tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
HS:n "analyysi"
Kun on kirjoittanut paskaa yli kaksi vuotta maksaville asiakkaille ja loppu sille häämöttää, niin tällaista on taso: htt24149Mies vs. Nainen
En tiedä ihmisen biologiasta paljoakaan mutta sen tiedän, että mies ja nainen eroavat paitsi ulkoisesti, myös aivoiltaan1146Nerokkain oivallus historiassa
....on Darwinin oivallus lajien puusta alaspäin, yhteen "juureen" ja vastaavasti yhdestä juuresta kasvava puu täynnä "le6146Katoaako kirjallisuus kaiken bitti-höyryn taakse?
Mene kadulle tänään ja kysy 50 vastaan tulevalta ihmiseltä, että "minkä kirjan luit viimeksi" ja "kuka on mielestäsi par4144- 15143
Sotamies Eskoa kusetettiin
Perustelut: Aluksi on pakko todeta, että Talvisota oli väärin Suomea kohtaan, Meillä oli oikeus puolustautua, Olen henk1142Unlimited powerrrr!!
Älkää säikkykö, saatte jokainen ydinvoimaa jokaisena aurinkoisena päivänä. Nauttikaa siitä - se on harvinaista herkkua t0139Arvaukseni ns. pimeästä aineesta
Nykyään sanotaan, että maailmankaikkeuden aineesta n. 70% on pimeää - meille näkymätöntä ainetta. Mitä se on, siitä on e9138Putin - analyysi
Vapaa-ajallani olen kiinnostunut kaikesta maailmalla tapahtuvasta. Koska olen oikeastaan sitämukaa tutkinut presidentti4137Miksi energia säilyy
Välillä täällä on niin kummallisia luulemuksia tästäkin asiasta, että ,valistetaan: energian säilymislaki ei johdu jumal2136Jos asettuisin ehdolle
....kuntavaaleihin 2021. Kuinka monta äänestäjää saisin täältä? :) Sanotaan vaikka , että olen sosiaalidemokraatti, n. 413134Tieteellinen metodi
Tiedän, että palstoilla on älykästä ja asiantuntevaa väkeä. Miten määrittelisit otsikon aiheen mahdollisimman lyhyesti j1133Onko se ihmisen kehitelmiä vai onko se jo valmiiksi jossakin tuolla?
Siis matematiikka tietenkin. Kysymys ei varsinaisesti kuulu matematiikan piiriin (vai kuuluuko?), vaan pikemminkin meta-14133Mitä on havainnointi
Tuli noista Roger Penrosen ajatuksista mieleen ajatella tätä hetki. Tällä (havainnoinnilla) taitaa olla ihan oma tieteen6132Kvantin perusteita
Oletetaan kvantti, mikä voi olla ainoastaan kahdessa eri tilassa, a tai b. Juuri nyt emme tiedä missä tilassa se on. a)3131Miksi Schrödingerin yhtälö ei ole oikein
Koska se ei ole Lorentz invariantti. Sen ratkaisut hajoavat avaruudessa yli valon nopudella ja tämä argumentti riittää.10128Yksi mies pelasti maailman
Yksi ihminen kirjaimellisesti pelasti maailman. Tieänette jenkkien syvyyspommin alas-ampumasta venäläisestä sukelusvenee9125Fysiikan kouluopetuksesta
Fysiikan ehdoton suur-nimi on Joseph-Louis Lagrange (s. 1736, k. 1813). Mihin Newton lopetti, siitä jatkoivat Lagrangen13124Skeptisyys ei ole ismi
Skeptisyys ei ole mikään vitun "ismi", se on viimekädessä jokaiselle lajille ominainen filtteröinti-järjestelmä, jolla l0124Ihminen Kuussa for dummies
Sunnuntaina 20. Elokuuta Neil Armstrong ja Edwin Aldrin laskeutuivat Kuun pinnalle kapselissa, joka oli nimetty "Eagle"3124