Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Niin,+en+ole+tosiaankaan+yleltä+kuullut+yhtäkään+homokriittistä+uutista+ja+kannanottoa....."
Minkälaista+kritiikkiä+toivoisit+ylen+esittävän+homoja+kohtaan?+Että+homous+on+raamatun+vastaista+ja+jumalalle+kauhistus??+:D+Kerro+ihmeessä!!+:D
10.12.2016 18:25
"Ei+ole+muuten+todistettu,+ettei+Jumalaa+ole.+Sellaista+ei+voi+todistaa."
Ei+olematonta+pysty+todistamaan+olemattomaksi.+Vai+pystytkö+sä+todistamaan,+ettei+menninäisiä+ole+olemassa?+Ja+jos+et+pysty,+niin+silloin+menninkäiset+tietenkin+ovat+olemassa??+:)
07.12.2016 19:05
"Kuten+esimerkiksi+siihen+että+Jumalaa+ei+ole."
Mikähä+siin+on+ku+hihhulit+eivät+pysty+opettelemaan+niinkin+yksinkertaista+asiaa,+kuten+ateismin+määritelmä??
07.12.2016 19:00
"Valitettavasti+antisi+ei+ole+nolla."+
Ja+sekö+sua+harmittaa??+:D+:D
"Antisi+eksyttää."
No+sun+eksyttämiseen+ei+paljon+tarvita+:D+:D
"Siksi+olisi+parempi,+että+vaikenisit."
Alkoiko+ahdistaa??+:D+:D
"Matt:
18:1 Sillä+hetkellä+opetuslapset+tulivat+Jeesuksen+tykö+ja+sanoivat:+"Kuka+on+suurin+taivasten....blaablaablaa"
Ja+taas+todistit,+että+ainakin+sun+antisi+tällä+palstalla+on+sitä+samaa+oksennusta+eli+pohjanoteeraus...
07.12.2016 18:57
Ottamalla+itsenäisesti+asioista+selvää.+Ihan+niinku+pikku+vinkkinä...
07.12.2016 18:53
Luetun+ymmärtämisessä+vaikeuksia??+:)+Tässä+niinku+kysyttiin+joulu+SANAN+alkuperää+eikä+varsinaisesti+joulupyhän+sisältöä+:)+Mutta+varmaan+tiedätkin,+ettei+joulu+itse+juhlapyhänä+ole+alunperin+ollut+uskonnollinen+pyhä+kunnes+kristityt+sen+väänsi+väkisin+kristinuksoon??
07.12.2016 17:45
2min+googletus+:)
https://kielinmielin.wordpress.com/2008/12/24/hello-world/
06.12.2016 19:56
"Niin+kyllä+sinäkin+aikanaan+näet+sen+onko+se+Totuus+vai+ei"
En+näe,+etkä+näe+sinäkään+:)+Sorry+:)
"siihen+asti+tulet+miettimään+asiaa+vielä+monta+kertaa+."
Taas+väärin.+En+tuhlaa+tälläisiin+asioihin+ajatustakaan+:)
06.12.2016 11:07
Ihan+sama.+Vaikka+mun+antisi+olisi+tasan+nolla,+se+olisi+vähintään+100+kertaa+enemmän+ku+sun+antisi.+Se+on+saletti+:)
06.12.2016 09:34
"Tiedän+jo+,että+moni+pohtii+tälläkin+palstalla+asioita+ihan+eri+tavalla+kuin+eilen+.Hyvä+niin+."
Tietenkin!+Kiitos,+että+vahvistat+ateismin+asemaa+ja+kiihdytät+sen+leviämistä!!!+:)
05.12.2016 23:41
"Tuskin+sinäkään+kumisaapasta+paljoa+viisaampi+olet+joten+......Hyvää+Joulua+ja+iloista+mieltä."
Hahhaa,+saatiin+hihhulin+oikea+luonne+esiin+:D+:D
"Minulla+on+muualla+tärkeää+asiaa+eli+en+jouda+leikkimään+,mutta+leikkikää+keskenänne+joohan+."
Tietenkin,+häntä+koipien+välissä+uutta+nikkiä+reggaamaan+ja+sitt+taas+julistamaan+"totuuttasi"+:D+:D
05.12.2016 23:39
On+tehty+jo:
http://puppulausegeneraattori.fi/
Siis+tämäki+on+jo+ylivertainen+yurkiin+verrattuna+:)
05.12.2016 23:35
"Näinhän+se+tietysti+on,+jos+totuus+määritellään+tiedetyksi+jo+ennen+kyseinen+kirjan+lukemista."
Jaa,+kuka+täällä+on+väittänyt,+että+määritteli+totuuden+ennen+raamatun+lukemista,+paitsi+sinä+itse??+:)+Eli+kyse+taitaa+olla+taas+kerra+uskiksen+pahemmanlaatuisesta+ennakkoluulosta,+millä+asenteella+kaikki+muut+raamattua+lukee.
"Kuitenkin,+jos+totuus+on+ilmoitettu+Raamatussa,+niin+väitteesi+ei+pidä+paikkaansa."
Eli+sä+itse+olet+lähtenyt+lukemaan+raamattua+sillä+asenteella,+että+sieltä+löytyy+"ehdoton+totuus"+eikä+muuta+vaihtoehdot+ole+mahdollisia???+No+eipä+yllätä+:)
05.12.2016 23:26
"Sanoin+tuolle+tyypille+sen+takia+suoraan+,että+ei+tyhmyydessään+pilaa+myös+itseään+saati+Raamatun+tekstiä+kun+tiedän+,että+tyyppi+ei+ymmärrä+mitään+Raamatusta.Voin+sanoa+sen+ihan+näin+suoraan+."
Onko+sull+niinku+jotai+esittää+väitteitesi+tueksi+vai+soitatko+muuten+vaan+suuta+ku+Agno+laittoi+jauhot+suuhus?+:)+Sun+viestiesi+perusteella+epäillen+jälkimmäistä.+Ja+itse+olen+saanu+kyllä+näitä+palstoja+lukiessa+hieman+erilaisen+käsityksen+Agnosta+:)+Voit+toki+korjata+jos+olen+väärässä,+ja+tällä+kertaa+sitt+tarvitaa+jotain+painavampaa+todistetta+ku+sun+tyhjät+väittämät.
05.12.2016 23:02
Tässä+vielä+lisää+jos+epäilet+:)
http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/07/gorilla-middle-finger-bob-pitchford-bristol-zoo-1.jpg
05.12.2016 22:53
Vttu+jätkä+suoltaa+jotain+järjettömiä+jakeita+kaikki+palstat+täyteen+ja+kehtaa+toiselle+sanoa,+että+nolas+ittensä??+:)+Oikeesti??+:D+:D
05.12.2016 22:49
"no+ethän+sinä+mihinkään+poistunut."
Mihin+mun+olis+pitänyt+poistua+ku+satun+lukemaan+täällä+nyt+eri+palstoja??+:)+Jos+sivu+ilmoittaa,+että+uusi+viesti+niin+toki+käyn+kattomassa+:)
"Siinä+kovasti+olet+vielä+pätemässä+kuin+joku+nettipoliisikoira+.Wuh."
Minäkö+pätemässä??+:)+Hahhaa..ottiko+niin+koville+ku+tuli+turpiin?+Ja+ei+mun+tarvi+päteä.+Toisin+on+ilmeisesti+sun+tilanne+:).+Hauskaa+vaan+seurata+miten+uskis+ottaa+nokkiinsa+ku+loppuu+argumentit+:)+Wuh+:D+:D
05.12.2016 22:45
Heh,+case+closed+:)+Eli+tarkoituksesi+ei+ollutkaa+keskustella+vaan+haukkua+toinen+pystyyn+ja+poistua+areenalta+kuten+erä+pulu+teki??+:)
05.12.2016 22:37
Valitettavasti+edellinen+kommentisi+Agnolle+ei+tue+väitettäsi+millään+lailla...
05.12.2016 22:23
Joo+haluan!+Kerro+ihmeessä!!+Nyt+alkoi+jännittää....
05.12.2016 22:21
37 / 134