Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Uutta Valoa

Tein hämmästyttävän havainnon, kun löysin lapsuuden aikaisen Mustanaamiokerhon kansioni. Siellä oli kerhon salasana-avai
    Jehovan todistajat
    0
    60
  2. Tietoa varmalta taholta

Olen saanut suoraan taivaasta tietoa, että Aku Ankka olisi löytänyt Totuuden ja rupennut alkaan jehovan todistajaksi. So
    Jehovan todistajat
    4
    60
  3. Kauhea onnettomuus!

Voihan pylly! Astraaliraappahousuihini tuli reikä. Mikä nyt neuvoksi? Mitä raamattu opastaa korjaukseksi? Uusiakaan ei
    Jehovan todistajat
    8
    60
  4. Hallelujaa nyt se Maailmanloppu tulee!!

Nyt pitkään hartaasti odotettu maailmanloppu vhdoinkin tulee. Varma ennusmerkki on ilmestynyt. Jessulin kuva ilmestyi ko
    Jehovan todistajat
    4
    59
  5. Uskisten ÄO?

Mistähän johtuu, että uskikset ovat tutkitusti tyhmempiä kuin ei-uskovaiset? http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/alykk
    Jehovan todistajat
    10
    57
  6. Kysymys jt

Täytyy nyt kysyä synnin asiantuntijoilta, jt, kun kävi niin maan poikkeuksellinen juttu tänä aamuna. Elikkä menin kukon
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    57
  7. Uutta valoa!

Sumerin suuresta arkkeolookikuopasta on löydetty ainutlaatuinen, ihmisiholle noin 4000 vuotta sitten tehty uskonnolline
    Jehovan todistajat
    9
    57
  8. Viisi leipää ja kaksi kalaa

Kaikkihan muistavat satukirjan sadun viidestä leivästä ja kahdesta kalasta. Minua on pitkän aikaa askarruttanut ko. tapa
    Jehovan todistajat
    1
    55
  9. Uusi debatin aihe

jeesus tulee, mutta mitä tulee sitä ennen? Mitä Epytgin papyrykset ja Codex Kärsämäki paljastavat? Niistä selviää henki
    Jehovan todistajat
    0
    55
  10. Tiedustelu

Martti huuhaa Innasella on kovin kaunis ja henkistytttetty kappale nimeltään Kumiteräsaappaat. Olen varmalta taholta (t
    Jehovan todistajat
    5
    55
  11. Harras hetki

Kaikki mukaan. Suorittakaamme yhteinen siionin suolikaasun päästö viikonlopuksi. Yks- kaks- kolme-NYT. Hiljentykäämme j
    Jehovan todistajat
    2
    55
  12. Kohtaaminen

Kysyin kerran ovellani jt-mieheltä, kun hän kehui huuhaa-uskontoaan: " Mitkä ne on olleet ne jt- miehen parhaat asiat t
    Jehovan todistajat
    0
    53
  13. Kannattaa rukoilla!

jeesus on kuullut rukoukseni! https://freesound.org/people/YleArkisto/sounds/425594/
    Jehovan todistajat
    0
    53
  14. Nyt se tapahtuu!!

Siis tänä yönä se jeesus sitten palaa Maan päälle. Kaikki kalenterit ja pyhät kirjoitukset kertovat tämän, kunhan vain o
    Jehovan todistajat
    2
    53
  15. Onko tavallista?

Tänään (erään kaupungin) torilla oli kaksi jt megafonin kanssa. Ilmeisesti pyhä henki oli ottanut heidät valtaansa, ja s
    Jehovan todistajat
    0
    52
  16. Jeesukselta terveisiä!

Jessuli lähetti kaamosterkkuja myös jt-uskiksille .Mitäpä minä sanoin rectumin tärkeydestä https://tekniikanmaailma.fi/
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    52
  17. Mitä eroa?

Täällä jt- palstalla on ollut vertailuja atelismin ja jt-kirkon oppien välillä. Kiinnostaa kovasti, mitkä ne oleellisimm
    Jehovan todistajat
    22
    51
  18. Mistä tunnistaa?

Olen aika varma, että näin tänään jessulin kadulla. Nyt kysyisinkin tositositosi henkisttytyneiltä jt- tietäjiltä: mitk
    Jehovan todistajat
    7
    51
  19. Uusi aluevaltaus

Olen päättänyt alkaan rupeeen käyttämään monilahjakkuuttani uskonnollisten laulujen sanoittamiseen. Teen aluksi muutama
    Jehovan todistajat
    0
    50
  20. Ei tänäänkään

Eikä jeesus tullut tänäänkään. Ei ainaskaan vielä tähän mennessä ja tänne. Miten muualla? jessulilta varmaan menneet m
    Jehovan todistajat
    7
    49