tractor
![]()
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Okay boys, Let's join NATO!
USA toimittaa ilmaiseksi ohjuspuolustusjärjestelmän "Irania vastaan". USA toimittaa ilmaiseksi omia joukkojaan maahamme14274Miksi energia säilyy
Välillä täällä on niin kummallisia luulemuksia tästäkin asiasta, että ,valistetaan: energian säilymislaki ei johdu jumal2270Kvantti-väri-dynamiikka
Eli ns. vahva vuorovaikutus. Standardimallin mukaisesti on olemassa 6 kvarkkia ( ja niiden antikvarkit). Vuorovaikutus o1266Jos asettuisin ehdolle
....kuntavaaleihin 2021. Kuinka monta äänestäjää saisin täältä? :) Sanotaan vaikka , että olen sosiaalidemokraatti, n. 413264Reaktiosarja X
Orgaanista yhdistettä X1 keitetään kiehuvassa vedessä, emäkset liukenevat ja ne suodatetaan pois nesteestä. Saatua neste5262Yksinkertainen virtapiiri-tehtävä?
Oleta kuvan 1. mukainen virapiiri (pisteet ovat kuvassa tyhjää tilaa), jossa on yksi tasajännitelähde ja kaksi vastusta11258Pimeä aine ja energia
Arvaukseni : Pimeä aine = loppuun palaneita tähtiä, mitkä ovat sammuneet säteilemästä Pimeä energia = tyhjiön energia,7258HS:n "analyysi"
Kun on kirjoittanut paskaa yli kaksi vuotta maksaville asiakkaille ja loppu sille häämöttää, niin tällaista on taso: htt24258Analyysia "Ajasta.ollikkoon":sta
Mies tuli lähes tyhjästä, teki ńäennäis-tieteisiä perusteluja parille kärjekkäälle kommentilleen, joihin hän ei kuienkaa6256Kuoleman pelko
Olisin kysynyt tätä lukijoilta. Kuinka moni pelkää tulevaa kuolemaansa? Tähän toki voi vastata väliaikaisella nimimerki7256Evoluutio on tieteen kaunein teoria
Vaikka olen koulutukseltani fyysikko ja rakastan kuinka esteettisesti luonnon lait matemaattisesti rakentuvat, on Evoluu184250Atomiluku nolla
Eli neljän neutronin muodostama ydin. Teoreettinen "atomi", jonka järjestys olisi nolla taulukossa. Voisiko se olla mahd11250Onko se ihmisen kehitelmiä vai onko se jo valmiiksi jossakin tuolla?
Siis matematiikka tietenkin. Kysymys ei varsinaisesti kuulu matematiikan piiriin (vai kuuluuko?), vaan pikemminkin meta-14249Maan ulkopuolinen "älyllinen" elämä
Joku teistä saattaa olla sitäkin mieltä, ettei älyllistä elämää löydy edes tältä planeetalta. Miksi UFO-miehiä ei löydy14246Mikä on nykyinen tieteellinen määritelmä elämästä?
Otsikossa oli se kysymys Kiitos etukäteen!12241Brittien seuraava siirto
Nyt kun sekä keissit "Skripal" ja "Douman kemiallinen hyökkäys" alkavat paljastua valheiksi, on Brittien - jotta säilytt14237Reaktiosarja X
Yhdistettä X1 keitetään kiehuvassa vedessä, emäkset liukenevat ja ne suodatetaan pois nesteestä. Saatua nestettä kiehute9236Putin - analyysi
Vapaa-ajallani olen kiinnostunut kaikesta maailmalla tapahtuvasta. Koska olen oikeastaan sitämukaa tutkinut presidentti4230Minä, Valtion petturi
Kas niin ukot, aletaan puhua urastani valtion petturina, venäjän kätyrinä, isänmaan vastaisena ihmisenä ja kaikesta sell17227Olkaa vastuullisia Gandalfit
Täällä näkee näitä kysymyksiä suoriin (tai varovaisesti muuteltuihin) akateemisten alojen fysiikan tehtäviin, joihinka e9224