Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. Monet+ihmiset+kyselevät+,+mikä+on+syy,+että+tällainen+virus+on+saanut+niin+suuren+vallan+ja+miksi+yleensä+ihmiset+joutuvat+kärsimään+monista+luonnonkatastrofeista?Raamatussa,+Sananlaskujen+kirjassa+Jumala+itse+antaa+hyvän+vastauksen:"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)""Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)Sama+asia+tiivistetysti+toisessa+raamatunkohdassa:"Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää."++(Gal.6:7)Ei+myöskään+liene+sattuma,+että+Korona-virus+lähti+liikkeelle+Kiinasta,+jonka+viralliseen+politiikkaan+ei+kuulu+Jumala+eikä+kristinusko.Kun+ihmiset+luopuvat+Jumalasta+ja+säätelevät+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja,+kuten+aborttilaki,+eutanasia,+uusi+avioliittolaki+ja+seksuaaliset+synnit+tehdään+laillisiksi,+niin+Jumalan+varjelus+poistuu+kansojen+ympäriltä+ja+silloin+kaikki+paha+pääsee+tekemään+tuhoaan+kansojen+keskuudessa.Raamattu+antaa+siis+selkeän+vastauksen.++Kun+ihminen+kääntää+selkänsä+Hyvälle+(Jumalalle),+niin+paha++tulee+tilalle.+Tässä+tapauksessa+tuo+paha+on+nimeltään+koronavirus.
  2. "Ketä+näistä+kreationisti+vihaa+eniten:+ateistia,+eri+jumalaan+uskovaa+kreationistia+vai+samaan+jumalaan+eri+tavalla+uskovaa+kreationistia?"Kreationisti+ei+vihaa+ketään+ihmistä.+Kreationisti+vihaa+valhetta.
  3. Sääli,+että+oppilaille+valehdellaan+noin+räikeästi!Siinä+väitetään,+että+fossiilit+ovat+todiste+eliöiden+vähittäisestä+kehittymisestä+ja+muutoksesta.Tämä+ei+tietenkään+pidä+paikkaansa.+Fossiilit+todistavat+vain+millaisia+eläimet+olivat+silloin+kun+ne+fossiloituivat+-+ei+mitään+muuta.Evoluution+todisteina+väitettiin+mm.+Eri+eläinten+raajojen+samankaltaisuus.Tämä+ei+tietenkään+pidä+paikkaansa.+Raajoissa+on+samankaltaisuutta,+koska+samanlaisissa+olosuhteissa+liikuttaessa+tarvitaan+samankaltaisia+rakenteita.+Nillä+eläimillä,+jotka+on+luotu+liikkumaan+erilaisissa+olosuhteissa,+on+puolestaan+niiden+olosuhteisiin+luotu+rakenne+jaloissa.++Evoluutiolla+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa.Surkastumia+väitettiin+todisteiksi+evoluutiosta.Väite+ei+pidä+paikkaansa.+Ihmisellä+ei+ole+mitään+surkastuneita+elimiä,+vaikka+ateistinen+tiede+vajavaisuudessaan+niin+luuleekin.+Eläin-+ja+kasvijalostus+ei+myöskään+todista+evoluutiosta,+kuten+väitettiin,+vaan+ne+todistavat+vain+sen,+että+eri+lajeissa+voi+tapahtua+lajinsisäistä+vaihtelua.Viimeinen+väite+oli+geneettinen+samankaltaisuus.+Sanottiin:+"Mitä+enemmän+lajeilla+on+samankaltaisuutta+perimässä,+sitä+lähempänä+ne+ovat+kehityshistorialtaan+toisiinsa."Väite+ei+tietekään+pidä+paikkaansa.+Jumala+loi+jo+alunperin+jotkut+eliöt+ja+eläimet+muistuttamaan+toisiaan+enemmän+kuin+toiset.+Ei+sillä+ole+mitään+tekemistä+evoluution+kanssa.Väitettiin+myös,+että+syvemmissä+maakerroksissa+olevat+eläimet+ovat+alkeellisimpia+kuin+ylemmissä+kerroksissa+olevat.Tämä+ei+tietenkään+pidä+paikkaansa.+Ensinnäkään,+alkeellisia+eliöitä+ei+ole+olemassakaan.+Toiseksi+kaikki+fossiilit+on+löydetty+maan+pintakerroksista+ja+ovat+evoluutiomittakaavassa+samanikäisiä+eli+alle+6.000+vuotta+vanhoja.