Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
And+here+we+go+again+:D+:D
Taas+alkaa+samanlainen+sekoilu+kun+eräässä+toisessa+ketjussa+:D+:D
23.04.2019 19:07
Vau.+Olet+todella+vitsikäs!
21.04.2019 07:37
Liittyy+hyvinkin+keskeisesti
21.04.2019 00:00
koetapas+esim.+google+hakua+"c+preprocessor+hell"+ja+nauti!
Sen+jälkeen+ehkä+ymmärrät,+miksi+näitä+ei+otettu+javaan+mukaan..
20.04.2019 23:47
Eli+pakotetaan+keksimään+pyörä+uudelleen?+Todella+luovaa+:)+Niin,+ja+aloittaja+taisi+puhua+enemmänkin+uusista+tekniikoista+ja+frameworkeista+eikä+itse+ongelmaratkaisusta.+Toki+aina+voi+yrittää+tehdä+asioita+ITSE+ja+"hyväksi+todetuilla+tekiikoilla".
Kannattaa+muistaa+että+jatkuva+"lunttaaminen+"+myös+opettaa+asioita..
20.04.2019 23:41
XPath
https://www.w3schools.com/xml/xpath_intro.asp
20.04.2019 23:33
"Ateismissa+nimenomaan+uskotaan+moniin+jumaliin+kuten+luonnonvalintaan+jota+kukaan+ei+ole+nähnyt+"
Jaa,+että+sun+logiikalla+myös+elektroni+ja+painovoima+ovat+jumalia,+joita+kukaan+ei++ole+nähnyt+:D+:D
20.04.2019 21:37
Newtow,+vaikka+viisas+mies+olikin,++tiesi+silloin+aikoinaan++melko+vähän+nykytieteeseen+verrattuna.+Sitäpaitsi,+voisitko+kertoa,+mitä+ateisteille+tapahtui+hänän+aikanaan?
17.04.2019 21:01
Juu+en+poikennut.+Jauhaat+jatkuvasti+jeesuksesta+ja+pyydät+unohdamaan+kaiken+uskonnon+sen+ympäriltä+,+Pointtini+oli,+että+sulla+ei+olisi+mitään+informaatiota+jeesuksesta+ilman+kristinuskoa,+PISTE!
16.04.2019 09:17
"Poimi+raamatusta+Jeesus+ja+jätä+muut+omaan+arvoonsa+,+Jeesus+on+se+pointti.
Onko+se+oikeasti+sinulle+niin+vaikeaa?"
Onko+todella+niin+vaikeata+ymmärtää,+että+kaikki+mitä+sä+kuvittelet+"tietäväsi"+jeesuksesta,+mitä+hän+sanoi+ja+teki,+on+suurilta+osin+paimentolaisten+KEKSIMÄ+tarina!!!+:D+:D+Ilman+kristinuskoa+sulla+EI+OLISI+mitään+jeesusta,+jota+kuvittelet+seuraavasi,+ei+voi+olla+niin+vaikeeta+:D+:D
16.04.2019 00:36
"Ota+ihan+uutena+tyyppinä+vastaan+ja+riisu+ympäriltä+koko+kristinusko+pois+kaikkinensa."
eli+kehotat+riisuman+kristinuskon+keskeisen+henkilön+ympäriltä+kristinusko?+Silloinhan+sulla+ei+ole+yhtikäs+mitään+koko+jampasta!!!++Pikkaisen+menee+nuyt+selitykset+suohon.+:D+:D
15.04.2019 20:26
"Jeesushan+on+meidän+todellinen+luontomme+kuten+hän+kirjassa+sanoo,+"
Hetkinen,+missä+kirjassa?+Ainiin,+raamatussa+tietenkin+:)+Siinä+mainiossa+paimentolaisten+satukirjassa+:D+Eli+voit+kokea+raamatun+esittelemän+mielikuvitushahmon+ilman+raamattuakin.+Etkö+huomaa+tässä+mitään+ristiriitaa??
15.04.2019 13:00
"Jos+minä+osoitan+vaikka+niinkin+yksinkertaisen+asian+kuin+lyijykynä+sanoen+että+tämä+on+vuosien+kuluessa+syntynyt+tyhjästä+niin+sanot+että+älä+nyt+hulluja+puhu+etkä+millään+sitä+usko.+Väität+että+kyllä+sen+on+joku+tehnyt."
Kuinka+monta+lyijykynää+olet+luonnosta+löytänyt,+joka+olisi+luonnon+tekemä?
14.04.2019 21:36
"Kirjoitan+Jeesuksen+seuraamisesta+,+en+uskonnoista+taikka+raamatuista+,+en+kristityistä+enkä+kristinuskostakaan."
Mistäköhän+sinäkin++kuulit+jeesuksesta+jos+se+ei+ollut+raamattu?+:D
14.04.2019 21:29
"Kirjeitäkin+olen+harkinnut+mutta+eiköhän+tuo+2g+riitä+vallan+mainiosti+:)"
Hienoa!+Myönnät+,+ettet+pysty+elämään+ilman+tiedettä+:)
07.04.2019 14:58
"+Minua+lähinnä+huvittaa+se,+että+ateistit+satusedät+(kosmologit)+keksivät+tarinoita+koskien+ikuista+kvanttimeren+poreilua+ja+kosmista+inflaatiota,+jotka+selittäisivät+sen,+miten+tyhjästä+tai+lähes+tyhjästä+(onko+se+siis+tyhjä+vai+lähes+tyhjä?)+olisi+voinut+syntyä+tämä+kaikkeus+ja+kenties+monia+muita+ja+että+niitä+kaikkeuksia+syntyy+"tuon+tuostakin"+(satustä+Enqvist)..."
Saattaa+se+ehkä+huvittaakin+koska+viestiesi+perusteella+et+ymmärrä+fysiikasta+hevon+vittuakaan,+kvanttifysiikasta+puhumattakaan+:)
"Tuo+on+pelkkää+retorista+paskan+jauhamista+ja+proosallista+satuilua+sekä+tarinoiden+kertomista"
Tämä+kuvaa+muuten+erittäin+hyvin++kaikkia+aloituksiasi+ja+viestejäsi+tällä+palstalla+:)
23.02.2019 00:15
Tilastollisesti++100+miljardia+kärpästä+tykkää+lehmän+paskasta.+Tarkoittaako+se,+että+lehmän+paskan+on+pakko+olla+hyvä??
23.02.2019 00:10
"Kun+panet+tuon+kirjeen+paikalle+"luotu+maailma+olentoineen"+ja+"minun"+paikalle+"luojan",+niin+ymmärrät+sen,+miten+tämän+oletuksen+mukaan+"kaikki+todistaa+luojasta,+mutta+mikään+ei+todista+häntä+ja+luomista+vastaan".+
Tämä+väite+on+kumoamaton+niin+kauan+kuin+voidaan+osoittaa+edes+yksi+todiste+luomista+vastaan,+mutta+uskoakseni+sellaista+todistetta+ei+minun+elämäni+aikana+löydetä..."
Paitsi+että+sun+analogia+kusee+pahemman+kerran.+Ensinnäkin,+jos+susta+ei+ole+mitään+havaintoa+eikä+todistetta,+niin+ei+voida+mitenkään+väittää+että+juuri+SINÄ+olet+kirjoittanut+sen+kirjan.+Se+taas,+että+kirjassa+olisi+maininta+sinusta+taikka+siitä,+että+sinä+olet+kirjoittanut+sen+kirjan,+on+kaikkien+kehäpäättelyiden+äiti.
23.02.2019 00:05
"Vai+onko+olemassa+jokin+kolmas+vaihtoehto?+"
Tietenkin+on!+EMME+TIEDÄ.
22.02.2019 23:54
Salli+nauraa+:)+Viesteistäsi+käy+selvästi+ilmi,+että+olet+pesunkestävä+hihhuli+ja+näin+ollen+kantasi+on+lukittu+vahvasti+"luoja"+vaihtoehtoon.
22.02.2019 23:44
6 / 134