UfotVastattu 10v

Tuore galluppi Ruotsista

Ruotsalaisen “Föreningen Vetenskap och folkbildning”- yhdistyksen tuoreen gallupin mukaan (2015), niin ruotsalaisista: -19 % uskoo enkeleihin (naiset 26%, miehet 12%) -16% uskoo kummituksiin ( naiset 21%, miehet 10%) -3…
UfotVastattu 10v

Mantell-uusi mysteeri

Toisessa ketjussa on taas muistettu kuuluisaa Mantellin tapausta vuodelta 1948 jossa Mantell ajoi takaa kohdetta jota myöhemmin selitettiin Venukseksi. Esim. Hynek tarjosi ensin selitykseksi Venusta mutta muutti myöhemm…
UfotVastattu 10v

Ilmapallo Suomenlahden yllä

Olen tutkimassa havaintoa ja kuvaa kohteesta joka valokuvattiin tänään kello 8.38 aamulla Porvoosta. Kohde oli suunnassa 160-170 astetta (etelä-kaakko) ja kuulemma paikallaan 10 minuuttia ennenkuin katosi auringon noust…
UfotVastattu 10v

Suomalaisen Jukka Korhosen emäalus maailmalla

Youtubessa,Facebookissa,foorumeilla ja jopa englantilaisessa lehdessä on julkaistu kuvia joissa näkyy giganttinen emäalus taivaalla Kiinassa, Brasiliassa, Georgiassa ja monessa muussa paikassa. Harva tietää että kyseess…
UfotVastattu 10v

Tuore ruotsalainen galluppi

Tuoreen ruotsalaisen gallupin mukaan 15 % ruotsalaisista uskoo että avaruusolennot ovat laskeutuneet Maahan.
UfotVastattu 10v

Uusi ufotutkimus alan huipulta.

X Uutta ufotutkimusta alan huipulta. Tämän päivän ufotutkijan pitää tutkimuksissaan aina ottaa huomioon nykypäivän ihmisen tekniset saavutukset. Taivaalla voi näkyä satelliitteja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, ilmapa…
UfotVastattu 10v

Randi,Nickell,CSI,CSICOP ja ufot..

Randi,Nickell,CSI,CSICOP ja ufot.. Olen yli 20 vuoden ajan nauhoittanut kaikki ufo-ohjelmat jotka olen nähnyt telkkarissa. VHS-kasetteja minulla on nykyisin lähes 1.000 ja niillä olevia nauhoitettuja ufo-ohjelmia on var…
UfotVastattu 10v

Uunituore uforaportti Ranskastsa

Uutta tietoa Ranskan ufohavainnoista. Olen juuri saanut käsiini tuoreen tutkimuksen jossa on tilastollisesti tutkittu 1969 havaintoilmoitusta joita Ranskan GEIPAN ei ole pystynyt selittämään. Havainnot on vuosilta 1951-…
UfotVastattu 11v

Bad UFOs,Suomi ja Joulukuuilmiö

Luin nimimerkin "hulluthourii" viestin ketjussa " Erittäin hämmentävää kuvamateriaalia". Nimimerkki kertoo siinä MUFONin äskettäisestä seminaarista ja kuinka skeptikkoblogi " Bad UFOs " oli kertonut siitä. Kiinnitin huo…
UfotVastattu 9v

Puerto Ricon Aguadillan ufo 2013

Puerto Ricon Aguadillan ufo 2013. Filmattu USA:n Rajavartiolaitoksen infrapunakameralla. Olen tänään saanut kopion 162 sivuisesta raportista jonka on laatinut 6-henkinen tiedemiesryhmä ufosta jota filmattiin infrapunaka…
UfotVastattu 11v

Outoja yhteensattumia

Kirjoitin yöllä erään viestin Suomi 24:n ufopalstalle liittyen Papuan Isä Gillin tunnettuun tapaukseen vuonna 1959. Muutama tunti myöhemmin katselen Discovery Science-kanavan sarjaa " Yliluonnollista" ja suureksi hämmäs…
UfotVastattu 11v

Astrofyysikko Rudy Schild

Joku vuosi sitten sain tiedon että minut oli hyväksytty jäseneksi astronautti Edgar Mitchellin FREE-järjestöön ( Foundation for Research Into Extraterreatrial Encounters). Ilmoitus oli hiukan yllättävä sen takia että ti…
UfotVastattu 11v

Silmissä ero!

Ufologia tuntee hyvin tapauksia jolloin useasta henkilöstä joku on nähnyt lähietäisyydeltä ufon mutta vieressä seisova ei nähnyt mitään tai jotakin aivan muuta kuin ensimmäinen henkilö. Tämä on mysteeri ja itse olen poh…