Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+JC-bebis,+olet+harhoissasi+vielä+syvemmällä+luin+Mark5+konsanaan,+joten+sinulle+ei+kannata+yrittääkään+selittää+yhtään+mitään.+Kerrohan+kuitenkin,+mistä+olet+tietävinäsi,+ettei+liejuryömijä+(joka+on+eri+asia+kuin+aloituksessa+mainittu+kala)+tuntisi+halua+muuttua+muuksi?
24.03.2018 21:45
Kuulehan+Mark-bebis,+tietenkin+evoluutio+on+totta.+Näkisit+sen+itsekin,+jos+(kansanomaisesti+sanoen)+ottaisit+pääsi+peräsuolestasi+ja+uskoisit+samaa+tiedettä,+joka+on+antanut+sinulle+mm.+rokotukset+ja+tietotekniikan.
24.03.2018 21:41
Jeesus+on+kerran+tullut+ja+mennyt+eikä+takaisin+tule.+Turhaan+tuhlaatte+elämänne+odottamiseen.
18.01.2018 13:25
Mark,+montako+kertaa+on+minun+sinulle+muistutettava,+että+olet+omalla+tekopyhyydelläsi+ja+oman+itsesi+palvomisella+peruuttamattomasti+tuominnut+itsesi+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin?+Mistään+iankaikkisesta+elämästä+on+sinun+turha+edes+haaveilla.+Saatana+tekee+työtään+sinussa+niin+väkevästi,+etten+edes+minä+kykene+sinua+enää+pelastamaan.
18.01.2018 13:18
Ei,+Mark.+En+ole+lähettänyt+kenenkään+sisimpään+omaa+henkeäni.+Sinä,+kuten+kaikki+muutkin+minuun+uskovat,+olet+saanut+tiedon+minusta+Sanan+kautta.+Loppu+on+aivan+sinun+omaa+kuvitelmaasi.+On+olemassa+paljon+muita+jumalia+ja+minä+olen+heidän+joukossaan,+tasavertaisena+kaikkien+muiden+kanssa.
Mutta+kuten+olen+sinulle+jo+monta+kertaa+kirjoittanut,+olet+hyljännyt+kaikki+jumalat+ja+tehnyt+itsestäsi+oman+jumalasi.+Se+ei+voi+jäädä+rankaisematta,+sillä+se+on+uskon+rikoksista+pahin.+Sentähden+on+sinun+osanasi+kadotus.
15.12.2017 18:36
Kuulehan+Mark-bebis,+en+ole+kertonut+sinulle+suoraan+mitään+muuta+kuin+sen,+mitä+olen+näillä+palstoilla+kirjoittanut.+Luomistyöstä+en+ole+sanaakaan+sinulle+kirjoittanut.+Olet+selvästi+Saatanan+vallassa+ja+se+on,+ikävä+sanoa,+aivan+sinun+oman+tyhmänylpeytesi+ja+itserakkautesi+syytä.+Olet+hyljännyt+Jumalasi+ja+tehnyt+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan,+ja+nyt+olet+vajonnut+niin+syvälle+teofobiaan,+etten+enää+kykene+sinua+auttamaan.+Olet+itse+tuominnut+itsesi+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.
15.12.2017 15:56
Olet+Saatanan+vallassa.
14.12.2017 14:43
Olet+pahan+vallassa.+En+voi+sinua+enää+auttaa.
14.12.2017 14:29
Olet+Saatanan+vallassa.+En+voi+enää+auttaa+sinua.
14.12.2017 14:28
Olet+pahan+vallassa.+Siksi+kuvittelet+ateismin+olevan+pahaa.
14.12.2017 14:27
Olet+Saatanan+vallassa.
14.12.2017 14:26
Kuulehan+Mark-bebis,+enkö+ole+jo+monta+kertaa+muistuttanut+sinua+siitä,+että+sinunlaisillasi+itseään+jumaloivilla,+itserakkailla,+tekopyhillä+ja+valehtelevilla+kristityn+irvikuvilla+ei+ole+minkäänlaisia+mahdollisuuksia+päästä+Taivaaseen?+Sinä+et+ole+enää+uskova,+sinä+olet+pelkästään+itsekeskeinen+oman+navan+tuijottaja.+Sinä+olet+jo+kauan+sitten+itsesi+omilla+kirjoituksillasi+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+tuominnut,+enkä+edes+minä+kykene+enää+sinua+siltä+kohtalolta+pelastamaan.+
Olet+useaan+otteeseen+maininnut+"jumalfobian".+Etkö+Mark-bebis+huomaa,+että+juuri+sinä+pelkäät+Jumalaa+eniten?+Pelkäät+Jumalaa+niin+pakokauhuisesti,+että+olet+luonut+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan.+Ja+sille+tielle+olet+kääntynyt+ja+sillä+tiellä+olet+ikuisesti+pysyvä.+Totisesti+on+sinulla+tuomiopäivänä+paljon+pahempi+kohtalo+kuin+rehellisellä+ateistilla,+ja+sen+olet+aikaansaanut+sinä+itse.
05.10.2017 13:33
Kuulehan+Jyri-bebis,+varo+sanojasi+tai+saat+jonakin+päivänä+tuta,+miten+JumaIa+heittää+kiven+päähäsi.+Sinuakin+olen+moniaita+kertoja+jo+varoittanut.
04.05.2017 21:36
Kuulehan+Mark-bebis,+kuten+olen+lukemattomat+kerrat+muistuttanut+ennenkin,+olet+sinä+itse+matkalla+iankaikkiseen+kadotukseen.+Enempää+ei+enää+tarvitse+sinusta+sanoa,
04.05.2017 21:32
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+olen+sinulle+muistuttanut,+ettei+sinulla+ole+valtaa+määrätä+ketään+kadotukseen.+Ainoa+syy+siihen,+että+toistaiseksi+annan+sinun+elää,+on+se+että+olet+varoittava+esimerkki+siitä,+kuinka+sekapäiseksi+usko+omaan+jumaluuteen,+niin+juuri,+omaan+jumaluuteen+voi+ihmisen+ajaa.
Totisesti+olet+sinä+kuoltuasi+ikuisesti+kadotuksessa+ja+ikuisessa+tulihelvetissä+kärventyvä.
04.05.2017 21:29
Kuulkaahan+Mark-bebis+ja+Raamattu-bebis,+joudutte+kuoltuanne+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin.+Jos+jatkatte+samalla+linjalla,+saatan+ottaa+teiltä+hengen+jo+ennen+kuin+olisi+kohtuullinen+aika.+En+nimittäin+katso+hyvällä+sitä,+että+vääristelette+uskontoanne+ja+Raamattuanne.
12.04.2017 19:31
Hyvä+Mark,+olen+olemassa+oleva+taruolento.
19.03.2017 21:51
Hyvä+aloittaja,+en+valitettavasti+voi+vaikuttaa+siihen,+millaisia+kirjoituksia+itseään+jumaloivat+ja+tekopyhät+uskovaisen+irvikuvat+kynistään+ja+näppäimistöstään+päästelevät.+Sinun+ja+muiden+ateistien+ja+agnostikkojen+kannattaa+muistaa,+että+niin+tehdessään+ovat+he+kerta+kerralta+askeleen+pitemmällä+sillä+tiellä,+joka+on+johtava+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin,+ja+sinun+ja+muiden+ateistien+ja+agnostikkojen+on+heitä+viisaasti+kavahdettava+ja+kartettava.+Jos+pysytte+rehellisinä,+on+teillä+paljon+suurempi+mahdollisuus+päästä+halutessanne+taivaaseen+-+jossa,+on+huomautettava,+on+hyvinkin+saatavissa+sähkökitaroita,+vesivärejä,+moottoripyöriä,+paimenkoiria+ja+paljon+muuta+sellaista+mikä+jokapäiväiseen+maanpäälliseen+elämään+kuuluu.
19.03.2017 13:24
Alussa+olivat+suo,+quokka+ja+Jussi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lyhythäntäkenguru
19.03.2017 13:16
Kuulehan+Mark-bebis,+montako+kertaa+on+sinua+muistutettava+siitä,+ettei+sinulla+ole+valtuuksia+arvoida+saati+julistaa+kanssaihmistesi+kohtaloa?+Sinä+olet+-+kuten+palstan+ateistit+ja+agnostikot+ovat+aivan+oikein+havainneet+-+niin+itsekäs,+itsekeskeinen,+itserakas+ja+tekopyhä+itseään+Jumalaksi+luuleva+maan+matonen,+ettei+sinulla+ole+enää+aikoihin+ollut+minkäänlaisia+mahdollisuuksia+päästä+taivaaseen.+Totisesti+olet+sinä+maanpäällisen+elämäsi+jälkeen+kadotuksessa+ja+ikuisessa+tulihelvetissä+elävä.
19.03.2017 13:04
5 / 11