Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

17

  1. Mulla olisi pari kaverii. Äidin mielestä he ovat huonoa seuraa. Siksi olen täällä, vaikka en monestikaan kommentoi minnekään..
  2. Kiitos.
    Olen huomannut väsymyksen, joka alkaa tuntua aina kun saan hetken rauhan häneltä. Tämä "Emma" on luultavasti narsisti.
    Hänestä on hyötyä. Minulla ei ole kunnon kaveria, mutta yksi tyyppi jonka kanssa kaveerata, jos yrittäisin hankkiutua Emmasta eroon.
    Emma on kiva. Siis ensimmäinen ihminen jonka kanssa synkkasi. Hän on ollut mukava ja muuten, mutta viimevuoden lopussa aloin huomata hänen käytöksessään muutoksia. Saattaa nykyään haukkua koko ajan puoliksi leikillä.
    Tänään koulussa : Emma alkaa puhua oksettavia kun oltiin ruokailussa. Sanoin, että lopeta tai alan puhua sinulle ötököistä. Ei lopettanut joten aloin selittää, miten hämähäkit ryömivät hänen mehulasiinsa illalla jne. Se suuttui ja kippasi vedet mun lautaselle, jolla oli vielä ruokaa. Ärsyynnyin ja heitin sen leivät sen perunamuusiin. Kauheat raivarit, haukku kusipääks ja yritti lyödä pöydän yli.
    Se yrittää koko ajan painostaa lintsaamaan koulusta. Tai lainaamaan pyörää. Tai muuten saamaan omat edut edelleni. Kun sanoin, etten lainaa pyörää, kun Emma on en jo kertaalleen rikkonut, se suuttu taas vähäks aikaa.
    Emma puolustelee omia tekemisiään mutta viimeaikoina hän on alkanut puolihuolimattomasti huudella kaikkia typeriä asioita koulussa, mm. Kenestä mukamas tykkään ja mitä minulla on mielessäni.
    Kaikki tuollainen ahdistaa minua ja joskus tekee mieli vain mennä jonnekin missä on hiljaista. Kaikki tuntuu menevän persauksilleen aina kun hän on jossain lähellä. Olen tallentanut puheluitamme ja muuta, jos haluaa todistusaineistoa hänen vastuuttomuudestaan ja typeryydestään. Silti mietin, miten hän reagoi jos pyydän jättämään rauhaan. ( Kerran hän pakotti minut loppaamaan ystävyyden yhen tyypin kanssa, koska tämä tyyppi kaveerasi hänen vihollisensa kanssa)
    Hermot menee. Kaikki on minun vikani, mutta hän on kiltti ja viaton. En tiedä, onko hänestä hyötyä vai haittaa enemmän, mutta negatiivisuuden lisäksi hänessä on paljon hyvää ja hauskaakin. En silti enää osaa luottaa häneen.
    Kuraattori on ilkeä ja syyllistävä. En halua puhua hänen kanssaa.