OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Minulla on ehdotus
Lopetetaan kaikki maatalous- ja muut yritystuet kautta maailman. Annetaan markkinoiden hoitaa.7107"Timo" oli nöyrää poikaa
1958 "Yöpakkaskriisin" yhteydessä kun Moskovalle ei kelvannut Suomen Eduskunnan enemmistön luottamusta nauttiva hallitus12107Minua ihmetyttää
Miksi täällä Keskustan palstalla viihtyy epäisänmaallista maamme kaikkien aikojen parasta pääministeriä henkilötasolla s7107- 41107
Miksi Keskustapoliitikko menee töihin
Imperialistisen Roistovaltion Pankkiin. Jota vastaan on asetettu täysin syystä pakotteita. Meneekö Maalaisliitossa raha10107Hyvä Keskusta!
Keskustan palstalla halvennetaan naisia ja homoja. Sekä sympataan natseja. Onko tällaisen metsäläispuolueen paikka päätt38107Linjatonta ylläpitoa.
Palstalla saa sanoa pamppuperseeksi. Mutta kuittina tähän heitetty ilmaisu "apina" on syy sensurointiin?7107Suomalaisesta "keskustelukulttuurista"
1. Tärkeää on se kuka keskustelee. Ei asia. 2.Trollikortti on oiva apuväline keskustelun tukahduttamiseen. 3. Vallanpitä4106Yöpakkaset 1958
Olivat ilmeisesti lavastettu näytelmä jolla haluttiin osoittaa Kekkosen korvaamattomuus idänsuhteiden takuumiehenä. Näyt6106Kun olen keskustellut
Yhdysvaltalaisten ystävieni kanssa he ihmettelevät että minn Suomalainen Sisu on kadonnut. Heidän mielestään emme yritä4106- 10106
Suomen historian eräs häpeätahra.
1958 Kekkonen nimitti enemmistöhallituksen. Asiassa oli yksi ongelma. Kaikki hallituksen jäsenet eivät nauttineet Moskov7105- 8105
Hallitus tullut tiensä päähän.
Seuraava ns. "Kaupunkilaisten Oikeistohallitus" muodostetaan pohjalle Kokoomus-Vihreät-RKP ja Vasemmistoliitto. Demarit6105Suomesta tuli vapaa länsimaa
27.1. 1982 kello 17.12 jolloin Tasavallan Presidentin Valitsijamiesvaalin tulos julistettiin. Honka-liitto oli ottanut k38105Kolme Suomen historian häpeätahraa:
1) "Sotasyyllisyysoikeudenkäynti". 2) "Yöpakkaset". 3) "Noottikriisi". Kaikissa mukana Urho Kekkonen.7105Maalaisliitto Hei!
Miten menee Maalaisliitto. Minä olen sinusta vähän huolisssani Maalaisliitto. Olet viimeaikoina kiukutellut ja käyttäyty7105Nämä alueparlamenttivaalit.
EVVVK. Paitsi Susanna Kosken vaalimainos on ihana. "Punastelematta Oikealla". Pystyyn Kuollut varmaan nostaa maljan YLE:4105Kekkonen savusti
Simpan ulos Suomen Sosialidemokraatista "neuvostovastausuuden" vuoksi. Ryssä kielsi 1970-luvulla Aku. Ankan kirjastoista15105- 9104