tractor

Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Mies vs. Nainen
En tiedä ihmisen biologiasta paljoakaan mutta sen tiedän, että mies ja nainen eroavat paitsi ulkoisesti, myös aivoiltaan1167Nerokkain oivallus historiassa
....on Darwinin oivallus lajien puusta alaspäin, yhteen "juureen" ja vastaavasti yhdestä juuresta kasvava puu täynnä "le6163Jos asettuisin ehdolle
....kuntavaaleihin 2021. Kuinka monta äänestäjää saisin täältä? :) Sanotaan vaikka , että olen sosiaalidemokraatti, n. 413163- 9162
Mikä on nykyinen tieteellinen määritelmä elämästä?
Otsikossa oli se kysymys Kiitos etukäteen!12162Sotamies Eskoa kusetettiin
Perustelut: Aluksi on pakko todeta, että Talvisota oli väärin Suomea kohtaan, Meillä oli oikeus puolustautua, Olen henk1162- 15161
Pimeän aineen metsästäjät
....ovat jakaneet ensinnäkin "pimeän aineen" ja "pimeän energian" erillisiksi kummajaisiksi - eikö Einsteinin opit tavoi7159Homo Sapiensin nousu ja tuho
Termodynaaminen tasapaino on fysiikkaan liittyvä konsepti, jonka kaikkien fyysikkojen tulisi sisäistää. Vaikka tämä kons6158Onko se ihmisen kehitelmiä vai onko se jo valmiiksi jossakin tuolla?
Siis matematiikka tietenkin. Kysymys ei varsinaisesti kuulu matematiikan piiriin (vai kuuluuko?), vaan pikemminkin meta-14158Putin - analyysi
Vapaa-ajallani olen kiinnostunut kaikesta maailmalla tapahtuvasta. Koska olen oikeastaan sitämukaa tutkinut presidentti415410000000 vuotta vanhaa tietoa
Minua ilahduttaa se, että kaikki uskonnot tulevat kuolemaan. Niille ei ole sijaa tämän rodun toimeentulon kannalta Minu8153Unlimited powerrrr!!
Älkää säikkykö, saatte jokainen ydinvoimaa jokaisena aurinkoisena päivänä. Nauttikaa siitä - se on harvinaista herkkua t0151Skeptisyys ei ole ismi
Skeptisyys ei ole mikään vitun "ismi", se on viimekädessä jokaiselle lajille ominainen filtteröinti-järjestelmä, jolla l0150Tieteellinen metodi
Tiedän, että palstoilla on älykästä ja asiantuntevaa väkeä. Miten määrittelisit otsikon aiheen mahdollisimman lyhyesti j1148Arvaukseni ns. pimeästä aineesta
Nykyään sanotaan, että maailmankaikkeuden aineesta n. 70% on pimeää - meille näkymätöntä ainetta. Mitä se on, siitä on e9147Mitä on havainnointi
Tuli noista Roger Penrosen ajatuksista mieleen ajatella tätä hetki. Tällä (havainnoinnilla) taitaa olla ihan oma tieteen6140Pimeä aine / energia
...on vain tyhjän avaruuden "ground state", eli alin mahdollinen energia. Kommennteja odotellessa..2138Jos muistat nimimerkin 'nicki'
Tapasimme ja haluaisin tavata sinut uudestaan ;) (Tiedät ketä tarkoitan, tarkoitan sinua)0138Oikeusjuttu (ei juonipaljastuksia)
Franz Kafka ehti lyhyen elämänsä aikana kirjoittaa lukuisia lyhyitä novelleja ja hänet tunnetaan myös kesken jääneistä r1138