+tarkistusta,+et+joo+ensisijainen+liittyy+lapsen+narsismiin+ja+toissijainen+aikuisen+narsismiin,+mut+tarkistin+kuitenkin+kuin+näis+narsistijutuis+kun+tuntuu+välillä+kaikki+olevan+päälaellaan.
Mut+joo,+laitoin+ny+nuo,+ku+aattelin,+et+jos+jollain+muullakin+lukijalla+voi+olla+samoja+vaikeuksia+tietää+varmaksi+näit+narsisteihin++juttuja+ku+mulla.+Päättelin+vaan+siitäkin+kun+kukaan+ei+ollut+kommentoinut+näitä+kahta+aloitusta,+et+johtuisko+tiedon+puutteesta.
Tämmöstä+tää+on+vaan+joskus,+vanha+pääkin.+
Mut+saas+nähdä+syntyykö+keskustelua+tästä+aiheesta.+Onko+sulla+mitään+ajatusta+aloittajan+aiheeseen+liittyen
Kantsii+silti+lukea+myös+tuo+linkittämäni+oppari,+siellä+lopus+on+hyviä+kysymyksiä
01.10.2018 22:51
Niin+katoin+et+kaks+samantyyppistä+aloitusta+tullu+hieman+erikantilta+vain.+Ehkä+kantsis+hieman+aihettaa+alustaa,+mistä+on+kyse,+kun+lukijoissa+saattaa+olla+henkilöitä+jotka+eivät+ole+moisista+kuullutkaan.+++Munkin+piti+hieman+googletella+noita+sekundaari/primaari+juttuja+ensin,+et+kuinpäin+ne+menikään.+Et+laitan+ny+tähän+josko+keskusteluakin+sit+syntyis.
"Primaarinen+++narsismi+++on+++luonnollista+++lapsuuteen+
kuuluvaa+itsekkyyttä,+joka+edeltää+opittua+rakastamisen+kykyä.+Se+on+luonnollinen+
ja++välttämätön++kehityksessä.++Lapsi++opettelee++ensin++rakastamaan++itseään++ja++sitten+
vasta+muita.
Sekundaarisessa+narsismissa+taas+on+kyse+itserakkauden+muodosta,+
jonka++ihminen++kehittää++vasta++aikuisena.++Sekundaarisessa++narsismissa++henkilö+palaa++takaisin++lapsuuden++itsekeskeisyyteen++ja++se++on++seurausta++siitä,++että++ihminen+
ei++ole++saanut++haluamiensa++kohteiden++rakkautta++tai++huomiota.++Se++on++myös++keino+
suojella+itseä+torjutuksi+tulemiselta."
http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/97790/Naukkarinen_Milla.pdf;jsessionid=05AB264308EEE5492A2910E388CC1918?sequence=1
01.10.2018 16:49
"Olen+samaa+mieltä.+Ihme,+että+jaksaa+vielä+kummastuttaa,"
No+olen+sen+verran+jo+ikäihminen,+että+ei+ennen+vielä+suhteessa+ollessa++kerrottu+yleisesti+sen+kumppanin/suhteen++ikävistä+puolista/käyttäytymisestä++vaan+ulospäin+oltiin+hyvinkin+tyyniä.+Jollekkin+hyvin+läheiselle+ihmiselle+saatettiin+kertoa+ja+itkeä+tirauttaakin.
Nykyään+tuntuu,+et+jo+kohta+heti+suhteen+alussa+aletaan+kritisoida+sitä+kumppania,+kuten+on+tehnyt+aloittajan+miesystävä+ja+aloittaja+itsekin+omalta+osaltaan,mutta+kuitenkin+sit+jatketaan+suhdetta+ja+sanotaan+et+ollaan+rakastuneita.+
Näen+tuossa+ristiriitaisuutta,+koska+mun+mielestä+tosiaan+vielä+rakastuneena++nähdään+se+kumppani+lähes+yksinomaan+positiivisessa+valossa.
Mutta+joo,+nykyään+aika+on+toinen,+eikä+ennen+ollut+nettiäkään,+että+olen+vanhanaikainen.+Ilmeisesti+kumppanin+vikojen+luetteleminen+ja+tyytymättömyyden+ilmaiseminen++kumppania+kohtaan+jo+suhteessa+ollessa+puolin+ja+toisin+on+tätä+päivää+ja+ehkä+monen+mielestä+ihan+ok
Ennen+sitä+kuitenkin++ensin+erottiin+ja+sitten+vasta+saatettiin+kertoa,+miksi+erottiin,+mikä+siinä+kumppanin+käytöksessä+aiheutti+sen,+että+halusi+erota.
Mitä+tulee+"siinäsullevastaus"+kommenttiin,+niin+kyllä+joo,+varmasti+noinkin+voi+olla+joissain+tapauksissa,+mutta+asia+naamioidaan+joksikin+muuksi.+Nykyään+kun+tuppaa+nuo+ihmissuhteetkin+olevan+vähän+niinku+pätkätyöt.+Hetken+kestää+ja+uutta+tilalle.
01.10.2018 16:34
"Vieläkö+ihan+oikeasti+sinua+kummastuttaa?"
No+kummastuttaa+kyllä,+netissä+tunnettu+vajaa+vuosi,+ennen+tapaamista+,seurustelua+vajaa+puolisen+vuotta,++piirteet+tulleet+esiin+muutamassa+kuukaudessa,+asuvat+erillään.+
Toisin+sanoen+jo+tapaamisissa+puhutaan+tuollaisia,+missä+ne+asiat/tekijät+millä+toinen+ihminen+hurmataan.+Niinhän+se+narsistikin+toimii,+imartelee,+kehuu+kohdettaan+yms.+
Ainakin+se+on+tullut+selväksi,+ettei++ko.+mies+ei+halua+ns.+parisuhteeseen,+yhteistä+elämää,+kun+käyttäytyy+tuolleen+jo+het+alussa.+Mun+käsityksen+mukaan+narsistikaan+tuskin+näyttää+"todellisia+karvojaan",+ainakaan+silloin+jos+haluaa+toisen+rakastuttaa+ja+sitouttaa+itseensä.+Ja+hourupäähän+tuo+aloittaja+on+jos+itse+kuvittelee+sellaista.+
Että+mihin+toi+aloittaja+on+lumoutunut?+missä+se+prinssi+on?+ja+sokaistunut+rakastunut+uhri?+tässä+tapauksessa.+Kun+ainakin+aloittajan+mukaan+kaikki+on+sen+toisen+osapuolen+puolelta+nähtävissä+jo+ihan+suhteen+alkumetreillä.+Ettei+aloittajalla+ole+ilm.+aikoihin+ollut+niitä+vaaleanpunaisia+lasejakaan,+kun+vikaluettelo+on+jo+noinkin+pitkä
Vielä+tuosta+rakastumisesta+sen+verran,+taustalla+on+pitkä+nettisuhde++ennen+tapaamista.+
Että+ehkä+aloittaja+on+rakastunut+ko.+ihmiseen+jo+ennen+ensimmäistä+tapaamistakaan.+Toisin+sanoen+rakastunut+omaan+mielikuvaansa+ko.+ihmisestä,+ei+siihen+ihmiseen+jota+ko.+mies+todellisuudessa+edustaa+ja+aloittaja+on+pettynyt.
Muutenkaan+en+usko,+että+kukaan+rakastunut+ihminen+lähtisi+mihinkään+palstoille+esittelemään+mitään+kumppaninsa+vikoja.+Kyllä+tuossa+vaiheessa+vielä+ollaan+ihania+puolin+ja+toisin+jos+on+rakastunut+ja+tarkoitus+on+yhteistä+elämää+ajatella.
Toki+kukin+tyylillään+jos+tykkää+et+joku+kuitenkin+on+,+vaikkakin+arvostelllaan+ja+mollataan+toistaan+puolin+ja+toisin,+mutta+haluaa+kaikesta+huolimatta+pitää+siitä+suhteesta++kiinni+jos+ja+kun+kerran+niitä+ihaniakin+hetkiä+on.+
Että+niiden+avulla+sitte+jaksaa,+varsikin+kun+asutaan+kuitenkin+eri+osoitteissa.
01.10.2018 10:29
"Ette+ole+sopivia+toisillenne.+Se+siitä."
Niin+kyllähän+se+aina+pikkusen+kummastuttaa+jos+se+kumppania+kuvaava+vikalista+on+kovin+pitkä+ja+liittyy+moneenkin+asiaan.
30.09.2018 21:32
Hyvää+asiaa+narsismista++tuli+tässä
30.09.2018 21:24
No+sikäli+mikäli+oikein+ymmärsin,+niin+ette+kuitenkaan+asu+yhdessä,+että+siltä+osin+suhteen+päättäminen+on+helpompaa+ja+ilmeisesti+toinen+osapuoli+on+sillä+jo+uhkaillutkin
Kerroit+että+olet+rakastunut,+mutta+jotenkaan+en+ny+usko+että+olisit+enää,+kun+rakastuneena+sitä+vielä+katselee+kumppaniaan+niiden+ruusunpunaisten+lasien+läpi+ja+se+kumppani+nähdään+enimmäkseen++positiivisessa+valossa+puolin+ja+toisin.+Myöskään+tämä+mies,+ei+ole+rakastunut,+rakasta+sinua.+Toisin+sanoen+teistä+kumpikin+on+suhteessa+ihmiseen,+josta+ei+pidä+ja+jota+ei+arvosta+sellaisena+kuin+hän+on..+
Komppaan+ny+tota+edellistä+kommentoijaa+siltä+osin,+että+hyvinkin+kannattaa+miettiä,+miksi++ylläpidät+tuota+suhdetta+ihmiseen+joka+ei+pidä+sinusta/ei+ole+tyytyväinen+sinuun
Sama+toki+pätee+toisinkinpäin,++et+sinäkään+kuullosta+olevasi++tyytyväinen+kumppaniisi+,+etkä+pidä+hänestä+sellaisena+kuin+hän+on.
30.09.2018 09:55
No+näinpähän+se+näyttää+olevan.+
Tuntuu+että+tätä+narsismipalstaa/aihetta+ajetaan+alas+ihan+urakalla
28.09.2018 20:47
Mut+hei.+
Ehkä+kyse+on+tästä+.+Ilmiannon+syyn+yhtenä+kriteerina++on+myös+tämä+
Viesti+ei+liity+aiheeseen,+tai+ei+ole+suomea+tai+ruotsia
Oliko+eilinenkin+m-m+kommentti+englannin+kielinen.+Tämän+päiväsen+näin,+et+oli+ainakin+suurimmaksi+englanninkielinen,+mutta+en+muista+niin+tarkkaan+että+oliko+siinä+yhtään+Suomen+sanaa
27.09.2018 12:05
51 / 223