Vapaa kuvaus

Aloituksia

112

Kommenttia

350

1. USA:n+tiedustelupalvelu+CIA+on+hyvin+häikäilemätön+järjestö,+joka+ei+kaihda+mitään+keinoja+saadakseen+aikaan+pahoja+asioita+Venäjällä+ja+Kiinassa+tai+muissa+maissa,+jotka+eivät+suostu+tanssimaan+USA:n+pillin+mukaan.Siksi+en+pidä+ihmeenä,+jos+koronavirus+on+kehitetty+CIA:n+laboratoriossa+ja+salakuljetettu+Kiinaan,+Wuhanin+kaupunkiin.Wuhan+on+saatettu+valita+siksi,+että+siellä+toimii+Kiinan+biologisten+aseiden+tutkimuslaitos.+Näin+voidaan+helposti+saada+ihmiset+uskomaan,+että+virus+olisi+lähtenyt+tuosta+laitoksesta.Ilmeisesti+viruksen+liikkeellelaskijat+eivät+osanneet+arvata,+että+virus+leviäisi+myös+Kiinan+ulkopuolelle+ja+aina+Amerikkaan+asti.Myönnän,+että+minulla+ei+ole+mitään+todisteita,+että+CIA+olisi+viruksen+alullepanija,+mutta+se+tulee+vain+mieleen,+kun+olen+seurannut+CIA:n+tähän+astista+Venjän+ja+Kiinan+vastaista+politiikkaa,
  2. "Niinpä,+ei+Bellingcatin+suttutodistelut+ole+vahvoilla+kuin+leikkifantasioissa.Todellista+tutkintaa+pyydettiin+ja+haettiin+Trumpilta+siihen+lupaa,+mutta+Trumpin+pitää+alistua+'yleisen+hyödyn+ja+turvallisuuden'+nimissä."Bellingcat+on+julkaissut+myös+valokuvia+väitetyistä+ohjuksen+laveteista.+Olen+nähnyt+niiitä.+Ainakaan+näkemistäni+kuvista+ei+voi+päätellä,++mikä+taho+omistaa+kyseiset+lavetit.++Kuvat+on+otettu+siten,+ettei+niistä+näy+mitään+rekisterikilpiä+tai+muita+merkintöjä.+Ne+voivat+yhtä+hyvin+kuulua+Venäjän,+Ukrainan,+USA:n,+Suomen+tai+minkä+muun+maan+armeijalle+tahansa,+eikä+kuvista+voida+päätellä+milloin+ne+on+otettu.+Ne+on+voitu+ottaa+vaikka+vuosi+alasampumisen+jälkeen.Erään+kuvan+kerrotaan+esittävä+Buk-ohjuksen+jättämää+vanaa+taivaalle.+Kuvassa+on+kuitenkin+vain+jonkinlaista+epämääräistä+savua+vähän+maan+pinnan+yläpuolella.+Asiantuntijat+ovat+arvelleet+sen+olevan+peräisin+tykin+laukauksesta.+Miksikään+vanaksi+sitä+ei+voi+kutsua.Maassa+ei+näy+mitään+laukaisualustaa+eikä+muutakaan+sotilaallista+laitetta,+vaan+tyhjää+aukeaa+maata.+Ilmeisesti+kuva+on+otettu+lentokentän+ruohikolta.Yhdessäkään+kuvassa+ei+näy+ainuttakaan+ihmistä.+Laukaisulavettienkaan+vieressä+ei+näy+edes++mitään+vartiomiesta.