Adventtiairut
Vapaa kuvaus
Aloituksia
235
Kommenttia
1663
Vihkivalat netin välityksellä.
Kohta voidaan Suomessakin sanoa "tahdon" verkkopalvelun välityksellä. Avioliittoon vihkimisen voi siis suorittaa verkoss1292USA:ssa demokratia vähenee ja uskonnollistaustainen diktatuuri lisääntyy?
Kuten USA:n poliittista elämää vähänkin seuraavat voivat havaita, niin maa elää nyt murroksen aikaa monessa mielessä.1891Hän on teknisesti hereillä.
Millainen on uskovainen ihminen. Hän on teknisesti hereillä ja silmät ovat auki, mutta siinä on sitten kaikki. Hän on ku4088Jumalat todettu satuolennoiksi.
Vai uskotko, että oikea jumala luo tällaista?: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1440490556644.html3287Todellinen ja lämmin syli.
Uskonlahkojen jäsenet ja heidän verenimijä johtajansa lahkoissa puhuvat Jeesuksen sylistä, mutta kun aika koittaa jättää1486Tekoäly korvaa ihmisen.
Tekoäly ja robotit tulevat korvaamaan ihmisen työn ja monilla teollisuuden aloilla robotit ovat jo nyt arkipäivää. Mm.1486Uskonharhojaan tuputtavan kohtalo.
On hyvä, että näitä mielisairaita USA-pellejä ei päästetä sentään ihan joka paikkaan. Muutenkin niitä paskanjauhajia pyr385Raamatun jumalan periaatteita.
Osoitus jumalan heikkoudesta raudoitettujen vaunujen edessä: Tuomarin kirja 1:19 "Ja Herra oli Juudan kanssa, niin että1384Timo Soinin kanta moskeijahankkeessa.
Timolta kysyttiin: Mitä jos suurmoskeija tulisi Espooseen, eli Timo Soinin kotikaupunkiin? - ”Olen uskonnonvapauden ka684Muutos on tultava ja se tulee
Uskonlahkot ovat saaneet tähän asti toimia kuin siat pellossa. Onneksi kaikkeen on vähin erin tulossa muutos ja uskovais584Kirkot ja lahkot suojelevat pedofiileja.
Tämä siitä syystä, että pastorit ja papit itse ovat mukana lasten hyväksikäytössä kaikin tavoin. Ei riitä, että lasta kä684Tässä mallia jumalasta?
"...sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vasta1983Huuhaatohtorit.
Lahkojen piireissä on pilvin pimein huuhaatohtoreita, jotka ovat saaneet tohtorinmyssynsä mm. Raamatun satujen tulkintoi1183Valinnan vapaus?
Uskovaiset kovaan ääneen usein julistavat, että ihmisellä on vapaus valita ja se taivaan satujen sankari ja narsistinen7383"Itsemurhan" eräs muoto.
Kieltäytyminen hoidosta uskonlahkon nimissä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611182200029402_uu.shtml482Tällaista se taikausko ja jumalharhat teettivät Suomessakin.
Vielä 1800 luvullakin meno Suomesssa oli brutaalia uskonnollisen taikauskon vallassa olevien ihmisten keskuudessa. "Ku1982Uskonlahkojen höpinöillä ei tienaa riittävästi?
Jolloin pastorin ja papin on keksittävä sivubisneksiä? http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/48-vuotiaan-papin-e681Mitä Raamatun lukeminen ja kristityksi kääntyminen saa aikaan?
Yhdestä harhasta toiseen harhaan. Aktiivinen seurakuntalainen ja harras kristitty noudattaa vain Raamatun ideologiaa: h2681Adventtikirko ja litteä maa.
Adventtikirkon julkaisu Adventist Review kertoo Marcos Paseggin kirjoitukseen perustuen, että litteän maan teoriaan usko4680'Herran omat' lähtevät ennen aikojaan?
Koronavirus on levinnyt myös Korean niemimaalle. Tartuntoja esimerkiksi Etelä-Koreassa on raportoitu yli sata. Melkein p2378