sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Sauniksen asunto/varasto visailu
Täällä se kaikki tapahtuu. Videota suoraan puohiten syvimmästä sykkeestä jossa kaikki tapahtuu784Saunis häipyy nyt,heippa!
Mun elämään tää palsta ei vaikuta yhtään mitenkään,saatte jäädä jatkossa keskenään jauhaa ripulista,persereijästä ja spä1178huono otsikko tiivistää viestin sisällön
Palstalla on rekkamiesten kahavit eli kakkamiesten rehevit078Su 13.11 kova rapsa
Hiukan rapula vaiva ja rapsa vaivaa. Täytyy olla iskussa aamulla https://youtu.be/WUTJei7UyQE1175lähikaupan huono valikoima
Lähikaupan kaljahyllyillä on vain oluen lisäksi jotain saatanan pähkinöitä ja poppareita. Miksi ei ole löylykauhoja ja v273- 273
kylmis prkl
Kylmis on ryöstänyt puohitien sauna tiloista sinisen orthexin seiskan! Kylmis palauta se heti tai saat ovihyökkäyksen!1163video puohitieltä
https://youtu.be/6HGuuNTjaMU Luulen että kylmis on kuollut oikeastj1062Palstaton pääsiäinen
Tekipä terää. Palstan kuulumisista kyllä poristiin perinteiseen tyyliin puhumalla livenä tuossa pihalla Kylmiksen kaa vi555ei kannata pelätä kylmistä
Kylmis on kova uhoamaan palstalla mutta irl pelkkä paskahousu. Naapurin lapsetkin vetelis sitä turpaan jos siltä tuntuu1050Onko joku palstalainen?
Viime yönä kuulu aivan järjetön kuorsaus rapusta. Ihmettelin että eihän kukaan kuorsaa niin kovaa että koko rappu raikaa041sekosin laskuissa
Aivan hirveä rapula tuli kun eilen sekosin jossain vaiheessa laskuissa juotujen annosten määrässä. Ei auttanut kun aloit040onko syytä huolestua?
Join vain 16 olutta mutta maksani huutaa vielä yhtä olutta. Pitäisikö minun mennä sairaalaan juomaan käsidesiä yhden olu636päivän piristys (kuva liitteenä)
Tulin tänään kotia ja ihmettelin mikä perkeleen lappu postiluukussa on. Luin sen ja sain päivän naurut kun kuvittelin ky232onko tissu puhelin kauppias?
Joku saatanan kusipää soittelee jatkuvasti ja vikisee jostain lehdistä ja kaupan päällisistä. Hyvä rytmini oluen juontii131palstan kokoontuminen
millon pidetään kokoontuminen? tissu,yllyttäjä yms mukaan ja totta kai kylmis tulee kans. olisi varmasti luvassa rauhall227- 024