Mikä ajaa haukkumaan miehiä?

Kaunis_elämä

Osaatteko avata hiukan sitä vihaa mitä tunnutte tuntevan miehiä kohtaan?

15

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesti_

Viesti ilmiannettu asiaankuulumattomana.

• Voihellanlettas

Tekosi on narsistinen ja syy ilmiannon takana myös. Tämäkö on tasosi?

• hjkjkhklh

Heikko itsetunto, epävarmuus. Pohdin, että kun narsistin ensimmäiseen kiintymyssuhteeseen on tullut vakava häiriö ja usein tuo ensimmäinen kontakti on nainen, äiti. Syntyykö siitä viha naisia kohtaan? Että mistä se naisen viha miehiä kohtaan syntyy? Siitäkö, että ne lukuista pettymykset mennään ja kostetaan seuraavalle miehelle? Kyllä tätä sietää pohtia, eikä poistaa.

• Ilmiantaja

• Jaa no itse ny en ole sen kummemmin havainnut palstalla miesvihaa esiintyvän, naisiin kohdistuvaa kyllä, mikä ei yllätä kun kerran narsismi palstalla ollaan ja tiedossa on nimenomaan narsistit vihaavat naisia , myös naispuoliset.

• Tasosi_vaihtelee_kovin

Voi sua nyt hyvä ylt. Välillä fiksua, välillä noin mustavalkoista tekstiä.

• Tasosi_vaihtelee_kovin kirjoitti:

Voi sua nyt hyvä ylt. Välillä fiksua, välillä noin mustavalkoista tekstiä.

Jaa, no en tiedä fiksuudesta, täällähän minä sekaan muiden joukossa, enkä itse aina tunne itseäni fiksuksi. Ei mulla mitään tasoa ole. Kuhan kommentoin mitä mieleen juolahtaa mistäkin asiasta, välillä vakavissani ja välillä virran mukana samaa soopaa.

Mustavalkoisuuttakaan en sillain allekirjoita, kun yleensä otan huomioon, ettei täällä palstalla välttämättä asiat ole ihan sitä miltä ne näyttävät. Et tulee ajateltua moneltakin kantilta.

Mutta enimmäkseenhän täällä on nykyään vain noita äiti ja lapsiuhri tarinoita ja äiti ny käsittääkseni on vieläkin nainen, vaikka nykyään tuntuu sukupuoletkin sekoittuvan, niin täällä kuin oikeassakin elämässäkin. Jossain kohtaa huvittikin joku kommentoi sen tapaista ettei isät ole narsisteja.

Etten ny ymmärrä tätä aloitusta., otaksun et on provo

Mutta joo kantaa otin hivenen toisaallakin, kun ei sitä välttämättä tiedä kirjoittajan sukupuolta, kun toiset esiintyy milloin minkäkinlaisina.Puhutaan trolleista ja siitä että tarinat saattaa olla keksittyjä, että ota noista nyt selvää

• hyvä-aloitus

Veikkaisin naisen hormoonitoimintaa. He voivat pahoin ja syyttävät siitä miestä. Kyse vähän samasta kun lapsen kiukuttelu aikuiselle vanhemmalle.
      Eivät hyväksy osaansa tavallisena ihmisenä?
      Aloitus on ehdottomasti hyvä.
      Monet miehet joutuvat kaikenlaisten narsismisyytteiden kohteeksi, syyttöminä.
      Ainoa syy, on syyttäjän oma pahoinvointi.
      Olisikin tärkeää herätä todellisuuteen ja löytää itse omassa elämässä iloa ja hyvinvointia.

• Mietintää

Juurikin tuo että löytäisi omasta elämästään iloa ja kokisi olevan arvokas, tärkeä ihminen. Nuo kun puuttuvat, ihminen ei voi hyvin ja purkaa sitä toisiin. Hormoonit kyllä vaikuttavat naisilla mutta luin kyllä juuri tutkimuksen että ei merkittävissä määrin. Kyse siis luonteenpiirteestä.

• entävaihdevuodet
        Mietintää kirjoitti:

Juurikin tuo että löytäisi omasta elämästään iloa ja kokisi olevan arvokas, tärkeä ihminen. Nuo kun puuttuvat, ihminen ei voi hyvin ja purkaa sitä toisiin. Hormoonit kyllä vaikuttavat naisilla mutta luin kyllä juuri tutkimuksen että ei merkittävissä määrin. Kyse siis luonteenpiirteestä.

Onko muuten martyyri sellainen naisille tyypillinen piirre? Sitäkin pohtinut, kun naisilla niin helposti voi lipsahtaa sillekin puolelle. On ympärillä ollut sellaisesta kärsiviä sisaria ja ihmetellen olen seurannut, että ei siitä ainakaan mitään positiivista hyötyä ole.

• Näinsemenneepi
        entävaihdevuodet kirjoitti:

Onko muuten martyyri sellainen naisille tyypillinen piirre? Sitäkin pohtinut, kun naisilla niin helposti voi lipsahtaa sillekin puolelle. On ympärillä ollut sellaisesta kärsiviä sisaria ja ihmetellen olen seurannut, että ei siitä ainakaan mitään positiivista hyötyä ole.

Samaa huomannut. Eräänlainen herkkähipiäisyys(lue epävakaus) sallitaan naisilla, miehillä se on sitten narsismia tai muuta ei-toivottua käytöstä. Elämme tasa-arvon aikaa :)

• jepjepss

Jos aloittaja ihan itse keroisi mitä haluaa löytää vastauksekseen ja puhutaanko miehistä jotka eivät onnistuneet parisuhteessaan ja sitten heistä tuli narsisteja jotka ottavat uusia uhreja? Ja koska eivät päässeet terapiaan, niin narsisteina olettavat uusien osapuolten haluavan elää heidän kokemusmaailmassaan, eli eivät edes yritä oikeasti tutustua ja kuunnella ketään? Sitten niitä uusia uhreja tulee kasapäin, kun kaikki lopulta kyllästyvät itsekeskeiseen ihmiseen jolle toisen tunteet eivät merkkaa mitään. Sitten on jäljellä enää vaan tunmputtaja joka vatkaa vaan itseään yhä uusiin kohteisiin? Tunputtaja kokee itsensä alffaurokseksi ja vainoaa vaan uusia kohteita, näinkö vai mitenkä haluat keskustella. Ei naisetkaan hauku tasapainoista miestä joka ei narsistisesti kuvittelen kaikkien häntä olevan viihdyttämässä?

Fiksumpien miesten kanssa on hyviä aitoja keskusteluja, mutta ne eivät ole tässä narsistiosastossa mukana. Heteroseksuaaleja yhden vaimon miehiä joiden aivosolut pysyvät siellä missä kuuluukin. Narsistisen jakoerkin tunnistaa monista merkeistä, hän elää harhamaailmassaan kuvitellen kaikkien naisten haluavan hänen tunputtavan itseään.

Mut älä anna suotta meidän muiden enempiä jaaritella, vaan kerro ihan omin sanoin, mitä olit sanomassa, mitäkö minunkaan jaaritukseni muille merkitsisi, jotkut kun tykkää olla moniongelmaisten miesten kanssa tekemisessä, kun eivät tiedä paremmasta olotilasta ja haluavat taistella tämän käsittelemättömien ongelmien kanssa jotka siirtyvät uhrista aina vaan seuraaviin uhreihin. Kun se ei ole kyennyt käsittelemäänkään niitä.
      Josta tulikin mieleeni tämänpäiväisen seiskalehden kannessa olevaan tauskiin, oliko hänellä 7-8 lasta,kertoja ei ollut ihan varma laskuistaan, että monenko naisen kanssa niitä jo on tehty. jo ja taas sitä mennään ja tehdään. Tosi ihkuu. Tosin lehtimyynti on hiipunut, kuka jaksaa näitä "uljas prinssi löysi elämänsä rakkauden". Kun prinssi on loppuunkulutettu lunppu.

Hiukan ikääntyessään tauskikin jollain loirinuotiolla tokaisee, että oli eksien syy, kun lapset eivät halunneet tavata isäänsä. Narsistissa ei ole koskaan mitään vikaa.

Terapiasta ilman jääneen jakoerikin tunnistaa joskus "tunputtajan käsistä" ne ovat iljettävän pervon näköiset.

• Sdfhvjj

Onhan se kyllä helposti huomattavissa kuinka tällä narsismi-palstalla naiset ovat äänessä ja syyttävät miehiä vuoronperään, haukkuvat narsisteiksi. Luin muutamia ketjuja läpi ja mielestäni kirjoitusten takana on muutama sama henkilö. Täällä taitaa olla vakituisia, jo ties kuinka pitkään täällä roikkuneita kirjoittajia. Mielestäni se ei ole ihan normaalia jos vihaa täynnä olevia kirjoituksia suoltaa vuodesta toiseen.

• Riippuu

Riippuu vähän miten niitä tunteitaan purkaa onko se hyvä tai huono tapa. On olemassa ihmisiä jotka tekevät kauheita rikoksia, kauheita pahoinpitelyitä, yleensä kaikkea kauheaa.

• Trolli_es

Trolli esiintyy minuna...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe