Pitäkää ihmiset ne maskit naamalla

Tämä on uusi normaali!
Ainakin vuoden, ellei evoluutio tee tehtäväänsä ja luo uuden ja
vieläkin ärhäkämmän variaation jne.

8

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1) Tanskalaisen tieteellisen tutkimuksen mukaan maskit sillä tavalla kun yleisö niitä käyttää, ovat hyödyttömiä estämään koronaviruksen saantia.

      2) Maski voi kenties olla hieno amuletti, tai niin kuin englanninkielessä sanotaan, "statement", vähän kuin jotain aatetta kannattava rintamerkki.

      3) Evoluutio ei lähtökohtaisesti "luo" uusia "ärhäkämpiä" taudinaiheuttajamikrobeja. Evoluutiolla ei ole tehtävää, päämäärää, eikä tarkoitusta.

      4) Sanonta "uusi normaali" on taas näitä tietyn suunnan poliittisia iskulauseita kuten "BLM".

      • Anonyymi

        Miksi postaat yhä uudelleen kyseistä tutkimusta. Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.

        Tämä on kerrottu sinulle useita kertoja, mutta yhä vaan länkytät samaa. Sinulla ei näköjään ole muuta agendaa, kuin vastustaa maskien käyttöä vaikka ihan periaatteesta. Jos et itse kykene sosiaaliseen vastuuseen, lopeta ainakin tyhjä länkyttämisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi postaat yhä uudelleen kyseistä tutkimusta. Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.

        Tämä on kerrottu sinulle useita kertoja, mutta yhä vaan länkytät samaa. Sinulla ei näköjään ole muuta agendaa, kuin vastustaa maskien käyttöä vaikka ihan periaatteesta. Jos et itse kykene sosiaaliseen vastuuseen, lopeta ainakin tyhjä länkyttämisesi.

        >>>Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.<<<

        Tuosta asiasta ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Katkesiko jakopään kettinki, vai miksi et suostu ymmärtämään, että maski vähentää tartuttamista. Kun pisaratartunta ei pääse yhtä hyvin leviämään, niin maskia käyttävä oireetonkin kantaja tartuttaa oleellisesti vähemmän.<<<

        Tuosta asiasta ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä.

        Viruksen ja rokotteen luoja M- SOFT sanoi epidemian olevan ohi 2022. Piti alkaa 100v juhliksi mutta meni pieleen italiassa Asterix teki sajakuvankin 2017 KILPA-AJO HALKI ITALIAN. Siina Naamio päässään COVID ajelee pitki italiaa ja käänetlee kylettejä huijaa kaikin tavoin kilpailussa muita vastaan. USA armyllä on virukseen 2 patenttia jatkojalostettiin eri muotoihin Wuhanin laboratodiossa. Tarkoitus on Murtaa jäsenmaiden talous ja kaapata koko pankku toimi Soroosten haltuun. Kun sekasorto on riittävä uusu normaali EU pankki antaa hyväilevän kätensä jäsenmaiden avuksi ja turvaksi.


      • Anonyymi

        3) Kannattaa tutustua evoluution mekanismeihin ennen kuin tulee tänne aukomaan päätään.


    • tractor

      Kappas, arvasin oikein. Nyt Covid-mutantteja on jo muutama liikkeellä ja todennäköisesti niitä tulee lisää. Toivottavasti ei kuitenkaan sellaisia, mitkä olisivat immuuneja rokotteille - valitettavasti evoluutio toimii siten, että viruksista vahvimmat säilyvät ja "pyrkivät" siten olemaan kierrossa ja edelleen lisäämässä riskiä siitä, että rokote ei lopulta tehoakaan.

      Siksi muuten on joka syksyinen kausi-influenssa rokotekin, koska influenssa mutatoituu jatkuvasti,

    • Anonyymi

      Tässä erään viruksia välttelevä hengityssuojan rakenne:

      Monikerrosrakenne (nk.SMS-rakenne)

      1. Sisäkerros kosteutta hylkivää synteettistä polymeerikuitua ..
      2. Staattisella sähköllä varautunut kuitukerros ..
      3. Ulkokerros vettä imemätöntä polypropeenikuidusta valmistettua kangasta.

      Mikähän siinä mahtaa mättää?

      • Maskissako? En tiedä. Mistä noita saa? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe