Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
honeymoon1
profiilit
honeymoon1
honeymoon1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla olisi pari kaverii. Äidin mielestä he ovat huonoa seuraa. Siksi olen täällä, vaikka en monestikaan kommentoi minnekään..
25.05.2014 22:25
:DDD STP:t kunniaan!
Mutta enän minäkään täällä jokapäivä käy. (Melkein jokapäivä vain :D ) Kyllä sanoisin, että olet vakkari. Oma kone on paras. Omani hajosi. ://
30.04.2014 19:29
Olet mahtava, Kurpizza. :)
30.04.2014 19:21
Tolkien on paras ja muutenki :DDDDD
21.04.2014 14:25
Jaa, minäkin alan kallistua Rainbow- murhalle :DDD
Mutta joo, minä suunnittelen joskus tappavani jonkun. En toteuttaisi, mutta suunnittelu on kivaa. :D Kuten esim. vanhat kiusaajat ja muut tuollaiset. Kaikille olen suunnitellut kohtalon helv*tissä :) Joskus tekis mieli, mutta tiedän, etten tule koskaan toteuttamaan.
21.04.2014 14:24
Vaikken näissä esiinnykään, näitä on kiva lukea
21.04.2014 14:20
Weh, minä itse pelkään korkeita paikkoja, hukkumista, ja sosiaalisia tilanteita... Enpä tiedä mikä noista on pahin :D
15.04.2014 17:21
Kurpizzan kertoma tarina on myös lyhytelokuvana YouTubessa.https://www.youtube.com/watch?v=r-q20RQq8Bo
13.04.2014 14:24
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7375409423060164001#allposts
13.04.2014 13:59
Hehheh. Jäin jälki-istuntoon, koska äiti ei ollut poistanut wilmamerkintöjäni, kaverini olivat riehuneet vieressäni tunnilla ja koska opettajan mielestä minulla oli huono asenne. Että siinä syyt jälkkäriin... -.-
13.04.2014 13:52
Itse harrastin joskus Aikidoa, eli väkivallatonta itsepuolustusta. Olin ryhmän ainoa tyttö, mutta ihan kivaa siellä oli.
Hyvät puolet : kiva porukka, suhteellisen helppoja juttuja, lisää tietoa toisten vahingoittamisesta ja sen seurauksista, ja ihmisen anatomiasta näin muutenkin. (ei epäilyttävästi.)
Huonot puolet : täällä harjoitukset olivat illalla. Ei ollut enää kovin kiva raahautua sinne tappelemaan enää illalla kun oli jo puhki. Tämä voi tietenkin vaihdella paljonkin paikkakunnan shteen. Asu maksaa noin 40e, harrastuksena ei ole ilmainen. Olisiko ollut jokin kuukausimaksu, mutta en muista nyt. Myös muutama muu lajiin liittyvä juttu maksaa.
Kannattaa harrastaa, sillä se parantaa kuntoa ja on mielestäni muutenkin hyvä laji. Googlaile lisää jos kiinnnostuit.
20.03.2014 19:09
Älkääs nyt, tuo aloittajan mainitsema on kyllä ihan iloista hysteriaa. Hämikset ja käärmeet on söpöjä, itselleni en ottaisi (käärmettä) mutta ei niitä nyt pidä alkaa liiskaamaan ihan siksi, että ne ovat olemasa. Hämppikset ovat hyödyllisiä. Jos joku pälli ei tajua, että ne eivät ole vain painajaisten morsoja, oma ongelmansa. Ei se ekosysteemi sillä tavalla pyöri että käärmeet ja hampparit tapetaan/niitä ei olisi olemassa.
17.03.2014 19:55
siilio, samaa mieltä :DDDDD
Rauski rulettaa.
12.03.2014 15:43
Totta. Olen sitä yrittänytkin, ja sen takia kaikki tuntuu tosi sisällöttömältä. Suutun siksi helpommin ja Emma alkaa ragettaa. Anyways.
Minun tilanteessani ei oikein hankita kavereita. En tutustu uusiin ihmisiin tavallaan "kesken" vuoden, jos ei tule jotain erikoistilannetta. Itse en mene juttelemaan porukoille, jos joku on yksin niin voin yrittää ottaa yhteyttä. Ei tämä silti toivotonta ole.
Saman koin jo ala-asteella, tosin siinä tilanteessa kaverit etsivät uudet ja alkoivat sitten vasta spämmiä oikein kunnolla, eli stradegiat ovat ainakin hallussa. ( Anteeksi jos kirjotin väärin :D )
Kiitos neuvoista. :)
12.02.2014 07:31
Kiitos.
Olen huomannut väsymyksen, joka alkaa tuntua aina kun saan hetken rauhan häneltä. Tämä "Emma" on luultavasti narsisti.
Hänestä on hyötyä. Minulla ei ole kunnon kaveria, mutta yksi tyyppi jonka kanssa kaveerata, jos yrittäisin hankkiutua Emmasta eroon.
Emma on kiva. Siis ensimmäinen ihminen jonka kanssa synkkasi. Hän on ollut mukava ja muuten, mutta viimevuoden lopussa aloin huomata hänen käytöksessään muutoksia. Saattaa nykyään haukkua koko ajan puoliksi leikillä.
Tänään koulussa : Emma alkaa puhua oksettavia kun oltiin ruokailussa. Sanoin, että lopeta tai alan puhua sinulle ötököistä. Ei lopettanut joten aloin selittää, miten hämähäkit ryömivät hänen mehulasiinsa illalla jne. Se suuttui ja kippasi vedet mun lautaselle, jolla oli vielä ruokaa. Ärsyynnyin ja heitin sen leivät sen perunamuusiin. Kauheat raivarit, haukku kusipääks ja yritti lyödä pöydän yli.
Se yrittää koko ajan painostaa lintsaamaan koulusta. Tai lainaamaan pyörää. Tai muuten saamaan omat edut edelleni. Kun sanoin, etten lainaa pyörää, kun Emma on en jo kertaalleen rikkonut, se suuttu taas vähäks aikaa.
Emma puolustelee omia tekemisiään mutta viimeaikoina hän on alkanut puolihuolimattomasti huudella kaikkia typeriä asioita koulussa, mm. Kenestä mukamas tykkään ja mitä minulla on mielessäni.
Kaikki tuollainen ahdistaa minua ja joskus tekee mieli vain mennä jonnekin missä on hiljaista. Kaikki tuntuu menevän persauksilleen aina kun hän on jossain lähellä. Olen tallentanut puheluitamme ja muuta, jos haluaa todistusaineistoa hänen vastuuttomuudestaan ja typeryydestään. Silti mietin, miten hän reagoi jos pyydän jättämään rauhaan. ( Kerran hän pakotti minut loppaamaan ystävyyden yhen tyypin kanssa, koska tämä tyyppi kaveerasi hänen vihollisensa kanssa)
Hermot menee. Kaikki on minun vikani, mutta hän on kiltti ja viaton. En tiedä, onko hänestä hyötyä vai haittaa enemmän, mutta negatiivisuuden lisäksi hänessä on paljon hyvää ja hauskaakin. En silti enää osaa luottaa häneen.
Kuraattori on ilkeä ja syyllistävä. En halua puhua hänen kanssaa.
11.02.2014 20:40
Minäkin kokeilin testiä. Olen huomannut itselläni samat asiat kuin aloittajalla, nukahtamisvaikeudet ja yöllä heräily ovat nyt viimeaikoina nousseet pintaan. Tulokseni oli Kohtalainen tai Keskivaikea masennus, enkä ihmettele yhtään. Terveydenhoitaja meidän koululla on täysi pälli, enkä mene juttelemaan sille. Olen käynyt aiemmin terapiassa koska meni aika huonosti ( lue sosiaalielämän sammuminen)...
Voimia sinulle, aloittaja. Otan osaa ja tiedän miltä tuo tuntuu. D: mutta minulla tulee välillä parempia kausia, väsymys hellittää vähän ja itsetunto saattaa nousta vähän. Yleensä vain laskeakseen, mutta anyways....
Nyt minulla on huonompi kausi. Väsyttää ja heräilen öisin, ammulla herään ennen herätyskelloani ja väsyttää kauheasti, mutta en saa nukuttua. Tarkkailen myös painoani pakkomielteisesti ja olen laihtunut 5kg. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, mutta vertaistukea voimme ainakin jakaa toisillemme vaikka sähköpostilla. Jos haluat.
06.02.2014 20:13
Olisiko teillä ideoita? D:
06.02.2014 20:06
1 / 1