Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Näyttäisi kyllä kipinöivän. Asiat menevät eteenpäin, jos niin tahdot.
02.07.2015 08:49
Hei!
Kätesi näyttävät olevan työn touhussa, joten saat asiat kyllä järjestymään. Sulje silmäsi ja mieti, mitä oikeasti haluat tehdä.
Valehtelu ei tule loppumaan, ja se sammuttaa liekit.
30.06.2015 11:36
Hei!
Raha-asioiden suhteen ole rauhassa. Se vain tuli. Rakkauspuolella näen pientä kipinöintiä, muttei paljon.
30.06.2015 11:34
Hei, sorry että kesti.
Ole huolellinen, että langat pysyvät käsissäsi. Jostain syystä näin kipinöitä, onko lähelläsi ihminen josta olet kiinnostunut tai joku kiinnostunut sinusta. Liekkejä en nähnyt.
16.06.2015 00:17
Hei!
Silmiini ei noussut mitään järisyttävää ainakaan. Asiat näyttävät olevan omissa käsissäsi.
29.05.2015 11:57
Hei!
Miettiessäni tätä kyllä nenäni alkoi kutista, eli kannattaa kahteenkin kertaan miettiä tuo vanhaan kouluun paluu. Optio toiseen kouluun palaamisesta kannattaa pitää avoimena. Eli vaistosi on oikeassa.
Muutto jotenkin tuntuu, ettei ole ajankohtainen ainakaan vielä.
29.05.2015 11:55
Hei!
Näin kyllä kipinää. Mutta ole varuillasi.
En saanut "iskua kasvoihin" joten ei ainakaan näyttäisi vaaralliselta. Ota kuitenkin selvää, ettei taskussa polta useampi tuli.
29.05.2015 11:51
Hei!
Suosittelen samaa, kuin edeltäväkin kirjoittaja. Se auttaa tilanteeseesi.
25.05.2015 17:46
Astianpesukoneeseen saa myös kirkastetta. Se auttaa tuohon lasien harmaantumiseen. Useimmiten kyseinen aine laitetaan luukussa olevaan paikkaan.
25.05.2015 17:39
Mitä mulla on kokemusta, niin jos vähänkään osaa rakentaa sen koneen oikein, niin ei linuxia klikkailemalla solmuun saa. Sille en voi mitään jos joka käyttäjällä on pääkäyttäjätason oikeudet, sillon sen saa toki solmuunkin.
Itse laittelin äitimuorille linux-pohjaisen koneen eikä tosiaan ole saanut sitä solmuun. Vain pakolliseen oikeudet päälle, niin ei mene solmuunkaan. Distrona olen käyttänyt vakaata versiota Debianista.
21.05.2015 10:14
Minulla ollut Debian Linux jo vuodesta 2001 kyrpiinnyttyäni redhatiin, sen jälkeen ongelmat ovat lähinnä olleet sellaisia että ratkeavat kun katsoo syyllistä jonka näkee peilistä. Aptitude huolehtii, ettei systeemi leviä reisille ku lepistön eväät, kun vähän katsoo mitä kone on päivityksessä poistamassa tai lisäilemässä. Ubuntussa myös on tuo sama aptitude olemassa. Mutta käytä sä vain niitä kraafisia käyttöliittymiä, minä oon käyttäny päivityksiin iät ja ajat ihan rehtiä ja rehellistä komentoriviä.
21.05.2015 09:57
Hei!
Rauhalliset askeleet tarkoittavat, että mieti ensin ennenkuin teet hätiköityjä päätöksiä. Liekit ovat tunteiden liekit - kipinöitäkin välillä näen riippuen tunteista.
Opit tuntemaan muita ihmisiä ajan saatossa. Jonain päivänä eteesi kävelee ihminen johon kipinäsi sinkoilevat. Tiedät, kun se tapahtuu.
17.05.2015 21:55
Hei!
Katselin vähäsen sinulle. Miehen suhde vanhempiinsa ja veljiinsä näyttäisi johtuvan siitä, että hän kokee olevansa hylätty. Lapsi saattaa olla tulossa jossain vaiheessa, mutta ei näyttäisi ihan vielä olevan ajankohtainen.
En näe maisemien vaihdosta, joten ei ainakaan äkkiseltään tule muuttoakaan.
13.05.2015 21:25
Hei!
Pahoittelen, että aikaa on kulunut siitä kun kirjoitit. Mutta tuntuisi, että ei ainakaan liekkejä ole ilmassa. Kodinvaihto teki sinulle hyvää. Näyttäisi, että pääset eteenpäin, mutta ota vain rauhallisia askelia ettet joudu perääntymään.
13.05.2015 21:12
Moi!
Aina joskus käyn tällä palstalla ja näytti että siihen oli syytä. Näyttäisi tosiaan, että kipinät sinkoilevat ainakin ristiverisen suuntaan, ei niinkään vaalean suuntaan. Vaalea mies on mukava, mutta näyttää että hän on lähinnä kahvia juomassa eli kaveri.
Ristiverinen pitää sinusta, mutta varo leikkimästä tulella.
13.05.2015 21:08
Hei!
Vilkaisin pikaisesti. Näyttäisi, että pieniä kipinöitä oli, eli tulevaisuutta on.
23.03.2015 19:33
Hei!
Koetin katsella. Tosiaan ovia on kiinni joka puolelta, mutta olet mennyt osasta ovia ohi niin ettet ole kokeillut mukanasi olevaa avainta. Kolkutuksia ei ole kuultu, tai olet kolkuttanut väärää ovea avaimen käytön sijaan.
En nyt jostain syystä näe muuta kuin tuon. Joku on sinusta kiinnostunut, mutta sinun on löydettävä avain johonkin oveen.
21.03.2015 19:08
Hei!
Silmiini nousi palapelin osat, jotka tosiaan menivät paikoilleen. Osia kuitenkin puuttui - sinun on haettava ne osat.
Kipinöitä näytti sinkoilevan.
18.03.2015 11:10
Hei!
Itsekin Aspergeria vähän potevana, tiedän tilanteesi. Näyttäisi että tiet toki eroavat, mutta tiet tulevat samallekin suunnalle. Sinulle tarjotaan mahdollisuus tutkia suhteesi naisen kanssa. Ota tilanne vastaan niin kuin se tulee. Älä kuitenkaan kiirehdi.
18.03.2015 11:07
Hei!
Vilkaisin pikaisesti, ja minulle näytettiin korkeita ikkunoita. Löydät siis asunnon. Aikaa paha sanoa, mutta näyttäisi.
14.03.2015 20:33
6 / 14