Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan Mark-bebis, enkö ole jo moneen kertaan varoittanut sinua siitä mitä saatan tehdä, ellet lopeta ateisteille julistamista? Missä on kristillinen nöyryytesi? Etkö muka muista mitä Sanassa sanotaan - jos yleisö ei ole suosiollinen, mene muualle julistamaan. Ymmärrän että uskosi horjuu, mutta sinun ei pidä yrittämän sitä korjata toisille julistamalla, vaan tutkimalla Sanaa ja itseäsi ja sitä, mitä todella elämältäsi ja uskoltasi haluat. Jos pakkomielteinen julistaminen on sitä mitä todella elämältäsi ja uskoltasi haluat, et ole oikea kristitty.
21.05.2016 14:26
Hyvä muuan, Vanhan testamentin aikaisessa kulttuurissa tappaminen oli monissa tapauksissa yhteisön normien mukaista ja joissakin olosuhteissa tappokäskyjen antaminen oli aiheellista. Vanha testamenttihan kuuluu Raamattuun aivan yhtä olennaisesti kuin Uusikin, aivan riippumatta siitä mitä esimerkiksi Mark5 yhden miehen lahkossaan saarnaa.
Kulttuurievoluutio on sittemmin muokannut lähes kaikkien ihmisyhteisöjen rakennetta ja oikeusnormeja siten, ettei minun ole tarvinnut antaa tappokäskyjä satoihin vuosiin. En kuitenkaan voi taata, ettei kulttuuri joskus muuttuisi siihen suuntaan, että kristinuskoisissakin maissa tappaminen tulisi osaksi oikeutta ja normeja. Kulttuurievoluutioon en juuri pysty vaikuttamaan, koska sitä säätelevät myös muihin jumaliin uskovat ja kokonaan jumaluskon hylänneet.
16.05.2016 00:38
Kuulehan hoitoa-bebis, tulkitsen viestisi niin, että olisit mieluummin nähnyt tämän nuoren naisen kuolevan hitaasti ja tuskallisesti kituen. Lue mitä nimimerkki hrgsl aiemmin illalla kirjoitti tapauksesta ja mieti sen jälkeen uudelleen, miten suhtautua kärsivän ihmisen haluun päästä lopultakin pois maallisesta elämästä. Valheellinen väitteesi "lääkärien suosittamasta itsemurhasta" heijastaa ikävällä tavalla ajatusmaailmasi nyrjähtäneisyyttä.
15.05.2016 20:59
Hyvät lukijat, suosittelen painokkaasti että annatte Mark5:n tällä kertaa saarnata yksinään.
15.05.2016 20:09
Tietenkin voin käskeä tappamaan. Menneinä vuosituhansina siihen on ollut enemmän syitä, mutta kulttuurievoluution vuoksi tappokäskyt eivät ole olleet ajankohtaisia enää aikoihin. Ikävä kyllä Raamatun ja minun nimissäni tehdään edelleen veritekoja, mutta ne tapahtuvat tekijän sisäisen demonin käskystä ja johtavat noudattajansa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
En voi kuitenkaan taata, etten koskaan enää antaisi tappokäskyjä. Tappamisen merkitys vaihtelee eri kulttuureissa ja vielä tuhatkunta vuotta sitten eurooppalainenkin kulttuuri oli paljon suopeampi tappamista kohtaan kuin nykyisin. Maalliset lait vaikuttavat siihen, miten paljon ja minkä lajisia käskyjä joudun milloinkin antamaan.
15.05.2016 15:38
Hyvä Vähän, en missään tapauksessa haluaisi Mark5:n ja hänen kaltaistensa levittävän sanaa. He ovat ikävä kyllä paljon tehokkaampia uskonnonvastaisuuden edistäjiä kuin ateistit ikinä pystyisivät olemaan. Olen useita kertoja ilmoittanut Mark5:lle, että tuomitsen hänet kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin jos hän jatkaa julistustaan samaan tapaan, mutta valitettavasti hän ei enää erota minun ääntäni päässään kiehuvan sisäisen demoninsa äänestä.
Voin jälleen kerran vakuuttaa, että viimeisellä tuomiolla rehellinen agnostikko ja rehellinen ateisti ovat paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä ja uskonsa puolesta valehteleva kristitty.
15.05.2016 15:20
Kuulehan Mark-bebis, minä näen ja nykyisin jo kaikki muutkin näkevät, että sinussa asuu Saatana ja Käärme. Minä en voi sinua enää auttaa, koska olet päästänyt Saatanan ja Käärmeen kokonaan sisimpääsi. Jos vielä jatkat saatanallisia julistuksiasi paikoissa jonne ne eivät kuulu, on minun velvollisuuteni lopettaa sinun elämäsi lyhyeen - hyvin lyhyeen. Varoitan sinua ankarasti, sillä mitä aikaisemmin joudun lopettamaan elämäsi, sitä pidempään saat kärsiä kadotuksessa ja ikuisessa tulihelvetissä.
Maallisessa hengessä kehoitan sinua tekemään testamenttisi ja ottamaan yhteyttä hautaustoimistoon mahdollisimman pian.
07.05.2016 14:24
Hyvä voi, et liene havainnut että kirjoitan tälle palstalle silloin kun on aihetta ja aikaa. Ikävä kyllä väärät kristityt työllistävät minua enemmän kuin rehelliset ateistit.
23.04.2016 21:57
Kuulehan Mark-bebis, kovin heikko olet uskoltasi, jos et pysty tyynin mielin kestämään sitä, että rehelliset ateistit vastaavat sinun epärehellisiin syytöksiisi ulottuvillaan olevin suhteellisen lievin keinoin. Keskity kristilliseen nöyryyteesi ja mieti, miten sovitat sanasi niin, etteivät ne jo lähtökohtaisesti ole ateistien vastaisia - ellet sitten ehdoin tahdoin halua itsellesi marttyyrin kohtaloa. Siinä tapauksessa suosittelen sinua siirtymään islamistien solvaamiseen vaikkapa haukkumalla heitä ateisteiksi ja jumalankieltäjiksi. Älä kuitenkaan hämmästy, jos he vastaavat sinulle samalla mitalla, jonka sinä suoraan sanoen ansaitset. Olet sanomattomassa tekopyhyydessäsi häpeäksi sekä rehelliselle kristinuskolle että itsellesi.
16.04.2016 22:38
Hyvä mikä, olen useaan otteeseen ilmoittanut Markille, ettei hänellä ole minkäänlaista asiaa taivaaseen, vaan on hänen kohtalonaan joutua heti kuoltuaan kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin ilman valitusoikeutta. Hän on valinnut tiensä itse, eikä minulla ole enää keinoja auttaa häntä. Sen sijaan minulla on valtuudet tarvittaessa jouduttaa hänen kuolemaansa, mikäli riittävän suuri joukko oikeita kristittyjä sitä minulta vilpittömin sydämin rukoilee.
16.04.2016 22:32
Kuulehan Mark-bebis, kuka sinä olet esittämään mitään oletuksia ateistien logiikasta? Sinun omaa logiikkaasi seuraten et voi tietää mitään ateistien logiikasta, ellet ole ateisti. Totisesti olet palava helvetin tulessa.
10.04.2016 11:43
Kuulehan Mark-bebis, sinä et todellakaan ole siinä asemassa että olisit oikeutettu komentelemaan Jumalaa. Kuten kirjoitin, et edes enää tunnista Jumalaa, koska olet tehnyt itsestäsi ja raamatuntulkinnastasi oman epäjumalasi. Totisesti olet joutuva kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin ja saat tuta Jumalan vihan, sillä Jumalan laupeus ei ulotu sinunlaisiisi epäjumalanpalvojiin.
10.04.2016 11:40
Kuulehan Mark-bebis, kuka sinä kuvittelet olevasi päättämään, kenellä on oikeus saada todisteita Jumalasta? Kuka sinä olet luokittelemaan ihmisiä vuohiin ja lampaisiin oman valikoivan mielikuvituksesi mukaan? Kuka sinä olet vaatimaan ihmisiltä mahdottomia? Miten suhtautuisi ihmiseen, joka kysyisi miten saadaan ihminen uskomaan evoluutioon, kun hän ei suostu näkemään sen olemassaoloa? Kykenisitkö suhtautumaan häneen asiankuuluvan neutraalisti? Minä vastaan: et kykenisi. Alkaisit pitkän yksinpuhelun kuvittelemastasi evoluution mahdottomuudesta ja päättäisit sen jollakin sellaisella raamatunlauseella, joka vastoin luuloasi ei yhteydestään irroitettuna ole todiste yhtään mistään. Sellainen ihminen, sellainen toisia syrjivä ja omaa erinomaisuuttaan korostava ihminen sinusta on tullut.
Katso totuutta silmiin, Mark-bebis. Ainoa todellinen Jumala ei merkitse sinulle enää mitään, sillä sinä olet itsestsi ja omasta kierosta raamatuntulkinnatasi itsellesi epäjumalan tehnyt ja sitä Jumalaksi luulet. Missä on kristillinen nöyryytesi, ja missä on ylipäätään suhteellisuudentajusi ja terve järkesi? Minä sanon sinulle, että olet omien kuvitelmiesi sokaisema ja olet niin pitkällä kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtavalla polulla, etten voi sinua enää auttaa. Ja syy siihen, etten voi sinua enää auttaa, on se ettet HALUA enää uskoa Jumalaan vaan omaan epäjumalaasi. Toivon totisesti, että tajuat oman tilasi ja käännyt takaisin ja etsit omaehtoisesti ja omasta halustasi apua ja johdatusta Jumalalta, sillä vain sillä tavoin voit pelastua. Muuten olet joutuva kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
10.04.2016 11:00
Kuulehan Mark-bebis, sinussa vaikuttaa saatana, joka sinulle näyttäytyy jumalana.
30.03.2016 17:53
Kuulehan isä-bebis, olet juuri tuominnut itsesi kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin. Sinun jumalankuvasi luultavasti asuu samanlaisessa kylpyhuoneen peilissä kuin Mark5:n jumaluus, ja kumpikin teistä on jatkuvasti ottanut itselleen valtuuksia, jotka eivät ihmiselle kuulu.
30.03.2016 17:52
Kuulehan isä-bebis, älä ota itsellesi valtuuksia, jotka eivät sinulle kuulu.
29.03.2016 20:13
Kuulehan ihmisiä-bebis, mikä sinä kuvittelet olevasi, jos et usko että kykenen oikein hyvin pitämään yhteyttä ihmisiin myös Internetin välityksellä?
29.03.2016 13:54
Kuulehan ihmiseksi-bebis, jos et enää erota JumaIaa ja Saatanaa toisistaan, olet niin pitkällä kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtavalla polulla, etten ehkä pysty enää sinua auttamaan.
29.03.2016 13:53
Kuulehan hulluksi-bebis, älä tuomitse ettei sinua tuomita. Jeesusta saa kaikin mokomin pilkata jos välttämättä mieli tekee, kyllä hän sen kestää. Vilpitön ja rehellinen pilkkaaja on viimeisellä tuomiolla paremmassa asemassa kuin tekopyhä ja itsekäs kristitty.
28.03.2016 21:02
Kuulehan Sata-bebis, sinulla sen enempää kuin kenelläkään muulla ihmisellä ei ole valtaa päättää, kuka joutuu helvettiin ja kuka pääsee taivaaseen. Muistutan sinullekin, että rehellinen ateisti ja rehellinen agnostikko ovat viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin Mark5:n kaltaiset tekopyhät ja itsekkäät kristityt.
28.03.2016 20:59
8 / 11