Vapaa kuvaus

Aloituksia

214

Kommenttia

326

  1. Olen+jättäytynyt+itse+SUT+ry:n+toiminnasta+kauan+sitten+jo+vuonna+2014+eikä+minulla+ole+mitään+tekemistä+tuon+yhdistyksen+kanssa.Syitä+en+viitsi+nyt+tässä+ryhtyä+selvittämään.+Ja+tämänpäivän+SUT+ry:n+kanssa+en+edes+tahtoisi+olla+tekemisissä+enää,sen+verran+hörhöksi+meno+siellä+on+mennyt.Poikkeus+on+tuo+Havaintotietokanta+josta+en+oikein+pysty+aina+pysymään+erossa+kun+näen+että+sinne+tulvii+ilmoituksia+joille+on+luonnollisia+selityksiä.Kuten+nyt+tuo+viimeisin+1503+jossa+Venus+oli+selitys.Sen+sijaan+olen+päivittäin+aktiivinen+kansainvälisellä+tasolla+jossa+olen+mukana+monessa+yhdistyksessä+ja+niiden+päivittäisessä+toiminnassa.Olen+edelleen+MUFONin+Suomen+edustaja+ja+tutkin+MUFONille+Suomesta+tulevia+ilmoituksia.+Vuonna+2016+minua+pyydettiin+mukaan+MUFONin+huippuryhmään+Star+Team+joka+tutkii+erittäin+vaikeita+tapauksia+huolimatta+siitä+mistä+maasta+ilmoitus+on+tullut+ja+tässä+ominaisuudessa+minulla+on+pääsy+MUFONin+kaikkien+maiden+tiedostoihin.Lisäksi+olen+mukana+Ranskan+avaruushallituksen+uudessa+CAIPAN-ryhmässä+ja+monessa+muussa.Joten+tutkin+kyllä+ufoja+edelleen.Ja+kaikkia+omia+kirjojani+olen+päivittänyt+ja+tarkoituksenani+on+julkaista+niitä+mutta+en+ole+pystynyt+päättämään+että+laitanko+ne+ulos+paperimuodossa+tai+julkisesti+nettiin.Tulossa+ovat,+se+on+varma,+ja+nehän+edustavat+kokonaisuudessaan+massiivisinta+ufopakettia+mitä+Suomessa+ikinä+on+julkaistu+tuhansine+sivuineen.Joten+tekemistä+riittää.Ja+yllätys,yllätys:+Onhan+minulla+monta+muutakin+harrastusta+jotka+eivät+liity+ollenkaan+ufoihin.Saaristossa+olevasta+kummitustorpastanikin+kirjoitin+kirjan+joku+aika+sitten.Käsikirjoitus+on+eräällä+kustantajalla.
  2. Ahaa.Kuten+jo+kerroin+niin+en+ole+vielä+nähnyt+ko.+kirjaa+joten+arvelin+että+kyseessä+on+minun+tekemät+analyysit+ja+tilastot.Mielenkiinnolla+tulen+katsomaan+millä+tavalla+niitä+on+käsitelty+Närvän+toimesta.Mitä+tulee+viiseisimpään+Uforaporttikirjaan+niin+minulla+on+yleensä+hyvä+muisti.+Ja+muistan+että+minua+puyydettiin+tekemään+uutta+Uforaporttia+josta+kohteliaasti+kieltäydyin+sillä+kertaa.En+nyt+tähän+hätään+löydä+ihan+sitä+viestiä+mikä+minulla+on+mielessä+mutta+kun+katson+vanhoja+viestejä+niin+näen+että+kyseessä+on+ollut+pitempi+keskustelu+jota+on+käyty+SUT:n+hallituksen+ja+tiettyjen+henkilöiden+kanssa.Löydän+esim.+tämän+viestin+jonka+olen+lähettänyt+Sirpa+Kuroselle,+Jaakko+Närvälle+ja+SUT:n+hallitukselle+14.11.2014:14.+marraskuuta+2014+15.50+Björn+<[email protected]>+kirjoitti:++++Olen+oppinut+sen+vuosien+varrella+SUTissa+että+aina+kun+joku+ehdottaa+jotakin+niin+pitää+samalla+kysyä+että+KUKA?++++NIMI+please!.++++KUKA+hoitaa+tuon+tai+tuon+jutun+käytännössä?++++Kun+jo+aikaisemmin+tänään+Marko+peräänkuulutti+seminaaria+ja+Jaakko+nyt+Uforaporttikirjoja+niin+täytyy+kysyä+että+KUKA+ryhtyy+veTämään+ne+projektit?++++Siis+KUKA?++++Nimi+please!++++Viime+vuosien+varrella+olen+toimittanut+tai+kirjoittanut+7+kirjaa+ja+kuten+olen+Jo+aikaisemmin+ilmoittanut+niin+mielestäni+kiintiöni+on+täysi+sillä+alalla.++++Kirjan+tekeminen+on+nimittäin+valtavan+iso+työ!!!!!!++++Alkaen+käsikirjoitusten+metsästämisestä+oikovedosten+hyväksymiseen+saakka+jonka+päälle+tulee+vielä+kirjan+mainostaminen+ja+jakelu.
  3. Kirjastani+"Tosiasioita+ufoilmiöstä":7.+joulukuuta+2012+(+Venäjän+pääministeri+Dmitry+Medvedev+ja+ufot+):Medvedeviä+haastateltiin+7.12.2012+viiden+venäläisen+televisioaseman+toimesta+ja+varsinaisen+haastattelun+jälkeen+Medvedev+lausui+seuraavaa:Medvedev:+”+Kyllä,uskon+Pakkasukkoon+(+Venäjän+vastine+Joulupukille).+Mutta+en+liian+paljon.+Mutta+en+kuulu+niihin+ihmisiin+jotka+pystyvät+kertomaan+lapsille+ettei+Pakkasukkoa+ole+olemassa”................................Eräs+toimittajista++kysyi+jos+presidentille+annetaan+salaisia+asiakirjoja+liittyen+avaruusolentoihin+samalla+kuin+hänelle+annetaan+salkku+jota+tarvitaan+Venäjän+ydinaseiden+aktivoimiseksi?Medvedev+leikkisästi:+”+Ydinasesalkun+ohella+Maan+presidentille+annetaan+erityinen+”+Huippusalainen+”-mappi.+Koko+mappi+sisältää+tietoja+avaruusolennoista+jotka+ovat+käyneet+Maapallolla.+Tämän+ohella+hänelle+annetaan+raportti+joka+kertoo+siitä+absoluuttisen+salaisesta+palvelusta+joka+valvoo+niitä+avaruusolentoja+jotka+ovat+meidän+maassamme...Saatte+lisää+tietoja+tästä+aiheesta+tunnetusta+elokuvasta+jonka+nimi+on+”+Men+in+Black”....En+kerro+kuinka+monta+niitä+on+koska+se+voisi+aiheuttaa+paniikin+”.BB:n+kommentti:+Uutistoimistojen+mukaan+Medvedev+ei+huomannut+että+hänen+mikrofoninsa+oli+edelleen+päällä+varsinaisen+haastattelun+jälkeen.Yksikään+mainituista+televisioasemasta+ei+julkaissut+Medvedevin+kommenttia+mutta+se+annettiin+Reutersille+josta+se+vuoti+mm..+Youtubeen.+1558).
  4. Itse+tutkin+kaikki+ilmoitukset+tapauskohtaisesti.Ennen+vanhaan+julkaisin+kerran+kuukaudessa+tilaston+josta+ilmeni+SUT+ry:lle+tulleiden+ilmoitusten+selitykset+ja+niiden+prosenttiosuudet+selityksistä.Joku+aika+sitten+minut+kutsuttiin+mukaan+MUFONin+Star+Team-huippuryhmään+joka+tutkii+erityisen+vaikeita+tapauksia+huolimatta+siitä+mistä+päin+maailmaa+raportti+on+tullut.Joten+ainakin+MUFON+luottaa+tutkimuksiini.Saahan+nimimerkki+"voi-voi-voi"+tietysti+myös+kertoa+mitä+mieltä+hän+on+jostakin+havainnosta.+Siitä+vaan.