Ihmisen ja eläimen välinen ero on todellinen

oppikaa.totuus

En ole vielä tavannut eläintä, joka olisi näyttänyt keskisormea.

Eläimet ovat siis jotain erilaista kuin ihmiset. Raamattua lukemalla arvoitus ratkeaa. Jumala loi ihmiset omaksi kuvakseen, kun taas eläimet luotiin kukin olosuhteisiinsa sopiviksi. Suunnittelu tässä kohtaa on ollut hyvin monimutkaista ja tarkkaa, sillä eläimet ovat myös tarkoin toisiinsa sopivia niin, että luonnon herkkä tasapaino säilyy. Saalistajat eivät lopu saalistajilta, jotka taas eivät jää kokonaan ilman saalista.

12

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.Uutio

Vain ihmisellä on kyky olla halutessaan julma. Äläkä yritä inistä syntiinlankeemuksesta, koska Jumala kaiken luojana loi myös kaiken syntiinlankeemuksen johtaneen.

• nbbnbnbn

Jos seuraat eläimiä tarkemmin huomaat heidän toimivan tismalleen samalla periaatteella kuin ihminen.

En selitä asiaa tarkemmin sillä koet itse herätyksen kun itse tajuat tämän omista havainnoistasi.

• gfgfgd

Miksi sitten pidämme niitä vähempiarvoisina? Joulukinkkuakin moni jo odottelee. Sian mielenmaisema taitaa loppupeleissä olla aika erilainen, kuin ihmisen.

• oppikaa.totuus

No niin, kiitos tästä. Nyt olen nähnyt eläimen, joka näyttää keskisormea, olettaen että tuossa ei ole photoshopattu kovin paljon.

Sinä tietysti piiloviestinä tarkoitit tuon sormetuksen minulle.

• oppikaa.totuus kirjoitti:

No niin, kiitos tästä. Nyt olen nähnyt eläimen, joka näyttää keskisormea, olettaen että tuossa ei ole photoshopattu kovin paljon.

Sinä tietysti piiloviestinä tarkoitit tuon sormetuksen minulle.

Tässä vielä lisää jos epäilet :)

http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/07/gorilla-middle-finger-bob-pitchford-bristol-zoo-1.jpg

• Kyllä ihminen on hyvin trooppinen eläin. Tai subtrooppinen.

• sopeumaa

Vaaleaihoiset ovat lauhkean ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..

• pizzamiestenmies
        sopeumaa kirjoitti:

Vaaleaihoiset ovat lauhkean ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..

tummaihoiset on trooppisen ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..

• sopeumaa
        pizzamiestenmies kirjoitti:

tummaihoiset on trooppisen ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..

Etkö lainkaan pelkää, että meistä kahdesta sinua voitaisiin pitää rasistina?

• ProfNaavankierto

Eläin ei näytä keskisormea, koska sillä ei ole kyseiselle toiminnalle merkitystä. Silti eläinkunnissa on vastaavia elekieliä. Ihminen ja eläin on väittämästäsi huolimatta ihan samankaltaisia elehtijöitä. Ero syntyy siitä, että meillä on kehittyneemmät aivot ja osataan käyttää kehittyneesti hengitysilman virtausta ja suun sekä nielun onteloita. Ts. osaamme kommunikoida monimutkaisilla äänteillä, joille on luotu erilaisia merkityksiä. Ihminen/eläin on käytännössä harhaoppi, joka johdattelee meidät uskomaan, että me olemme eri asia kuin eläimet. Meillä ja eläimillä on paljon yhteistä. Kaiva googlella eri eläinten kuvia. Huomaat että meillä kaikilla on paljon yhtäläisyyksiä... kaikilla on symmetrinen rakenne, kaksi tai neljä jalkaa, kaksi kättä, kaksi silmää, kaksi korvaa, suu, hampaat, kieli, kyky kävellä, kyky käyttää ääntä jne. ja lisäksi meillä on yhteistä, hengityselimet, sydän, verenkierto, ruuansulatus, munuaiset, maksa, peräaukko, penis/vagina jne. ja me kaikki ollaan rakennuttu täsmälleen samasta materiasta. Mutta silti ihminen on eri näköinen kuin karhu tai hirvi, mutta niin on eri näköisiä myös ankka ja vesinokkaeläin, vaikka niillä on myös samankaltaisuus. Nokka. Kehitys on tuonut ihmiseloon myös lieveilmiöitä, kuten tyhmyyden ja tietämättömyyden aiheuttaman virheellisen kommunikointikyvyn harjoittamisen.

• ProfNaavankierto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      2328
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1520
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1369
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1192
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1180
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1109
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      72
      1051
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      132
      1039
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1020
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe