Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

40

  1. Rakastan sitä kun nainen levittää jalkansa estottomasti ja halukkaasti odottaen kiimaista nautintoa jonka haluan hänelle antaa.
    Kuinka saan nuolla ja suudella hänen pilluaan kauan ja huolella.
    Maata lämpimässä sängyssä hänen ihanien reisiensä välissä huuleni hänen häpyhuulillaan, himokkaita suudelmia antaen.
    Tuntea hänen sormensa ja kyntensä hiuksissani ja kuunnella hänen nautintonsa ääniä.
    Kielelläni ja huulillani saatella hänet orgasmiin... jonka jälkeen lepäämme toisiamme katsellen... ja valmistautuen jatkamaan hekumallisia suutelua ja kohti seuraavaa orgasmia.
  2. Välillä annoin huulteni ja kielteni koskettaa hänen klitoristaan, nuoleskelin
    sitä varovasti kieleni kärjellä, sitten nuolin rohkeammin ja otin klitoriksen
    huulteni väliin ja imin. Hän nosteli edelleen lantiotaan kuin tarjotakseen
    pilluaan vielä paremmin minulle. Nostin kasvojani ja katseemme kohtasivat,
    kysyin että laitetaanko tyyny lantion alle. hän vastasi jotain epäselvää mutta
    otti tyynyn päänsä alta ja laitoimme sen yhdessä hän lanteidensa alle ja sitten
    palasin heti jatkamaan nuolemista.

    Hän levitti reitensä niin auki kuin vain ikinä voi ja painoi päätäni pilluaan
    vasten ja niin hautasin kasvoni jälleen tuohon ihanaan kuumaan märkään ja
    kiimaiseen nautinnon lähteeseen työnsin kieleni hänen sisälleen.

    Hänen nautinnolliset ja kiimaiset voihkaisunsa olivat jo aika kovaäänisiä. En
    tiedä kuulivatko naapurit tai oliko siellä edes kukaan kuulemassa mutta sille
    asialle en siinä tilanteessa enempää huomiota antanut. Toivoin että saisin hänet oikeasti huutamaan teeskentelemättömästä nautinnosta.

    Naiseni repi tukkaani ja painoi päätäni entistä kovempaa ja liikutteli
    lantiotaan ja koetimme sovittaa liikkeemme yhteen. En tiedä mitä kello oli mutta
    luulen että ainakin puoli tuntia olimme jo nauttineet toisistamme hänen
    sängyssään.

    Lopulta tunsin kuinka hän jännittyi, taivutti vartaloaan otti minua hiuksista
    kiinni ja hän laukesi äänekkääseen orgasmiin.

    Lepäsimme hetken ja sitten kysyin että halusiko hän jatkaa? Hieroin sormillani
    hänen märkää pilluaan herättääkseni uudelleen hänen halunsa. Minussa oli vielä puhtia ja halua toiseenkin kielisessioon ja kyllähän naiseni oli kohta taas
    halukas. "Olet ihana" hän sanoi ja katsoi minua taas silmiin hymyillen. Minä
    niin rakastin tuota hänen katsettaan.

    Kävimme kuitenkin keittiössä hakemassa vähän juotavaa ja silloin katsoin kelloa, lähes tunti oli jo siitä kun saavuimme hänen asuntoonsa ja siitä suurimman osan olimme viettäneet rakkauden nautinnoissa hänen sängyssään. Ja lisää samaa oli luvassa.
  3. Tästä on aikaa jo muutama vuosi, tutustuin itseäni vähän vanhempaan naiseen joka oli erittäin hyvän näköinen ikäisekseen ja muutenkin.

    Pääsimme nopeasti yhteisymmärrykseen että haluamme kumpikin samaa, niinpä lähdimme naisen asunnolle. Hän asui yksin joten mikään ei ollut häiritsemässä yhteistä nautinnon ja kiiman hetkeämme.

    Oli kirkas syyspäivä, olimme molemmat selvin päin. Naisen makuuhuoneessa oli kirkas päivänvalo, ikkunasta ei onneksi avautunut näköalaa mihinkään
    vastakkaiseen asuntoon. Vaikka asunnossa ei ollut muita, hän sulki makuuhuoneen oven takanamme jotta tunnelma olisi vieläkin intiimimpi.

    Halailimme ja suutelimme toisiamme, antauduimme intohimoiseen kuumaan ja märkään kielisuudelmaan. Vihjaisin hänelle että haluaisin hyvin mielelläni antaa samanlaisen kielarin sinne toiseenkin paikkaan ja paljon enemmänkin tahtoisin siellä hänelle suullani nautintoa tuottaa.

    Katsoimme toisiamme silmiin, hän hymyili minulle ja sanoi että haluaisi minun
    nuolevan häntä kunnolla ja pitkään. Vastasin että sitä todellakin halusin tehdä
    nyt enemmän kuin mitään muuta.

    Aloimme riisuutumaan kiihkosta vapisevin käsin, paljastin hänelle komeasti
    seisovan kaluni ja hän katsoi sitä himoiten... mutta vielä ei olisi kaluni
    vuoro. Alasti riisuttuaan hän asettui sängylle selälleen peiton päälle. Hän
    katsoi minua silmiin hymyillen ja levitti sitten jalkansa rohkeasti aivan auki.
    Tuo näky on valtavan kiihottava, hänen reitensä aivan auki levällään edessäni
    vain minua varten.

    Menin sängylle hänen jalkojensa väliin ja aloin suudella ja käsilläni hyväillä
    hänen jalkojaan. Etenin hitaasti kiusoitellen, nuollen, suudellen ja käsilläni
    sivellen hänen sääriään, polviaan ja reisiään...

    Kuulin kuinka hänen hengityksensä tahti muuttui, kuinka hän huokaili ja mumisi jotain epäselvää. Lopulta olin suudellut hänen jalkansa ja kävin itse asiaan, tuohon kiimasta märkään ihanaan pilluun joka siinä kasvojeni edessä odotti kosketustani.

    Nuolaisin hänen häpyhuuliaan, suutelin niitä ja otin huulteni väliin. Tunsin
    kuinka hän värähti ja huokaisi nautinnollisesti. Työnsin kieleni hänen
    vaginaansa ja liikuttelin sitä siellä. työntelin kieltäni edestakaisin ja sisään
    ja ulos, yhä syvemmälle, niin syvälle kuin vain saatoin kielelläni yltää kun
    painon kasvoni tiukasti kiinni hänen pilluaan vasten. Huuleni painautuivat hänen häpyhuuliaan vasten samalla kun kieleni liikkui hänen pillussaan lipoen ja nuollen jokaisen sopukan mihin kieleni ylsi.

    Kuulin kuinka hänen huokailunsa kovenivat ja muuttuivat voihkaisuiksi, hyvin
    kiimaiselta kuulostaviksi. Hän liikutti ja nosteli lantiotansa koettaen painaa
    ja hieroa pilluaan kasvojani vasten. Hän alkoi haroa hiuksiani käsillään, hän
    veti minua tukasta ja painoi käsillään päätäni pilluaan vasten. Kuulin hänen
    voihkintansa lomassa hokevan sanoja "ihanaa kulta" "jatka" ja "älä lopeta". En
    tietenkään olisi lopettanutkaan vielä pitkään aikaan...

    Olin itsekin aivan valtavassa kiimassa ja onneni kukkuloilla, rakastin tätä ja
    halusin tehdä tätä enemmän kuin mitään muuta maailmassa.
  4. No olisiko Tampereella naisia jotka kaipaisivat kielihoitoa?