Vapaa kuvaus

Aloituksia

1930

Kommenttia

24816

1. Minulla on ehdotus

Lopetetaan kaikki maatalous- ja muut yritystuet kautta maailman. Annetaan markkinoiden hoitaa.
    Suomen Keskusta
    7
    107
  2. "Timo" oli nöyrää poikaa

1958 "Yöpakkaskriisin" yhteydessä kun Moskovalle ei kelvannut Suomen Eduskunnan enemmistön luottamusta nauttiva hallitus
    Suomen Keskusta
    12
    107
  3. Minua ihmetyttää

Miksi täällä Keskustan palstalla viihtyy epäisänmaallista maamme kaikkien aikojen parasta pääministeriä henkilötasolla s
    Puolueet
    7
    107
  4. 41
    107
  5. Miksi Keskustapoliitikko menee töihin

Imperialistisen Roistovaltion Pankkiin. Jota vastaan on asetettu täysin syystä pakotteita. Meneekö Maalaisliitossa raha
    Suomen Keskusta
    10
    107
  6. Hyvä Keskusta!

Keskustan palstalla halvennetaan naisia ja homoja. Sekä sympataan natseja. Onko tällaisen metsäläispuolueen paikka päätt
    Suomen Keskusta
    38
    107
  7. Linjatonta ylläpitoa.

Palstalla saa sanoa pamppuperseeksi. Mutta kuittina tähän heitetty ilmaisu "apina" on syy sensurointiin?
    Suomen Keskusta
    7
    107
  8. Suomalaisesta "keskustelukulttuurista"

1. Tärkeää on se kuka keskustelee. Ei asia. 2.Trollikortti on oiva apuväline keskustelun tukahduttamiseen. 3. Vallanpitä
    Suomen Keskusta
    4
    106
  9. Yöpakkaset 1958

Olivat ilmeisesti lavastettu näytelmä jolla haluttiin osoittaa Kekkosen korvaamattomuus idänsuhteiden takuumiehenä. Näyt
    Yhteiskunta
    6
    106
  10. Kun olen keskustellut

Yhdysvaltalaisten ystävieni kanssa he ihmettelevät että minn Suomalainen Sisu on kadonnut. Heidän mielestään emme yritä
    Suomen Keskusta
    4
    106
  11. Arvostan Sipilää

Koska hän uskalsi haastaa hyvinvointivaltion oikeutuksen.
    Suomen Keskusta
    10
    106
  12. Suomen historian eräs häpeätahra.

1958 Kekkonen nimitti enemmistöhallituksen. Asiassa oli yksi ongelma. Kaikki hallituksen jäsenet eivät nauttineet Moskov
    Suomen Keskusta
    7
    105
  13. "Timo" joutui pyytämään

Naapurista vetoapua 1961 Honkaliiton yllättäessä.
    Suomen Keskusta
    8
    105
  14. Hallitus tullut tiensä päähän.

Seuraava ns. "Kaupunkilaisten Oikeistohallitus" muodostetaan pohjalle Kokoomus-Vihreät-RKP ja Vasemmistoliitto. Demarit
    Suomen Keskusta
    6
    105
  15. Suomesta tuli vapaa länsimaa

27.1. 1982 kello 17.12 jolloin Tasavallan Presidentin Valitsijamiesvaalin tulos julistettiin. Honka-liitto oli ottanut k
    Suomen Keskusta
    38
    105
  16. Kolme Suomen historian häpeätahraa:

1) "Sotasyyllisyysoikeudenkäynti". 2) "Yöpakkaset". 3) "Noottikriisi". Kaikissa mukana Urho Kekkonen.
    Suomen Keskusta
    7
    105
  17. Maalaisliitto Hei!

Miten menee Maalaisliitto. Minä olen sinusta vähän huolisssani Maalaisliitto. Olet viimeaikoina kiukutellut ja käyttäyty
    Suomen Keskusta
    7
    105
  18. Nämä alueparlamenttivaalit.

EVVVK. Paitsi Susanna Kosken vaalimainos on ihana. "Punastelematta Oikealla". Pystyyn Kuollut varmaan nostaa maljan YLE:
    Suomen Keskusta
    4
    105
  19. Kekkonen savusti

Simpan ulos Suomen Sosialidemokraatista "neuvostovastausuuden" vuoksi. Ryssä kielsi 1970-luvulla Aku. Ankan kirjastoista
    Suomen Keskusta
    15
    105
  20. Kunnallisvaaleista on tulossa

Oikeiston triumfi.
    Yhteiskunta
    9
    104